Bestel gewoon iets online, sorteren op populairste en klaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
. Mijn trouwe Grolschtas begint het te begeven, nu moet ik opzoek naar iets nieuws
.
Als ik ergens weer geen verstand van heb is het tassen.
Ja, al gedaan, maar dan kom je echt bij troep uitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Bestel gewoon iets online, sorteren op populairste en klaar.
Kwaliteit is duur. Goedkoper troep is in no-time kapot.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, al gedaan, maar dan kom je echt bij troep uit.
Ik heb wel een soort idee wat ik zoek : [ afbeelding ]
Schoudertas, meerdere vakken, leer, zwart. Alleen eigenlijk vind ik 100 euro voor een tas een beetje overkill, maar echt goedkopere alternatieven vind ik niet.
True, maar tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Kwaliteit is duur. Goedkoper troep is in no-time kapot.
Ja, dit is ook echt wel een mooie tas verder, en vergelijkbaar vind ik niet, niet goedkoper tenminste.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind hem wel mooi. En leer is gewoon duur maar als het echt leer is kun je er wel heel lang mee doen
Ja ok, elk nadeel heb ze voordeelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:36 schreef Cue_ het volgende:
Nadeel van dat leer is dat het best wel stevig is qua form en je dus altijd een 'grote' tas hebt die niet lekker indeukt/kleiner wordt als ie leeg is
en natuurlijk best wel zwaar uit zichzelf
Nou ja, ik dus 1, en die is stuk aan het gaanquote:
Tassen zijn eigenlijk ook ondingen, maar soms gewoon wel handigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb er twee die ik veel gebruik, de 1 is eigenlijk te groot, de ander te klein
Maar een tussenmaat die ook nog eens aan al m'n andere wensen voldoet heb ik nog niet gevonden.
Ik loop nooit zonder tas naar buiten eigenlijk. Maar een fijne tas vinden is wel lastig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Tassen zijn eigenlijk ook ondingen, maar soms gewoon wel handig.
Ik wil gewoon iets dat er een beetje uitziet, 3 vakken heeft ofzo en liefst leer.
Check. Ik zoek ook al tijden, maar wat een gedrochten worden er geproduceerd zeg. Of compleet onpraktisch. Waar is de ideale combi?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik loop nooit zonder tas naar buiten eigenlijk. Maar een fijne tas vinden is wel lastig.
Nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Check. Ik zoek ook al tijden, maar wat een gedrochten worden er geproduceerd zeg. Of compleet onpraktisch. Waar is de ideale combi?
Daar heb ik er ook nog eentje van, niet kapot te krijgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb zo'n eastpak messengerbag, die overal mee naar toe gaat. Mijn 2e, de vorige heeft ruim 10 jaar mishandeling op de middelbare school en HBO doorstaan, dus de verwachtingen zijn hoog van deze nu ik er wat normaler mee om ga. Enige nadeel is dat het een beetje een schooltassenimago heeft, maar het ding is ideaal.
Blijkbaarquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Joehoe? Roepen mensen onder de 60 dat nog?.
Mijn oma riep dat altijd, vandaarquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaarik roep het al jaren.
Gooi er een emmer koud water overheen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier beneden weer een kind te gillen, die krijgt even een time-out ofzo. Sodejezus wat een keel.
Ik zat vorige week in de bus, een of ander bloedirritant kind was aan het krijsen, mama zei er iets van, niet heel overtuigend. Wat denk je dat dat kind doet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier beneden weer een kind te gillen, die krijgt even een time-out ofzo. Sodejezus wat een keel.
Time-outs...quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Alsof die werkenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Dat hoort tegenwoordig. Je moet als ouder daarboven staan. Echt, dat zijn pedagogische adviezenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zat vorige week in de bus, een of ander bloedirritant kind was aan het krijsen, mama zei er iets van, niet heel overtuigend. Wat denk je dat dat kind doet?
Die slaat dr moeder in dr gezicht (kind was 5 ofzo), uiteraard niet keihard, maar wel gewoon zo, pets!. En mama bleef "dat mag je niet doen" zeggen.
Ik was 8 keer de bus doorgeramd. En terecht, beetje je ouders slaan
.
Anders weet ik ook niet wat ze hier deden, hier komt normaal gesproken niemandquote:
Lekker je kind door die bus rammen, en dan nog opgepakt worden ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zat vorige week in de bus, een of ander bloedirritant kind was aan het krijsen, mama zei er iets van, niet heel overtuigend. Wat denk je dat dat kind doet?
Die slaat dr moeder in dr gezicht (kind was 5 ofzo), uiteraard niet keihard, maar wel gewoon zo, pets!. En mama bleef "dat mag je niet doen" zeggen.
.
Ja, en dat werkt echt heel goed. Want je kind heeft het idee dat slaan wel kan, heeft ze nu nog dus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hoort tegenwoordig. Je moet als ouder daarboven staan. Echt, dat zijn pedagogische adviezen
Ik zou niet slaan, maar wel ff goed laten weten dat het dat soort zaken niet hoeft te flikken. Bij niemand niet overigens. Ben je helemaal belatafeld
Zo hebben wij ook vrienden in onze vriendengroepquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Misschien juist dr vingers er tussen doen en de deur dicht smijten. Grote kans dat ze het nooit meer doenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo hebben wij ook vrienden in onze vriendengroep
Ik hou altijd mijn hart vast als ze hier zijn dat kind zit overal aan, bijvoorbeeld ook mijn schuifdeuren.
Dus dan ik steeds van 'euh gaat dat wel goed?' en dan is het altijd 'hey lieverd doe maar even niet'
En daarna janken omdat het kind met de tengels er tussen zit
Ja wat verwacht je dan? Je kind luistert op geen enkele manier naar je slappe gemiep
Ja maar als ik dat doe is het ook niet goedquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien juist dr vingers er tussen doen en de deur dicht smijten. Grote kans dat ze het nooit meer doen
Ik zou echt oprecht heel hard gaan vloeken. Hetzelfde als ik zou doen als ik een klap van een volwassene zou krijgen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat werkt echt heel goed. Want je kind heeft het idee dat slaan wel kan, heeft ze nu nog dus.
Ik zeg echt niet (ik ben ook wel een mens hoor) dat je zo'n kind (zeker niet in de bus) helemaal de vernieling in moet trappen, maar "dat mag niet" is echt een berisping van lik mijn reet.
Gewoon als het niemand op valtquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat doe is het ook niet goed
Ja, fuck it zeg. Het is toch zeker jouw huis? Prima hoor, maar als jij je kinderen niet in toom kunt houden komen ze gewoon nooit m'n huis meer in. Donder op zeg.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat doe is het ook niet goed
Ik moet nu denken aan m'n achternichtje dat de hordeur van m'n vader had gesloopt die hij de week ervoor nog met bloed, zweet en tranen (letterlijk, ik zie hem nog in de tuin staan met een bloedende hand en de vraag of ik even iets van een theedoek wilde pakken). Ze bleef er maar aan hangen en ik zei al een paar keer, dat houdt dat ding niet. M'n vader zei er wat van, maar de moeder van dat kind kletste gewoon lekker door en zei pas toen dat ding al uit fatsoen was getrokken dat ze moest ophouden, heel lief. Echt hequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo hebben wij ook vrienden in onze vriendengroep
Ik hou altijd mijn hart vast als ze hier zijn dat kind zit overal aan, bijvoorbeeld ook mijn schuifdeuren.
Dus dan ik steeds van 'euh gaat dat wel goed?' en dan is het altijd 'hey lieverd doe maar even niet'
En daarna janken omdat het kind met de tengels er tussen zit
Ja wat verwacht je dan? Je kind luistert op geen enkele manier naar je slappe gemiep
Ik mag toch aannemen dat ze een nieuwe hordeur voor jullie geregeld hebben?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan m'n achternichtje dat de hordeur van m'n vader had gesloopt die hij de week ervoor nog met bloed, zweet en tranen (letterlijk, ik zie hem nog in de tuin staan met een bloedende hand en de vraag of ik even iets van een theedoek wilde pakken). Ze bleef er maar aan hangen en ik zei al een paar keer, dat houdt dat ding niet. M'n vader zei er wat van, maar de moeder van dat kind kletste gewoon lekker door en zei pas toen dat ding al uit fatsoen was getrokken dat ze moest ophouden, heel lief. Echt heVastbinden op de stoel die handel.
Net als m'n neefje dat op de autobaan tufte en dan met de autootjes erdoorheen reed, en ook met die autootjes over de muren reed. M'n moeder paste met enige regelmaat op en wist niet hoever ze mocht gaan met straffen. Ons pakte ze altijd vast bij de bovenarm maar ze wist niet of dat nu nog oké wasquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, fuck it zeg. Het is toch zeker jouw huis? Prima hoor, maar als jij je kinderen niet in toom kunt houden komen ze gewoon nooit m'n huis meer in. Donder op zeg.
Heel simpel: Of je houdt er mee op, of ik ruim de auto's op. Kies maar. Life is all about prioritiesquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als m'n neefje dat op de autobaan tufte en dan met de autootjes erdoorheen reed, en ook met die autootjes over de muren reed. M'n moeder paste met enige regelmaat op en wist niet hoever ze mocht gaan met straffen. Ons pakte ze altijd vast bij de bovenarm maar ze wist niet of dat nu nog oké was
Ik schaamde me al toen de kinderen niet met hun klauwtjes uit de m&m's pot konden blijven bij vrienden. Terwijl zij die dingen voor hun (echt he de jongste is 1!) gekocht had en de deksel er af hadden gehaald voor zequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, fuck it zeg. Het is toch zeker jouw huis? Prima hoor, maar als jij je kinderen niet in toom kunt houden komen ze gewoon nooit m'n huis meer in. Donder op zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |