abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150024330
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:43 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat ze een nieuwe hordeur voor jullie geregeld hebben?
Nope, niets meer over gezegd. M'n vader heeft hem weer vrijwel recht weten te krijgen en ze gebruiken hem nu nog in de zomer, maar ik vond het superlullig voor hem. Ding was aardig duur ook. En hij is de hele dag bezig geweest om dat ding op z'n plek te krijgen want hij was eigenlijk te breed voor de deur :') . Maar als je een roedel kinderen hebt, hecjt je je blijkbaar niet meer aan spullen, of aan de spullen van een ander. Ze was vorig jaar ook hier en toen had ze de jongste bij zich, met zo'n dringbeker met iets van aangelengde siroop erin. 'Komt niks uit hoor!' Nee, wel als hij hem ondersteboven houdt en leegspuit op m'n bank. Of hij ging tegen de glazen achterdeur staan die vervolgens helemaal ranzig was. Ik loop echt achter die kinderen aan van 'nee afblijven! niet doen!' Maar ja, zo zijn kinderen nou eenmaal, schijnbaar. Maar mijn huis is absoluut niet kinderproof geloof ik.
Tap tap tap
pi_150024353
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:45 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik schaamde me al toen de kinderen niet met hun klauwtjes uit de m&m's pot konden blijven bij vrienden. Terwijl zij die dingen voor hun (echt he de jongste is 1!) gekocht had en de deksel er af hadden gehaald voor ze :')
Vriendin kwam langs met peuter, ik had chocoladekoekjes voor ons allemaal gekocht en er een paar op een schoteltje gelegd voor bij de thee. Blijkbaar betekent dat 'ze zijn allemaal voor peuter en ruim de helft mag je zo uit je kleed boenen'.
Tap tap tap
pi_150024360
Hoeft ook niet CL. Jouw huis.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150024373
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:45 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik schaamde me al toen de kinderen niet met hun klauwtjes uit de m&m's pot konden blijven bij vrienden. Terwijl zij die dingen voor hun (echt he de jongste is 1!) gekocht had en de deksel er af hadden gehaald voor ze :')
En dat die ouders dan gaan zeggen: het staat ervoor :D
Geef dan 1 doosje ofzo, of een minischaaltje :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_150024385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vriendin kwam langs met peuter, ik had chocoladekoekjes voor ons allemaal gekocht en er een paar op een schoteltje gelegd voor bij de thee. Blijkbaar betekent dat 'ze zijn allemaal voor peuter en ruim de helft mag je zo uit je kleed boenen'.
Ja dat zou die van mij kunnen zijn. Al krijgen ze er niet meer dan één en zet ik de rest weg of hoger :')
pi_150024387
M&M's voor een kind van 1, omfg. Ik zou echt bang zijn dat je zo de heimlich mag uitvoeren.
Tap tap tap
pi_150024407
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:47 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En dat die ouders dan gaan zeggen: het staat ervoor :D
Geef dan 1 doosje ofzo, of een minischaaltje :)
En dan kregen ze van ons een paar in de handjes en werden ze door verschillende vrienden geroepen en kregen ze dr nog meer.

En vooral de oudste reageert zo lekker op chocolade :')
pi_150024416
Ik heb het zo koud ;(
pi_150024424
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:48 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja dat zou die van mij kunnen zijn. Al krijgen ze er niet meer dan één en zet ik de rest weg of hoger :')
Ik ben allang blij dat ik ze er niet meteen allemaal op had gelegd, maar drie, ieder eentje. Maar blijkbaar ging de moeder ervan uit dat ze allemaal voor peuter bedoeld waren. Daarvoor ook een keer, we waren ergens en m'n zus had iets leuks gezien en twijfelde of ze het zou kopen of niet, dacht diezelfde vriendin dat ze het voor haar oudste dochter wilde kopen (???).
Tap tap tap
pi_150024431
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nope, niets meer over gezegd. M'n vader heeft hem weer vrijwel recht weten te krijgen en ze gebruiken hem nu nog in de zomer, maar ik vond het superlullig voor hem. Ding was aardig duur ook. En hij is de hele dag bezig geweest om dat ding op z'n plek te krijgen want hij was eigenlijk te breed voor de deur :') . Maar als je een roedel kinderen hebt, hecjt je je blijkbaar niet meer aan spullen, of aan de spullen van een ander. Ze was vorig jaar ook hier en toen had ze de jongste bij zich, met zo'n dringbeker met iets van aangelengde siroop erin. 'Komt niks uit hoor!' Nee, wel als hij hem ondersteboven houdt en leegspuit op m'n bank. Of hij ging tegen de glazen achterdeur staan die vervolgens helemaal ranzig was. Ik loop echt achter die kinderen aan van 'nee afblijven! niet doen!' Maar ja, zo zijn kinderen nou eenmaal, schijnbaar. Maar mijn huis is absoluut niet kinderproof geloof ik.
Dan snap ik op mijn beurt niet dat je ze ueberhaupt nog in je huis laat. Ik had er sowieso wel wat van gezegd. In ieder geval de hint van: Ik neem aan dat je verzekerd bent hiervoor?

En als ze daar niet op reageren de volgende keer aangeven dat je niet wilt dat de kinderen meekomen, omdat ze je spullen slopen.
50.000 O+
pi_150024443
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:48 schreef CherryLips het volgende:
M&M's voor een kind van 1, omfg. Ik zou echt bang zijn dat je zo de heimlich mag uitvoeren.
Mja nou vreet die van mij letterlijk alles. Dus ik ben er niet zo heel bang voor. Al stikte ze van de week in het velletje van een mandarijn. Maar was ze erg verkouden :')
pi_150024451
Ik werk nu ook een beetje met kleinere kindjes en 1 heeft echt een chocolade verslaving :P
Zodra er chocolade in zijn gezichtsveld staat kan hij niet meer logisch nadenken en gaat hij alleen maar zitten staren en elke 5 minuten vragen wanneer we het op gaan eten

O+
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_150024463
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben allang blij dat ik ze er niet meteen allemaal op had gelegd, maar drie, ieder eentje. Maar blijkbaar ging de moeder ervan uit dat ze allemaal voor peuter bedoeld waren. Daarvoor ook een keer, we waren ergens en m'n zus had iets leuks gezien en twijfelde of ze het zou kopen of niet, dacht diezelfde vriendin dat ze het voor haar oudste dochter wilde kopen (???).
Huh? Als je het zo graag voor je dochter wil koop je het zelf maar }:|
pi_150024472
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:50 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dan snap ik op mijn beurt niet dat je ze ueberhaupt nog in je huis laat. Ik had er sowieso wel wat van gezegd. In ieder geval de hint van: Ik neem aan dat je verzekerd bent hiervoor?

En als ze daar niet op reageren de volgende keer aangeven dat je niet wilt dat de kinderen meekomen, omdat ze je spullen slopen.
Ik heb haar sindsdien ook niet meer gesproken eigenlijk. Twee keer op een kinderfeestje geweest maar daar praat je ook niet. Over een paar weken ook weer een verjaardag, maar dat is hetzelfde weekend als mijn verjaardag en ik ga de hort op, dus ik ben er dan niet. Misschien lullig, maar ik kan niet meer met haar praten sinds ze kinderen heeft dus ik hou een beetje afstand tot ze ouder zijn ofzo :') Als ze allemaal naar school gaan zal ze misschien weer aanspreekbaar zijn.
Tap tap tap
pi_150024480
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik werk nu ook een beetje met kleinere kindjes en 1 heeft echt een chocolade verslaving :P
Zodra er chocolade in zijn gezichtsveld staat kan hij niet meer logisch nadenken en gaat hij alleen maar zitten staren en elke 5 minuten vragen wanneer we het op gaan eten

O+
:@
Tap tap tap
pi_150024486
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:49 schreef Tally het volgende:

[..]

En dan kregen ze van ons een paar in de handjes en werden ze door verschillende vrienden geroepen en kregen ze dr nog meer.

En vooral de oudste reageert zo lekker op chocolade :')
Ik zou daar toch wel wat van zeggen hoor :@
50.000 O+
pi_150024491
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:51 schreef rhubarbje het volgende:

O+
De oudste heeft dezelfde reactie op chocolade als haar pa. Ze worden er erg druk van.
pi_150024505
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:51 schreef Tally het volgende:

[..]

Huh? Als je het zo graag voor je dochter wil koop je het zelf maar }:|
Ik snap het op zich wel, want we hadden het eerder over de verjaardag van haar dochter gehad, maar blijkbaar heeft ze zo'n tunnelvisie dat ze niet doorheeft dat we het ruim een uur later over iets anders hebben.
Tap tap tap
pi_150024533
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:52 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hebben we gedaan. Ene word binnenkort weer vader. En omdat hij bleef geven riep ik dat ik de oudste wel een reep chocolade zou geven voor we op kraamvisite komen.
pi_150024536
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:52 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik had toen gevraagd of peuter een chocoladekoekje mocht, en wat hij dronk. Ik heb alleen van die aanlenglimonade in huis (ja en cola, maar dat doen we maar niet bij kinderen, lijkt mij dan).
Tap tap tap
pi_150024553
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb haar sindsdien ook niet meer gesproken eigenlijk. Twee keer op een kinderfeestje geweest maar daar praat je ook niet. Over een paar weken ook weer een verjaardag, maar dat is hetzelfde weekend als mijn verjaardag en ik ga de hort op, dus ik ben er dan niet. Misschien lullig, maar ik kan niet meer met haar praten sinds ze kinderen heeft dus ik hou een beetje afstand tot ze ouder zijn ofzo :') Als ze allemaal naar school gaan zal ze misschien weer aanspreekbaar zijn.
Prima toch. Sommige mensen worden echt onuitstaanbaar als ze kinderen krijgen.
50.000 O+
  woensdag 25 februari 2015 @ 11:54:41 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150024559
Ik ben blij dat ik in mijn omgeving gewoon erg weinig met koters te maken heb :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_150024570
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:53 schreef Tally het volgende:

[..]

Hebben we gedaan. Ene word binnenkort weer vader. En omdat hij bleef geven riep ik dat ik de oudste wel een reep chocolade zou geven voor we op kraamvisite komen.
Kwam die boodschap wel aan? :D
50.000 O+
pi_150024585
Ik kan ook slecht tegen: ja het zijn kinderen hoor. Of daar zijn het kinderen voor.

Nee motten ook gewoon niks slopen of overal vanaf blijven met hun jatten :(
pi_150024596
Kinderfeestje vorig jaar, een van de kinderen was toastjes aan het smeren en ondertussen zat ie ook aan z'n tenen te poeren. Krijg ik het toastje en dat moest ik maar opeten, iedereen zat erbij. 'ah joh' is dan de reactie. Hallo, het is mijn kind niet. Ik zou het van mezelf niet eens opeten. Of ik kreeg van de kinderen een fluitje in de hand gedrukt waar iedereen aan had gezeten, je zag de soppige broodkruimels zitten. 'Eeeh, fluit zelf maar, zo hard je kan!'
En dan keek die moeder me aan van 'stel je niet aan'. Het is vast heel goed voor m'n weerstand maar ik sla toch even over.
Tap tap tap
pi_150024600
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:55 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Kwam die boodschap wel aan? :D
Ze heeft daarna niet meer gehad :P
  woensdag 25 februari 2015 @ 11:56:16 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150024606
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:55 schreef Tally het volgende:
Ik kan ook slecht tegen: ja het zijn kinderen hoor. Of daar zijn het kinderen voor.

Enorm zwaktebod idd. Natuurlijk zijn kinderen kinderen, nieuwsgierig, brutaal, maar ze zijn echt op te voeden, echt waar.
Get woke, go broke!
pi_150024612
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben blij dat ik in mijn omgeving gewoon erg weinig met koters te maken heb :P.
Ik ga alleen met leuke ouders om :P
Echt, er zijn zat zich prima gedragende kinderen en ouders :)
50.000 O+
  woensdag 25 februari 2015 @ 11:57:17 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150024637
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:56 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Alles en iedereen om me heen is zwanger of heeft al koters, net weer een ex die bekend heeft gemaakt zwanger te zijn :P.

Maar ik zie die koters nooit eigenlijk.
Get woke, go broke!
pi_150024649
Ik moet alleen nog even uitvinden hoe je vetkrijt van je kast afkrijgt :')
Leuk zo'n oudere zus die krijtjes laat slingeren :')

Maar hej das bij mij thuis :P
pi_150024655
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:55 schreef Tally het volgende:

Dat kun je zeggen over de behoeftes van kinderen. Daar zijn het kinderen voor ja. Vervolgens geen grenzen stellen is dat niet.
50.000 O+
pi_150024669
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:56 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik vraag weleens aan m'n ouders of wij vroeger ook zo waren met z'n drietjes, maar volgens m'n vader niet. Maar misschien komt dat doordat het je eigen kinderen zijn en m'n ouders toen dertig jaar jonger waren :D
Je hebt nu op de radio zo'n Ziggo-reclame van een of ander zeikend kind dat steeds roept van 'Paaaaap, papaaaaaa, internet is sloom. Paaahaaap!' En m'n vader zei laatst dat hij de radio uitzet als die reclame komt want hij heeft zin om dat kind een mep te verkopen als dat kon.
Tap tap tap
pi_150024696
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Kinderfeestje vorig jaar, een van de kinderen was toastjes aan het smeren en ondertussen zat ie ook aan z'n tenen te poeren. Krijg ik het toastje en dat moest ik maar opeten, iedereen zat erbij. 'ah joh' is dan de reactie. Hallo, het is mijn kind niet. Ik zou het van mezelf niet eens opeten. Of ik kreeg van de kinderen een fluitje in de hand gedrukt waar iedereen aan had gezeten, je zag de soppige broodkruimels zitten. 'Eeeh, fluit zelf maar, zo hard je kan!'
En dan keek die moeder me aan van 'stel je niet aan'. Het is vast heel goed voor m'n weerstand maar ik sla toch even over.
Ja, ranzig zeg :r
50.000 O+
pi_150024701
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:56 schreef Tally het volgende:

[..]

Ze heeft daarna niet meer gehad :P
:7 ^O^
50.000 O+
pi_150024727
Dat zijn eigenlijk de enige kinderen waarmee ik in aanraking kom, maar elke keer drogen al m'n eitjes spontaan op :@
Tap tap tap
pi_150024745
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vraag weleens aan m'n ouders of wij vroeger ook zo waren met z'n drietjes, maar volgens m'n vader niet. Maar misschien komt dat doordat het je eigen kinderen zijn en m'n ouders toen dertig jaar jonger waren :D
Je hebt nu op de radio zo'n Ziggo-reclame van een of ander zeikend kind dat steeds roept van 'Paaaaap, papaaaaaa, internet is sloom. Paaahaaap!' En m'n vader zei laatst dat hij de radio uitzet als die reclame komt want hij heeft zin om dat kind een mep te verkopen als dat kon.
Dat kan ik me voorstellen ja :X

Ik denk dat het vroeger niet veel anders was. Denk aan de anti-autoritaire opvoeding van de jaren 70: daar mocht echt alles -O-
50.000 O+
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:00:45 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150024746
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Idd O+
De vriendinnen die wel koters krijgen wonen ver weg O+

Al denk ik dat het ook wel raar is als ik ze ineens met kind zal zien :') Ook geen idee hoe ik daarmee om zou gaan :')
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:01:18 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150024753
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja, ranzig zeg :r
Ouders sporen echt niet, kunnen ze ook niets aan doen, is hormonaal zo geregeld denk ik. Ze vindt het oprecht gewoon niet vies, want haar kind, en de empathie is gewoon weg, want het is zo :P.
Get woke, go broke!
pi_150024757
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Dat zijn eigenlijk de enige kinderen waarmee ik in aanraking kom, maar elke keer drogen al m'n eitjes spontaan op :@
Terecht :D
De kinderen kunnen er niets aan doen alleen... ;(
50.000 O+
pi_150024772
Ik heb wel eens (vaak) nagedacht over een derde. Vaak als de kinderen er niet zijn of slapen. Als ze dan weer thuis zijn weet ik weer waarom niet :')
pi_150024798
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ouders sporen echt niet, kunnen ze ook niets aan doen, is hormonaal zo geregeld denk ik. Ze vindt het oprecht gewoon niet vies, want haar kind, en de empathie is gewoon weg, want het is zo :P.
Volgende keer zef even eerst aan de koekjes likken en dan uitdelen... :')
50.000 O+
pi_150024818
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:02 schreef Tally het volgende:
Ik heb wel eens (vaak) nagedacht over een derde. Vaak als de kinderen er niet zijn of slapen. Als ze dan weer thuis zijn weet ik weer waarom niet :')
Infanticide is een oplossing :P
50.000 O+
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:03:17 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150024821
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:02 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Volgende keer zef even eerst aan de koekjes likken en dan uitdelen... :')
Nee, dan gaat ze steigeren, want dat is van een ander, dus vies en LEVENSGEVAARLIJK voor het kind :Y.
Get woke, go broke!
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:03:17 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:04:18 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150024863
quote:
Wauw! Deze mensen hebben wel echt hun best gedaan op de naam van hun kind. Ann Bertha Cecilia Diana Emily Fanny Gertrude Hypatia Iug Jane Kate Louisa Maud Nora Orphelia Quince Rebecca Starkey Teresa Ulysis Venus Winifred Xenophen Yetty Zeus is het uiteindelijk geworden. Jep, that’s right. Iedere letter in het alfabet is gecoverd. Behalve de P, maar ook dat is opgelost. Het gaat namelijk om de familie Pepper, dus daar ga je al.
pi_150024934
Ik weer achter mn pc gaan zitten (op het werk) ipv aan de kachel geplakt met mijn telefoon. Maar nu heb ik het nog kouder!
pi_150024967
Ik heb ook wel vriendinnen met leuke kinderen hoor O+
Maar dat zijn gewoon relaxte en normale mensen. Gek genoeg hebben die relaxte en normale kinderen gemaakt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:07:32 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150024993
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
Maar dat zijn gewoon relaxte en normale mensen. Gek genoeg hebben die relaxte en normale kinderen gemaakt
Oh, ze zijn er ook wel hoor.
Get woke, go broke!
pi_150025006
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
De helft is genetica :)
50.000 O+
pi_150025013
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:05 schreef Tally het volgende:
Ik weer achter mn pc gaan zitten (op het werk) ipv aan de kachel geplakt met mijn telefoon. Maar nu heb ik het nog kouder!
Dekentje mee de volgende keer? :o
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')