quote:
Hahahaquote:
Dat klopt op het laatste na.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon een paar stoornissen, vooral narcisme.
Autisme is een oorzaak, maar jij vertoont alleen de gevolgen blijkbaar. Waarom zou je dan blij zijn dat je het niet hebt? Blijkbaar kom je wel zo over.quote:
Gewoon ik ben blij dat ik het wss toch niet hebquote:Op maandag 23 februari 2015 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Autisme is een oorzaak, maar jij vertoont alleen de gevolgen blijkbaar. Waarom zou je dan blij zijn dat je het niet hebt? Blijkbaar kom je wel zo over.
" Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval. Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig gevoel van zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen. Dit wordt wel de narcistische paradox genoemd. "quote:Op maandag 23 februari 2015 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Autisme is een oorzaak, maar jij vertoont alleen de gevolgen blijkbaar. Waarom zou je dan blij zijn dat je het niet hebt? Blijkbaar kom je wel zo over.
Dat kan. Ik ben niet gay.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
Heb trouwens echt never nooit niet (dus gewoon niet) jongens gezien die fan waren van een vrouwelijke artiest..... Ook niet in mijn tijd... waren alleen de pubermeisjes eigenlijk.
Die paar verdwaalde jongens waren dan altijd gay.
Maar je hebt wel met vergelijkbare problematiek te maken? Of wordt dat inmiddels al effectief behandeld?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon ik ben blij dat ik het wss toch niet heb
Herkenbaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval. Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig gevoel van zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen. Dit wordt wel de narcistische paradox genoemd. "
Je bent 15 dat weet jij niet.quote:
indd nog nooit.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
Heb trouwens echt never nooit niet (dus gewoon niet) jongens gezien die fan waren van een vrouwelijke artiest..... Ook niet in mijn tijd... waren alleen de pubermeisjes eigenlijk.
Wel gezien, gast die fan was van spice girlsquote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
Ja precies een gayquote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel gezien, gast die fan was van spice girlswoont nu ergens in Adam en laat z'n ster rammen op een roze boot.
Mja geilen op is wat anders dan vooraan de rij staan bij dfe kaartverkoop en kletsen over merchendisequote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
indd nog nooit.
Tenzij vrouwelijke dj's.
hahahaquote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel gezien, gast die fan was van spice girlswoont nu ergens in Adam en laat z'n ster rammen op een roze boot.
Truequote:Op maandag 23 februari 2015 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Mja geilen op is wat anders dan vooraan de rij staan bij dfe kaartverkoop en kletsen over merchendise
Sowieso je ster laten rammenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoop het wel voor hem, anders zou ik medelijden met hem hebben.
Ik heb stoornissen die kunnen overlappen met Autisme dus ze wilden weten of ik het heb ja/neequote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je hebt wel met vergelijkbare problematiek te maken? Of wordt dat inmiddels al effectief behandeld?
En ipv dit soort shit voor jezelf te houden moet je het hier op gooien voor meer aandacht.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb stoornissen die kunnen overlappen met Autisme dus ze wilden weten of ik het heb ja/nee
ADHD dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb stoornissen die kunnen overlappen met Autisme dus ze wilden weten of ik het heb ja/nee
Je hebt enesbeeisme.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Sure. 't heeft weer allemaal met aandacht zoeken te maken. Zou ik ook vanaf nu zeggen met alles wat jullie vertellen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En ipv dit soort shit voor jezelf te houden moet je het hier op gooien voor meer aandacht.
Ja want de huishoudbeurs is zo persoonlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sure. 't heeft weer allemaal met aandacht zoeken te maken. Zou ik ook vanaf nu zeggen met alles wat jullie vertellen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja want de huishoudbeurs is zo persoonlijk.
Okeoke.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, over 5 jaar kijk je terug en lach je, wijze les geleerd dit dat.
Is daar een app voor?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je niet met regelmaat door vreemde truckers laten uitwonen langs de snelweg
klopt helemaal. Vroeger luisterde je naar 2pac of Wu-Tang. Waar gaat het toch heen met deze wereldquote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |