Ik gebruik Hola voor FireFox dus zou geen probleem moeten zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Je hebt wel een proxy nodig, om een Duits IP-adres te hebben...
Ik gebruik ZenMate met Chrome en dat werkt prima...
Kan je daarmee ook locaties kiezen? Bij mij stond ZenMate nog op USA en ik moest even overschakelen naar Duitsland...quote:Op maandag 23 februari 2015 22:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik gebruik Hola voor FireFox dus zou geen probleem moeten zijn.
Ja, heb hem op Duitsland staan.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Kan je daarmee ook locaties kiezen? Bij mij stond ZenMate nog op USA en ik moest even overschakelen naar Duitsland...
Dan zou het moeten werken... Maar ik herinner me nog bij Utopia USA dat er toen ook een heleboel problemen hadden om te kunnen kijken...quote:
Is er een alternatief voor ZenMate voor FireFox?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dan zou het moeten werken... Maar ik herinner me nog bij Utopia USA dat er toen ook een heleboel problemen hadden om te kunnen kijken...
Er zijn er toen veel op ZenMate overgestapt en dat werkte bij (bijna) iedereen...
Er zal ongetwijfeld wel zoiets zijn, maar daar heb ik weinig verstand van want gebruik geen FF... Sorry...quote:Op maandag 23 februari 2015 23:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is er een alternatief voor ZenMate voor FireFox?
Iemand?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld wel zoiets zijn, maar daar heb ik weinig verstand van want gebruik geen FF... Sorry...
quote:
Ik twijfel nog. Kijk eerst nog even een paar dagen met 1 stream.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Moet wel even scherp blijven als ik alles open heb![]()
Denk dat ik toch maar ga betalen.
1 stream vind ik maar niets. En ik kan er iedere maand weer vanaf.
Ik heb het zojuist maar gedaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:54 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Kijk eerst nog even een paar dagen met 1 stream.
Moet er altijd even inkomen voordat ik het leuk begin te vinden.
Kerstinquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:28 schreef PeZu het volgende:
wunderbar, dit topic is soms populairder dan de nromale cos...
deutschland uber alles?
diellza en aurica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |