Vond Birdman een stuk vermakelijker dan TGBH.quote:Op maandag 23 februari 2015 06:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je TGBH saai vond, bereid je dan maar vast voor op Birdman.
Alleen Norton was geniaal, verder was die film nogal gehyped, er zijn betere mi.
Echt? Ik vond Norton sterk, maar Keaton niet, de klik met zijn personage kwam er maar niet. En wat yvonne ook zei; de muziek was zwaar irritant.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:11 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vond Birdman een stuk vermakelijker dan TGBH.
Misschien omdat het personage van Keaton ook een beetje wazig blijft?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt? Ik vond Norton sterk, maar Keaton niet, de klik met zijn personage kwam er maar niet. En wat yvonne ook zei; de muziek was zwaar irritant.
TGBH vond je niet vermakelijk?? Je kan er een hoop van zeggen maar "minder vermakelijk dan Birdman" zou niet mijn eerste recensie zijn.
Maar goed, daarom hebben we ook dit subforum, als we het allemaal met elkaar eens waren, kon heel FOK! op slot.
Over smaak valt niet te twisten inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt? Ik vond Norton sterk, maar Keaton niet, de klik met zijn personage kwam er maar niet. En wat yvonne ook zei; de muziek was zwaar irritant.
TGBH vond je niet vermakelijk?? Je kan er een hoop van zeggen maar "minder vermakelijk dan Birdman" zou niet mijn eerste recensie zijn.
Maar goed, daarom hebben we ook dit subforum, als we het allemaal met elkaar eens waren, kon heel FOK! op slot.
Ja dat zag ik wel, maar het zorgde bij mij niet voor het gewenste effect.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien omdat het personage van Keaton ook een beetje wazig blijft?
Ik moet toegeven dat ik Birdman niet helemaal helder gekeken heb dus kan niet alles meer helder terughalen. Wat ik mij weet te herinneren is dat verhaal wat wazig begint in het theater met wat wazig geacteer waarbij ik wel gelachen heb. TGBH moet ik nog zien. Vond vooral het einde van Birdman wazig als ik het goed onthouden heb. Wil hem zeker nog een keer kijken.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja dat zag ik wel, maar het zorgde bij mij niet voor het gewenste effect.
Daarbij hadden TGBH en Birdman wel een grote overeenkomst; het theater. Dat was bij TGBH de vorm en bij Birdman de setting. De eerste slaagde daar veul beter in dan de tweede. Vind ik.
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:06 schreef SunChaser het volgende:
Mijn voorspellin
BEST PICTURE
American Sniper
BEST ACTOR IN A LEADING ROLE
Michael Keaton, Birdman
[b]BEST ACTRESS IN A LEADING ROLEg
Julianne Moore, Still Alice[/b]
BEST ACTOR IN A SUPPORTING ROLE
J.K. Simmons, Whiplash
BEST ACTRESS IN A SUPPORTING ROLE
Patricia Arquette, Boyhood
BEST ANIMATED FEATURE FILM
Big Hero 6
BEST CINEMATOGRAPHY
The Grand Budapest Hotel
BEST DIRECTING
Richard Linklater, Boyhood
BEST WRITING – ADAPTED SCREENPLAY
American Sniper
BEST WRITING – ORIGINAL SCREENPLAY
\r
The Grand Budapest Hotel
\
\
BEST MUSIC – ORIGINAL SONG
“Everything Is Awesome” from The LEGO Movie
Boyhood is vooral goed om de gimmick maar verhaaltechnisch valt ie erg tegen en ik had er erg naar uitgekeken. Patricia won de oscar wel terrecht, film had ook Momhood kunnen hetenquote:Op maandag 23 februari 2015 10:48 schreef Mike het volgende:
Boyhood kwam er wat bekaaid af, maar Birdman is ook echt een geweldige film. Ik snap wel dat die film niet voor iedereen is, daarom is het zo bijzonder dat-ie toch gewonnen heeft. Wat mij betreft had Keaton ook nog het beeldje voor Beste Acteur mogen winnen, maar het is altijd moeilijk strijden tegen een acteur die een handicap speelt.
Dit moet ik zienquote:Op maandag 23 februari 2015 09:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jongen gaat naar de basischool, gaat naar middelbaar onderwijs, krijgt een snor. Einde. Wauw.
Blij dat dat hem niet geworden is. Dat was weer zo patriotic geweest. Net als dat 12 Years a slave verleden jaar overduidelijk ging winnen omwille het statementquote:Op maandag 23 februari 2015 12:59 schreef killerkip69 het volgende:
American Sniper - Best picture? mkay...
IK voorspelde AS omdat ik dacht dat de academy zo zou stemmenquote:Op maandag 23 februari 2015 12:59 schreef killerkip69 het volgende:
American Sniper - Best picture? mkay...
AS is ook controversieel. Niet iedereen bij de Academy is zo patriostisch als Clintquote:Op maandag 23 februari 2015 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blij dat dat hem niet geworden is. Dat was weer zo patriotic geweest. Net als dat 12 Years a slave verleden jaar overduidelijk ging winnen omwille het statement
Ik ga vanavod dus ben benieuwd, hij lijkt me verder wel heel goed hoor dusquote:Op maandag 23 februari 2015 13:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
AS is ook controversieel. Niet iedereen bij de Academy is zo patriostisch als Clint
Ik heb m gekeken op een screener, maar misschien ga ik nog een keer in de bios kijken. Het is ook veel drama.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga vanavod dus ben benieuwd, hij lijkt me verder wel heel goed hoor dus
Jij kijkt alles op een screener.quote:
Ze hadden idd een oscar moeten krijgen voor meeste cliche's en copy paste werk.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:29 schreef Evertjan het volgende:
Geen 1 oscar voor Guardians of the Galaxy Wolfrolf en ik zijn het hier niet mee eens
Ik kijk niks meer op een screener, ik heb een PUC en Netflix maar in het geval van BH6 en AS heb ik die gedownload omdat ze hier 3 maanden later uitkomenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |