Blijkbaar zijn er hier mensen die om de zoveel jaar hun hele badkamer demonteren dan wel niet inspecteren om het daarna weer helemaal tip-top te installeren.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat kan je aan achterstallig onderhoud hebben aan een bad?
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er hier mensen die om de zoveel jaar hun hele badkamer demonteren dan wel niet inspecteren om het daarna weer helemaal tip-top te installeren.
Is gewoon een onderdeel van het onderhoud van een badkamer hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er hier mensen die om de zoveel jaar hun hele badkamer demonteren dan wel niet inspecteren om het daarna weer helemaal tip-top te installeren.
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb het in het subforum 'storingen' geplaatst.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:32 schreef DW457 het volgende:
Ik wist niet dat dit de Klaagbaak was...verkeerde forum TS (je bent dus zelf ook een prutser, als mod had je dit immers moeten weten).
Jij sloopt om de paar jaar de tegeltjes even weg?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is gewoon een onderdeel van het onderhoud van een badkamer hoor.
Zonder hulpvraag klinkt het anders behoorlijk als klagen, dus KLB.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb het in het subforum 'storingen' geplaatst.
Dit vind ik al wel heel ver gaan voor een 12 jaar geleden aangelegde badkamer. Kom op zeg, alles heeft zo z'n levensduur. Een aansluiting kan een keer losschieten. Als ie 12 jaar goed heeft gewerkt, dan kun je toch niet stellen dat het puur aan de installatie heeft gelegen.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:40 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dus je zit idd alleen maar te klagen?
Nou, wees eens een goede mod en verplaats dit topic naar KLB. Hop, doe je werk zoals het hoort.quote:
Ben geen mod in dit forum, kan dat niet zomaar doenquote:Op maandag 23 februari 2015 10:42 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nou, wees eens een goede mod en verplaats dit topic naar KLB. Hop, doe je werk zoals het hoort.
*zucht* Bureaucratie heeft Fok! ook al bereikt. Ik heb er al een report uitgedaan naar de juiste mod. Puur uit nieuwsgierigheid, van welk forum ben je wél mod?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben geen mod in dit forum, kan dat niet zomaar doen
Oja?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
*zucht* Bureaucratie heeft Fok! ook al bereikt. Ik heb er al een report uitgedaan naar de juiste mod. Puur uit nieuwsgierigheid, van welk forum ben je wél mod?
Heb geen report gezien hoorquote:
Er was nog een zwevend pootje. Zie je niet op de foto.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja precies. Dan gaat toch uiteindelijk alles stuk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |