Net als vorig seizoen dus treffen de Citizens en de Catalanen elkaar in de achtste finales van de Champions League. Toen won FC Barcelona zonder echt in de problemen te komen. Kan Manuel Pellegrini dit keer wel voor meer spanning zorgen met zijn elftal?quote:• The teams met for the first time in a competitive fixture last term. Barcelona won the first leg in Manchester 2-0, Lionel Messi (penalty) and Daniel Alves scoring. Messi and Alves struck again in a 2-1 second-leg victory, sandwiching Vincent Kompany's goal. City had a man sent off in both games: first Martín Demichelis, then Pablo Zabaleta.
• The lineups in Manchester on 18 February 2014 were:
Manchester City: Hart, Zabaleta, Kompany, Demichelis, Clichy, Touré, Fernandinho, Navas (Nasri 58), Silva, Kolarov (Lescott 58), Negredo (D¸eko 74).
Barcelona: Valdés, Alves, Piqué, Mascherano, Alba, Xavi, Busquets, Fàbregas (Sergi Roberto 86), Alexis Sánchez (Neymar 74), Messi, Iniesta.
PSG - Chelsea was op papier een mooi affiche, maar eigenlijk was het niet echt verrassend dat het een matige wedstrijd zou wordenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Vorige week dachten we ook dat het leuk zou worden. Kwamen we mooi thuis van een koude kermis
Ook Schalke - Madrid was uiteindelijk gewoon een vreselijke anticlimax.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
PSG - Chelsea was op papier een mooi affiche, maar eigenlijk was het niet echt verrassend dat het een matige wedstrijd zou worden
Hoezo?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook Schalke - Madrid was uiteindelijk gewoon een vreselijke anticlimax.
Omdat Schalke alles behalve een vuist kon maken en Real Madrid ook gewoon keihard de handrem erop had.quote:
Maar dat was logisch.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat Schalke alles behalve een vuist kon maken en Real Madrid ook gewoon keihard de handrem erop had.
Alleen toch verwacht je in de KO fase van de Champions League fase wel meer, zeker van Schalke had ik meer offensief verwacht tegen een verzwakt Realquote:
Maar het kwaliteit verschil tussen die 2 is echt enorm. Schalke kan dat nooit winnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen toch verwacht je in de KO fase van de Champions League fase wel meer, zeker van Schalke had ik meer offensief verwacht tegen een verzwakt Real
Schalke heeft ook vaak geen flauw idee qua spelopvattingquote:Op maandag 23 februari 2015 16:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar het kwaliteit verschil tussen die 2 is echt enorm. Schalke kan dat nooit winnen.
Ik had het niet over winnen, maar toch iets meer brengen in offensief opzicht. Dat Real Madrid er tenminste een klein beetje aan moet trekken.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar het kwaliteit verschil tussen die 2 is echt enorm. Schalke kan dat nooit winnen.
Ja dat deden ze vorig jaar en toen werd het 1-6quote:Op maandag 23 februari 2015 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had het niet over winnen, maar toch iets meer brengen in offensief opzicht. Dat Real Madrid er tenminste een klein beetje aan moet trekken.
Had van mij ook wel weer mogen gebeuren dit jaar. Dan was er nog wat aan geweestquote:Op maandag 23 februari 2015 17:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat deden ze vorig jaar en toen werd het 1-6
Ze verliezen altijd dik van topploegen.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schalke heeft ook vaak geen flauw idee qua spelopvatting
Toch wel wonder dat ze elk jaar CL spelen en vaak een ronde verder komenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze verliezen altijd dik van topploegen.
4 jaar terug zelfs een halve finale plek. Dit seizoen zullen ze ook wel weer 3e/4e worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch wel wonder dat ze elk jaar CL spelen en vaak een ronde verder komen
Bony zal wel niet, als hij zelf al aangeeft nog niet 100 procent te zijn. Denk ook dat Pellegrini kiest voor Aguero met daarachter Nasri, Silva en Navas.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:25 schreef Sked het volgende:
Ik hoop echt van harte dan Manchester City voor een 4-4-2 zoals afgelopen weekend kiest, met Bony of Dzeko naast Aguëro. Dan geef ik ze de meeste kans.
Dan maar Dzeko ernaast, heb je tenminste wat power voorin en meer zekerheid op het middenveld. Nul houden moet heilig zijn voor ze.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:02 schreef Downwards het volgende:
[..]
Bony zal wel niet, als hij zelf al aangeeft nog niet 100 procent te zijn. Denk ook dat Pellegrini kiest voor Aguero met daarachter Nasri, Silva en Navas.
Hier teken ik voor. Ik wil graag dat Lucho weer lekker onder druk komt te staanquote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef Downwards het volgende:
2-1 in Manchester, 1-1 in Barcelona.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:47 schreef Iwanius het volgende:
ook al heb ik niets met City,toch hoop ik dat Barcelona eruit vliegt. Ben die smoel van Messi en co langzamerhand zat.
En geen Mangala maar Demichelis. Prima keuzes van Pellegrini. Vooral die Fernandinho kan er niks van, Sander van de Streek is niet slechterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hart, Zabaleta, Kompany, Demichelis, Clichy, Fernando, Milner, Nasri, Silva, Dzeko, Agüero.
Dus geen Fernandinho maar Milner.
Als ik aan Milner denk dan denk ik aan kaas.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:51 schreef Kopsterk het volgende:
Ietwat gewaagde opstelling van City. Fernando en Milner gaan het zwaar krijgen.
Nu wel. Lul.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik aan Milner denk dan denk ik aan kaas.
jij ook toch
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik aan Milner denk dan denk ik aan kaas.
jij ook toch
2 kut clubs. Terwijl de traditie clubs alleen op sport 1 te zien zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hopelijk verliest die ordinaire dagjesmensenclub Barcelona.
Inderdaad. Maar ja die zijn minder goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2 kut clubs. Terwijl de traditie clubs alleen op sport 1 te zien zijn.
Juventus is een vieze omkoopclubquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar kijken minder mensen naar*quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ja die zijn minder goed
Dan City niet denk ik. Maar inderdaad laten we er van genieten over 5 jaar zijn ze allemaal uitgestorven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ja die zijn minder goed
Dat weet ik zo nog niet.quote:
Barcelona is verwerpelijker met dat hypocriete, schijnheilige houdingkje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor Farcelona wasquote:
Goed beargumenteerd ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Barcelona is verwerpelijker met dat hypocriete, schijnheilige houdingkje.
Uh wat? Nee man, al die theaterspelers daar, bah.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor Farcelona was
In Spanje is atletigod de clubquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Uh wat? Nee man, al die theaterspelers daar, bah.
Jij sympathiseert dus geen enkele Spaanse club?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Uh wat? Nee man, al die theaterspelers daar, bah.
Klopt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij sympathiseert dus geen enkele Spaanse club?
Dat is echt verwerpelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij sympathiseert dus geen enkele Spaanse club?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt verwerpelijk.
Spanje
Catalonie
Al die Farca-fappers omdat ze zogenaamd mooi voetbal spelen met hun ajaxvoetbalHele tijd tikkie terug
Is niet uit te leggen. Met sommige clubs heb je meer dan met anderen zonder echt aanwijsbare reden. Ik vind Barcelona geen leuke club. Vervelend publiek, schijnheilige houding, misplaatst ''goodguy''-imago en vervelende ventjes als Alba en Neymar. Maar mijn haat heeft niet écht een aantoonbare reden zoals ik al zei. Soms vind je een club gewoon niet zo leuk.quote:
Prachtige club dat barcelonaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje
Catalonie
Al die Farca-fappers omdat ze zogenaamd mooi voetbal spelen met hun ajaxvoetbalHele tijd tikkie terug
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje
Catalonie
puta barca y puta catalunya.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje
Catalonie
quote:
Insoquote:
Red Bull Leipzig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Is niet uit te leggen. Met sommige clubs heb je meer dan met anderen zonder echt aanwijsbare reden. Ik vind Barcelona geen leuke club. Vervelend publiek, schijnheilige houding, misplaatst ''goodguy''-imago en vervelende ventjes als Alba en Neymar. Maar mijn haat heeft niet écht een aantoonbare reden zoals ik al zei. Soms vind je een club gewoon niet zo leuk.
Jij zult dit nooit begrijpen als simpele Chelsea-fan uit nederland.quote:
Mooie traditieclub. Ik ben fanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Red Bull Leipzig.
Japie gaat nu kotsen
Wat een enorme misvatting maak je nu alweerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij zult dit nooit begrijpen als simpele Chelsea-fan uit nederland.
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een enorme misvatting maak je nu alweer
Viesdik. Ga komkommer eten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef hafcfan het volgende:
Het regent hier tering hard, maar ik wil nog even chips halen wat te doen
Gaan nog niet zo lekker zag ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Mooie traditieclub. Ik ben fan.
Ik heb niks met Chelsea. Ik vind dat ze dit jaar leuk voetbal spelen bij vlagen en daar houdt het ook opquote:
nouja je bent voor Vitesse he, dus 1+1=2quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb niks met Chelsea. Ik vind dat ze dit jaar leuk voetbal spelen bij vlagen en daar houdt het ook op
Daar ga je gewoon keihard de mist in.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja je bent voor Vitesse he, dus 1+1=2
Voor zigeuners zijn ze inderdaad niet gastvrij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik schijn altijd een beetje 'mad' te worden als het over Barcelona gaat. Maar ik heb een hekel aan dat men daar gewoon niet gastvrij is.
Vitesse moet opgeheven worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar ga je gewoon keihard de mist in.
Daarvoor heeft hij nog zijn excuses gemaakt op Twitter. Wat een mongool is dat zeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vitesse moet opgeheven worden.
Humberto Tan.
Juist wel, dat is een beetje hun niveauquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Voor zigeuners zijn ze inderdaad niet gastvrij.
Flikker nou eens op met die blinde haat man en kijk straks gewoon lekker een pot voetbal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist wel, dat is een beetje hun niveau
Ik hoop dat Barcelona wint. Da's het ergstequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die blinde haat man en kijk straks gewoon lekker een pot voetbal.
Vieze kaas inderdaad.quote:
Omdat hij zo multifunctioneel is en nooit beroerd is geweest lekker op het bankje te zittenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap nooit dat Milner al die aankopen overleeft.
Neuh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef glasshole het volgende:
Jeroen Elshof is een oud-klasgenoot van me, leuk toch
Dat boeit niemand.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef glasshole het volgende:
Sked is mad.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je aan het trollen bent geslagen.
Ben je al zo oud?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef glasshole het volgende:
picsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Kopsterk het volgende:
Ik knal er nog een lekker pizza`tje in
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je aan het trollen bent geslagen.
schijtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Evertjan het volgende:
wat zijn dit voor scheitlollige filmpjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Die linker lijkt op een jongen Barney.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]Ik kijk naar de Youth League.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5-5 in penanties.
[..]Mortax ziet er nog lekkerder uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nohomograag op anoniem
yaya dat zal allemaal welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef Wouterw17 het volgende:
Ik zie het somber in voor City zonder Touré.
Inderdaad. Heeft natuurlijk weer met geld te maken. Morgen krijgen we twee zaadwedstrijden, vandaag juist twee mooie wedstrijden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Juve Dortmund niet morgen is.
Dat is Rodrigo Contreras, de toekomst van het Colombiaanse wielrennen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die linker lijkt op een jongen Barney.
Als ze willen verdienen hadden ze de potjes van vandaag juist moeten scheidenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:36 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Inderdaad. Heeft natuurlijk weer met geld te maken. Morgen krijgen we twee zaadwedstrijden, vandaag juist twee mooie wedstrijden.
#viesdikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is Rodrigo Contreras, de toekomst van het Colombiaanse wielrennen.
Die gooien er gewoon een reclameblok in na elke koolquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:37 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat de CL naar SBS gaat want daar heb je nog meer reclame als bij de NOS
Je kan beter reclame kijken dan naar de koppen van die flutanalistenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:37 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat de CL naar SBS gaat want daar heb je nog meer reclame als bij de NOS
Deze goal werd mede mogelijk gemaakt door de Lotto.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gooien er gewoon een reclameblok in na elke kool
Ja maar morgen spelen Leverkusen, Atletico en Arsenal, vandaag City, Barca en Dortmund. Dat moeten ze express scheiden zodat de wedstrijden van de clubs uit hetzelfde land op andere dagen uitgezonden worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ze willen verdienen hadden ze de potjes van vandaag juist moeten scheiden
JOEPIEquote:
oepsiequote:
Zulke toernooien zijn leerzamer dan de wedstrijdjes tegen Roda JC uit op de fucking Kaalheide.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zelfs als we nog erin waren zou het mij weinig boeien eigenlijk...
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland en ik gaan kijken wat de zwakkere versie van Robben (Messi) gaat doen.
El Azzouzi zal het ook niet redden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nouri gaat het ook niet redden, want Marokkaan.
Van de Beek daarentegenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Azzouzi zal het ook niet redden.
quote:
Wat vind jij hiervan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat vinden wij allemaal (behalve misschien alors) een beetje gay.
*ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eiting viel weer in. Die is godverdomme net een maand ouder dan mij
Dat is niet mijn smaak dus ik geef het een 5/10quote:
wat is jouw smaak?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is niet mijn smaak dus ik geef het een 5/10
Deze vindt Humberto Tan heel leuk.quote:
Wanneer spelen we weer de uitwedstrijd tegen ESF?quote:
Ik liever de tiktakploeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat hebben jullie liever? De poenploeg of de tiktakploeg?
Medio mei.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wanneer spelen we weer de uitwedstrijd tegen ESF?
City.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
penploegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
poenploeg kun je aan beide toewijdenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op City, voor de verandering. Maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Ik hoop gewoon dat het de voetbalshow wordt die het kan worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, wat een rebelse mening.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop op City, voor de verandering. Maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Ik hoop gewoon dat het de voetbalshow wordt die het kan worden.
Wat een pauperquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CL-voetbal via een stream kijken.
Liefst geen van beide, helaas wordt dit uitgezonden ipv Juve - Dortmund. Geen zin om stream op te zetten, dus doe dan maar een spektakelstuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze er toch uit moeten, dan liever tegen Bayernquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk gaat Man City door.
Dan is het paniek in Catalonië.
Ze zouden dat cl gewoon in 1 land moeten houden, veel beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Liefst geen van beide, helaas wordt dit uitgezonden ipv Juve - Dortmund. Geen zin om stream op te zetten, dus doe dan maar een spektakelstuk.
Zal wel weer niet, (heen)duels in de Champions League
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom begint het nog niet op NPO1?
Ik kan dit niet bevestigen.quote:
Geen Aniko vandaag, daarom.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom begint het nog niet op NPO1?
Bij Southampton speelt een Pelle. Maar Grini.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Roma onder 19 speelt ook een Pellegrini.
#feitjes
watquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Southampton speelt een Pelle. Maar Grini.
creatief bedahctquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Nasri is eigenlijk de Franse Labyrat
Helaas is hij beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Nasri is eigenlijk de Franse Labyrat
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
grini
griNIET
hahahahah snap je 'm? xd
Staat Kevin van Veen in de basis?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Ik overweeg om Scunthorpe-Barnsley aan te zetten.
Dat ga je niet doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Ik overweeg om Scunthorpe-Barnsley aan te zetten.
Ja zeker.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat Kevin van Veen in de basis?
Geen topper die grapquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
grini
griNIET
hahahahah snap je 'm? xd
Wat is dit nuquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn dan ook grappen van Mexicanobakker.
Hoe heette die Bosniër die erachter speelde? Misimovic oid?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Dzeko en Grafite, wat een topduo was dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Shreyas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Shreyas het volgende:
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Jessica Alba ook, maar dat geheel ter zijdequote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef Brammess het volgende:
Hand omhoog als je mee leeft met Dzeko
Gruetgodquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Coco98 het volgende:
Gelukkig deze man niet :
[ afbeelding ]
Het spelregelboekje welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah. Ik zou 'm niet geven, die vrije trap.
Ik dacht dat de Sierd-index restaurants in Madrid rangschikte.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeroen Elshoff is ook een prettige commentator. Die scoort bij mij hoog op de Sierd-index.
Intentiefluiter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah. Ik zou 'm niet geven, die vrije trap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |