En dan moet er iemand naar buiten en gaat het brandalarm in het gebouw af.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet 24/7 aan de jonko zijn.Bongtijd wanneer je somehow toch meer dan een meter zicht hebt.
Als dat al on the edge leven is, wat is heroine nakken van de motorkap van een surveillancewagen dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:43 schreef Fushia2 het volgende:
IK DACHT OOK AAN EEN KWEEK MAAR NOU IS DIE BUURMAN
[..]
Ik woon in België, hier ook niet.
Living on the edge heet dit
dat ligt aan de situatiequote:Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als dat al on the edge leven is, wat is heroine nakken van de motorkap van een surveillancewagen dan?
Heroinequote:Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als dat al on the edge leven is, wat is heroine nakken van de motorkap van een surveillancewagen dan?
Hier zijn mensen gelukkig een heel stuk socialer.quote:
nou on teh edge hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 16:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heroine
Geen coke snuiven op een toilet waar 25 personen wachten om te pissen
ai deze boi weetquote:Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef deadprez het volgende:
Ruikt lekker joh, niet zo aanstellen.
Ik mag hopen dat je, je na je snuifje toch wat minder bezwaard voelde door de wachtenden.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heroine
Geen coke snuiven op een toilet waar 25 personen wachten om te pissen
Ja, gedoogd maar dit willen ze afschaffen.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou on teh edge hoor
btw is thuisgebruik in belgie gewoon gedoogd
Flikker op naar fok.dk dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hier zijn mensen gelukkig een heel stuk socialer.
Was tijdens voetbal, 3/4 van die gozers waren toch te dronken om te weten wat ik gedaan hebquote:Op maandag 23 februari 2015 16:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je, je na je snuifje je toch wat minder bezwaard voelde door de wachtenden.
ruig verhaal ook wel hoor, gewoon op een toilet... poequote:Op maandag 23 februari 2015 16:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je, je na je snuifje je toch wat minder bezwaard voelde door de wachtenden.
dude...quote:
Hier hoeven we in ieder geval niet in flats van 160 jaar oud te wonen.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hier zijn mensen gelukkig een heel stuk socialer.
Ze heeft er meerdere kinderen mee uitgepoept...quote:Op maandag 23 februari 2015 16:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik hoorde dat je een goede ass hebt, kan je dit svp bevestigen?
Zal dus wel lekker zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze heeft er meerdere kinderen mee uitgepoept...
En de mensen zijn er zoveel socialer dat ze lekker gaat Fok!ken.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef BlueMage het volgende:
Alweer 'n "snakelady zit in Denemarken" topic.
Ik ben al gedurende heel dit topique drugs aan het consumerenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:51 schreef the-eye het volgende:
Dit topic zet mij aan tot drugsgebruik
(bedankt)
In cristiana wordt het gewoon in het openbaar verkocht.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik woon in Denemarken, hier is wiet niet legaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |