Mijn lijst tot nu toe: Mario, Luigi, Rosalina, Donkey Kong, Bowser, Yoshi, Samus, Mega Man en Toon Link.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:47 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb een paar Amiibo's
Mario
Yoshi
Peach
Samus
Luigi
Bowser
Kirby
King Dedede
Deze heb ik nog in verpakking: (kocht ze om scalpers voor te zijn en dan aan een vriend te verkopen voor de normale prijs)
Little Mac (Jap)
Wii Fit Trainer (Jap)
De enigen die ik nog wil Roselina, Shulk, Lucina en Toad. Maar Shulk is bijna nergens te vinden, Roselina al helemaal niet en de andere twee zijn nog niet uit. Ik wacht al eeuwen op mijn Roselinaquote:Op zondag 22 februari 2015 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn lijst tot nu toe: Mario, Luigi, Rosalina, Donkey Kong, Bowser, Yoshi, Samus, Mega Man en Toon Link.
Allemaal nog in de verpakking, maar dat komt omdat ik ze nog niet in games gebruik. Link zodra ik Hyrule Warriors heb, Yoshi zodra Yarn Yoshi uit is, etc.
Van de komende releases wil ik in ieder geval nog Toad en Ness. Hopelijk gaat dat ook daadwerkelijk lukken, want volgens mij zijn alle preorders al weer weg
Ik wil nog een Little Mac. Maar dat wordt 'm ook niet meerquote:Op zondag 22 februari 2015 23:18 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
De enigen die ik nog wil Roselina, Shulk, Lucina en Toad. Maar Shulk is bijna nergens te vinden, Roselina al helemaal niet en de andere twee zijn nog niet uit. Ik wacht al eeuwen op mijn Roselina
Heb hem nog voor je in seal. Komt wel uit Japan.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil nog een Little Mac. Maar dat wordt 'm ook niet meer
Rosalina komt deze zomer weer. Ik heb serieus met de PR van Nintendo Nederland er over gehad, omdat ik die ook graag wil hebben.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:18 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
De enigen die ik nog wil Roselina, Shulk, Lucina en Toad. Maar Shulk is bijna nergens te vinden, Roselina al helemaal niet en de andere twee zijn nog niet uit. Ik wacht al eeuwen op mijn Roselina
Bedankt voor deze infoquote:Op maandag 23 februari 2015 07:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rosalina komt deze zomer weer. Ik heb serieus met de PR van Nintendo Nederland er over gehad, omdat ik die ook graag wil hebben.
Of dat dezelfde is, of in een nieuwe vorm weet ik niet, maar dat boeit me niet echt.
Ik zie alleen maarheftig overpriced marktplaats, ebay etc. Ik mag hopen dat het de gewone versie is die we al kennen, alleen al om die verkopende gasten eens te naaien. Maar helaas, vraag en aanbod, dus er zullen altijd mensen zijn die ze kopen, ondanks een prijs die vier keer over de kop gaat.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze infoIk denk namelijk dat deze Rosalina van de Mario Party set zal zijn. En ik wil die met Luma erbij! Kijken of Nippon Yasan haar nog verkoopt
Dan wacht ik daar op. Little Mac heb ik nog wel ergens in Duitsland kunnen halen, maar het is alsof er voor de rest geen reet meer naar Europa wordt verscheeptquote:Op maandag 23 februari 2015 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dat is de algemene Rosalina.
Ik heb een Japanse Rosalina net gekocht voor ¤33 op e-bay. Beetje over mijn max maar ik heb mijn andere bestellingen geannuleerd. Dus komt het net goed uit kwa geld bedragquote:Op maandag 23 februari 2015 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie alleen maarheftig overpriced marktplaats, ebay etc. Ik mag hopen dat het de gewone versie is die we al kennen, alleen al om die verkopende gasten eens te naaien. Maar helaas, vraag en aanbod, dus er zullen altijd mensen zijn die ze kopen, ondanks een prijs die vier keer over de kop gaat.
Die moet ik hebbenquote:Op zondag 22 februari 2015 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst van dit weekend:
[ afbeelding ]
Zo'n 11 euroquote:Op maandag 23 februari 2015 21:03 schreef koei het volgende:
Ik heb amiibo nummer 1 van Mario! Nog in mint conditie in de originele verpakking! Was gratis bij Smash Bros en heb niet de behoefte gehad om 'm te gebruiken omdat het niet mijn soort spel was.
Is die al wat waard?
Je had Smash + Amiibo voor 60 euro? Geruild voor Pikmin 3 + 11 euro.quote:
Nee, Ik had Smash + Amiibo + Super Mario 3D World + Zelda WW voor 120 euro, dus 40 euro per stuk. Pikmin 3 was nieuw toen nog niet voor 30 euro nieuw te koop (en voor 60 euro hadden ze hem daar ook niet, alleen in de andere MM, waar ze weer geen Zelda en Mario hadden). Dus voor 40 euro heb ik een paar weken Smash Bros kunnen spelen (2x dus), Pikmin 3 en een Amiibo. Zelfs als Pikmin 3 ergens anders maar 30 euro was heb ik al een euro winstquote:Op maandag 23 februari 2015 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je had Smash + Amiibo voor 60 euro? Geruild voor Pikmin 3 + 11 euro.
Pikmin 3 had je ook voor 30 euro kunnen kopen.
Dus eigenlijk heb je verlies gedraaid.
Ah, 3=2 actie. Okayquote:Op maandag 23 februari 2015 21:14 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, Ik had Smash + Amiibo + Super Mario 3D World + Zelda WW voor 120 euro, dus 40 euro per stuk. Pikmin 3 was nieuw toen nog niet voor 30 euro nieuw te koop (en voor 60 euro hadden ze hem daar ook niet, alleen in de andere MM, waar ze weer geen Zelda en Mario hadden). Dus voor 40 euro heb ik een paar weken Smash Bros kunnen spelen (2x dus), Pikmin 3 en een Amiibo. Zelfs als Pikmin 3 ergens anders maar 30 euro was heb ik al een euro winst
Ze staan in mijn boekenkast te staan, naast de kooi van mijn valkparkiet. Die kijkt er af en toe met veel aandacht naarquote:Op maandag 23 februari 2015 15:06 schreef Pheno het volgende:
De grote vraag is, wat doen jullie ermee? En wat hoop je dat Nintendo ooit gaat aankondigen om Amiibo's echt superawesome te maken in een game?
Om eerlijk te zijn interesseerd me de functionaliteit in de games me heel weinig. Ik heb al mijn Amiibo in Smash Bros getraind, maar ik vind het vrij nutteloos.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:06 schreef Pheno het volgende:
De grote vraag is, wat doen jullie ermee? En wat hoop je dat Nintendo ooit gaat aankondigen om Amiibo's echt superawesome te maken in een game?
Waarom, echt waaaarom is er niet gelijk op de majora's mask hype ingesprongen met een skull kid amiibo en playable charachter in Super Smash?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:19 schreef Pheno het volgende:
Ik ga Nintendo wat vragen stellen over Amiibo's. Jullie hebben vast ook nog wat te vragen, dan neem ik die meteen mee
Is de super mario serie een vaste serie en komen er omtrent andere spellen ook aparte series( denk aan TLOZ straks)quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:19 schreef Pheno het volgende:
Ik ga Nintendo wat vragen stellen over Amiibo's. Jullie hebben vast ook nog wat te vragen, dan neem ik die meteen mee
Ik heb die hele nieuwe wave niet eens in de winkel gezien. Oh jawel, Sonic en megaman , maar de rest?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
King Dedede's worden al op marktplaats e.d voor 50-60 pleuro verkocht :| Ja daaaag.
Bij de Bart Smit in Emmen ~Klazienaveen kregen ze alleen maar Mega Man binnen deze weekquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb die hele nieuwe wave niet eens in de winkel gezien. Oh jawel, Sonic en megaman , maar de rest?
En Shulk kan ik nu goed gebruiken, maar die is ook nog steeds paper launch.
Je mag zeker nog niets zeggen over de functies van Shulk in Xenoblade 3D?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb die hele nieuwe wave niet eens in de winkel gezien. Oh jawel, Sonic en megaman , maar de rest?
En Shulk kan ik nu goed gebruiken, maar die is ook nog steeds paper launch.
Inderdaad. Maar ik kan het toch niet gebruiken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag zeker nog niets zeggen over de functies van Shulk in Xenoblade 3D?
BOEM, ouwe trekhaak, leef jij ook nog?!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil die pop met schep in Amiibo.
ik zet 'm erbij. Al vermoed ik, gezien de achterlijke snelheid dat normale amiibo's al weg zijn, dat je daar bij moet zijn als het schip binnen komt varenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:23 schreef DjUntzUntz het volgende:
is er al iets bekend over die golden en silver mario amiibo?
hahaha! dat denk ik ook! ik las iets over walmart exclusitivity voor de golden, maar dat was 'at launch' (vrije interpretatie = daarna komen er wellicht nog meer?) maar tof dat je dat wil vragenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zet 'm erbij. Al vermoed ik, gezien de achterlijke snelheid dat normale amiibo's al weg zijn, dat je daar bij moet zijn als het schip binnen komt varen
Ik vraag alles aan iedereen, of ik antwoord krijg is natuurlijk een tweedequote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:09 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
hahaha! dat denk ik ook! ik las iets over walmart exclusitivity voor de golden, maar dat was 'at launch' (vrije interpretatie = daarna komen er wellicht nog meer?) maar tof dat je dat wil vragen
Nu wel (persberichtje echt per toeval vandaag binnen):quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag zeker nog niets zeggen over de functies van Shulk in Xenoblade 3D?
morgen pas maar aangezien ik en vriendin lang weekend weg zijn gisteren uit eten geweest.quote:
Punt is dat die poppetjes in 1 game te gebruiken zijn (en ook speelbaar). Bij Amiibo werkt dat net weer anders. Hier zijn e rmeerdere games die gebruik kunnen maken van de NFC chip, maar tot nu toe is er nog geen sandbox game zoals Skylanders of Infinity aangekondigd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:53 schreef DustPuppy het volgende:
Dus dit is Nintendo's antwoord op Skylanders en Disney Infinity als ik het goed begrijp?
Is dit de spreekwoordelijke stierenpoep of is het toch waar?quote:Nintendo heeft aangegeven dat bovengenoemd artikel helaas niet meer wordt gemaakt. Om deze reden wordt je bestelling geannuleerd. Hiervan ontvang je een annuleringsbevestiging per e-mail.
Gemaakt lijkt me stug, geleverd is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik krijg dus van twee verschillende sites te horen dat mijn King Dedede pre-order geanulleerd is, om dezelfde reden:
[..]
Is dit de spreekwoordelijke stierenpoep of is het toch waar?
Hey jong anushol, hou wordt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
BOEM, ouwe trekhaak, leef jij ook nog?!
In Amerika: ja. In Europa weten we niet eens of we die krijgenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Amerika: ja. In Europa weten we niet eens of we die krijgen
Ik denk dat ik op de donderdagavond naar MediaMarkt rij, misschien dat dat helpt. Of de vrijdagochtend. Maar het blijft bizar, zeker als je straks bedenkt dat er games verschijnen die Amiibo gebruiken, maar deze dan never nooit meer gekocht kunnen wordenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:21 schreef Pheno het volgende:
Je kunt de nieuwe wave niet eens meer ergens preorderen in NL, dus dat wordt nog wat. GameMania heb ik al opgegeven, die hebben letterlijk elke voorgaande preorder van me uiteindelijk gecanceld. Intertoys en Bart Smit hebben nog meer dan die gasten
stom!! Ik wil de nieuwe DK en Mario namelijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:21 schreef Pheno het volgende:
Je kunt de nieuwe wave niet eens meer ergens preorderen in NL, dus dat wordt nog wat. GameMania heb ik al opgegeven, die hebben letterlijk elke voorgaande preorder van me uiteindelijk gecanceld. Intertoys en Bart Smit hebben nog meer dan die gasten
Ik ben niet in staat om ergens te zijn op donderdag, dus dat wordt fail voor pac-man.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op de donderdagavond naar MediaMarkt rij, misschien dat dat helpt. Of de vrijdagochtend. Maar het blijft bizar, zeker als je straks bedenkt dat er games verschijnen die Amiibo gebruiken, maar deze dan never nooit meer gekocht kunnen worden
Zie overigens dat de foto's van mijn eerdere reactie niet werken. Naja, dan op de link klikken dus.
Nintendo wilde kaarten uitbrengen met dezelfde functies als de Amiibo. Beetje een cheap oplossing als je het mij vraagt, maar ja.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar het blijft bizar, zeker als je straks bedenkt dat er games verschijnen die Amiibo gebruiken, maar deze dan never nooit meer gekocht kunnen worden
Dan koop ik wel mijn eigen figurine en stop ik die nfc ergens waar het ligt niet schijnt in dat beeldje...quote:Op zondag 1 maart 2015 21:50 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nintendo wilde kaarten uitbrengen met dezelfde functies als de Amiibo. Beetje een cheap oplossing als je het mij vraagt, maar ja.
Z'n gangetje. te strugglen om te surviven, je weet het.quote:
Je weet, struggle struggle, maakt pokoe, gaat naar scorro, speelt ball.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Z'n gangetje. te strugglen om te surviven, je weet het.
En blieps maken, en allround moddereeter zijn of neuk punt en el. Living the thuglife.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet, struggle struggle, maakt pokoe, gaat naar scorro, speelt ball.
Ik heb hem nog sealedquote:Op maandag 2 maart 2015 13:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
En blieps maken, en allround moddereeter zijn of neuk punt en el. Living the thuglife.
Anyway. IK WIL MIJN KING DEDEDE AMIIBO [ afbeelding ]
Hoeveel wil je ervoorquote:
scalperquote:
ik ben bijna zo ver om die te importeren. Echt, een half jaar wachten omdat die kutfransozen en -Duitsers in het Engels zuigenquote:Op maandag 2 maart 2015 17:08 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Heul niet. Ik wacht op die Kirby Wii U game
Ik neem aan dat jij als PR Gaming op FOK! toch wel teweeg kan brengen bij die eikels van een Game Maniaquote:Op zondag 1 maart 2015 13:21 schreef Pheno het volgende:
wat kan ik teweeg brengen? Dat ze opeens amiibo' van Nintendo krijgen?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij als PR Gaming op FOK! toch wel teweeg kan brengen bij die eikels van een Game Mania
Ja, ik heb laatst Rosalina van eBay gehaald (¤26). Of ik koop ze bij Nippon Yasan (Kirby en Dedede.) Valt me wel op dat de Japanse Amiibos wel erg makkelijk te kopen zijn. Meestal overal wel op voorraad voor een redelijke prijs. Verzendkosten meestal rond de ¤8, dat dan weer wel.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben bijna zo ver om die te importeren. Echt, een half jaar wachten omdat die kutfransozen en -Duitsers in het Engels zuigen
Een heerlijk artikel schrijven over het monster genaamd GameMania(kken).quote:Op maandag 2 maart 2015 17:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat kan ik teweeg brengen? Dat ze opeens amiibo' van Nintendo krijgen?
Nee. Helaas. Al ken ik ook het PR-bureau van Gamemania, maar die geven wss net zo'n standaard antwoord als Nintendo
Bart Smit en Intertoys hadden deze volgens mij niet of bijna niet binnen gekregen. Tenminste op hun site stond "Wordt verwacht op 20 februari" 1 week lang. Daarna kon je alleen maar een mail krijgen als ze hem op voorraad hadden gekregen. Niets binnen gekregen waarschijnlijk. Idd dan maar geen Shulk. Bol kon je hem niet eens reserveren. En ¤26 + ¤8 voor Shulk is te veel voor mij.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:33 schreef Pheno het volgende:
ik spaar ze ook niet allemaal. Zo is het niet eens leuk meer al zou ik het willen. Je moet een dag vrij nemen om met een slaapzak de volgende wave in de haven van Rotterdam te onderscheppen
Dan maar niet hoor. Shulk zou ik nog willen voor xenoblade, maar blijkbaar is ie zo weinig gedrukt dat je dat spel nooit met amiibo kan spelen
En dat werkt gewoon op EU hardware?quote:Op maandag 2 maart 2015 15:45 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
¤50 excl
maar je kunt hem hier kopen
https://www.nippon-yasan.(...)ibo-king-dedede.html
Yes! Amiibo's zijn regiovrij.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
En dat werkt gewoon op EU hardware?
Alleen de consoles en software niet volgens mijquote:Op maandag 2 maart 2015 17:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Overige hardware dan weer niet. Nintendo Please.
41 euro vind ik nogal wat..ik wacht er nog eventjes mee.quote:
Hoe kom je op 41 euro? Dedede + Japan Economic = ¤27quote:Op maandag 2 maart 2015 17:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
41 euro vind ik nogal wat..ik wacht er nog eventjes mee.toch bedankt!
Ik gebruitke FedExquote:Op maandag 2 maart 2015 17:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hoe kom je op 41 euro? Dedede + Japan Economic = ¤27
Ik heb het altijd binnen 1/2 weken gekregen. Ik kreeg Kirby, Little Mac, Dedede en Wii Fit Trainer. Allen zonder kleerscheuren binnengekregen. Als je verzekerd en trace wilt komt er nog ¤1,50 bij.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik gebruitke FedExJapan Economic is betrouwbaar dan, neem ik aan? Ik heb er graag een track & Trace bij.
28,50 Euro klinkt al een stuk aantrekkelijker. En die track & trace code krijg ik dan gewoon in mn mail gepleurd neem ik aan. Ik zal d'r eens over nadenken! Bedankt!quote:Op maandag 2 maart 2015 17:59 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd binnen 1/2 weken gekregen. Ik kreeg Kirby, Little Mac, Dedede en Wii Fit Trainer. Allen zonder kleerscheuren binnengekregen. Als je verzekerd en trace wilt komt er nog ¤1,50 bij.
Toch maar gedaan, zie wel wat het wordt. In totaal 29 euro nogwat, heb meer voorover getikt voor mijn Marth Amiibo uiteindelijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
28,50 Euro klinkt al een stuk aantrekkelijker. En die track & trace code krijg ik dan gewoon in mn mail gepleurd neem ik aan. Ik zal d'r eens over nadenken! Bedankt!
het zal ze roestenquote:Op maandag 2 maart 2015 17:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Een heerlijk artikel schrijven over het monster genaamd GameMania(kken).
gewoon niets bestellen daar, dat is een betere vuistquote:Op maandag 2 maart 2015 19:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
MAAR HET VOLK HEEFT EEN VUIST GEMAAKT!
Dan heb ik al een hele grotequote:Op maandag 2 maart 2015 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon niets bestellen daar, dat is een betere vuist
Krijg ik dus als ik de track & trace codelink gebruik via m'n mail. Maargoed, mn King Dedede zit nu in ''transit'', Ik neem aan dat dat iets goeds is?quote:** Your item was not found. Confirm your item number and ask at your local office.
je zou haast denken dat er maffiaachtige handel in bedreven wordt. Hier komt Link vandaag aan. En Smash Bros wii U. Kadootje voor vriendinliefquote:Op maandag 2 maart 2015 17:25 schreef Pheno het volgende:
Hier bij de saturn in Duitsland hebben ze alleen nog sonic van de laatste wave. Net gevraagd aan een medewerker: ze krijgen ook amper iets van Nintendo Duitsland
Echt, waar zijn al die amiibo's naar toe?
Lijkt me primaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Krijg ik dus als ik de track & trace codelink gebruik via m'n mail. Maargoed, mn King Dedede zit nu in ''transit'', Ik neem aan dat dat iets goeds is?
Komt wel goed. Is normaalquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Krijg ik dus als ik de track & trace codelink gebruik via m'n mail. Maargoed, mn King Dedede zit nu in ''transit'', Ik neem aan dat dat iets goeds is?
Goed bezig, ouwe!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:41 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Komt wel goed. Is normaal
EDIT: Rosalina en Luma is binnen
Ik denk dat daar iets niet goed gaat met de barcodesquote:
Dit zijn de echte "limited edition" Amiibo'squote:Op woensdag 4 maart 2015 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat daar iets niet goed gaat met de barcodes
nee, je bent niet gekquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:42 schreef Toekito het volgende:
Ben ik nou gek of kan je niet zelf je amiibo strijder in Smash Bros wii U besturen?!
Waar is 'hier'?quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:57 schreef Pheno het volgende:
Hier hebben ze nog vier marths zelfs. Zo zeldzaam is ie niet. 1 villager, en dat was het dan. Van de Mario wave wil ik er geen, dus ik hoef vandaag iig niet te gaan kijken
jenaquote:
Jenaquote:
Nah, geen zin in. Dan ben ik net zo triest als de mensen die ik vreselijk vind.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kopen en voor het dubbele in Nederland te koop zetten. [ afbeelding ]
Mooi Pheno!quote:
nah, dan kan ik niets meer kopen, dat is zonde.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:51 schreef borbit het volgende:
Je kunt je geld ook gewon direct in de afvalbak mieteren.
Vreemd dat er maar twee Smash zijn, ik verwacht er minstens vier bij de volgende wave.quote:
Er moet sowieso een Roy Koopa Amiibo uitkomen voor ze mogen stoppen.quote:Op zondag 8 maart 2015 08:14 schreef Pheno het volgende:
Je zou idd zeggen dat ze smash zo langzamerhand willen afronden. Dus er een consequente vier of meer amiibo's per wave uit willen rollen.
Ze versturen (in mijn ervaring) op een donderdag. Anders even de live chat openen. Ze zijn altijd behulpzaamquote:Op zondag 8 maart 2015 11:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Hoe lang duurt het voordat ze via NIppon yasan iets het land uitsturen? al 3 dagen geen update via track & trace hier.
Even een voor de hand liggende vraag: Engelse livechat?quote:Op zondag 8 maart 2015 11:59 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ze versturen (in mijn ervaring) op een donderdag. Anders even de live chat openen. Ze zijn altijd behulpzaam
Ik heb echt geen flauw idee wat dat betekendquote:03/05/2015 17:15 Dispatch from outward office of exchange OSAKA INT
Engelse live chat iddquote:Op zondag 8 maart 2015 13:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Even een voor de hand liggende vraag: Engelse livechat?
Laatste update :
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat dat betekend
Hij komt wel hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 13:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dus dat wordt wachten tot maandag/dinsdag. Mij allemaal goed.
Dat was mijn vorige berichtje: die was ook niet leverbaarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
LOL ja GM... Heb ook al mijn vertrouwen verloren in die winkel. Het is dat ik er Rosalina heb gehaald.
Game-Mania in Weert had er vorige week geen 1 meer.....Zelfs Mario nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was mijn vorige berichtje: die was ook niet leverbaar
Een van de weinige gameswinkels in NL en dan hebben ze niet eens een normale voorraad_!
Nedgame is ook al een no-go, die vragen tegenwoordig al het dubbele
Begrijpelijk, die zijn e rnog wel redelijk te krijgen. Beetje duurder, maar goed, ik ga geen scalpers aanmoedigen door zestig euro te gaan dokkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:04 schreef s0ul1991 het volgende:
Shulk heb ik ook opgegeven. Toad en Lucina probeer ik nog wel te krijgen. Toad komt overigens op 12 maart in Japan uit.. Ik ga voorlopig voor de Japanse versies.
Niemand, nergens. Van die hele wave zijn alleen Sonic en MegaMan in de winkels te koop.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:25 schreef MhZero het volgende:
Shulk heb ik nergens gezien in de winkels. MM, Intertoys, Bart Smit en Game Mania niet.
Ik ga voor nu nog voor een Palutena. Lucina en misschien Robin. En Zero Suit Samus, mocht deze nog in de planning staan.
Nou ja, in de grote steden, in een kleiner dorp hier in de buurt dus nog wel bij de Intertoys. Alleen kan ik je verzekeren dat MetaKnight, DeDeDe en Shulk ook daar nu weg zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niemand, nergens. Van die hele wave zijn alleen Sonic en MegaMan in de winkels te koop.
Welke MM is dat? Want die zie je bv hier nergens meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:14 schreef MhZero het volgende:
Megaman had ik geen problemen mee. Die waren er genoeg bij de MM. Toon Links zag ik er ook nog laatst.
Ik ben blij dat ik daar de laatste Little Mac had toen.
Ik heb je nodig zodra Ness uitkomt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, in de grote steden, in een kleiner dorp hier in de buurt dus nog wel bij de Intertoys. Alleen kan ik je verzekeren dat MetaKnight, DeDeDe en Shulk ook daar nu weg zijn
Venloquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke MM is dat? Want die zie je bv hier nergens meer.
Ik zal tegen die tijd voor je rondkijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb je nodig zodra Ness uitkomt.
Blijkbaar was de hele Wave 4 zojuist op Amazon.de te bestellen. Uitverkocht in 15 minutenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal tegen die tijd voor je rondkijken
Ik kan anders morgen wel een kijkje nemen na mijn ziekenhuisbezoek.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:28 schreef Pheno het volgende:
Hmm , beetje uit de buurt. Kan ze online niet meer bestellen. Mja, ga wel kijken hoe ik dat ga oplossen
Bijna binnen!quote:03/10/2015 15:26 Arrival at inward office of exchange AMSTERDAM EXP NETHERLANDS
Kunnen wij niet een deal sluiten als Robin en Lucina uitkomen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal tegen die tijd voor je rondkijken
Dat zeg ik, het worst steeds lastiger. Normaal ben ik een sucker voor verzamelen, maar zo heb ik er geen zin inquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blijkbaar was de hele Wave 4 zojuist op Amazon.de te bestellen. Uitverkocht in 15 minuten
Nintendo
Als je zou willen: graag. Verzendkosten zijn geen probleem. Nou ja, de standaard danquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:51 schreef MhZero het volgende:
[..]
Ik kan anders morgen wel een kijkje nemen na mijn ziekenhuisbezoek.
Ik weet niet hoeveel ze er hier binnen gaan krijgen, maar andere mensen hier wil ik best helpen als ik ze zie. Ik kijk er wel elk weekend (kom er toch langs), dus als er maar wat geroepen wordt wat men wil hebben kan ik het even checken. De GameMania kom ik al niet meer in, die hebben niet eens meer de standaard Amiibo'squote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kunnen wij niet een deal sluiten als Robin en Lucina uitkomen?
Er was er nog maar 1. Echter zat Toon Link niet meer vast aan zijn sokkel. Het product staat genoteerd als defect, wat de prijs 6.99 maakte. Doosje was geheel intact.quote:Op woensdag 11 maart 2015 06:27 schreef Pheno het volgende:
Als je zou willen: graag. Verzendkosten zijn geen probleem. Nou ja, de standaard dan
Mooi! En op tijd ook. Die indicatie op de site klopt voor geen meter (gelukkig in je voordeel)quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
JPN King Dedede binnenDank voor de tip, s0ul1991!
Ik dacht even dat het om mij ging, aangezien dat dus ook mijn voornaam is. Maar toen zag ik Hilversumquote:
Royquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het om mij ging, aangezien dat dus ook mijn voornaam is. Maar toen zag ik HilversumWoon er niet eens in de buurt.
Allemaal hat0rs. Boks ouwe.quote:
Zolang ie het niet verkoopt is ie vooral dief van zijn eigen portemonnaiequote:
Rosalina denk ik niet. Volgens mij hadden we al een plaatje gezien dat ze een nieuwe krijgt in de Super Mario series.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gerucht gaat dat er tot nu toe 100 Amiibo gepland staan (incl. wat er al uit is) en dat in mei een aantal Amiibo opnieuw uitgebracht worden. Denk aan Little Mac en Rosalina.
Ik heb hier iig het officiele bericht van Nintendo dat ze me stuurden nav mijn amiibo-artikel:quote:
quote:Afgelopen week hebben we wel te horen gekregen dat er een aantal amiibo uit de eerste vier Super Smash Bros. series opnieuw geproduceerd gaan worden en rond de zomer van 2015 richting Europa komen. Voorbeelden hiervan zijn; Villager, Little Mac, Captain Falcon en Marth. Aanvullende informatie over welke amiibo dit precies zullen zijn zal ter zijne tijd gecommuniceerd worden.
het gerucht was al eerder, maar dit is dus Benelux en niet Amerika, waar het gerucht ook al ging. Maar mooi dat er meer komtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn geruchten ook niet zomaar ergens vandaan natuurlijk, maar het,blijven geruchten totdat het officieel is. Zoals nu.
stelletje scalpersquote:Op zondag 15 maart 2015 22:55 schreef s0ul1991 het volgende:
Toon Link is bij Nedgame te krijgen. Wel voor ¤25
http://www.nedgame.nl/mer(...)-import-/8707410348/
sommige zijn niet meer te bestellenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:09 schreef knater het volgende:
Ik snap niet waarom mensen op marktplaats zoveel meer betalen voor een amiibo die je gewoon nog online kan bestellen / in de winkel kan halen. Kijken mensen echt alleen maar op marktplaats ofzo?
Toevallig net mijn Toad binnen gekregenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Super Mario Amiibo te bestellen bij Intertoys en Bart Smit. Heb net Toad bij Intertoys besteld.
Welkom!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:16 schreef speknek het volgende:
Ik heb net m'n tweede amiibo gekocht. Naast Samus Aran heb ik nu Megaman. Maar als ik die naast elkaar zet hebben ze allebei een hand cannon. Dat is natuurlijk wat gek. Eigenlijk moet ik er nog een kopen.
On the path to the dark side I am.
Halp fok
Bij die uit de smash heb ik altijd idee dat ie mislukt aan het planken is...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:32 schreef s0ul1991 het volgende:
Vandaag de Mario en Luigi Amiibo (Mario Party set) binnen gekregenDe Luigi uit deze set is veel toffer dan die van de Smash set.
Dat klopt ook. Zie maar eens naar zijn Smash victory posequote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij die uit de smash heb ik altijd idee dat ie mislukt aan het planken is...
Lol, lelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:39 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Zie maar eens naar zijn Smash victory pose
Vanmiddag 2-1=1 Toon Link bij de plaatselijke Intertoys. Hebbon?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:40 schreef Pheno het volgende:
Hmm, Toon Link is nergens te krijgen. Gisteren nog gekeken voor de usual suspects voor mensen in dit topic, maar ik zie overal de standaard amiibo's die ze overal veel te veel hebben
Stond er zeker maar 1, anders houd ik me nog aanbevolen. Ik heb vandaag eens een rondje gemaakt, maar nergens Shulk, DeDeDe, of Metaknight for you guys. Zelf niets gekocht, ik zoek alleen nog Toon Link.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:00 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe minder je zoekt, hoe meer je vindt! Toon Link stond zomaar op de plank bij de plaatselijke intertoys.
Mocht je die laatste nog kunnen scoren : graag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:06 schreef Reintji het volgende:
[..]
Vanmiddag 2-1=1 Toon Link bij de plaatselijke Intertoys. Hebbon?
Check, zie boven. Kan maandag voor je kijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stond er zeker maar 1, anders houd ik me nog aanbevolen. Ik heb vandaag eens een rondje gemaakt, maar nergens Shulk, DeDeDe, of Metaknight for you guys. Zelf niets gekocht, ik zoek alleen nog Toon Link.
Check, zie boven jequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef Reintji het volgende:
[..]
Check, zie boven. Kan maandag voor je kijken.
Not even trying.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:11 schreef Pheno het volgende:
Plaatselijke Gamemania: nog niet eens de nieuwe wave. Echt, wat een toko
Ik had nog wat bonnen van ze, dus die heb ik maar eens gebruikt. En ik was toch in de stad, dus ik keek meteen of er andere waren in de andere winkels ook, maar niets van wat jullie willen hebben. Maar mijn lucky Intertoys moet de nieuwe wave nog binnenkrijgen, dus ik kijk volgende week eens, want vaak zulln ze dan ook wat oudere binnenkrijgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Not even trying.
Intertoys en Bart Smit doen het gewoon beter
Ik twijfelde vanochtend over Little Mac via YesAsia. Maar dan zit ik met de Japanse verpakking en dat wilde ik niet. Daarnaast wacht ik wel op de re-release in mei.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had nog wat bonnen van ze, dus die heb ik maar eens gebruikt. En ik was toch in de stad, dus ik keek meteen of er andere waren in de andere winkels ook, maar niets van wat jullie willen hebben. Maar mijn lucky Intertoys moet de nieuwe wave nog binnenkrijgen, dus ik kijk volgende week eens, want vaak zulln ze dan ook wat oudere binnenkrijgen.
Mwah, die vind ik er niet zo tof uitzien. Maar thanksquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:33 schreef Pheno het volgende:
Als je Ike of Marth zoekt (dacht niet dat ze rare waren omdat ik ze hier vaker zie): scream.
Gooooaaaaalllllllllll!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mocht je die laatste nog kunnen scoren : graag.
Mooi gespot.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
WFT is op voorraad bij Toys 'R Us, en bij aankoop van minimaal drie artikelen krijg je 10% korting:
http://www.toysrus.nl/sea(...)rrideStore=TRUNL&x=0
Boh ja... ik zou ze bijna willen kopen nu. Tot nu toe heb ik me goed kunnen inhoudenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 05:57 schreef Pheno het volgende:
Zo vet gemaakt, wel 102 dollar op ebay...
[ afbeelding ]
Ja, en Ja!quote:Op donderdag 2 april 2015 00:37 schreef EvilMarc het volgende:
Die Yoshi's zijn ook Amiibo? En echte knuffeltjes?
Shut up and take my money. Dit is serieus waar ik op zat te wachten. Weet niet wat ik met plastic figures moet maar knuffeltjes vind ik wel tof.quote:
Kinderkamer.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:20 schreef speknek het volgende:
Wishlist: Yoshi![]()
Zit nog te twijfelen tussen meisjes inkling en Charizard. Daarna wordt het een beetje te gekkig met de amiibos voor mij. Mijn vrouw wil ze niet in de huiskamer (nouja!), en op het werk kun je er ook maar zoveel neerzetten voordat mensen je meewarig aan gaan kijken.
Komt ie ook naar Europa? Niet gezien nogquote:
Geen idee, maar ik heb de Amiibo + game bundels ook nog niet gezien bij shops waar ik pre-order.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komt ie ook naar Europa? Niet gezien nog
Ik heb vorige maand van Nintendo Nederland dit te horen gekregen (staat wat boven in het topic).quote:Op donderdag 2 april 2015 19:25 schreef nomar83 het volgende:
Wat mij op viel: In de Amerikaanse Direct werd er gemeld dat er meer Marth's gemaakt gaan worden. In de Europese was er geen woord over de herproductie van wave 1.
quote:Afgelopen week hebben we wel te horen gekregen dat er een aantal amiibo uit de eerste vier Super Smash Bros. series opnieuw geproduceerd gaan worden en rond de zomer van 2015 richting Europa komen. Voorbeelden hiervan zijn; Villager, Little Mac, Captain Falcon en Marth. Aanvullende informatie over welke amiibo dit precies zullen zijn zal ter zijne tijd gecommuniceerd worden.
Jaquote:Op donderdag 2 april 2015 20:12 schreef chibibo het volgende:
Is die nieuwe Mario amiibo eigenlijk los te krijgen?
Dus de NFC chip is in feite slechts een sleutel + minimale opslag (save-data voor 1 game). De unlockable 3D modellen of extra levels of whatever zitten al in de game op het moment dat je de game koopt, maar je moet de amiibo kopen om er toegang toe te krijgen. Een beetje vergelijkbaar met downloadable content maar dan duurder.quote:The more I learn about Nintendo's amiibo, the more disappointed I become. (reddit)
Nothing more. It's an NFC chip. You're not going to store any meaningful data in an NFC chip. If they built in flash memory then the cost would go up even more. No meaningful data is stored on an Amiibo. Every game that takes advantage of them has to be specifically coded to handle them, and all that data has to already be in the game. All the Amiibo does is throw out some variables and the game takes those and handles it.
Altijd al bekend dat het simpele techniek is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:26 schreef BdR het volgende:
[..]
Dus de NFC chip is in feite slechts een sleutel + minimale opslag (save-data voor 1 game). De unlockable 3D modellen of extra levels of whatever zitten al in de game op het moment dat je de game koopt, maar je moet de amiibo kopen om er toegang toe te krijgen. Een beetje vergelijkbaar met downloadable content maar dan duurder.
Het past wel in het straatje van Nintendo; Near Field Communication is nu een relatief goedkope technologie dus gebruiken ze het in hun producten. Maar het is wel ongelofelijk prijzig voor wat je krijgt, ik bedoel ¤75 of ¤60 voor een soort save-game memorycard voor één specifieke game!?tja..
https://www.nippon-yasan.(...)-princess-peach.htmlquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:32 schreef nomar83 het volgende:
Ik kan Peach uit de Mario-serie echt nergens vinden.
De plaatselijke winkel zal ik wel weer een keer bezoeken. Werkte voor Toad ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:32 schreef nomar83 het volgende:
Ik kan Peach uit de Mario-serie echt nergens vinden.
Jij wel, ik nietquote:Op woensdag 8 april 2015 23:48 schreef Catkiller het volgende:
Al dat gepraat hier over die Toon Link even geleden, is die zo speciaal dan? Volgens mij zag ik die ook pas gewoon bij de Intertoys staan hier.
quote:Ik kan melden dat de splatoon & yoshi LE op dit moment op niet leverbaar (uitverkocht) staan bij bol omdat we al door de aantallen heen zijn en niet teveel willen verkopen.
Zodra er zekerheid is rondom het aantal te ontvangen exemplaren zullen we de LE edities weer open zetten.
De losse amiibo poppetjes van Splatoon komen pas online rondom release aangezien de aantallen vanuit Nintendo zo laag zijn dat er anders teveel verkocht gaan worden.
Alleen de amiibo's die in grote getalen geleverd kunnen worden zullen eerder als te reserveren online verschijnen. De overige pas rondom release om teleurstelling te voorkomen.
Dat zijn andere partijen die het aanbieden. Niet Bol zelf.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:08 schreef BdR het volgende:
Wow..inmiddels is de prijs op bol.com voor Rosalina en Little Mac gestegen naar ¤90 per stuk, en ook een aantal rond de ¤60 (Villager, Wii Fit Trainer, Zelda)
quote:Splatoon amiibo box report! So…check this out. This is kinda crazy. One of our interns discovered this amiibo box off in the corner of Inkopolis plaza! From what we're hearing, using an Inkling amiibo in front of this thing will bring it to life in the game! Apparently each amiibo will offer 20 challenges that will really put your Octo Valley skills to the test! Oh, it's on, amiibo. It. Is. ON!
Hmkay. Ik hoef die amiibo niet eens (als het nou een inkling was..), maar ik betwijfel dat ik de standalone game voor die prijs vind. Dus toch ook maar besteld.quote:Op zondag 12 april 2015 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Splatoon met Amiibo voor 45 bij Amazon DE. Heb m'n Amazon FR bestelling nu geannuleerd, scheelde tien euro.
Bij Bol laat ik 'm wel nog staan als backup.
¤38quote:Op zondag 12 april 2015 10:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Hmkay. Ik hoef die amiibo niet eens (als het nou een inkling was..), maar ik betwijfel dat ik de standalone game voor die prijs vind. Dus toch ook maar besteld.
Aangezien die Amiibo niet los te koop is kun je die ook easy door verkopen. Wordt de game nog goedkoper.quote:Op zondag 12 april 2015 10:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Hmkay. Ik hoef die amiibo niet eens (als het nou een inkling was..), maar ik betwijfel dat ik de standalone game voor die prijs vind. Dus toch ook maar besteld.
Damn. Okay misschien toch maar deze, heb je ook een Nederlands doosje ipv Duits.quote:Op zondag 12 april 2015 10:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
¤38http://www.nedgame.nl/nintendo-wii-u/splatoon/7937043876/
Marth is iig goed te vekrijgen in Duitsland en ik spot hem ook zo af en toe hier aan de grens. Dus als het zo'n geval zou zijn, zou ik al blij zijnquote:Op donderdag 16 april 2015 21:29 schreef s0ul1991 het volgende:
De enige uit wave 4 die ik echt wil is Lucina. Dat zal wel zo'n Marth geval worden
Dat zeg je wel, maar je gaat toch proberen meer Amiibo te kopen.quote:Op maandag 20 april 2015 10:30 schreef Pheno het volgende:
Ik ga iig niet met een slaapzak bij een winkel liggen. Nintendo is een verzamelaar kwijt door dit gedoe
Met die ik er nu heb valt het wel meequote:Op maandag 20 april 2015 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zeg je wel, maar je gaat toch proberen meer Amiibo te kopen.
Week van de waarheid dit.quote:Op maandag 20 april 2015 11:08 schreef Pheno het volgende:
Al zal ik mijn ogen openhouden voor je Ness, no problem
Ik hou me aanbevolen. Maar ik hou hoop. Misschien tegen beter weten inquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:49 schreef MhZero het volgende:
Ik heb 2 Nesses in bestelling staan bij 4launch, maar de levertijd is wat langer. Evengoed, houd ik de bestelling aan. Ik kijk gewoon verder ook. Mocht de bestelling geleverd worden, dan weet ik zeker dat ik er hier mensen mee kan blij maken.
Is goed. Die tweede Ness heeft dan jouw naam.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen. Maar ik hou hoop. Misschien tegen beter weten in
Scalper spotted!quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga morgen nadat ik bij de kapper ben geweest misschien hier het dorp nog ff in. Misschien lukt het bij Intertoys. Zal alle Ness meenemen die ze hebben
Haha, ja. Ik zou willen dat dit konquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |