3 kan ook toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry maar dan ben ik gewoon eerst hoor
Het maakt mijn piemel extra hard als ze er zo zielig bij kijkt.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Precies sap, jij snapt het. En de volgende keer gaat ze gewoon in deze houding.
[ afbeelding ]
Nja was ook bullshit, ik heb serieus maar 2 vrouwen ofzo waarmee ik vriendschappelijk omga, voor de rest is m'n inner cirkel alleen maar man. Al die backstabberij en het gebitch kan ik niet aanquote:Op maandag 23 februari 2015 16:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Minder gedoe met een vrouw? clumsy plsmoet er niet aan denken alleen al om de drama
haha die weet al wat er komen gaatquote:Op maandag 23 februari 2015 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het maakt mijn piemel extra hard als ze er zo zielig bij kijkt
ze kijkt een beetje verdrietig... 'ik moet bijna huilen' is toch niet helemaal wat ik aantrekkelijk vind als je aan het vunzen bentquote:Op maandag 23 februari 2015 16:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Precies sap, jij snapt het. En de volgende keer gaat ze gewoon in deze houding.
[ afbeelding ]
nee dat geeft te veel dramaquote:
Ik word eerder afgeleid door de regenboog.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze kijkt een beetje verdrietig... 'ik moet bijna huilen' is toch niet helemaal wat ik aantrekkelijk vind als je aan het vunzen bent
Domme newbquote:Op maandag 23 februari 2015 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
boobtest? En peer is beter dan appel?
Samequote:Op maandag 23 februari 2015 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja was ook bullshit, ik heb serieus maar 2 vrouwen ofzo waarmee ik vriendschappelijk omga, voor de rest is m'n inner cirkel alleen maar man. Al die backstabberij en het gebitch kan ik niet aan.
Hij is terug hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ze zit ook vastgebonden, lekker makkelijk.
Hoe oud was ze toen ze uit de kast kwam?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:41 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn zusje had ook altijd alleen maar mannelijke vrienden
Een paar jaar later kwam ze uit de kast
true story
Nee dank je. Doe mij maar een manquote:Op maandag 23 februari 2015 16:41 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn zusje had ook altijd alleen maar mannelijke vrienden
Een paar jaar later kwam ze uit de kast
true story
Iets van 16, 17.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe oud was ze toen ze uit de kast kwam?
Ja maar dan moet je altijd iemand nemen die je wel kunt missenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Al zeg ik geen nee tegen een vrouw erbij, mss.
Die had ik al eens gezien en dat vind ik nou echt sexyquote:Op maandag 23 februari 2015 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Hey nulty. Hey etha.
Nee maar jij ballt mannen en die moeten sowieso nooit huilie doen tijdens de seks.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze kijkt een beetje verdrietig... 'ik moet bijna huilen' is toch niet helemaal wat ik aantrekkelijk vind als je aan het vunzen bent
+1quote:Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die had ik al eens gezien en dat vind ik nou echt sexy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |