En wat is daar zo speciaal aan t.o.v. de plaatselijke pizzaboer? Met andere woorden; waarom zou ik hiervoor in mijn auto moeten stappen?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Low-End behoorlijk goedkope pizzeria-keten-'restaurant'. Krijgen er hier in Enschede ook 1.
Geen idee. Het is volgens mij een beetje een Amerikaans-Italië concept. Het spreekt mij iig niet aan. Enige waarvoor je er naartoe zou gaan is de prijs.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat is daar zo speciaal aan t.o.v. de plaatselijke pizzaboer? Met andere woorden; waarom zou ik hiervoor in mijn auto moeten stappen?
Denk het ook ja. Prijzen zijn inderdaad ver onder het gemiddelde van de standaard Italiaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee. Het is volgens mij een beetje een Amerikaans-Italië concept. Het spreekt mij iig niet aan. Enige waarvoor je er naartoe zou gaan is de prijs.
Dat zal ook de reden zijn dat er geen prijzenkaart is voor de drank; daar zal het geld verdiend moeten worden.
Het zal hier in Enschede (PvdA gemeente met 120% werkloosheid) ook wel goed lopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Prijzen zijn inderdaad ver onder het gemiddelde van de standaard Italiaan.
Lijkt me trouwens wel een geniaal concept voor bijvoorbeeld Kerkrade. Is toch een regio (fact) met veel armoede en op deze manier kun je nog eens redelijk goedkoop uit eten gaan.
Klopt. Te samen met Very Italian Pizza in hartje Rotterdam de enige Italiaan waar je fatsoenlijk Italiaans voor een redelijke prijs kunt eten. Goede prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:49 schreef goed_volk het volgende:
Ben er een keer geweest in Rotterdam. Niet het soort 'restaurant' waar ik snel naar binnen ga. Hier stond serieus ook nog een een rij. Toch naar binnen en zeer goed gegeten, voor een heel redelijke prijs.
Hier in Groningen kabbelt de pizza-oorlog al 25 jaar door, en sommige pizzeria's adverteren nog steeds met alle pizza's halve prijs, terwijl de rest die heeft aangenomen als de normale prijs. Vanaf 6 euro zeg maar. Kortom, een pizza hoeft blijkbaar helemaal niet zo duur te zijn. Dat is ook niet gek als je ziet wat er op zit en hoe weinig werk het is.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef Faux. het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het smaakt dan met zulke prijzen
Als de prijzen enigzins normaal zijn zal dat wel meevallen. Maar als ze dat niet zijn dan kunnen de onderhandelingen beginnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:53 schreef focal het volgende:
Zou gewoon letterlijk de prijs vragen en als ze die weigeren te geven naar de manager vragen/weglopen. Vind het een hele vreemde gang van zaken, ik werk zelf naast mijn studie in de horeca en kan me er weinig bij voorstellen dat mensen dat pikken.
quote:ralph 6 dagen geleden
Pizza bodem te dun.. waardoor de korst hard was. Binnenin leek alsof deeg niet gaar was. Te dun belegd.. We zaten in het gangpad waardoor je zicht had op afvalzakken in de keuken.. de slordige kratten frisdrank.. personeel jong. Sommige gedragen zich heel kinderlijk en hangen aan elkaar. Voor mij nooit weer.
Eten / drinken 4
Sfeer 6
Service 7
Prijs / kwaliteit 4 4,5 Vind dit leuk Reageer
De keer dat ik bij VIP heb gegeten vond ik juist smakeloos. Een pizza dat verre van rond is en ook nog eens zeer slecht belegd. Stukken waar zowel geen vlees als groente op lagen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt. Te samen met Very Italian Pizza in hartje Rotterdam de enige Italiaan waar je fatsoenlijk Italiaans voor een redelijke prijs kunt eten. Goede prijs-kwaliteit verhouding.![]()
Mijlenver boven dat gehypte Vapiano met hun doorgekookt en afgemeten prefab voedsel en waar de prijs-kwaliteit verhouding helemaal zoek is.
Wat een mongool. Een pizza kan nooit te dun zijn. Die vieze Amerikaanse pizza's zijn juist veel te dik.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
Na 6 stemmen een aardige beoordeling trouwens;
https://www.eet.nu/kerkrade/happy-italy
Behalve Ralph, die is kritisch en had een sterrenrestaurant verwacht;
[..]
Dit ja, zolang ik er nèt niet doorheen kan kijken is het precies goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een mongool. Een pizza kan nooit te dun zijn. Die vieze Amerikaanse pizza's zijn juist veel te dik.
Wil je nou zeggen dat je bier goedkoop was of je spa duur? Zie hier niet echt een "catch".quote:Op maandag 23 februari 2015 16:49 schreef goed_volk het volgende:
Ben er een keer geweest in Rotterdam. Niet het soort 'restaurant' waar ik snel naar binnen ga. Hier stond serieus ook nog een een rij. Toch naar binnen en zeer goed gegeten, voor een heel redelijke prijs.
De catch: mijn biertje was even duur als het spaatje van mij tafeldame.
Tja, ze moeten ergens op verdienen. Onder aan de streep was het een redelijke prijs en werden we lekker snel geholpen.
Smaakt wel redelijk, maar echt gezellig is het natuurlijk niet. Met 500 man tegelijkertijd eten.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef Faux. het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het smaakt dan met zulke prijzen
Nee heerlijk daar! De pizza carpaccio en dan een bakje aïoli erbij vragen. Krijg je gratisquote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
De keer dat ik bij VIP heb gegeten vond ik juist smakeloos. Een pizza dat verre van rond is en ook nog eens zeer slecht belegd. Stukken waar zowel geen vlees als groente op lagen.
Vreselijk die beoordelingen op dit soort sites af en toe. Mensen die voor een appel en een ei ergens gaan eten en dan vervolgens zeiken over het bestek, de scholieren in de bediening of teveel sla op het bordquote:Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een mongool. Een pizza kan nooit te dun zijn. Die vieze Amerikaanse pizza's zijn juist veel te dik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |