Ik had geen inspiratiequote:
Geen TT beste TTquote:
Kirbyquote:
Probeer je me te beledigen?quote:
Porkiequote:
Gianniquote:
Beerquote:
sergeantvarkenbonenquote:
how you doin'?quote:
Top topquote:
matigquote:Op maandag 23 februari 2015 13:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Top topik ga zo naar mn ouders
Met jou?
Why?quote:
1 ik krakte door mijn bed toen ik opstondquote:
Moest lachenquote:Op maandag 23 februari 2015 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 ik krakte door mijn bed toen ik opstond
2 ik moet zometeen 2 uur met mijn baas in een auto zitten
ik nietquote:Op maandag 23 februari 2015 13:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moest lachen
Wat is er met je baas dan?
Wanneer heb jij nou eens een nieuwe baanquote:Op maandag 23 februari 2015 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet
ik vind hem niet zo aardig
ik denk dat ik dan geen werk meer hebquote:Op maandag 23 februari 2015 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
steek een mes door zijn kop gianni![]()
maak die teringlijer dood
voor de rest gaat het wel steeds beter hier hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer heb jij nou eens een nieuwe baan
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de rest gaat het wel steeds beter hier hoor
gewoon jezelf tot baas kronen danquote:Op maandag 23 februari 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan geen werk meer heb
voordeel is wel dat we met zijn auto gaan
en vervolgens het bedrijf aan 1 van de grotere concerns verkopenquote:Op maandag 23 februari 2015 13:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon jezelf tot baas kronen dan
preciesquote:Op maandag 23 februari 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vervolgens het bedrijf aan 1 van de grotere concerns verkopen
Dat is Baymax, uit Big Hero 6quote:
Oh hahaquote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is Baymax, uit Big Hero 6
Je kan er niets mee, alhoewel, als je er batterijen in stopt projecteert hij dingen op z'n buik uit de film. Dat had van mij nou ook weer niet gehoeven. Ik wil gewoon dat figuurtje.
Het is dus een Teletubbie 2.0quote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is Baymax, uit Big Hero 6
Je kan er niets mee, alhoewel, als je er batterijen in stopt projecteert hij dingen op z'n buik uit de film. Dat had van mij nou ook weer niet gehoeven. Ik wil gewoon dat figuurtje.
Wat heb je dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:07 schreef Monopoly het volgende:
Hallo
Onverwachts vrij vandaag, en morgen wellicht ook. Zo af en toe is een medische aandoening niet verkeerd
Laat ik zeggen dat ik moeite heb met zitten en dat liggen voor mij de beste optie is op het momentquote:
Nick jonge, wat heb je gedaan met Monoquote:Op maandag 23 februari 2015 15:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik moeite heb met zitten en dat liggen voor mij de beste optie is op het moment
Whehehehehe, nee mijn aars blijft een uitgang.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nick jonge, wat heb je gedaan met Mono
Geknapte aambeiquote:Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
Gebroken stuitje?
Al ben je dan wel wat langer 'zoet' dan 2 dagen..
Yikesquote:Op maandag 23 februari 2015 15:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geknapte aambeiHad vannacht een bebloede bips
Mag ik een sticker van een beer die een octopus tongzoent met de skyline van Hong Kong op de achtergrond?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
Als je wilt kun je een stickertje krijgen want ik ga er geen kusje op geven
Jij welquote:Op maandag 23 februari 2015 15:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mag ik een sticker van een beer die een octopus tongzoent met de skyline van Hong Kong op de achtergrond?
Oei, beterschapquote:Op maandag 23 februari 2015 15:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Auw..quote:Op maandag 23 februari 2015 15:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2015 15:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mag ik een sticker van een beer die een octopus tongzoent met de skyline van Hong Kong op de achtergrond?
Ja, niet fraaiquote:Op maandag 23 februari 2015 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beterschap met je gepopte cherry overigens. Brrr, de gedachte alleen al.
Nog sigaretten gehaald bij de peukenfabriek?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh ik ben voorbij Bergen op Zoom
Sigarettenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog sigaretten gehaald bij de peukenfabriek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Helaasquote:
Je maakt maar een keer gvd tijd voor me.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:32 schreef Bart het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal student he. Sommigen moeten gewoon werken.
Oke start maar op die game dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je maakt maar een keer gvd tijd voor me.
ff een muis zoekenquote:
Wat is je steam id?quote:
DMquote:
Neequote:
Hmmm. Hoe gaan we dan ouwehoeren?quote:
Je bent zelf 2 minuten werk.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
teamspeak is ook 2 minuten download werk
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nummer fixen bart nummer fixen
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
join the club
[..]
daar weet jij alles van he stouterd
sorry flipsssssssquote:Op maandag 23 februari 2015 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kappen. Ik voel me nog net niet aangerand. #feminist.
he dat heb ik ook wel eens tegen je gezegdquote:Op maandag 23 februari 2015 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor sorry koop ik niets zei een wijze man ooit tegen mij.
Wp geeft ook geen allimentatiequote:Op maandag 23 februari 2015 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor sorry koop ik niets zei een wijze man ooit tegen mij.
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he dat heb ik ook wel eens tegen je gezegd
Walgelijk zulke mannen.quote:
Ik zit in de club van mensen bij wie LB thuis is geweest.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
join the club
[..]
daar weet jij alles van he stouterd
Nee, na die van 600 mg was alles overquote:Op maandag 23 februari 2015 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zeker.Nog pijnstilelrs nodig gehad?
dat is stoerquote:Op maandag 23 februari 2015 18:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zit in de club van mensen bij wie LB thuis is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |