ja alleen is christiana natuurlijk ene vrijstaat binnen denemarkenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In cristiana wordt het gewoon in het openbaar verkocht.![]()
Er slingeren in denemarken op landelijk niveau net zulke nitwits (ivo en fredje) als in NL rond, laten we de ogen maar sluiten en dan wordt het zogenaamd niet gebruikt en geteeld.
http://www.citylab.com/po(...)ds-rest-demark/5035/
ah, dat verklaard het een andere over jou, als je moeder je uit haar ass heeft uitgepoept.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze heeft er meerdere kinderen mee uitgepoept...
3/4 van 25 man? I smell bullshit.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Was tijdens voetbal, 3/4 van die gozers waren toch te dronken om te weten wat ik gedaan heb
Inderdaad, de politie heeft daar niks te zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen is christiana natuurlijk ene vrijstaat binnen denemarken
Mooie edit, nu het werkwoord nog correct vervoegen. Inhoudelijk/qua stijl zal ik er maar niet op ingaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
ah, dat verklaard het een andere over jou, als je moeder je uit haar ass heeft uitgepoept.
10 jaar geleden wouden e het wel opdoekenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, de politie heeft daar niks te zeggen.
Ik typ bewust niks over wat ik woon, maar iedere keer beginnen anderen er over, moet ik die reacties dan negeren?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef BlueMage het volgende:
Alweer 'n "snakelady zit in Denemarken" topic.
Bonuspunten voor typvaardigheid!!!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik typ bewust niks over wat ik woon, maar iedere keer beginnen anderen er over, moet ik die reacties dan negeren?
ik woon nu eenmaal in een ande land en ieder topic die ik aanmaak beginnen anderen er over.
Waarover heb jij het nou weer?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:03 schreef snakelady het volgende:
Wat is dat toch op fok! Met mannen die zich als een bitch gaan gedragen als je ze hebt afgewezen?
voor degene die zich aangesproken voelt.
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:04 schreef TorroFernandes het volgende:
Als ik in Denemarken onder TS zou wonen zou ik ook wiet roken om te vergeten dat ik in Denemarken onder TS woon.
Gewoon, dat sommige mannen zich als een op hun kleine pik getrapte bitch gaan gedragen wanneer je ze hebt afgewezen.quote:
Dat lijkt me hier geheel offtopic en vat ik dus maar op als een uitnodiging een nieuw onderwerp te kiezen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gewoon, dat sommige mannen zich als een op hun kleine pik getrapte bitch gaan gedragen wanneer je ze hebt afgewezen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:56 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
3/4 van 25 man? I smell bullshit.
Doe dat maar ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat lijkt me hier geheel offtopic en vat ik dus maar op als een uitnodiging een nieuw onderwerp te kiezen.
Vanaf nu gaat dit topic over Eminem!
Middenweg tussen jullie twee posts:quote:Op maandag 23 februari 2015 17:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat lijkt me hier geheel offtopic en vat ik dus maar op als een uitnodiging een nieuw onderwerp te kiezen.
Vanaf nu gaat dit topic over Eminem!
je bent geplayed door ene aantal fokkers hier?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gewoon, dat sommige mannen zich als een op hun kleine pik getrapte bitch gaan gedragen wanneer je ze hebt afgewezen.
Plak ook al de stopcontacten af, voor je het weet komen die luchtjes daar ook nog doorquote:Op maandag 23 februari 2015 16:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gevraagd en dat doet hij ook niet, hij gaat alleen rekening migreert ons houden.
zoals iemand eerder al zei, won je in een appartementencomplex dan hou je rekening met elkaar.
Zo laat ik de kinderen op een zondagochtend om 8 uur ook niet door het huis rennen maar moeten ze rustig blijven, wegens onze onderburen.
En trek ik ook mijn hakken uit zodat ze niet de hele tijd irritant getik horen.
Het ik ken jou. Jij was die persoon die ging trainen na de bevalling. Gaat et??quote:Op maandag 23 februari 2015 15:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
mijn kinderen zijn niet perfect( dat heb ik ook nooit ergens beweerd, wel grappig dat een persoon dat roept en anderen het dus gewoon overnemen.) en allemaal onder de tien. Dus dat lijkt me sterk.
Jammer dat jij niet mijn buurman bent.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wie zijn mijn buren? Het zijn geen matties of bekenden van me dus heb ik echt schijt
aah nu komt het hoor...quote:Op maandag 23 februari 2015 19:38 schreef roodborst het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet mijn buurman bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |