Bestaat nog. Brugman.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:52 schreef RanTheMan het volgende:
En het "gerenomeerde" bedrijf bestaat niet meer? En hoe lang geleden is "jaren"?
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Om ieder wissewasje een topic maken is niet de bedoeling hoor.
dank jequote:
Na 12 jaar kan er toch wel een keer iets kapot gaan of losschieten? Of moet het allemaal maar eeuwig werken?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:00 schreef Ole het volgende:
Hij is ongeveer 12 jaar geleden geplaatst
Had na 1 jaar al problemen met kraan. Na 3 jaar weer.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Na 12 jaar kan er toch wel een keer iets kapot gaan of losschieten? Of moet het allemaal maar eeuwig werken?
Dat klopt. Maar dan toch.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:13 schreef Leandra het volgende:
Brugman = DMG... Die wil je sowieso vermijden, maar dat betekent wel heel veel keuken/badkamerboeren vermijden.
Het gros van hun keukens/badkamers wordt overigens geplaatst door externe bedrijven.
Wat kan je aan achterstallig onderhoud hebben aan een bad?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
12 jaarEn wat verwacht je nu dan? Dat ze het even kostenloos komen fixen? Als er echt iets niet goed gemonteerd was qua afvoer had je al eerder lekkage gehad. Misschien dat er nu iets losgeschoten is door achterstallig onderhoud, vette leidingen, of verstoppingen door residu wat is achtergebleven.
Bergen haar doorspoelen. Kitrandjes die loslaten niet herstellen, kapotte tegeltjes laten zitten.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat kan je aan achterstallig onderhoud hebben aan een bad?
Je had het over 'misschien iets losgeschoten'. Dat kan je zelf niet zien als er een ombouw omheen zit.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bergen haar doorspoelen. Kitrandjes die loslaten niet herstellen, kapotte tegeltjes laten zitten.
Neuh, alhoewel dat vaak wel te merken is natuurlijk, als ineens je bad harder leegstroomt, of je het hoort druppelen/kletteren. Anyhow, wat verwacht TS van een badkamerboer die dit 12 jaar geleden heeft geplaatst? Bewijs maar eens dat iets écht niet goed is geinstalleerd en TS niet gewoon een keer flink hard in dat bad is geplonsd oid.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had het over 'misschien iets losgeschoten'. Dat kan je zelf niet zien als er een ombouw omheen zit.
Heb je de foto's ook bekeken?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
Bewijs maar eens dat iets écht niet goed is geinstalleerd
Nee, dat is niet te bewijzen, maar als er door derden is gezegd dat het ondeugdelijk is aangelegd en er vrij vlot problemen met de kraan optraden, dan mag je er toch vanuit gaan dat het vanaf de opbouw inderdaad broddelwerk is geweest.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, alhoewel dat vaak wel te merken is natuurlijk, als ineens je bad harder leegstroomt, of je het hoort druppelen/kletteren. Anyhow, wat verwacht TS van een badkamerboer die dit 12 jaar geleden heeft geplaatst? Bewijs maar eens dat iets écht niet goed is geinstalleerd en TS niet gewoon een keer flink hard in dat bad is geplonsd oid.
Ja. Wat zegt dat over hoe het er 12 jaar geleden uitzag? Leuk dat het nu zo verneukt is, en ík geloof TS wel. Maar zo'n badkamerboer gaat natuurlijk niet zonder meer in mee dat dit 12 (!) jaar geleden verkeerd is aangelegd. Misschien heeft er in de tussentijd wel iemand flink huisgehouden daar, of heeft Beun de Haas nog een beetje lopen klussen aan die badkamer.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je de foto's ook bekeken?
Is vaak zo inderdaad dat je halverwege de helft van de tegels rondom je badkuip er uit jekkert en de badkuip op 3 van de 4 pootjes verhoogd teug zet op stoeptegels om vervolgens de boel maar open te laten.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja. Wat zegt dat over hoe het er 12 jaar geleden uitzag? Leuk dat het nu zo verneukt is, en ík geloof TS wel. Maar zo'n badkamerboer gaat natuurlijk niet zonder meer in mee dat dit 12 (!) jaar geleden verkeerd is aangelegd. Misschien heeft er in de tussentijd wel iemand flink huisgehouden daar, of heeft Beun de Haas nog een beetje lopen klussen aan die badkamer.
Ik reageer niet fel, ik vind het beetje matig meteen te gaan namen & shamen. In andere subfora wordt dan vaak nog wat terughoudend reageert qua namen noemen van bedrijven. Zeker na 12 (!) jaar hé. Het is geen 12 maandjes. En volgens mij is het bij keukens en badkamers niet heel ondergebruikelijk iets ter verhoging onder de stelpootjes te zetten, maar ben geen installateur.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is vaak zo inderdaad dat je halverwege de helft van de tegels rondom je badkuip er uit jekkert en de badkuip op 3 van de 4 pootjes verhoogd teug zet op stoeptegels om vervolgens de boel maar open te laten.
Heb jij soms zelf dei badkamer aangelegd dat je zo fel reageert?
Blijkbaar zijn er hier mensen die om de zoveel jaar hun hele badkamer demonteren dan wel niet inspecteren om het daarna weer helemaal tip-top te installeren.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat kan je aan achterstallig onderhoud hebben aan een bad?
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er hier mensen die om de zoveel jaar hun hele badkamer demonteren dan wel niet inspecteren om het daarna weer helemaal tip-top te installeren.
Is gewoon een onderdeel van het onderhoud van een badkamer hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er hier mensen die om de zoveel jaar hun hele badkamer demonteren dan wel niet inspecteren om het daarna weer helemaal tip-top te installeren.
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb het in het subforum 'storingen' geplaatst.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:32 schreef DW457 het volgende:
Ik wist niet dat dit de Klaagbaak was...verkeerde forum TS (je bent dus zelf ook een prutser, als mod had je dit immers moeten weten).
Jij sloopt om de paar jaar de tegeltjes even weg?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is gewoon een onderdeel van het onderhoud van een badkamer hoor.
Zonder hulpvraag klinkt het anders behoorlijk als klagen, dus KLB.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb het in het subforum 'storingen' geplaatst.
Dit vind ik al wel heel ver gaan voor een 12 jaar geleden aangelegde badkamer. Kom op zeg, alles heeft zo z'n levensduur. Een aansluiting kan een keer losschieten. Als ie 12 jaar goed heeft gewerkt, dan kun je toch niet stellen dat het puur aan de installatie heeft gelegen.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:40 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dus je zit idd alleen maar te klagen?
Nou, wees eens een goede mod en verplaats dit topic naar KLB. Hop, doe je werk zoals het hoort.quote:
Ben geen mod in dit forum, kan dat niet zomaar doenquote:Op maandag 23 februari 2015 10:42 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nou, wees eens een goede mod en verplaats dit topic naar KLB. Hop, doe je werk zoals het hoort.
*zucht* Bureaucratie heeft Fok! ook al bereikt. Ik heb er al een report uitgedaan naar de juiste mod. Puur uit nieuwsgierigheid, van welk forum ben je wél mod?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben geen mod in dit forum, kan dat niet zomaar doen
Oja?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
*zucht* Bureaucratie heeft Fok! ook al bereikt. Ik heb er al een report uitgedaan naar de juiste mod. Puur uit nieuwsgierigheid, van welk forum ben je wél mod?
Heb geen report gezien hoorquote:
Er was nog een zwevend pootje. Zie je niet op de foto.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja precies. Dan gaat toch uiteindelijk alles stuk?
Kan hem moeilijk in SHO openenquote:
Als dat zó gedaan is door die installateurs dan is dat toch vragen om problemen? Ik snap dat niet, hoe kun je nou een bad installeren en twee ondersteunende pootjes laten zweven?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Er was nog een zwevend pootje. Zie je niet op de foto.
huj steunde meer op de stellage eromheenquote:Op maandag 23 februari 2015 11:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als dat zó gedaan is door die installateurs dan is dat toch vragen om problemen? Ik snap dat niet, hoe kun je nou een bad installeren en twee ondersteunende pootjes laten zweven?
heeft niet 12 jaar gelekt hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:54 schreef RanTheMan het volgende:
als dit de schade zou zijn na 12 jaar lekken, dan valt het in mijn ogen best nog mee..
He bah, nu reageer ik zomaar in KLB.. brrrr snel weg hier
Gewoon pech TS
Gelukkig maar, Neem uberduitser zijn tip maar over en plaats een luikje om ellende te voorkomen, en gooi er lekker isolatie in!quote:Op maandag 23 februari 2015 11:55 schreef Ole het volgende:
[..]
heeft niet 12 jaar gelekt hoor.
Paar weken maar
er komt straks iemand langs en dan gaan we bespreken wat te doen. Het wordt een kleine verbouwing.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Neem uberduitser zijn tip maar over en plaats een luikje om ellende te voorkomen, en gooi er lekker isolatie in!
De loodgieter vond het echt niet kunnen dit. Zei dat het niets met onderhoud heeft te maken.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef tharealmb het volgende:
Persoonlijk vind ik dat, wanneer je als bedrijf een bad levert en de ruimte daaronder afsluit.... je er vanuit mag gaan dat die toch wel langer dan 12 jaar meegaat. Het is geen TV ofzo.....
Zou lekker zijn. "Ja de heipalen van u huis zijn verrot. Ja ik weet dat het huis maar 12 jaar oud is, maar u moet de heipalen ook om de 5 jaar uit de grond halen en schoonmaken.... Dat u daarvoor u huis moet afbreken en opbouwen is niet ons probleem"
maar mooi dat het wordt opgelost door de verzekeringMaar ik neem aan dat je het bad niet meer haalt bij Brugman?
Maar hopen dat je een mooie zak centjes krijgt van de verzekering en een leuk nieuw bad kan uitzoekenquote:Op maandag 23 februari 2015 13:30 schreef Ole het volgende:
[..]
De loodgieter vond het echt niet kunnen dit. Zei dat het niets met onderhoud heeft te maken.
Ik ga inderdaad ergens anders naartoe nu. Bad moet er opnieuw ingezet, en tegels voor het bad moeten nieuw. Die haal ik wel ergens anders.
De verzekering betaalt direct aan het bedrijf. Maar er moeten wat nieuwe dingen komen. Die betaalt de verzekering ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:40 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Maar hopen dat je een mooie zak centjes krijgt van de verzekering en een leuk nieuw bad kan uitzoekenIs er toch nog ergens een voordeeltje....
"elk nadeel heb ze voordeel""quote:Op maandag 23 februari 2015 13:50 schreef Ole het volgende:
[..]
De verzekering betaalt direct aan het bedrijf. Maar er moeten wat nieuwe dingen komen. Die betaalt de verzekering ook.
Nee inderdaad. Ik ga nu tussentijds foto's maken en laat ook even iemand kijken die er meer van weet dan ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
Lekker over laten aan deskundigen kan je ook niet meer vertrouwenkakzooi altijd zulken die denken wel alles te kunnen
je zit er maar lekker mee...
Yup. Het gaat me toch wel mijn vakantie kosten. En een hoop rotzooi.quote:
Meld ook even wie dit is geweest zodat mensen zo een kunnen vermijden.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik ga nu tussentijds foto's maken en laat ook even iemand kijken die er meer van weet dan ik.
de aannemer die de badkamer ooit geplaatst heeft?quote:Op maandag 23 februari 2015 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meld ook even wie dit is geweest zodat mensen zo een kunnen vermijden.
Oh dacht dat het niet lang geleden was... maar als deze nog bestaat, dan ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:02 schreef Ole het volgende:
[..]
de aannemer die de badkamer ooit geplaatst heeft?
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:09 schreef pussycatdoll het volgende:
Misschien moet je je kut niet gaan scheren in bad die leidingen kunnen maar een bepaalde zuurgraad aan.
Ben ik helemaal met je eens. Dit was vooral bedoeld als reactie op het feit dat TS hier komt klagen over Brugman.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit vind ik al wel heel ver gaan voor een 12 jaar geleden aangelegde badkamer. Kom op zeg, alles heeft zo z'n levensduur. Een aansluiting kan een keer losschieten. Als ie 12 jaar goed heeft gewerkt, dan kun je toch niet stellen dat het puur aan de installatie heeft gelegen.
Vandaar dat ik bij mijn heipalen ook inspectieluikjes heb laten inbouwen. En ik heb ze ook laten isoleren, zodat ze lekker warm blijven.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef tharealmb het volgende:
Persoonlijk vind ik dat, wanneer je als bedrijf een bad levert en de ruimte daaronder afsluit.... je er vanuit mag gaan dat die toch wel langer dan 12 jaar meegaat. Het is geen TV ofzo.....
Zou lekker zijn. "Ja de heipalen van u huis zijn verrot. Ja ik weet dat het huis maar 12 jaar oud is, maar u moet de heipalen ook om de 5 jaar uit de grond halen en schoonmaken.... Dat u daarvoor u huis moet afbreken en opbouwen is niet ons probleem"
maar mooi dat het wordt opgelost door de verzekeringMaar ik neem aan dat je het bad niet meer haalt bij Brugman?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |