abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149958048
In Kerkrade (limburg) is een vestiging van Happy Italy gekomen.
Op zich een leuke tent waar je voor een zacht prijsje lekkere pizza s en pasta kunt eten.
Alleen een ding is vreemd.
Ze weigeren een drankkaart te geven.
Is dit ook bij andere vestigingen zo? En weet iemand de rede?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_149958115
Wat is een Happy Italy?

Nou woon ik in het zuiden, maar Kerkrade negeer ik zoveel mogelijk. Wellicht dat als er een goed restaurant is ik het nog eens in overweging neem.
U MAD?
  Official ESF Kreviewer maandag 23 februari 2015 @ 16:36:50 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_149958145
quote:
3s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is een Happy Italy?

Low-End behoorlijk goedkope pizzeria-keten-'restaurant'. Krijgen er hier in Enschede ook 1.
  Official ESF Kreviewer maandag 23 februari 2015 @ 16:37:42 #4
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_149958169
Kun je wel zien aan de prijzen:

pi_149958172
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Low-End behoorlijk goedkope pizzeria-keten-'restaurant'. Krijgen er hier in Enschede ook 1.
En wat is daar zo speciaal aan t.o.v. de plaatselijke pizzaboer? Met andere woorden; waarom zou ik hiervoor in mijn auto moeten stappen?
U MAD?
  Official ESF Kreviewer maandag 23 februari 2015 @ 16:40:49 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_149958271
quote:
3s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En wat is daar zo speciaal aan t.o.v. de plaatselijke pizzaboer? Met andere woorden; waarom zou ik hiervoor in mijn auto moeten stappen?
Geen idee. Het is volgens mij een beetje een Amerikaans-Italië concept. Het spreekt mij iig niet aan. Enige waarvoor je er naartoe zou gaan is de prijs.
Dat zal ook de reden zijn dat er geen prijzenkaart is voor de drank; daar zal het geld verdiend moeten worden.
pi_149958371
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Geen idee. Het is volgens mij een beetje een Amerikaans-Italië concept. Het spreekt mij iig niet aan. Enige waarvoor je er naartoe zou gaan is de prijs.
Dat zal ook de reden zijn dat er geen prijzenkaart is voor de drank; daar zal het geld verdiend moeten worden.
Denk het ook ja. Prijzen zijn inderdaad ver onder het gemiddelde van de standaard Italiaan.
Lijkt me trouwens wel een geniaal concept voor bijvoorbeeld Kerkrade. Is toch een regio (fact) met veel armoede en op deze manier kun je nog eens redelijk goedkoop uit eten gaan.
U MAD?
  maandag 23 februari 2015 @ 16:45:26 #8
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_149958403
Ben wel benieuwd hoe het smaakt dan met zulke prijzen :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Official ESF Kreviewer maandag 23 februari 2015 @ 16:46:26 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_149958425
quote:
3s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Denk het ook ja. Prijzen zijn inderdaad ver onder het gemiddelde van de standaard Italiaan.
Lijkt me trouwens wel een geniaal concept voor bijvoorbeeld Kerkrade. Is toch een regio (fact) met veel armoede en op deze manier kun je nog eens redelijk goedkoop uit eten gaan.
Het zal hier in Enschede (PvdA gemeente met 120% werkloosheid) ook wel goed lopen.
  maandag 23 februari 2015 @ 16:47:37 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149958463
Zitten in Amsterdam ook een paar van wat we "5 euro pizzeria's" noemen, opzich allemaal best te eten, maar niets bijzonders, zit er dan ook altijd helemaal vol met studenten, of groepjes vrouwen zonder mannen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 23 februari 2015 @ 16:49:06 #11
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_149958509
Ben er een keer geweest in Rotterdam. Niet het soort 'restaurant' waar ik snel naar binnen ga. Hier stond serieus ook nog een een rij. Toch naar binnen en zeer goed gegeten, voor een heel redelijke prijs.
De catch: mijn biertje was even duur als het spaatje van mij tafeldame.
Tja, ze moeten ergens op verdienen. Onder aan de streep was het een redelijke prijs en werden we lekker snel geholpen.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_149959261
Ze zitten naast de nieuwe bioscoop bij het roda stadion.
Gezien de prijs hadden wij ook geen hoge verwachtingen maar ik moet zeggen dat de pizza en pasta er best lekker smaakte. Het personeel was ook vriendelijk en de bediening was ook nog eens vlot. Geen slechte ervaring dus. (Ik wil niet zo ver gaan om het een restaurant te noemen, daar is de zaak veel te groot voor. Het is meer een veredelde fast food keten)

Alleen het gebrek aan een drankkaart viel me op.

Is dat trouwens niet verplicht?
pi_149959751
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:49 schreef goed_volk het volgende:
Ben er een keer geweest in Rotterdam. Niet het soort 'restaurant' waar ik snel naar binnen ga. Hier stond serieus ook nog een een rij. Toch naar binnen en zeer goed gegeten, voor een heel redelijke prijs.
Klopt. Te samen met Very Italian Pizza in hartje Rotterdam de enige Italiaan waar je fatsoenlijk Italiaans voor een redelijke prijs kunt eten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. :s)

Mijlenver boven dat gehypte Vapiano met hun doorgekookt en afgemeten prefab voedsel en waar de prijs-kwaliteit verhouding helemaal zoek is.
pi_149960299
Zou gewoon letterlijk de prijs vragen en als ze die weigeren te geven naar de manager vragen/weglopen. Vind het een hele vreemde gang van zaken, ik werk zelf naast mijn studie in de horeca en kan me er weinig bij voorstellen dat mensen dat pikken.
We komen hard, zo hard.
pi_149960485
Vragen is geen probleem. Dan beginnen ze alles op te sommen wat ze hebben. (En als je de prijs vraagt zullen ze die ook wel vertellen)
Maar het is gewoon vervelend als je geen overzichtelijke kaart hebt.
pi_149960520
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef Faux. het volgende:
Hier in Groningen kabbelt de pizza-oorlog al 25 jaar door, en sommige pizzeria's adverteren nog steeds met alle pizza's halve prijs, terwijl de rest die heeft aangenomen als de normale prijs. Vanaf 6 euro zeg maar. Kortom, een pizza hoeft blijkbaar helemaal niet zo duur te zijn. Dat is ook niet gek als je ziet wat er op zit en hoe weinig werk het is.
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:53 schreef focal het volgende:
Zou gewoon letterlijk de prijs vragen en als ze die weigeren te geven naar de manager vragen/weglopen. Vind het een hele vreemde gang van zaken, ik werk zelf naast mijn studie in de horeca en kan me er weinig bij voorstellen dat mensen dat pikken.
Als de prijzen enigzins normaal zijn zal dat wel meevallen. Maar als ze dat niet zijn dan kunnen de onderhandelingen beginnen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_149963549
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
groepjes vrouwen zonder mannen :').
Zonder man zijn vrouwen eigenlijk gewoon kansloze dolende beesten ;(
U MAD?
pi_149963592
Na 6 stemmen een aardige beoordeling trouwens;

https://www.eet.nu/kerkrade/happy-italy

Behalve Ralph, die is kritisch en had een sterrenrestaurant verwacht;

quote:
ralph 6 dagen geleden
Pizza bodem te dun.. waardoor de korst hard was. Binnenin leek alsof deeg niet gaar was. Te dun belegd.. We zaten in het gangpad waardoor je zicht had op afvalzakken in de keuken.. de slordige kratten frisdrank.. personeel jong. Sommige gedragen zich heel kinderlijk en hangen aan elkaar. Voor mij nooit weer.
Eten / drinken 4
Sfeer 6
Service 7
Prijs / kwaliteit 4 4,5 Vind dit leuk Reageer
U MAD?
pi_149969356
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:29 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Klopt. Te samen met Very Italian Pizza in hartje Rotterdam de enige Italiaan waar je fatsoenlijk Italiaans voor een redelijke prijs kunt eten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. :s)

Mijlenver boven dat gehypte Vapiano met hun doorgekookt en afgemeten prefab voedsel en waar de prijs-kwaliteit verhouding helemaal zoek is.
De keer dat ik bij VIP heb gegeten vond ik juist smakeloos. Een pizza dat verre van rond is en ook nog eens zeer slecht belegd. Stukken waar zowel geen vlees als groente op lagen.
  Official ESF Kreviewer maandag 23 februari 2015 @ 21:35:03 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_149969471
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
Na 6 stemmen een aardige beoordeling trouwens;

https://www.eet.nu/kerkrade/happy-italy

Behalve Ralph, die is kritisch en had een sterrenrestaurant verwacht;

[..]

Wat een mongool. Een pizza kan nooit te dun zijn. Die vieze Amerikaanse pizza's zijn juist veel te dik.
pi_149969510
quote:
5s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat een mongool. Een pizza kan nooit te dun zijn. Die vieze Amerikaanse pizza's zijn juist veel te dik.
Dit ja, zolang ik er nèt niet doorheen kan kijken is het precies goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2015 21:35:55 ]
pi_149969807
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:49 schreef goed_volk het volgende:
De catch: mijn biertje was even duur als het spaatje van mij tafeldame.
Tja, ze moeten ergens op verdienen. Onder aan de streep was het een redelijke prijs en werden we lekker snel geholpen.
Wil je nou zeggen dat je bier goedkoop was of je spa duur? Zie hier niet echt een "catch".
Oh, and that's a bad miss!
pi_149969927
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef Faux. het volgende:
Smaakt wel redelijk, maar echt gezellig is het natuurlijk niet. Met 500 man tegelijkertijd eten.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_149970099
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

De keer dat ik bij VIP heb gegeten vond ik juist smakeloos. Een pizza dat verre van rond is en ook nog eens zeer slecht belegd. Stukken waar zowel geen vlees als groente op lagen.
Nee heerlijk daar! De pizza carpaccio en dan een bakje aïoli erbij vragen. Krijg je gratis :9~
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_149970329
quote:
5s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vreselijk die beoordelingen op dit soort sites af en toe. Mensen die voor een appel en een ei ergens gaan eten en dan vervolgens zeiken over het bestek, de scholieren in de bediening of teveel sla op het bord :')
Dat soort mongolen beseffen niet dat ze zo'n bedrijf naar de knoppen schrijven met hun onzin. Veel oudjes die internet hebben gevonden bezoeken een restaurant op basis van het punt op dit soort sites.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')