Goed eten in dat hotelquote:
Jazekerquote:Op maandag 23 februari 2015 04:25 schreef Joezi het volgende:
Moest unbroken nou ook op mijn to-watch list?
Birdman heeft hemquote:
Ja, ik zag het. Ook de punchlines van grappen worden weggelaten.quote:Op maandag 23 februari 2015 04:27 schreef Fok-it het volgende:
Performances van Jennifer Hudson
Volgens de ondertiteling is het Jennifer Lopez die gaat optreden
Slecht welquote:Op maandag 23 februari 2015 04:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Ook de punchlines van grappen worden weggelaten.
Nee,VSAmerikaanse propaganda, bijzonder onecht. Kijkt redelijk weg, maar geen fantasie, spanning of creativiteit van us Jolie.quote:Op maandag 23 februari 2015 04:25 schreef Joezi het volgende:
Moest unbroken nou ook op mijn to-watch list?
Wel een briljante rol van Jack O`Connellquote:Op maandag 23 februari 2015 04:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee,VSAmerikaanse propaganda, bijzonder onecht. Kijkt redelijk weg, maar geen fantasie, spanning of creativiteit van us Jolie.
Oh, ik vond het juist meer over de kracht van een persoon in barre omstandigheden gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 04:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee,VSAmerikaanse propaganda, bijzonder onecht. Kijkt redelijk weg, maar geen fantasie, spanning of creativiteit van us Jolie.
lol lastig al die meningen en adviezen altijdquote:Op maandag 23 februari 2015 04:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |