Ik had geen inspiratiequote:
Geen TT beste TTquote:
Kirbyquote:
Probeer je me te beledigen?quote:
Porkiequote:
Gianniquote:
Beerquote:
sergeantvarkenbonenquote:
how you doin'?quote:
Top topquote:
matigquote:Op maandag 23 februari 2015 13:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Top topik ga zo naar mn ouders
Met jou?
Why?quote:
1 ik krakte door mijn bed toen ik opstondquote:
Moest lachenquote:Op maandag 23 februari 2015 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 ik krakte door mijn bed toen ik opstond
2 ik moet zometeen 2 uur met mijn baas in een auto zitten
ik nietquote:Op maandag 23 februari 2015 13:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moest lachen
Wat is er met je baas dan?
Wanneer heb jij nou eens een nieuwe baanquote:Op maandag 23 februari 2015 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet
ik vind hem niet zo aardig
ik denk dat ik dan geen werk meer hebquote:Op maandag 23 februari 2015 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
steek een mes door zijn kop gianni![]()
maak die teringlijer dood
voor de rest gaat het wel steeds beter hier hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer heb jij nou eens een nieuwe baan
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de rest gaat het wel steeds beter hier hoor
gewoon jezelf tot baas kronen danquote:Op maandag 23 februari 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan geen werk meer heb
voordeel is wel dat we met zijn auto gaan
en vervolgens het bedrijf aan 1 van de grotere concerns verkopenquote:Op maandag 23 februari 2015 13:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon jezelf tot baas kronen dan
preciesquote:Op maandag 23 februari 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vervolgens het bedrijf aan 1 van de grotere concerns verkopen
Dat is Baymax, uit Big Hero 6quote:
Oh hahaquote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is Baymax, uit Big Hero 6
Je kan er niets mee, alhoewel, als je er batterijen in stopt projecteert hij dingen op z'n buik uit de film. Dat had van mij nou ook weer niet gehoeven. Ik wil gewoon dat figuurtje.
Het is dus een Teletubbie 2.0quote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is Baymax, uit Big Hero 6
Je kan er niets mee, alhoewel, als je er batterijen in stopt projecteert hij dingen op z'n buik uit de film. Dat had van mij nou ook weer niet gehoeven. Ik wil gewoon dat figuurtje.
Wat heb je dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:07 schreef Monopoly het volgende:
Hallo
Onverwachts vrij vandaag, en morgen wellicht ook. Zo af en toe is een medische aandoening niet verkeerd
Laat ik zeggen dat ik moeite heb met zitten en dat liggen voor mij de beste optie is op het momentquote:
Nick jonge, wat heb je gedaan met Monoquote:Op maandag 23 februari 2015 15:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik moeite heb met zitten en dat liggen voor mij de beste optie is op het moment
Whehehehehe, nee mijn aars blijft een uitgang.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nick jonge, wat heb je gedaan met Mono
Geknapte aambeiquote:Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
Gebroken stuitje?
Al ben je dan wel wat langer 'zoet' dan 2 dagen..
Yikesquote:Op maandag 23 februari 2015 15:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geknapte aambeiHad vannacht een bebloede bips
Mag ik een sticker van een beer die een octopus tongzoent met de skyline van Hong Kong op de achtergrond?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
Als je wilt kun je een stickertje krijgen want ik ga er geen kusje op geven
Jij welquote:Op maandag 23 februari 2015 15:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mag ik een sticker van een beer die een octopus tongzoent met de skyline van Hong Kong op de achtergrond?
Oei, beterschapquote:Op maandag 23 februari 2015 15:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Auw..quote:Op maandag 23 februari 2015 15:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mag ik een sticker van een beer die een octopus tongzoent met de skyline van Hong Kong op de achtergrond?
Ja, niet fraaiquote:Op maandag 23 februari 2015 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beterschap met je gepopte cherry overigens. Brrr, de gedachte alleen al.
Nog sigaretten gehaald bij de peukenfabriek?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh ik ben voorbij Bergen op Zoom
Sigarettenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog sigaretten gehaald bij de peukenfabriek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Helaasquote:
Je maakt maar een keer gvd tijd voor me.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:32 schreef Bart het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal student he. Sommigen moeten gewoon werken.
Oke start maar op die game dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je maakt maar een keer gvd tijd voor me.
ff een muis zoekenquote:
Wat is je steam id?quote:
DMquote:
Neequote:
Hmmm. Hoe gaan we dan ouwehoeren?quote:
Je bent zelf 2 minuten werk.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
teamspeak is ook 2 minuten download werk
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nummer fixen bart nummer fixen
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
join the club
[..]
daar weet jij alles van he stouterd
sorry flipsssssssquote:Op maandag 23 februari 2015 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kappen. Ik voel me nog net niet aangerand. #feminist.
he dat heb ik ook wel eens tegen je gezegdquote:Op maandag 23 februari 2015 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor sorry koop ik niets zei een wijze man ooit tegen mij.
Wp geeft ook geen allimentatiequote:Op maandag 23 februari 2015 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor sorry koop ik niets zei een wijze man ooit tegen mij.
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he dat heb ik ook wel eens tegen je gezegd
Walgelijk zulke mannen.quote:
Ik zit in de club van mensen bij wie LB thuis is geweest.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
join the club
[..]
daar weet jij alles van he stouterd
Nee, na die van 600 mg was alles overquote:Op maandag 23 februari 2015 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zeker.Nog pijnstilelrs nodig gehad?
dat is stoerquote:Op maandag 23 februari 2015 18:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zit in de club van mensen bij wie LB thuis is geweest.
Bij mij al minstens 3xquote:Op maandag 23 februari 2015 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit in de club van mensen waar DrNick eens bij thuis is geweest.
Hmm.
Kak.
Zeker.quote:
Trouwens, wel alsnog gekocht. Mijn vriend heeft een dikke wang, zoveel kiespijnquote:Op maandag 23 februari 2015 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zeker.Nog pijnstilelrs nodig gehad?
Nicequote:Op maandag 23 februari 2015 18:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, na die van 600 mg was alles overNu nog.
Wat je vriend ook? Wat doen jullie?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Trouwens, wel alsnog gekocht. Mijn vriend heeft een dikke wang, zoveel kiespijn
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
zit je ook bij de club van mensen waar flips wel eens voor gekookt heeft?
of de club van mensen die wel eens geblowd heeft met snow?
Zij kan goede hamburgers bakken gvdquote:Op maandag 23 februari 2015 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
Haha geen ideequote:Op maandag 23 februari 2015 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice
[..]
Wat je vriend ook? Wat doen jullie?
[..]
Die keer met jou/kliek was de laatste keerquote:Op maandag 23 februari 2015 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
hee cripke, alles good?quote:
good, geen zin om te gaan slapen en zoquote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Hey Gianni, good good. Hoe issie met jou?
Hoe laat gaat je wekkerquote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
good, geen zin om te gaan slapen en zo
ach, je went er aanquote:
Heuquote:
Fokkiequote:
quote:
Goed. Niet studeren, wel een beetje FOK!ken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beetje studeren voor hertentamens, beetje FOK!ken
En met jou
Heuuquote:
De goede leef dusquote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goed. Niet studeren, wel een beetje FOK!ken.
quote:
Teveel fapjes?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]En gematigd aan het bier, dus het kan bijna niet beter.
Heb alleen een storing in mn linkerarm. Heb daar erg weinig kracht. Maar daarvoor ga ik morgen naar de dokter.
Nogsteeds sippigquote:
-edit-quote:Op maandag 23 februari 2015 23:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]En gematigd aan het bier, dus het kan bijna niet beter.
Heb alleen een storing in mn linkerarm. Heb daar erg weinig kracht. Maar daarvoor ga ik morgen naar de dokter.
Ohquote:
Kom je in mijn wangetjes knijpen terwijl je dat zegt? Dan dm ik mijn adres wel even.quote:
Ik neem wel gewoon wijn, ik ben oud genoeg jwzquote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
*pakje roosvicee schuiven doet*
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
*pakje roosvicee schuiven doet*
Alleen je linkerwang dan. ivm een storing.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kom je in mijn wangetjes knijpen terwijl je dat zegt? Dan dm ik mijn adres wel even.
Als je me van achter neemt kun je ook even in mn rechterwang knijpen. No homo.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alleen je linkerwang dan. ivm een storing.
Buttcheek?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je me van achter neemt kun je ook even in mn rechterwang knijpen. No homo.
Giggityquote:Op maandag 23 februari 2015 23:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je me van achter neemt kun je ook even in mn rechterwang knijpen. No homo.
Daar mag wel op geslagen wordenquote:
Trilt het dan ook zo van jell-o achtig?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Daar mag wel op geslagen worden
Jaquote:Op maandag 23 februari 2015 23:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Trilt het dan ook zo van jell-o achtig?
Dikke reet jongequote:
quote:
Klets klets kletsquote:
Heujquote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Stiekem is pixel gewoon een fatty
Was toch maar een garpquote:
Ik ga op je zitten hoor.quote:
Stiekem is dat ook wel eens geil.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Stiekem is pixel gewoon een fatty
quote:
Dat zijn lelijke meisjesquote:Op maandag 23 februari 2015 23:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stiekem is dat ook wel eens geil.![]()
Schijnen extra hun best te doen om te compenseren.
Zou je me niet meer liev vindenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo'n walvis zal je wel niet zijn met zo'n leuke
stem
Waarom nietquote:Op maandag 23 februari 2015 23:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zou je me niet meer liev vinden?
Als ik een fatty ben jwtquote:
Panterprintquote:Op maandag 23 februari 2015 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze twee, maar er past maar één (beide verschillende maat, broek hierboven ook in twee maten besteld) dus er gaat sowieso één terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Max 140 kilo. Anders zul je toch echt wat moeten doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zou je me niet meer liev vinden?
Zou me geen hol uitmakenquote:
Stel nu dat ik dikke meisjes lelijk vind.quote:
Ja heb er stiekem wel een zwak voor maar beperk het tegenwoordig tot chill/pyama broeken met panterprintquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Max 140 kilo. Anders zul je toch echt wat moeten doen.
Jezus dat is wel heul heul heul heeeeeeeeeeuuuuuuuuuul dikquote:Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Max 140 kilo. Anders zul je toch echt wat moeten doen.
Ik heb een tante... Geloof mequote:Op maandag 23 februari 2015 23:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jezus dat is wel heul heul heul heeeeeeeeeeuuuuuuuuuul dik.
Nu alleen nog geld voor nieuwe kledingquote:Op maandag 23 februari 2015 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Bij nader inzien meteen maar even opgeruimd. Plek voor nieuwe kleding
Dikke onderkin vet sexy togquote:Op maandag 23 februari 2015 23:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stel nu dat ik dikke meisjes lelijk vind.![]()
ik had vandaag die naam op mijn naambordje, is mijn doopnaam, maar niet roepnaam. Veel vrienden noemen me zo want het is beter dan Robert-Jan. Maar mijn baas was pissed. Jesus, het is een AHquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik had vandaag die naam op mijn naambordje, is mijn doopnaam, maar niet roepnaam. Veel vrienden noemen me zo want het is beter dan Robert-Jan. Maar mijn baas was pissed. Jesus, het is een AH
En de halve vulploeg heeft er andere shit op staan
Je kan em er ook lekker tussen prikkenquote:
Beetje bij beetje kleding kopen. Ga eind april/ergens in mei nog met Moira winkele.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu alleen nog geld voor nieuwe kleding?
Dat wil ik ook wel. Vooral het passenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje bij beetje kleding kopen. Ga eind april/ergens in mei nog met Moira winkele.
Alles kan. Maar jeetjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je kan em er ook lekker tussen prikken.
Bestwel vies jaquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kotsseks terwijl je ondergescheten word door de persoon in kwestie is viezer.
Ja, maar okay.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
miquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja oke.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Och koentjequote:
Ik doe wat met jou in mijn gedachtenquote:
Ik las al iets van wateroverlast ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik doe wat met jou in mijn gedachten.
Waterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik las al iets van wateroverlast ja.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zoiets, het kon ook vochtschade zijn.
Ja ik denk dat iedereen met de broek op de enkels zit.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat iedereen met de broek op de enkels zit.
Ik wel iigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat iedereen met de broek op de enkels zit.
Dat bedoel je positief tochquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat bedoel je positief toch..
Tofquote:
Nuecken?quote:
Het is al morgenquote:
Slaap lekker werkse morgenquote:
Is goed.quote:
Okequote:
quote:
Kei grappig.quote:
IK ben niet schattigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 02:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kei voor je dikke bek schattige mondje
quote:
Sorry dat ik lelijk deed fokkiequote:
Kom danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 02:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Sorry dat ik lelijk deed fokkie. Kusje er op
?
*komt*quote:
Ik was al klaar hoor.quote:
Ik ben een echte comedienne I knowquote:
Ik heb ze beter gehoordquote:Op dinsdag 24 februari 2015 02:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben een echte comedienne I know!
quote:
Waar is mijn chocolaquote:
Watvoor is hetquote:
Je bent zelf lekkerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 03:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is zo lekker.
die ken ik nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 03:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is zo lekker.
Nou ok sorryquote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik landde hier gisterenavond ook, ongepland
ik land hier wel vakerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik landde hier gisterenavond ook, ongepland
pixelquote:
ben jij tegenwoordig dj?quote:
Ja wist je nietquote:
Ga lekker naar je bedje dan, ik kom je zo wel instoppenquote:
Kom er maar gezellig bij. Heb ik meer aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ga lekker naar je bedje dan, ik kom je zo wel instoppen.
Handjes boven de dekens hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kom er maar gezellig bij. Heb ik meer aan.
Lekker aan het werkquote:
hoe zou ik dat moeten weten?quote:
niet gutter?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon elke dag naar radio49 luisteren
Oh van hier in de SCquote:
Boefquote:
neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh van hier in de SC... Ik dacht dat je het wist oeps
.
Aww je faalt zo hardquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn korte beentjes fietsen niet zo hardquote:
Over 6 uurtjes klaar en over 3 dagen is het weekend Koentje, blijf positiefquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ach, lekker... Ik ben aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |