Ik geloof niet dat mijn lijf en mijn sociale schema ervoor gemaakt zijn dat OOIT te halen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan word je net als een vriend van mij, die heeft grotere dan zijn vriendin.
Whahah I noticedquote:Op maandag 23 februari 2015 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat zou in mijn geval echt heel ongezond zijn
KRAKKAKAA!!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het van die zompige supermarktcake is waar iedereen al aan heeft gezeten maar weer heeft teruggelegd.
Lol deze lijkt op GRS qua gezicht.quote:
Gelukkig maar hè k won tog allusquote:Op maandag 23 februari 2015 16:25 schreef JackieBrown het volgende:
sinds ik geen periods meer heb, heb ik minder fittie met McNulty!
GRS?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lol deze lijkt op GRS qua gezicht.
User, vrouw, mijn ex scharrel, sexy post hier regelmatig.quote:
check rtl mattiequote:Op maandag 23 februari 2015 18:11 schreef Awesome_ het volgende:
Hey Etha.
KLB / Mensen die geen maat kunnen houden met XTC
3/4 maar?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
als ik 3/4 x op heb ga ik al kkhard hoe kan je daar nou mee overdrijve
slecht voor je gains manquote:Op maandag 23 februari 2015 18:22 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon jezelf helemaal kapot zuipen
want dat is geen drugs
en niet schadelijk
Echte gay man ja. Word langzamerhand echt ziek van die shit. Al het eten moet biologisch, veganistisch en glutenvrij. Stel ke niet zo aan en eet gewoon vlees man.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
een echte man eet geen vlees volgens editie NL
wat een stelletje kkhomo's, als je lift kun je echt niet zonder vlees
dat soort winkels zijn leuk man. Met een hamburger gaan kijken hoe 3 van die bleke spillibeentjes een doos wortelsap in die bakfiets proberen te tillen.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vat mooi samen wat er mis is. Enige wat je niet op het plaatje ziet is de prius, de hipsters die het kopen en het woord gluten free.
editie NL en de Vivaquote:Op maandag 23 februari 2015 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
tl/dr zijn we voor of tegen?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:35 schreef Awesome_ het volgende:
Back me ff up in klb, vrienden, we hebben happers.
Zijn ze wel glutenrvij?!quote:Op maandag 23 februari 2015 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vat mooi samen wat er mis is. Enige wat je niet op het plaatje ziet is de prius, de hipsters die het kopen en het woord gluten free.
wist je dat je woordblindheid kan krijgen als je te vaak in je kont bent geneukt? komt van het scheel kijkenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn ze wel glutenrvij?!
O wacht, lezen angel, LE-ZEN!
Nee hommo's, da's weer wat anders.quote:
Natuurlijk won je 'allus'quote:Op maandag 23 februari 2015 18:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Gelukkig maar hè k won tog allus
Zit je op 3% bf voor het strand ofseau?
Ik dacht dat echte mannen geen kaas aten?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:25 schreef Ethanolic het volgende:
Nee johquote:Op maandag 23 februari 2015 17:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lol deze lijkt op GRS qua gezicht.
Ja want daar ga ik nog enorm scheel van kijken zullen we zeggenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wist je dat je woordblindheid kan krijgen als je te vaak in je kont bent geneukt? komt van het scheel kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |