Ja, want alleen de 4 belangrijkste Oscars komen toch nog maar.quote:Op maandag 23 februari 2015 05:38 schreef Ygritte het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik het nog af ga kijken....
Moet kunnen tochquote:Op maandag 23 februari 2015 05:40 schreef Danny het volgende:
[..]
dus je kijkt ruim 3 uur en het laatste half uur sla je over?
Ja. Visuals geloof ikquote:
Ja, prima graadmeter.quote:Op maandag 23 februari 2015 05:40 schreef Danny het volgende:
want IMDB scores zijn bepalend voor ook maar iets?
Zou kunnen, ik krijg het alleen van jullie mee, na een HD John Legend hield de stream ermee op.quote:
ze hebben er 1quote:Op maandag 23 februari 2015 05:39 schreef El_Matador het volgende:
Interstellar staat 21e (!) in de top250 op IMDB en geen Oscar?
Tuurlijk. Recensies zijn daar meestal van een goed niveauquote:Op maandag 23 februari 2015 05:40 schreef Danny het volgende:
[..]
want IMDB scores zijn bepalend voor ook maar iets?
Daarom. Birdman, boyhood, budapest hotel en budapest hotelquote:Op maandag 23 februari 2015 05:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, want alleen de 4 belangrijkste Oscars komen toch nog maar.
hebben m voor visualsquote:Op maandag 23 februari 2015 05:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik krijg het alleen van jullie mee, na een HD John Legend hield de stream ermee op.
quote:
quote:
Brigitte Bardot de oeuvreprijs?quote:Op maandag 23 februari 2015 05:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarom. Birdman, boyhood, budapest hotel en budapest hotel
Ik vond hem ook heel gaaf, had van mij best wat meer mogen binnenlopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 05:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Terecht. En voor de Apollo-scene.
Loeminadie!quote:Op maandag 23 februari 2015 05:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Brigitte Bardot de oeuvreprijs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |