Hahaquote:Op maandag 23 februari 2015 13:34 schreef Scrummie het volgende:
Div, ik ben verslaafd aan dat kutspel. Man, wat gaaf. Jammer dat ik moet werken
Yes, PS4quote:Op maandag 23 februari 2015 13:37 schreef Divje het volgende:
Zo moe
Mensen die om half 8 beginnen met snoeien
[..]
Hahavet he. Waar speel je op eigenlijk? PS4?
Nicequote:
Ja kan me voorstellen dat het spel een beest van een computer nodig heeft. Heb zelf niets te klagen, game alleen maar op console eigenlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Nicedan ziet het spel er ook echt gruwelijk vet uit.
Speel zelf op pc, en moet alle grafische instellingen op laag zetten anders loopt het niet soepel
Ziet er alsnog wel goed uit, maar toch.
Consolegamingquote:Op maandag 23 februari 2015 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen dat het spel een beest van een computer nodig heeft. Heb zelf niets te klagen, game alleen maar op console eigenlijk.
Afwisseling is key.quote:
http://www.smulweb.nl/recepten/gnocchiquote:
Vertel mij wat.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Afwisseling is key.
Zocht iets leuks van Dakota Skyemaar deze was schattiger
haal de batterijen eruitquote:Op maandag 23 februari 2015 13:48 schreef Tjacka het volgende:
HELP MIJ
HET BRANDALARM BLIJFT MAAR AF GAAN
ziet er lekker uitquote:Op maandag 23 februari 2015 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/recepten/gnocchi
Deze bijv; http://www.smulweb.nl/recepten/1062850/Gnocchi
krijg spontaan zin. in eten.
Vond wel gifjes van Dakota, maar die waren iets te expliciet om als UI te gebruikenquote:Op maandag 23 februari 2015 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Haha, schattiger.
[..]
haal de batterijen eruit
of stamp erop, het is immers JOUW brandalarm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te lang gekookt zeker.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:52 schreef Tjacka het volgende:
waar smaakt gnocchi naar
heb het een keer gehad van mijn moeder op vakantie
en toen was het heel plakkerig en vies
misschien had ze verkeerd bereidt
PS3 WII en XBOX 360 worden hier nog hevig gebruiktquote:Op maandag 23 februari 2015 13:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Consolegaming
Zou ook graag een PS4 hebben. Alleen al om GTA V in first person te spelen, helemaal opnieuw beginnen enzo
M'n PS3 staat levenloos in de kastvermoord door GTA
[..]
Afwisseling is key.
Zocht iets leuks van Dakota Skyemaar deze was schattiger
En dan duw je Tjacka over de rand zekers.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
naar het einde van de wereld
Nee dat mag hij zelf doen, ik leef alleen op het randje.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:54 schreef Divje het volgende:
[..]
En dan duw je Tjacka over de rand zekers.
Oeii. spannuuuundquote:Op maandag 23 februari 2015 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat mag hij zelf doen, ik leef alleen op het randje.
Fanatiek gamer gespotquote:Op maandag 23 februari 2015 13:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
PS3 WII en XBOX 360 worden hier nog hevig gebruikt
- WII, Mario kart competitie/ wii sport competitie/ smashbross competitie
- XBOX 360, Forza NFS en Project gotham halo 3 MP
- PS3 Uncharted, last of us, Diablo3 ultimate edition, en Bomberman met 7 man/vrouw, Fifa met 7 man/vrouw Little big planet 1 en 2 COD Black ops MP zombies
laatste keer dat ik de oscar uitreiking ga kijken via een livestream holy shit wat een haperende bagger zooi!
En ow ja WARHORSE WaS LEIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Hij houdt wel van dominante vrouwtjesquote:
Dat ziet er goed uit!quote:Op maandag 23 februari 2015 14:02 schreef Tjacka het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)hi-met-paddenstoelen
De medewerkers van de coffee shop tegen over weten exact welke games gespeeld worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeii. spannuuuund
[..]
Fanatiek gamer gespot
Die competities he, loopt dat wel eens uit de hand?
Bedoelde ook meer op competitief vlakquote:Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
De medewerkers van de coffee shop tegen over weten exact welke games gespeeld worden.
Kan je horen aan het gescheld en getier!
Mijn vocabulaire is weer mooi gespekt met heerlijke nieuwe scheldwoord variaties!
En nee ben geen fanatieke gamer, meeste zijn multiplayer games! dus alleen met vrienden
vind je dat echtquote:Op maandag 23 februari 2015 14:02 schreef Divje het volgende:
Kabeljauwfilet met mosterdsaus
Krieltjes met jus en groente weet ik nog niet
Suggesties?
[..]
Hij houdt wel van dominante vrouwtjes
[..]
Dat ziet er goed uit!
Ow hel yeah gisteravond nog even met wat vrienden Red alert 2 gedaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Bedoelde ook meer op competitief vlak
Artisjokkenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vind je dat echt
alleen artisjok lijkt mij vies
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow hel yeah gisteravond nog even met wat vrienden Red alert 2 gedaan.
De uitsmijter bij de coffeshop kon ook niet achterkomen welke game we aan spelen waren!
OPbokken homo met je kirovs!
Je bent zelf een Kirov
Krijg toch hyperebola in het kwadraat via standje 69
wow nerdquote:Op maandag 23 februari 2015 14:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow hel yeah gisteravond nog even met wat vrienden Red alert 2 gedaan.
De uitsmijter bij de coffeshop kon ook niet achterkomen welke game we aan spelen waren!
OPbokken homo met je kirovs!
Je bent zelf een Kirov
Krijg toch hyperebola in het kwadraat via standje 69
weet geen vervanger ervoorquote:Op maandag 23 februari 2015 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Artisjokken
Maar heb 'm ff opgeslagen. Ook maar eens proberenlekker man.
[..]![]()
heerlijk
Jij bent echt grappig.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toen ik net nieuw o FOK was had ik een mario UI.
[ afbeelding ]
Gewoon weglaten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |