quote:
Hahahaquote:
Dat klopt op het laatste na.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon een paar stoornissen, vooral narcisme.
Autisme is een oorzaak, maar jij vertoont alleen de gevolgen blijkbaar. Waarom zou je dan blij zijn dat je het niet hebt? Blijkbaar kom je wel zo over.quote:
Gewoon ik ben blij dat ik het wss toch niet hebquote:Op maandag 23 februari 2015 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Autisme is een oorzaak, maar jij vertoont alleen de gevolgen blijkbaar. Waarom zou je dan blij zijn dat je het niet hebt? Blijkbaar kom je wel zo over.
" Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval. Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig gevoel van zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen. Dit wordt wel de narcistische paradox genoemd. "quote:Op maandag 23 februari 2015 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Autisme is een oorzaak, maar jij vertoont alleen de gevolgen blijkbaar. Waarom zou je dan blij zijn dat je het niet hebt? Blijkbaar kom je wel zo over.
Dat kan. Ik ben niet gay.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
Heb trouwens echt never nooit niet (dus gewoon niet) jongens gezien die fan waren van een vrouwelijke artiest..... Ook niet in mijn tijd... waren alleen de pubermeisjes eigenlijk.
Die paar verdwaalde jongens waren dan altijd gay.
Maar je hebt wel met vergelijkbare problematiek te maken? Of wordt dat inmiddels al effectief behandeld?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon ik ben blij dat ik het wss toch niet heb
Herkenbaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval. Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig gevoel van zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen. Dit wordt wel de narcistische paradox genoemd. "
Je bent 15 dat weet jij niet.quote:
indd nog nooit.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
Heb trouwens echt never nooit niet (dus gewoon niet) jongens gezien die fan waren van een vrouwelijke artiest..... Ook niet in mijn tijd... waren alleen de pubermeisjes eigenlijk.
Wel gezien, gast die fan was van spice girlsquote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |