Oja, dit klopt wel ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:11 schreef Awesome_ het volgende:
Drugs is sowieso slecht en levensgevaarlijk. Ik hou het gewoon gezellig bij een krat bier. Ben al gek genoeg van mezelf.
Kan toch niet goed zijn, alles door mekaar heen gebruikenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:47 schreef Fushia2 het volgende:
Goed zuipen en 2x een halve pil gebruiken. Ondertussen wat blowen en beetje zuipen en je gaat echt lekker.
Dat zal best, maar het is aan de mensen zelf om het te nemen. Ze kennen de gevaren, maar de uitdaging blijft. Over de grenzen gaan en uit de comfort zone stappen hoort bij het gedrag van de mens.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:11 schreef Awesome_ het volgende:
Drugs is sowieso slecht en levensgevaarlijk.
Leuk voor je.quote:Ik hou het gewoon gezellig bij een krat bier.
Om daarmee te impliceren dat mensen die drugs gebruiken, gek zijn..quote:Ben al gek genoeg van mezelf.
niks mee te maken.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:29 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het is aan de mensen zelf om het te nemen. Ze kennen de gevaren, maar de uitdaging blijft. Over de grenzen gaan en uit de comfort zone stappen hoort bij het gedrag van de mens.
[..]
Leuk voor je.
[..]
Om daarmee te impliceren dat mensen die drugs gebruiken, gek zijn..
Je speelt gewoon met je leven als je drugs gebruikt. Er zijn met ADE 3 mensen dood gegaan man. Echt niet goed, die drugs.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:29 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het is aan de mensen zelf om het te nemen. Ze kennen de gevaren, maar de uitdaging blijft. Over de grenzen gaan en uit de comfort zone stappen hoort bij het gedrag van de mens.
[..]
Leuk voor je.
[..]
Om daarmee te impliceren dat mensen die drugs gebruiken, gek zijn..
bij hard bass ook ooit ! Open je ogenquote:Op maandag 23 februari 2015 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je speelt gewoon met je leven als je drugs gebruikt. Er zijn met ADE 3 mensen dood gegaan man. Echt niet goed, die drugs.
Voetbalhooligans en drugsgebruik heeft niks met elkaar te maken. Je moet wel een troll zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:40 schreef kaasplankje het volgende:
die feyenoorders in rome stonden ook allemaal stijf van de drugs moet je kijken wat die zooi met je doet
ja daar heb ik dan minder moeite mee als je begrypt wat ik bedoel vriend??quote:Op maandag 23 februari 2015 18:43 schreef viezerik_ het volgende:
Of van die meisjes die drugs gebruiken en met jan en alleman het bed induiken
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Het begint met stoer een jointje roken samen met vrienden en voor je het weet gaat het van xtc naar heroine en worden ze dakloos of gaan de prostitutie in.
Je speelt gewoon met je leven als je op wintersport gaat. Afgelopen seizoen zijn er al meer dan 50 mensen dood gegaan. Echt niet goed, dat wintersporten.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je speelt gewoon met je leven als je drugs gebruikt. Er zijn met ADE 3 mensen dood gegaan man. Echt niet goed, die drugs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |