In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
dat is pas volgend jaar en nee dat staat los van de nationale competitie.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:40 schreef Bombvis het volgende:
Is het zo dat als je de EL wint, CL gaat spelen? Dus stel dat Ajax of Feyenoord de EL wint, dat PSV dan voorronde moet spelen?
Ik dacht op het Southhampton forum gelezen te hebben dat het een extra spot is, niet een vervangende.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:40 schreef Bombvis het volgende:
Is het zo dat als je de EL wint, CL gaat spelen? Dus stel dat Ajax of Feyenoord de EL wint, dat PSV dan voorronde moet spelen?
Ik werd fan van PSV toen ze 40 doelpunten in 8 wedstrijden scoorden.quote:
Naar binnen gaan en vervolgens een schot van 25 meter lossen dat het stadion uitvliegt =/= dreigend.quote:
Oh kut, dacht dit jaar alquote:Op zondag 22 februari 2015 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat is pas volgend jaar en nee dat staat los van de nationale competitie.
Oh, dacht ipv van. Maar ok, dank voor de antwoorden beidequote:Op zondag 22 februari 2015 22:41 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Ik dacht op het Southhampton forum gelezen te hebben dat het een extra spot is, niet een vervangende.
Ik kan je voor lul zetten maar dan post ik iets anders over PSV en Europa..quote:Op zondag 22 februari 2015 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat spreekt mijn stelling tegen...... hoe?
Of wil je gewoon goedkoop scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |