hmm lekkr ding hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 16:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er serieus mannen die op dit soort foto's fappen? Hier is toch echt gewoon helemaal niéts seksueels aan?
Bros before ho's jbquote:Op maandag 23 februari 2015 16:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zoek zelf nog een leuke buitenman eigenlijk
ik wacht nog altijd c-c, je stelt teleurquote:Op maandag 23 februari 2015 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dikker, maar ook een heel ander figuur sws.
ik ben vaak buitenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zoek zelf nog een leuke buitenman eigenlijk
mcnulty. Wat wil je nu eigenlijk van me.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:09 schreef McNulty het volgende:
Meisje meldt zich aan op hook-up app om te zien wat voor leuke jongens beschikbaar zijn en haar willen.
Gaat relatie aan met fokker.
Fokker wordt boos omdat meisje teveel geniet van aandacht.
Fokker ziet geen verband en zegt /logic
Echt voor schut
ik zou dr doen momenteel.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er serieus mannen die op dit soort foto's fappen? Hier is toch echt gewoon helemaal niéts seksueels aan?
nee okeequote:Op maandag 23 februari 2015 16:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ach bro's schmo's
maar dan toch niet he
ik weet helemaal niet hoe jij eruit zietquote:Op maandag 23 februari 2015 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus dan is het wel slecht met je gesteld. Zullen we elkaars rebound maar zijn dan?
ja no hard feelings tochquote:Op maandag 23 februari 2015 16:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
nee okee![]()
dan zijn we eruit toch?
voelde m al aankomenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik heb nog wel iets hards snap je haha
Geverfd okselhaar is kkhipquote:Op maandag 23 februari 2015 16:15 schreef Ethanolic het volgende:
Wie had laatst die okselhaartumblr gepost hier?
Daar moest ik echt van kokhalzen.
TAMPONS EN MAANDVERBAND ZIJN UITGEVONDEN DOOR MANNEN DIE JE ERTOE PROBEREN TE ZETTEN JEZELF TE VERKRACHTEN JACKIE.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dit klinkt goed
vertel me meer hierover
oke maar dan worden je broeken toch erg vies?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
TAMPONS EN MAANDVERBAND ZIJN UITGEVONDEN DOOR MANNEN DIE JE ERTOE PROBEREN TE ZETTEN JEZELF TE VERKRACHTEN JACKIE.
LAAT DE NATUUR HAAR GANG GAAN.
OPEN YOUR EYES SHEEPLE.
Haar proporties zijn kut. Deze meid is dikker maar ze haalt wel de boobtest en ze is pear shaped ipv apple shaped.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook, maar daar zijn ze trots op, die feministenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
oke maar dan worden je broeken toch erg vies?
#teamnoperiods
Nulty, komop.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Haar proporties zijn kut. Deze meid is dikker maar ze haalt wel de boobtest en ze is pear shaped ipv apple shaped.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mm lkkr nulty zou snoeihard geven dezequote:Op maandag 23 februari 2015 16:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Haar proporties zijn kut. Deze meid is dikker maar ze haalt wel de boobtest en ze is pear shaped ipv apple shaped.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat je je naam eer aan doet gvd.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
mcnulty. Wat wil je nu eigenlijk van me.
Ik heb wel een soort van zandloperfiguur. Een hele dikke zandloper.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pic?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort van zandloperfiguur. Een hele dikke zandloper.
Jij bent echt zo'n HAES beta hequote:Op maandag 23 februari 2015 16:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zou ik wel raken jaquote:Op maandag 23 februari 2015 16:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cute fatties met goede verhoudingen krijgen een pass.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nulty, komop.
Ik zou haar terug de zee in duwen.
Je hebt me door!quote:Op maandag 23 februari 2015 16:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Frips probeer je me te versieren? Want ik ben misschien wel in voor wat geëxperimenteer.
Ahjoh, die piemel kunnen we vervangen.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, misschien moet ik idd gewoon voor een vrouw gaan. Minder gedoe wel. Alleen zou de piemel missen, en tranny's zijn niets voor mij.
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
sorry hoor maar dit topic is al vol
Bedankt voor je begrip.
boobtest? En peer is beter dan appel?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minder gedoe met een vrouw? clumsy plsquote:Op maandag 23 februari 2015 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, misschien moet ik idd gewoon voor een vrouw gaan. Minder gedoe wel. Alleen zou de piemel missen, en tranny's zijn niets voor mij.
Precies sap, jij snapt het. En de volgende keer gaat ze gewoon in deze houding.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
Helemaal die tweede foto, stel je haar zo voor, zittend op de grond, wachtend op je zaad over haar gezicht
ja sorry maar dan ben ik gewoon eerst hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
3 kan ook toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry maar dan ben ik gewoon eerst hoor
Het maakt mijn piemel extra hard als ze er zo zielig bij kijkt.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Precies sap, jij snapt het. En de volgende keer gaat ze gewoon in deze houding.
[ afbeelding ]
Nja was ook bullshit, ik heb serieus maar 2 vrouwen ofzo waarmee ik vriendschappelijk omga, voor de rest is m'n inner cirkel alleen maar man. Al die backstabberij en het gebitch kan ik niet aanquote:Op maandag 23 februari 2015 16:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Minder gedoe met een vrouw? clumsy plsmoet er niet aan denken alleen al om de drama
haha die weet al wat er komen gaatquote:Op maandag 23 februari 2015 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het maakt mijn piemel extra hard als ze er zo zielig bij kijkt
ze kijkt een beetje verdrietig... 'ik moet bijna huilen' is toch niet helemaal wat ik aantrekkelijk vind als je aan het vunzen bentquote:Op maandag 23 februari 2015 16:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Precies sap, jij snapt het. En de volgende keer gaat ze gewoon in deze houding.
[ afbeelding ]
nee dat geeft te veel dramaquote:
Ik word eerder afgeleid door de regenboog.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze kijkt een beetje verdrietig... 'ik moet bijna huilen' is toch niet helemaal wat ik aantrekkelijk vind als je aan het vunzen bent
Domme newbquote:Op maandag 23 februari 2015 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
boobtest? En peer is beter dan appel?
Samequote:Op maandag 23 februari 2015 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja was ook bullshit, ik heb serieus maar 2 vrouwen ofzo waarmee ik vriendschappelijk omga, voor de rest is m'n inner cirkel alleen maar man. Al die backstabberij en het gebitch kan ik niet aan.
Hij is terug hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ze zit ook vastgebonden, lekker makkelijk.
Hoe oud was ze toen ze uit de kast kwam?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:41 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn zusje had ook altijd alleen maar mannelijke vrienden
Een paar jaar later kwam ze uit de kast
true story
Nee dank je. Doe mij maar een manquote:Op maandag 23 februari 2015 16:41 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn zusje had ook altijd alleen maar mannelijke vrienden
Een paar jaar later kwam ze uit de kast
true story
Iets van 16, 17.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe oud was ze toen ze uit de kast kwam?
Ja maar dan moet je altijd iemand nemen die je wel kunt missenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Al zeg ik geen nee tegen een vrouw erbij, mss.
Die had ik al eens gezien en dat vind ik nou echt sexyquote:Op maandag 23 februari 2015 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Hey nulty. Hey etha.
Nee maar jij ballt mannen en die moeten sowieso nooit huilie doen tijdens de seks.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze kijkt een beetje verdrietig... 'ik moet bijna huilen' is toch niet helemaal wat ik aantrekkelijk vind als je aan het vunzen bent
+1quote:Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die had ik al eens gezien en dat vind ik nou echt sexy
Oh ik dacht dat het normaal was.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:46 schreef McNulty het volgende:
Nee maar jij ballt mannen en die moeten sowieso nooit huilie doen tijdens de seks.
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het normaal was.
Bij mij is het altijd uitkleden, halve minuut pompen, prematuur ejaculeren, 5 minuten huilen, betalen en weggaan.
Ik vind dat ik in het juiste licht (inb4 donker) en in het juiste jurkje wel dezelfde vorm heb.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die had ik al eens gezien en dat vind ik nou echt sexy
Nee ik 'bal' ook vrouwen maar ik zou stoppen en vragen of alles wel oke isquote:Op maandag 23 februari 2015 16:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee maar jij ballt mannen en die moeten sowieso nooit huilie doen tijdens de seks.
Maar als een meisje zo kijkt van "auwauwauw wat ben je toch ruw bezig met me!", dan is het wel geil.
Ik heb daarom verdovende zalf in huis, voor mannen die te snel komen. Beetje op de dop smeren, in laten trekken, en je kan zó de hele nacht door.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het normaal was.
Bij mij is het altijd uitkleden, halve minuut pompen, prematuur ejaculeren, 5 minuten huilen, betalen en weggaan.
Toch altijd wel weer bizar hoe ver zo'n stuk tube-stof op kan rekken zegquote:Op maandag 23 februari 2015 16:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat een badpak.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch altijd wel weer bizar hoe ver zo'n stuk tube-stof op kan rekken zeg
Of je het dan ook als kleding aan moet doen, dat is een tweede
Ik vond haar ook wel mooiquote:Op maandag 23 februari 2015 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch altijd wel weer bizar hoe ver zo'n stuk tube-stof op kan rekken zeg
Of je het dan ook als kleding aan moet doen, dat is een tweede
En dan poseren in een balletpakje. Mens komt met een chassez niet eens van de grondquote:Op maandag 23 februari 2015 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Hey nulty. Hey etha.
Euy Rhu!quote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vond haar ook wel mooiOke, het jurkje misschien niet zo handig gekozen maar het is vast een amerikaanse Die kun je dat niet kwalijk nemen
Lijkt me stug. Heb jij ooit een orka met een badpak aan gezien?quote:
Een bodystocking is nog geen balletpakjequote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan poseren in een balletpakje. Mens komt met een chassez niet eens van de grond![]()
Ja ik ben ziekquote:Op maandag 23 februari 2015 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euy Rhu!Gij hier?
Nee, Amerikanen en mode.... niet zo handig tenzij ze een celeb zijn en stylist hebben.
[..]
Lijkt me stug. Heb jij ooit een orka met een badpak aan gezien?
Na-aperquote:Op maandag 23 februari 2015 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik ben zieken dan moet je wat
Anders laat je even zien wat jij aantrekkelijk vind.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:53 schreef seto het volgende:
topic weer overgenomen door dikke wijven en homo's
rip de gym
[ afbeelding ]
Waist is te wijd voor mijn smaak.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Hey nulty. Hey etha.
hahaha alsof hollanders weten wat mode is gekke brabohomoquote:Op maandag 23 februari 2015 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euy Rhu!Gij hier?
Nee, Amerikanen en mode.... niet zo handig tenzij ze een celeb zijn en stylist hebben.
[..]
Lijkt me stug. Heb jij ooit een orka met een badpak aan gezien?
Angel pls. Dat je rond kan huppelen als een meisje wil niet zeggen dat je ineens een grote mond mag hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan poseren in een balletpakje. Mens komt met een chassez niet eens van de grond![]()
Londonquote:Op maandag 23 februari 2015 16:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Anders laat je even zien wat jij aantrekkelijk vind.
Oh deze had ik even niet gezien maar ja!quote:Op maandag 23 februari 2015 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind dat ik in het juiste licht (inb4 donker) en in het juiste jurkje wel dezelfde vorm heb.
Nee de witte leggingquote:Op maandag 23 februari 2015 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]dat pakkie shag in de hoek maakt het af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |