Ja hequote:
Barney Stinson!quote:
Ik ookquote:Op maandag 23 februari 2015 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja he![]()
Ik hou echt van hem, hij is zo cool
Star Wars, Love Actually. Hij is niet alleen maar dezelfde hero hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 02:48 schreef Strani het volgende:
Laten we vooral de theme van Schindler's List draaien bij Liam Neeson, de man die elke twee jaar de bevolking van een ander continent decimeert om een naief familielid te redden.
Hola Mata.. Justo el programma que te conviene segun tu horario..quote:Op maandag 23 februari 2015 02:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Citizenfour is bagger:
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXVIIl
Heb al flink veel films gezien, maar moet er nog een paar:
- Boyhood - veel goed over gehoord
- Whiplash - hou niet van jazz, maar moet goed zijn deze
- American Sniper - verwacht er niks van, maar goed
Beste film van 2014? The Lego Movie. Belachelijk dat die niet genomineerd is.
The Grand Budapest Hotel was ook hilarisch. Enabeste was sowieso Predestination.
Oh ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:48 schreef Strani het volgende:
Laten we vooral de theme van Schindler's List draaien bij Liam Neeson, de man die elke twee jaar de bevolking van een ander continent decimeert om een naief familielid te redden.
Weet ik welquote:Op maandag 23 februari 2015 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Star Wars, Love Actually. Hij is niet alleen maar dezelfde hero hoor
Pues si, puede ser, pero no tengo (ni quiero) television y tengo un paquete de datos, entonces sigo los Oscares aqui en FOK!.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hola Mata.. Justo el programma que te conviene segun tu horario..
Todo bien
Ik zit buiten de weekenden nooit in VBLquote:Op maandag 23 februari 2015 02:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij zit teveel in VBL als je hier "god" ook al toe gaat voegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |