Ben jij Colombiaan?quote:Op maandag 23 februari 2015 06:05 schreef El_Matador het volgende:
Goed, Alejandro, felicitaciones con la tercera.
vamosquote:Op maandag 23 februari 2015 06:05 schreef El_Matador het volgende:
Goed, Alejandro, felicitaciones con la tercera.
Nog niet.quote:
ben je een kaasjequote:
Hagenees.quote:
Beste Screenplay. Cinematografie, beste film en best directorquote:
oh oh Den Haagquote:
Die baan komt er!quote:Op maandag 23 februari 2015 06:11 schreef Fok-it het volgende:
Ja. Ik heb het ook wel gezien hier. Tot volgend jaar
quote:Op maandag 23 februari 2015 06:16 schreef minilot het volgende:
het fantastische Grand Budapest Hotel! Zo'n fan van dat ik die afgelopen jaar wel zes keer in de bios heb gezien.
Oscars, net afgelopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 06:18 schreef mig72 het volgende:
Ik ben irrelevant. Kan iemand mij vertellen wat dit is?
Niet echt, want The Room staat laag. Maar ergens zegt het wel iets natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 05:40 schreef Danny het volgende:
[..]
want IMDB scores zijn bepalend voor ook maar iets?
Eh ja, ik heb steeds allerlei mensen meegesleeptquote:Op maandag 23 februari 2015 06:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
6 keer naar de bios voor 1 film? Truste.
Ah dat verklaart het. En met verschillende vrienden naar de film is tof, terechte winnaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 06:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Eh ja, ik heb steeds allerlei mensen meegesleeptIk vond eerdere films van Wes Anderson al fantastisch, maar de Grand Budapest Hotel vind ik echt volkomen verrukkelijk!
Heb wel een Pathé Unlimited-pasje, dat scheelt. Ik ga sowieso twee a drie keer per week naar de bios.
Ook dat, maar vooral de humor, de maatschappijkritiek, heerlijke film.quote:Op maandag 23 februari 2015 06:25 schreef minilot het volgende:
Everything is Awesome had van mij best Best Song mogen winnen![]()
Als je TGBH saai vond, bereid je dan maar vast voor op Birdman.quote:Op maandag 23 februari 2015 06:43 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom was Grand Budapest Hotel überhaupt genomineerd?? Tergend saaie kutfilm vind ik dat.
Een dezer dagen Birdman kijken.
Interessant.quote:Op maandag 23 februari 2015 06:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je TGBH saai vond, bereid je dan maar vast voor op Birdman.
Alleen Norton was geniaal, verder was die film nogal gehyped, er zijn betere mi.
Van 2014:quote:Op maandag 23 februari 2015 06:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Interessant.
Welke raad jij aan boven Birdman?
Birdman,2 uren verspild van 'm,n levenquote:Op maandag 23 februari 2015 06:43 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom was Grand Budapest Hotel überhaupt genomineerd?? Tergend saaie kutfilm vind ik dat.
Een dezer dagen Birdman kijken.
Jongen gaat naar de basischool, gaat naar middelbaar onderwijs, krijgt een snor. Einde. Wauw.quote:Op maandag 23 februari 2015 06:16 schreef minilot het volgende:
maar Boyhood vond ik toch het mooist.
quote:Op maandag 23 februari 2015 06:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van 2014:
- Lego Movie
- Predestination
- Sin City 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |