ik zou ook niet stopen met smokuh in mijn iiegen huis neequote:Op maandag 23 februari 2015 16:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gewoon roken man, zit hier ook lekker thuis wat assie te roken nu.
Ik klaag toch ook niet als ik kan ruiken wat ze aan het koken zijn?
Waarom? Omdat hij rekening houdt met zijn buren?quote:
Waarom zou je ook?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou ook niet stopen met smokuh in mijn iiegen huis nee
Wie zijn mijn buren? Het zijn geen matties of bekenden van me dus heb ik echt schijtquote:Op maandag 23 februari 2015 16:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij rekening houdt met zijn buren?
Ik vind het juist erg netjes van hem.
Dat heb ik ook niet gevraagd en dat doet hij ook niet, hij gaat alleen rekening migreert ons houden.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou ook niet stopen met smokuh in mijn iiegen huis nee
dat zal allemaal best maar geluidsoverlast vind ik wat anders dan een wietluchtjequote:Op maandag 23 februari 2015 16:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gevraagd en dat doet hij ook niet, hij gaat alleen rekening migreert ons houden.
zoals iemand eerder al zei, won je in een appartementencomplex dan hou je rekening met elkaar.
Zo laat ik de kinderen op een zondagochtend om 8 uur ook niet door het huis rennen maar moeten ze rustig blijven, wegens onze onderburen.
En trek ik ook mijn hakken uit zodat ze niet de hele tijd irritant getik horen.
Dat is de juiste instelling...quote:Op maandag 23 februari 2015 16:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wie zijn mijn buren? Het zijn geen matties of bekenden van me dus heb ik echt schijt
Ik heb werkelijk schijt, enkel 's nachts wil ik wel wat de muziek stiller zetten. Zolang je maar net je hypotheek of huur betaalt hoef je je toch niet te verantwoorden aan een fucking buur?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gevraagd en dat doet hij ook niet, hij gaat alleen rekening migreert ons houden.
zoals iemand eerder al zei, won je in een appartementencomplex dan hou je rekening met elkaar.
Zo laat ik de kinderen op een zondagochtend om 8 uur ook niet door het huis rennen maar moeten ze rustig blijven, wegens onze onderburen.
En trek ik ook mijn hakken uit zodat ze niet de hele tijd irritant getik horen.
Het is niet een wietluchtje, het is erg sterk.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zal allemaal best maar geluidsoverlast vind ik wat anders dan een wietluchtje
Verhuis dan en laat deze arme man zijn wietje roken.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is niet een wietluchtje, het is erg sterk.
daarnaast is dit appartementencomplex voornamelijk voor gezinnen met kinderen.
Dat is wat anders dan bv studentenhuizen of iets dergelijks.
Wel als dat in het huurcontract staat of volgens de wet zo hoort.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk schijt, enkel 's nachts wil ik wel wat de muziek stiller zetten. Zolang je maar net je hypotheek of huur betaalt hoef je je toch niet te verantwoorden aan een fucking buur?
En daar heb je er weer één hoor, een ouder die speciale rechten meent te kunnen ontlenen aan haar kind.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
daarnaast is dit appartementencomplex voornamelijk voor gezinnen met kinderen.
waar heb ik ooit geschreven dat hij zijn wiet niet mag roken?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Verhuis dan en laat deze arme man zijn wietje roken.
Waar staat in de wet dat je thuis niet mogen blowen?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wel als dat in het huurcontract staat of volgens de wet zo hoort.
Als iemand kweekt, bijna oogsttijd is en een niet werkende filter heeft kan dit wel gebeuren.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
nee, maar ik zou het heel knap vinden als iemand die op zijn werk zit thuis en wietlucht creëert.
ja wat vd een sterk is vd ander ene luchtje, en dus subjectief, ook in een oud pand moet je wel knetter knetter veel smokuh wil je dat elders zo sterk ruiken dus je kan je ook een beetje aanstellenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
daarnaast is dit appartementencomplex voornamelijk voor gezinnen met veel kinderen.
Je gaat zeuren. Ik had ooit zo'n bitch die kwam aankloppen, heeft ze 1x gedaan...quote:Op maandag 23 februari 2015 16:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
waar heb ik ooit geschreven dat hij zijn wiet niet mag roken?
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
En daar heb je er weer één hoor, een ouder die speciale rechten meent te kunnen ontlenen aan haar kind.
Nu zit ze in je kelder?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je gaat zeuren. Ik had ooit zo'n bitch die kwam aankloppen, heeft ze 1x gedaan...
ja daar denk ik ook aan, van alleen blowen een hele sterke wietlucht...quote:Op maandag 23 februari 2015 16:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als iemand kweekt, bijna oogsttijd is en een niet werkende filter heeft kan dit wel gebeuren.
ik woon in Denemarken, hier is wiet niet legaal.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waar staat in de wet dat je thuis niet mogen blowen?
En huurcontracten staan niet boven de wet. Wat sommige huisbazen durven opnemen in zo'n contractie.
Niet 24/7 aan de jonko zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar denk ik ook aan, van alleen blowen een hele sterke wietlucht...
Ik woon in België, hier ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik woon in Denemarken, hier is wiet niet legaal.
Snel, laat de NSB'er in je vrij!quote:Op maandag 23 februari 2015 16:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dan moet er iemand naar buiten en gaat het brandalarm in het gebouw af.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet 24/7 aan de jonko zijn.Bongtijd wanneer je somehow toch meer dan een meter zicht hebt.
Als dat al on the edge leven is, wat is heroine nakken van de motorkap van een surveillancewagen dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:43 schreef Fushia2 het volgende:
IK DACHT OOK AAN EEN KWEEK MAAR NOU IS DIE BUURMAN
[..]
Ik woon in België, hier ook niet.
Living on the edge heet dit
dat ligt aan de situatiequote:Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als dat al on the edge leven is, wat is heroine nakken van de motorkap van een surveillancewagen dan?
Heroinequote:Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als dat al on the edge leven is, wat is heroine nakken van de motorkap van een surveillancewagen dan?
Hier zijn mensen gelukkig een heel stuk socialer.quote:
nou on teh edge hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 16:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heroine
Geen coke snuiven op een toilet waar 25 personen wachten om te pissen
ai deze boi weetquote:Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef deadprez het volgende:
Ruikt lekker joh, niet zo aanstellen.
Ik mag hopen dat je, je na je snuifje toch wat minder bezwaard voelde door de wachtenden.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heroine
Geen coke snuiven op een toilet waar 25 personen wachten om te pissen
Ja, gedoogd maar dit willen ze afschaffen.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou on teh edge hoor
btw is thuisgebruik in belgie gewoon gedoogd
Flikker op naar fok.dk dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hier zijn mensen gelukkig een heel stuk socialer.
Was tijdens voetbal, 3/4 van die gozers waren toch te dronken om te weten wat ik gedaan hebquote:Op maandag 23 februari 2015 16:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je, je na je snuifje je toch wat minder bezwaard voelde door de wachtenden.
ruig verhaal ook wel hoor, gewoon op een toilet... poequote:Op maandag 23 februari 2015 16:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je, je na je snuifje je toch wat minder bezwaard voelde door de wachtenden.
dude...quote:
Hier hoeven we in ieder geval niet in flats van 160 jaar oud te wonen.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hier zijn mensen gelukkig een heel stuk socialer.
Ze heeft er meerdere kinderen mee uitgepoept...quote:Op maandag 23 februari 2015 16:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik hoorde dat je een goede ass hebt, kan je dit svp bevestigen?
Zal dus wel lekker zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze heeft er meerdere kinderen mee uitgepoept...
En de mensen zijn er zoveel socialer dat ze lekker gaat Fok!ken.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef BlueMage het volgende:
Alweer 'n "snakelady zit in Denemarken" topic.
Ik ben al gedurende heel dit topique drugs aan het consumerenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:51 schreef the-eye het volgende:
Dit topic zet mij aan tot drugsgebruik
(bedankt)
In cristiana wordt het gewoon in het openbaar verkocht.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |