Hahaquote:Op maandag 23 februari 2015 13:34 schreef Scrummie het volgende:
Div, ik ben verslaafd aan dat kutspel. Man, wat gaaf. Jammer dat ik moet werken
Yes, PS4quote:Op maandag 23 februari 2015 13:37 schreef Divje het volgende:
Zo moe
Mensen die om half 8 beginnen met snoeien
[..]
Hahavet he. Waar speel je op eigenlijk? PS4?
Nicequote:
Ja kan me voorstellen dat het spel een beest van een computer nodig heeft. Heb zelf niets te klagen, game alleen maar op console eigenlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Nicedan ziet het spel er ook echt gruwelijk vet uit.
Speel zelf op pc, en moet alle grafische instellingen op laag zetten anders loopt het niet soepel
Ziet er alsnog wel goed uit, maar toch.
Consolegamingquote:Op maandag 23 februari 2015 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen dat het spel een beest van een computer nodig heeft. Heb zelf niets te klagen, game alleen maar op console eigenlijk.
Afwisseling is key.quote:
http://www.smulweb.nl/recepten/gnocchiquote:
Vertel mij wat.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Afwisseling is key.
Zocht iets leuks van Dakota Skyemaar deze was schattiger
haal de batterijen eruitquote:Op maandag 23 februari 2015 13:48 schreef Tjacka het volgende:
HELP MIJ
HET BRANDALARM BLIJFT MAAR AF GAAN
ziet er lekker uitquote:Op maandag 23 februari 2015 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/recepten/gnocchi
Deze bijv; http://www.smulweb.nl/recepten/1062850/Gnocchi
krijg spontaan zin. in eten.
Vond wel gifjes van Dakota, maar die waren iets te expliciet om als UI te gebruikenquote:Op maandag 23 februari 2015 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Haha, schattiger.
[..]
haal de batterijen eruit
of stamp erop, het is immers JOUW brandalarm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te lang gekookt zeker.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:52 schreef Tjacka het volgende:
waar smaakt gnocchi naar
heb het een keer gehad van mijn moeder op vakantie
en toen was het heel plakkerig en vies
misschien had ze verkeerd bereidt
PS3 WII en XBOX 360 worden hier nog hevig gebruiktquote:Op maandag 23 februari 2015 13:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Consolegaming
Zou ook graag een PS4 hebben. Alleen al om GTA V in first person te spelen, helemaal opnieuw beginnen enzo
M'n PS3 staat levenloos in de kastvermoord door GTA
[..]
Afwisseling is key.
Zocht iets leuks van Dakota Skyemaar deze was schattiger
En dan duw je Tjacka over de rand zekers.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
naar het einde van de wereld
Nee dat mag hij zelf doen, ik leef alleen op het randje.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:54 schreef Divje het volgende:
[..]
En dan duw je Tjacka over de rand zekers.
Oeii. spannuuuundquote:Op maandag 23 februari 2015 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat mag hij zelf doen, ik leef alleen op het randje.
Fanatiek gamer gespotquote:Op maandag 23 februari 2015 13:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
PS3 WII en XBOX 360 worden hier nog hevig gebruikt
- WII, Mario kart competitie/ wii sport competitie/ smashbross competitie
- XBOX 360, Forza NFS en Project gotham halo 3 MP
- PS3 Uncharted, last of us, Diablo3 ultimate edition, en Bomberman met 7 man/vrouw, Fifa met 7 man/vrouw Little big planet 1 en 2 COD Black ops MP zombies
laatste keer dat ik de oscar uitreiking ga kijken via een livestream holy shit wat een haperende bagger zooi!
En ow ja WARHORSE WaS LEIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Hij houdt wel van dominante vrouwtjesquote:
Dat ziet er goed uit!quote:Op maandag 23 februari 2015 14:02 schreef Tjacka het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)hi-met-paddenstoelen
De medewerkers van de coffee shop tegen over weten exact welke games gespeeld worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeii. spannuuuund
[..]
Fanatiek gamer gespot
Die competities he, loopt dat wel eens uit de hand?
Bedoelde ook meer op competitief vlakquote:Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
De medewerkers van de coffee shop tegen over weten exact welke games gespeeld worden.
Kan je horen aan het gescheld en getier!
Mijn vocabulaire is weer mooi gespekt met heerlijke nieuwe scheldwoord variaties!
En nee ben geen fanatieke gamer, meeste zijn multiplayer games! dus alleen met vrienden
vind je dat echtquote:Op maandag 23 februari 2015 14:02 schreef Divje het volgende:
Kabeljauwfilet met mosterdsaus
Krieltjes met jus en groente weet ik nog niet
Suggesties?
[..]
Hij houdt wel van dominante vrouwtjes
[..]
Dat ziet er goed uit!
Ow hel yeah gisteravond nog even met wat vrienden Red alert 2 gedaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Bedoelde ook meer op competitief vlak
Artisjokkenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vind je dat echt
alleen artisjok lijkt mij vies
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow hel yeah gisteravond nog even met wat vrienden Red alert 2 gedaan.
De uitsmijter bij de coffeshop kon ook niet achterkomen welke game we aan spelen waren!
OPbokken homo met je kirovs!
Je bent zelf een Kirov
Krijg toch hyperebola in het kwadraat via standje 69
wow nerdquote:Op maandag 23 februari 2015 14:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow hel yeah gisteravond nog even met wat vrienden Red alert 2 gedaan.
De uitsmijter bij de coffeshop kon ook niet achterkomen welke game we aan spelen waren!
OPbokken homo met je kirovs!
Je bent zelf een Kirov
Krijg toch hyperebola in het kwadraat via standje 69
weet geen vervanger ervoorquote:Op maandag 23 februari 2015 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Artisjokken
Maar heb 'm ff opgeslagen. Ook maar eens proberenlekker man.
[..]![]()
heerlijk
Jij bent echt grappig.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toen ik net nieuw o FOK was had ik een mario UI.
[ afbeelding ]
Gewoon weglaten.quote:
Is normaal tijdens gamen met vriendenquote:
quote:
Ik heb dat met bordspellen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Is normaal tijdens gamen met vrienden
Soms lach je je dood om de scheldwoorden en combinaties die dan voorbij vliegenprachtig.
Welke bordspellen?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat nou.
[..]
Ik heb dat met bordspellen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alle. Fucking fanatiek ben ik.
Oh je bent er zo één die altijd de regels verbuigt in haar voordeel?quote:
Das nog niks!quote:
Hoe heb je me zo snel door dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh je bent er zo één die altijd de regels verbuigt in haar voordeel?
Haha, hoezo dan? Lach je me uit?quote:
Hahaha, geniaal.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Das nog niks!
Maat van me tegen andere vriend nadat hij een rood schildje kreeg in de laatste bocht bij het laatste rondje mario kart.
Heb ik op audio!
Princes Niels, als je nog een keer probeerd mij van de weg te rijden met die lompe pooier bak dan zal ik je een portie bananen laten vreten zodat je 3 maand aan de schijt bent me gele bagger!
op dat moment hoor je het schildje op zijn kart klappen.
PRINCES NIELS, vieze vuile zaad van Mario vretende Filipijnse 2 geslachtsdragende hoer dat je er rond loopt, Met je gejatte pooier bak!
( ja Niels heet princes Niels omdat hij met roze princes peach rijd)
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe heb je me zo snel door dan?
Ik was een keer monopoly aan het spelen maar ik was op een gegeven moment blut en heb toen inderdaad de regels zo veranderd dat ze in mijn voordeel werkten, en daarnaast kreeg ik onder de tafel geld toegeschoven.Niemand had iets door, behalve mn partner in crime.
Nee toe! Ik vind het grappig dat jij een mario UI had toen je hier voor 't eerst postte. Dat vind ik grappig. En dus ben jij grappig. Complimentjes!quote:Op maandag 23 februari 2015 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, hoezo dan? Lach je me uit?
Ik gooi tenminste niet met dingen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo was m'n ex ook
Maar als ze het dan alsnog niet kon winnen ging ze maar gooien met wat voor handen was
Ahh, ah okok. Vooruit dan maar, ik geef je het voordeel van de twijfel. Sowieso Mario-lobi-4-evah.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee toe! Ik vind het grappig dat jij een mario UI had toen je hier voor 't eerst postte. Dat vind ik grappig. En dus ben jij grappig. Complimentjes!
Goede eigenschapquote:Op maandag 23 februari 2015 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik gooi tenminste niet met dingen.
Waarom zo wantrouwend.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh, ah okok. Vooruit dan maar, ik geef je het voordeel van de twijfel. Sowieso Mario-lobi-4-evah.![]()
De eerstequote:Op maandag 23 februari 2015 14:19 schreef Tjacka het volgende:
oke deze
of deze
http://www.ah.nl/allerhan(...)-spek-en-champignons
Deze!quote:Op maandag 23 februari 2015 14:19 schreef Tjacka het volgende:
oke deze
gnocchiquote:Op maandag 23 februari 2015 14:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar heb je geen saus nodig voor de gnocchi
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Goede eigenschap
Zo'n Yahtzee koker is best hard om terug te koppen
Laat mij ook mijn eigenaardigheden hebben dan.quote:
Saus is overrated. Maar door de room komt er wel een soort van saus als het goed is.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar heb je geen saus nodig voor de gnocchi
Nee, jij bent perfect.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat mij ook mijn eigenaardigheden hebben dan.
Hallo, mijn droomvrouw moet wel perfect zijn, anders zou 't niet mijn droomvrouw zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe normaaaal. Zelfs mijn iphone is niet perfect!
Hij is gewoon jaloers op je eigenschappen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee!!! je noemt me nerd, neem je woorden terug
oke leuke jongen met nerdachtige trekjesquote:Op maandag 23 februari 2015 14:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee!!! je noemt me nerd, neem je woorden terug
jij bent ook lekkerquote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb het nog niet kunnen ontdekken.
Verse pasta is veel lekkerder toch.
Dat is al beter, vertel wat kan ik voor u doen?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke leuke jongen met nerdachtige trekjes
ja is goedquote:Op maandag 23 februari 2015 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt schatje.
Ik vind jou ook geil zullen we meeten.
Beschrijf je droomvrouw eens dan. Ben benieuwd naar haar perfecte eigenschappen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hallo, mijn droomvrouw moet wel perfect zijn, anders zou 't niet mijn droomvrouw zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vetquote:Op maandag 23 februari 2015 14:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja is goed
ik ben morgen in newcastle koel he
Euhh, in die 3 jaar veel spelletjes gespeeld. 2x echt een blessure aan over gehoudenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hahaha, wat. Arme jij. Hoe lang had je wat met haar en hoe vaak hebben jullie zulke spelletjes gespeeld?
stemmen op wat ik moet etenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is al beter, vertel wat kan ik voor u doen?
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beschrijf je droomvrouw eens dan. Ben benieuwd naar haar perfecte eigenschappen.1. Als eerste UI een mario UI.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Middenoosters
3. Humor
4. BotsingmetKlinkers
5. Mooie ogen
6. Jij
geen wedstrijdje dit weekend al gedaan in duitslandquote:Op maandag 23 februari 2015 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
vet
wat ga je doen shoppen of wedstrijdje checken
Hahaha, jezus. Manmanman.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Euhh, in die 3 jaar veel spelletjes gespeeld. 2x echt een blessure aan over gehoudenEerste was een snee in m'n wenkbrauw, is een mooi litteken geworden. 2de was een lichte brandwond omdat ik een kop thee over m'n arm kreeg van haar.
En ze heeft 1 PS3-controller gesloopt omdat ze LittleBigPlanet niet snapte
Mooie tijden.
picsquote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen wedstrijdje dit weekend al gedaan in duitsland
maar chicklief kwam er mee
cadeau van haar
ze moet toch ook een foto hebben waarbij ze op een berg zit?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1. Als eerste UI een mario UI.
2. Middenoosters
3. Humor
4. BotsingmetKlinkers
5. Mooie ogen
6. Jij
Lekker zuipen op de boot.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen wedstrijdje dit weekend al gedaan in duitsland
maar chicklief kwam er mee
cadeau van haar
ja ook die ja! En zo half achterom kijken. Man man, dromen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze moet toch ook een foto hebben waarbij ze op een berg zit?
moeilijke keuze.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stemmen op wat ik moet eten
http://www.ah.nl/allerhan(...)cchi-met-tomatensaus
http://www.ah.nl/allerhan(...)-spek-en-champignons
Liever fysieke schade dan psychische spelletjesquote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, jezus. Manmanman.Wat een gekkigheid zeg. Arme jij.
Hoe kwam die snee dan daar? Wat kreeg je tegen je hoofd aan dan?
Ik ben best wel lief eigenlijk, bedenk ik me net. Ga niet gooien met dingen enzo. Ik ga het op het emotionele vlak spelen altijd.
Staaaahp it. Ik kan hier niet mee omgaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1. Als eerste UI een mario UI.
2. Middenoosters
3. Humor
4. BotsingmetKlinkers
5. Mooie ogen
6. Jij
Heftig zeg,quote:Op maandag 23 februari 2015 14:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Liever fysieke schade dan psychische spelletjes
Kreeg een damstuk tegen m'n hoofd
ik moet denk ik wat bekennenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ja ook die ja! En zo half achterom kijken. Man man, dromen.
dank jequote:Op maandag 23 februari 2015 14:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
moeilijke keuze.
Maar ik zou gaan voor de eerste![]()
![]()
denk dat ik die vanavond ook maar ga maken ziet er heerlijk uit!
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze moet toch ook een foto hebben waarbij ze op een berg zit?
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ja ook die ja! En zo half achterom kijken. Man man, dromen.
Ik won of liet haar winnen om er vanaf te zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Staaaahp it. Ik kan hier niet mee omgaan.
Succes met het vinden van die droomvrouw dan.
[..]
Heftig zeg,Wie won er uiteindelijk? Of stopten jullie altijd wanneer ze begon met gooien? En wat nou psychische spelletjes, vind je me niet meer lief dat ik niet meer mag winnen?
![]()
![]()
wilt ze ook nietquote:Op maandag 23 februari 2015 14:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Achteraf werd er om gelachen en gingen we andere dingen doen
Of er was een week ruzie. Je wist het nooit
Je bent wel lief hoor. Maar winnen zal je niet
Daarom word hier nooit meer Catan gespeeld sinds het incident in 2011quote:Op maandag 23 februari 2015 14:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Liever fysieke schade dan psychische spelletjes
Kreeg een damstuk tegen m'n hoofd
Ik win met spelletjes. Punt.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik won of liet haar winnen om er vanaf te zijn.
Achteraf werd er om gelachen en gingen we andere dingen doen
Of er was een week ruzie. Je wist het nooit
Je bent wel lief hoor. Maar winnen zal je niet
Dat slaat nergens op.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wilt ze ook niet
anders wou ze geen dominante man
Kut Catan, een keer gespeeld en keihard erbij genaaid door beide tegenstanders.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarom word hier nooit meer Catan gespeeld sinds het incident in 2011
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Israël?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich hock in meinem Bonker
Ik sla deze even op, thnx voor lijstje hopelijk lukt dit me beter dan mijn cheescake!quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik sla deze even op, thnx voor lijstje hopelijk lukt dit me beter dan mijn cheescake!
Welk incident?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarom word hier nooit meer Catan gespeeld sinds het incident in 2011
Ze wil altijd winnen zegt ze.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wilt ze ook niet
anders wou ze geen dominante man
Hele kleine uitjes ja. Wel lekker en smaken iets anders.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef Tjacka het volgende:
een sjalot is gewoon uit
zeg dan ui
ipv
sjalot
Vandaar dat we het niet meer spelen. er zit nog steeds een gat in mijn muur en strepen van speelbord! er ligt nog een van de blokjes dinges in de dakgoot!quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik win met spelletjes. Punt.
[..]
Dat slaat nergens op.
[..]
Kut Catan, een keer gespeeld en keihard erbij genaaid door beide tegenstanders.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:13 schreef Tjacka het volgende:
echt blij dat ik ajax gemist heb zondag
nu ben ik tenminste gewoon vrolijk
Lekker voor jequote:Op maandag 23 februari 2015 14:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vandaar dat we het niet meer spelen. er zit nog steeds een gat in mijn muur en strepen van speelbord! er ligt nog een van de blokjes dinges in de dakgoot!
PM ik verdel niet door aan tjackaquote:
net alsof ik er iets raars mee doequote:Op maandag 23 februari 2015 14:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
PM ik verdel niet door aan tjacka![]()
Ik ga even met de kleine naar de speeltuin goedemiddag peeps
Have funquote:Op maandag 23 februari 2015 14:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahah dat is slimquote:Op maandag 23 februari 2015 14:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vermoeden had ik al vandaar Israël
Heb ik nu een blauwtje gelopen?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Staaaahp it. Ik kan hier niet mee omgaan.
Succes met het vinden van die droomvrouw dan.
Misschien, wellicht.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie ik er Joods uit?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vermoeden had ik al vandaar Israël
Weet ik niet, heb je een blauwtje gelopen?quote:
Geen idee heb de foto die tjacka pas poste gemist.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien, wellicht.
Fijne middag
[..]
Zie ik er Joods uit?
Haha, kuttjackaquote:Op maandag 23 februari 2015 14:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee heb de foto die tjacka pas poste gemist.
Psychologische oorlogsvoering dit.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet ik niet, heb je een blauwtje gelopen?![]()
Ook. The naked body foto's ook trouwens. ..quote:Op maandag 23 februari 2015 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, kuttjacka
En mn kapselfoto's (tijdje terug) ook gemist zeker?
Huh is dat zo? Ik ben me namelijk van geen kwaad bewust.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Psychologische oorlogsvoering dit.
Ha ha ha, grappig Blaadjes.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ook. The naked body foto's ook trouwens. ..
Vrouwenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh is dat zo? Ik ben me namelijk van geen kwaad bewust.
Ja je hebt me aan het denken gezet. Vandaar mijn drang om een mannelijke harem te hebben hier ook enzo. Afwisseling is alles.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij neemt 'afwisseling is key' wel heel serieus ofnie
Oh oh oh KB. Je moet het niet teveel door trekken naar de rest van je leven! hihi, trekken.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja je hebt me aan het denken gezet. Vandaar mijn drang om een mannelijke harem te hebben hier ook enzo. Afwisseling is alles.
Vind je het wel een mooie UI? .;)
Ik heb liever KB.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:04 schreef schommelstoel het volgende:
Stop de persen !
Katja Schuurman weer single![]()
Dat is nog eens leuk nieuws.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:04 schreef schommelstoel het volgende:
Stop de persen !
Katja Schuurman weer single![]()
Katja heeft nog nooit heel verliefd achterom naar mij gekeken. KB wel. Dus dan is mijn keuze snel gemaaktquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Katja heeft nog nooit heel verliefd achterom naar mij gekeken. KB wel. Dus dan is mijn keuze snel gemaakt
Geen idee hoe KB eruit ziet en hoe ze is.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Katja heeft nog nooit heel verliefd achterom naar mij gekeken. KB wel. Dus dan is mijn keuze snel gemaakt
Zolang ze niet verliefd naar mij achterom kijkt op een berg met mooi uitzicht, is haar lichaam totaal niet interessant.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aanstaande donderdag begint er een NCRV programma over Katja Schuurman en haar lichaam. Zag er best interessant uit.
Doe mij Eva van de Wijdeven maar danquote:Op maandag 23 februari 2015 15:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geen idee hoe KB eruit ziet en hoe ze is.
Niet dat ik dat weet over Katje Schuurman, hoe zie in werkelijkheid is.
Maar Katja staat zeker op het lijstje![]()
Misschien heeft ze een heel lekker lichaam.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zolang ze niet verliefd naar mij achterom kijkt op een berg met mooi uitzicht, is haar lichaam totaal niet interessant.
Of Anna Drijver, jammerlijke is dat ze met een gigantische aardappel in der keel praat.quote:
Dat zal vast, maar doet er niet toe.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een heel lekker lichaam.
Misschienquote:Op maandag 23 februari 2015 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een heel lekker lichaam.
Ach. Boeiend. Liever homo met KB, dan hetero met Katja!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:14 schreef Blaadjes het volgende:
Volgens mij is KB gewoon een man.
Dat maakt scrummie homo. Smeerlapperij.
En jij was laatst verbaasd waarom je single was ?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar doet er niet toe.
Wat is er mis met homo zijn?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:14 schreef Blaadjes het volgende:
Volgens mij is KB gewoon een man.
Dat maakt scrummie homo. Smeerlapperij.
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach. Boeiend. Liever homo met KB, dan hetero met Katja!
Ze hoeft natuurlijk niet te pratenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Of Anna Drijver, jammerlijke is dat ze met een gigantische aardappel in der keel praat.
Hahahaha, wat.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach. Boeiend. Liever homo met KB, dan hetero met Katja!
Sorry, maar wacht even...quote:
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Bazen !quote:
BAAS!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bazen !
Alhoewel ik ook Rotterdams bloed in mijn aderen heb
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bazen !
Alhoewel ik ook Rotterdams bloed in mijn aderen heb
Uhm ja oke dat ben ik natuurlijk, maar ben eigenlijk wel voor Ajakkus.quote:
Ik toen ooit als 9 jarig jochie (voor de lol ) bijna uit het huis van mijn oma geschopt toen een oom vroeg voor welke club ik was.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:20 schreef Divje het volgende:
[..]
en dan voor die grafclub zijn. sjongejonge
Haha, niet meer dan terechtquote:Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik toen ooit als 9 jarig jochie (voor de lol ) bijna uit het huis van mijn oma geschopt toen een oom vroeg voor welke club ik was.
Ik zei eerst om mijn hachje te redden, ik ben voor FC Emmen....Ja Godver schommel, das geen club!
Uhm... ik ben voor Ajax
Nou, echt, de film Twister was er niets bij op dat moment in die woonkamer
*Pakt Popcorn*quote:Op maandag 23 februari 2015 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Scrummie je zei net dat je alles voor me over had, zou je ook ajacied worden voor me?
Ja hoor. Alles = alles.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Scrummie je zei net dat je alles voor me over had, zou je ook ajacied worden voor me?
Jeetje, dit is wel heftig hoor.quote:
Nee, dat zijn de sullen waar ik niks mee te maken wil hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:27 schreef schommelstoel het volgende:
Zeg KB, ik dacht dat jij meer van het ruige harde/sarcastische (sadisten) type was.
Zonde dat je nu voor zo'n makke Scrummie gaat![]()
Scrummie, no hard feelings okay
Ah klopt je hebt gelijk, je zei zelf dat je een sadistje wasquote:Op maandag 23 februari 2015 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje, dit is wel heftig hoor.
[..]
Nee, dat zijn de sullen waar ik niks mee te maken wil hebben.
Zo is hetquote:Op maandag 23 februari 2015 15:29 schreef Scrummie het volgende:
Jullie denken toch niet echt dat ik dat zou doen?
De pleuris voor elk vrouw wezen die denkt ook maar iets van mijn Feyenoord af kan pakken
Ik wist het !quote:Op maandag 23 februari 2015 15:29 schreef Scrummie het volgende:
De pleuris voor elk vrouw wezen die denkt ook maar iets van mijn Feyenoord af kan pakken
Waarom onthouden jullie hier alles wat ik post?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah klopt je hebt gelijk, je zei zelf dat je een sadistje was
Ik schrok al man.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:29 schreef Scrummie het volgende:
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik schrok al man.
En het is vrouwwezen.
Omdat al die info van Lambiekje zo nutteloos om hier te plaatsen in een totaal ander gesprekquote:Op maandag 23 februari 2015 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom onthouden jullie hier alles wat ik post?
[..]
Nee, je hebt het los van elkaar staan. Moet aan elkaar vast.quote:
Wat.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Omdat al die info van Lambiekje zo nutteloos om hier te plaatsen in een totaal ander gesprek
Dat zeg ik.. dat heb ikquote:Op maandag 23 februari 2015 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, je hebt het los van elkaar staan. Moet aan elkaar vast.
In de quotes die geplaatst zijn van jouw post is het tegendeel bewezen.quote:
Maar, welke gekkie doet Ajax in haar beschrijving dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Er werd mij laatst gevraagd of ik vrouwen bij Tinder die voor Ajax zijn weg zou swipen. Ja dus. Ongeacht cupmaat.
Je hebt ook vrouwen in ajax-shirt. SWIPEquote:Op maandag 23 februari 2015 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In de quotes die geplaatst zijn van jouw post is het tegendeel bewezen.
[..]
Maar, welke gekkie doet Ajax in haar beschrijving dan?
Sommigen.. of foto's waar ze blij in dat 'stadion' van ze staan. Weg ermee.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In de quotes die geplaatst zijn van jouw post is het tegendeel bewezen.
[..]
Maar, welke gekkie doet Ajax in haar beschrijving dan?
Katja Schuurman in een voetbal shirt...quote:Op maandag 23 februari 2015 15:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt ook vrouwen in ajax-shirt. SWIPE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Katja Schuurman in een voetbal shirt...
KB in een Feyenoord shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*rent naar het toilet op werk*
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Katja Schuurman in een voetbal shirt...
Vrouwen in een voetbalshirt zijn sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang het dus geen ajax of barcelona shirt is.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KB in een Feyenoord shirt
quote:hoewel artsen vreesden voor hersenbeschadiging, bleek de man bijzonder goed bij kennis.
LavGodinquote:Op maandag 23 februari 2015 15:39 schreef schommelstoel het volgende:
Priester staat op uit dood, claimt dat God vrouw is
[..]![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KB in een Feyenoord shirt
PRINGELS HALEN!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Allemaal chocolade op mn kamer, maar ik heb hartige trek. Harde leef.
De gedachte 'KB in een feyenoordshirt' hielp ook wel mee natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, blame KB maar. Een blik en ik sta op springen joh.
Scrum?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, blame KB maar. Een blik en ik sta op springen joh.
Dat klinkt wel. KlinkerScrumquote:Op maandag 23 februari 2015 15:47 schreef Divje het volgende:
"KlinkerScrum BV, voor al uw witte plafonds."
Sorry schatjequote:Op maandag 23 februari 2015 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie plagen mij, stop daarmee. Ik heb een teer zieltje.
Komt wel goed schatje.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie plagen mij, stop daarmee. Ik heb een teer zieltje.
Scrum-adonisquote:Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef Scrummie het volgende:
Lav, schoonheid, Godin, allerliefste.
Wie is er vanavond bij VI?
Laten we naar Iran gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die ook wel. Match made in nickheaven.
Thanks!quote:Op maandag 23 februari 2015 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scrum-adonis![]()
Volgens mij Wim Kieft.
sowieso als ze welke club dan ook belangrijk genoeg vinden om het daar te laten zienquote:Op maandag 23 februari 2015 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Er werd mij laatst gevraagd of ik vrouwen bij Tinder die voor Ajax zijn weg zou swipen. Ja dus. Ongeacht cupmaat.
mwoah. Iemand z'n passie of hobby mag hij of zij best delen op zo'n medium. Weinig moeite mee.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso als ze welke club dan ook belangrijk genoeg vinden om het daar te laten zien
Dus jij hebt Tinder?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mwoah. Iemand z'n passie of hobby mag hij of zij best delen op zo'n medium. Weinig moeite mee.
Ja, 1 keer een date gehad. Maar dat was.. apart. Date was middags, 's avonds mocht ik 'doodvallen'quote:Op maandag 23 februari 2015 16:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je wel eens iets afgesproken met zo'n match?
Wtf.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, 1 keer een date gehad. Maar dat was.. apart. Date was middags, 's avonds mocht ik 'doodvallen'.
vrouwen die een club fanatiek supporten heb ik het niet zo op, maar ieder zijn meug hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mwoah. Iemand z'n passie of hobby mag hij of zij best delen op zo'n medium. Weinig moeite mee.
Nee, dat zei ze echt. Ik vond haar wel aardig, maar niet meer dan dat.. nou, dat had ik gezegd en toen kwam dat. Dus sindsdien ook niet meer getinderd.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wtf.Zei ze dat ook echt zo letterlijk, of negeerde ze je gewoon alles?
Vrouwmensen.
Ah, jeetje. Wel een heftige reactie hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat zei ze echt. Ik vond haar wel aardig, maar niet meer dan dat.. nou, dat had ik gezegd en toen kwam dat. Dus sindsdien ook niet meer getinderd.
Eerlijkheid wordt bestraftquote:Op maandag 23 februari 2015 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat zei ze echt. Ik vond haar wel aardig, maar niet meer dan dat.. nou, dat had ik gezegd en toen kwam dat. Dus sindsdien ook niet meer getinderd.
Mja, had het wel kunnen verwachten.. doen en laten van haar was nogal.. heftig in alles eigenlijk. Weet niet. Maar goed, dit is niet de plek Tinder dates uitvoerig te besprekenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, jeetje. Wel een heftige reactie hoor.Maarja, dat hou je altijd denk ik. Mensen en gevoel, heb ook wel eens gehad dat iemand met wie ik best veel contact had het plotseling afkapte of liet verwateren.
Hallo, ik heb ook gevoel hoor.
Hmm. Lastig, maar goed. Beter dan dat het meteen duidelijk werd dat het niks meer zou worden (voor beide kantenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, had het wel kunnen verwachten.. doen en laten van haar was nogal.. heftig in alles eigenlijk. Weet niet. Maar goed, dit is niet de plek Tinder dates uitvoerig te bespreken.
Heb jij ook Tinder?
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Naar KB? Hou je ons op de hoogte Scrum
Fok!.. hoeveel dates via Fok! heb je al gehad dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm. Lastig, maar goed. Beter dan dat het meteen duidelijk werd dat het niks meer zou worden (voor beide kanten)
Nee, ik heb FOK!.
deert niet. zodra ik er ben ligt je vloer toch weer vol met kleren.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Help ik zie er helemaal niet uit vandaag en mn kamer is een rommel en ah, paniek error!
Doet dat er toe?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fok!.. hoeveel dates via Fok! heb je al gehad dan?
Gauw je kast induiken en alles passen en dan vervolgens eindigen met wat je de hele dag al aanhebtquote:Op maandag 23 februari 2015 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Help ik zie er helemaal niet uit vandaag en mn kamer is een rommel en ah, paniek error!
Ik WOU naar huis. Maar nu ga ik toch naar KB.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Naar KB? Hou je ons op de hoogte Scrum
Nou nou!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
deert niet. zodra ik er ben ligt je vloer toch weer vol met kleren.
Zooooo is dat. Jij weet hoe het is. Een verschrikking.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gauw je kast induiken en alles passen en dan vervolgens eindigen met wat je de hele dag al aanhebt
Arme jij!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik WOU naar huis. Maar nu ga ik toch naar KB.
Grapje. Ik WOU naar huis, maar moet afsluiten. Dus wachten tot de laatste slaaf de deur uit is en dan afsluiten
App me maar.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit is niet om op fok te bespreken
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou ik gedaan hebben, als ik je nummer zou hebben.
Mooi initiatief!quote:Op maandag 23 februari 2015 18:39 schreef schommelstoel het volgende:
Mooi![]()
Het ‘dementendorp’ 14 foto's
De Hogeweyk is een voor dementerende ouderen ontworpen buurt in Weesp. Het is een gesloten psychogeriatrische instelling. Het 'dementendorp' heeft een supermarkt (zonder geld), een theater, een restaurant en een café. Bewoners kunnen binnen de muren vrij rondlopen, als ze dat zouden willen, en er zijn clubjes waar ze lid van kunnen worden. Lezen, koken, schilderen, bingo, zingen, wandelen. De dementie wordt er niet minder door, maar het ziet er vriendelijker uit dan een verpleeghuis waarin mensen met z’n vieren of tienen op een kamer liggen, zoals buiten Nederland vaak gebruikelijk is.
-
Waarschijnlijk niet voor iedereen weggelegd, maar toch mooi en beter dan dat ophokken.
Ja daar heb jij zeker een punt!quote:Op maandag 23 februari 2015 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooi initiatief!![]()
Alleen prefereer ik (en velen met mij) de term 'ouderen met dementie' en niet dementerende ouderen. Ik bedoel, je bent je ziekte niet, maar iemand met een ziekte. Dementendorp,... Zo jammer.
Mee eens. Wel heel fijn voor deze ouderen zo'n veilig dorp.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooi initiatief!![]()
Alleen prefereer ik (en velen met mij) de term 'ouderen met dementie' en niet dementerende ouderen. Ik bedoel, je bent je ziekte niet, maar iemand met een ziekte. Dementendorp,... Zo jammer.
Zeker tof initiatief!quote:Op maandag 23 februari 2015 18:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja daar heb jij zeker een punt!
Het ging mij meer om het algeheel, naam is beetje jammer ja.
Sowieso is de zorg iets wat mij frustreert, als ik de verhalen hoor van een vriendin van mij, bezuinigingen, minder personeel op grotere groepen ect ect.
Van ouderen zorg tot en met gehandicapten zorg.
( wat mag je tegenwoordig nog zeggen, mindervalide? persoon met te veel chromosoom 21 ? )
Eens, denk dat dit de toekomst wordt gezien alles wegbezuinigd wordt. Mensen met geld gaan betalen hiervoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens. Wel heel fijn voor deze ouderen zo'n veilig dorp.
Veel buikkrampen maar verder primaquote:Op maandag 23 februari 2015 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi hoi Inso. Hoe is het met je kleine zusje?
Gelukkig dat jij nu niet hoeft op te passen. Je moeder zal er ook wel bekaf van worden want babies met buikkrampjes kunnen flink lawaai makenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel buikkrampen maar verder prima
Mooi op tijd voor VIquote:Op maandag 23 februari 2015 20:03 schreef Scrummie het volgende:
Halloooooo, daar zijn we weeerrrrr!!
Mah, kijk laterquote:
Een baby met buikkramp is de reden dat ik morgenvroeg in een vliegtuig zitquote:Op maandag 23 februari 2015 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij nu niet hoeft op te passen. Je moeder zal er ook wel bekaf van worden want babies met buikkrampjes kunnen flink lawaai maken
Dus een echte 'vlucht'.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een baby met buikkramp is de reden dat ik morgenvroeg in een vliegtuig zit
Nee, het is niet mijn kind. Maar een collega kan niet weg omdat zijn kind er last van heeft en zijn partner op reis is. Dus nu reis ik dus in plaats van hem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |