abonnement Unibet Coolblue
pi_149936895
Ik ben nieuw op Fok en heb dit topic gemaakt omdat ik heb gehoord dat dit forum de beste raadgever van Nederland is. :X

Ik heb een tijdje geleden een fanpagina aangemaakt op facebook over een docent bij ons op school.
Er stond een foto van de betreffende leraar bij en een aantal cartoons. Verder stonden er een aantal reacties op de pagina, waaronder RIP.

Ik ben nu geschorst van school en de docent wil mij strafrechtelijk gaan vervolgen wegens smaad/laster. Nu is mijn vraag: Hoe sterk sta ik in deze zaak? Het is toch gewoon legaal om een fanpagina van een persoon te maken of een parodie over iemand te maken. De docent heeft overigens een aantal dagen ziek thuis gezeten :')
pi_149936924
Ja
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 22 februari 2015 @ 22:08:48 #3
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_149936926
was het een fanpagina of een haatpagina :')
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_149937051
Het was een fanpagina bedoeld als grap. Er is absoluut geen haat jegens deze man.
  zondag 22 februari 2015 @ 22:12:24 #5
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_149937081
Neuh, heb 13 jaar geleden ook al eens op het bureau gezeten voor dit soort onzin. :')

Nooit weer iets van gemerkt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_149937169
Een belediging is een algemene negatieve uitlating over een persoon. Smaad is een specifieke uitlating die iemands goede naam probeert aan te tasten. Is de uitlating niet waar, dan heet het laster.

Bij een parodie zal een bewering over iemand minder snel als smaad gezien worden. Zeker bekende personen moeten "ergens tegen kunnen".

Bron:
http://www.iusmentis.com/meningsuiting/smaad-laster-belediging/

Gewoon ijzersterk in je schoenen staan, vriendelijk blijven tegenover de schooldirectie en eventueel je excuses aanbieden en verder gaan met je leven.
pi_149937378
Een fanpagina als grap? Een grap die als belediging opgevat kan worden toevallig?
pi_149937796
Meh, zal niet zo'n vaart lopen.
Heb het zelfde ooit geflikt op de middelbare school, had een website gemaakt samen met een vriend waarop oa een foto van de rector stond met daar onder "wanted, dead or alive" (echt zo'n standaard plaatje wat je anno 2006 gemakkelijk op internet kon maken). Eerst dreigde hij ook met aangifte, maar uiteindelijk kwamen we er vanaf met een excuus brief en we moesten een promotie website voor de school maken voor leerlingen van groep acht. :P

Laat merken dat je geschrokken bent van de commotie en dat je spijt hebt, en dan zal het vast wel goed komen! :)
pi_149937852
Deze persoon voelt zich duidelijk beledigd. Maar om dan nu aangifte te gaan doen...
Hij kon ook gewoon een mailtje sturen, had ik mijn excuses aangeboden en de pagina verwijderd.
pi_149938027
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:25 schreef stephano1990 het volgende:
Meh, zal niet zo'n vaart lopen.
Heb het zelfde ooit geflikt op de middelbare school, had een website gemaakt samen met een vriend waarop oa een foto van de rector stond met daar onder "wanted, dead or alive" (echt zo'n standaard plaatje wat je anno 2006 gemakkelijk op internet kon maken). Eerst dreigde hij ook met aangifte, maar uiteindelijk kwamen we er vanaf met een excuus brief en we moesten een promotie website voor de school maken voor leerlingen van groep acht. :P

Laat merken dat je geschrokken bent van de commotie en dat je spijt hebt, en dan zal het vast wel goed komen! :)
Dan zijn jullie er nog wel mooi vanaf gekomen!
  zondag 22 februari 2015 @ 22:30:06 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_149938035
Het aanmaken van een nep-facebookpagina op zich is volgens mij niet strafbaar in Nederland. Er was wel discussie in de Tweede Kamer om identiteitsfraude strenger te bestraffen, maar dit is nog niet rond. In België zijn wel mensen veroordeeld voor een nep-facebookpagina.

Bepaalde uitingen gedaan op zo'n pagina kunnen natuurlijk wel strafbaar zijn. Als er bijvoorbeeld dingen worden gepost als "[naam] is een pedo", of bedreigingen, dan wordt het wel heel tricky. Als het gaat om photoshops/memes waarvan iedereen wel moet begrijpen dat het een grap is, heeft de rechter wel wat beters te doen.

quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:26 schreef BGUM het volgende:
Deze persoon voelt zich duidelijk beledigd. Maar om dan nu aangifte te gaan doen...
Hij kon ook gewoon een mailtje sturen, had ik mijn excuses aangeboden en de pagina verwijderd.
Dat laatste zou ik sowieso doen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_149938072
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:26 schreef BGUM het volgende:
Deze persoon voelt zich duidelijk beledigd. Maar om dan nu aangifte te gaan doen...
Hij kon ook gewoon een mailtje sturen, had ik mijn excuses aangeboden en de pagina verwijderd.
Nu doe je dat dus niet?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149938204
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nu doe je dat dus niet?
Ik bied zeker mijn excuses aan, maar wil ook wel laten merken dat ik dit alles zwaar overdreven vind.
pi_149938235
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:33 schreef BGUM het volgende:
Ik bied zeker mijn excuses aan, maar wil ook wel laten merken dat ik dit alles zwaar overdreven vind.
Door de pagina te laten staan?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149938306
TS ben je ouder dan 18 jaar?

Als dat niet zo is dan valt het mee en is de straf/boete niet hoger zijn dan 3900,- euro.
Ben je ouder dan is de maximale straf/boete 20.250,- euro.
Dit is alleen voor het gebruiken van de foto van je leraar zonder zijn toestemming.

Of je Facebook nu positief of negatief was maakt niets uit, je leraar heeft aangegeven om er werk van te maken.
pi_149938310
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Door de pagina te laten staan?
Nee de pagina heb ik direct verwijderd toen een woedende teamleider naar huis belde. Maar dat verwijderen is blijkbaar niet genoeg voor ze.
pi_149938351
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:35 schreef BGUM het volgende:
Nee de pagina heb ik direct verwijderd toen een woedende teamleider naar huis belde. Maar dat verwijderen is blijkbaar niet genoeg voor ze.
Tja, dat recht hebben ze.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149938446
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:35 schreef Mr.Ping het volgende:
TS ben je ouder dan 18 jaar?

Als dat niet zo is dan valt het mee en kan de straf/boete niet hoger zijn dan 3900,- euro.
Ben je ouder dan is de maximale straf/boete 20.250,- euro.
Dit is alleen voor het gebruiken van de foto van je leraar zonder zijn toestemming.

Of je Facebook nu positief of negatief was maakt niets uit, je leraar heeft aangegeven om er werk van te maken.
Ik ben 17 jaar. School heeft honderen foto's op haar website van leerlingen, en heeft ook geen toestemming gevraagd aan ons. Die foto van de docent heb ik trouwens ook van de schoolsite, dus die stond al op internet.
  zondag 22 februari 2015 @ 23:30:48 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_149940809
Je noemt het een 'fanpagina' en zo, maar duidelijk is wel dat het nogal een heftige pagina is geweest. Anders blijft die docent geen paar dagen ziek thuis en krijg je geen woedend telefoontje vanuit je school.

Wat ik niet zo goed begrijp is dat je het zelf niet goed door lijkt te hebben waarom jouw webpagina kennelijk te grof is geweest.

Ik zou zeggen, sla twee vliegen in één klap en vraag een gesprek aan met die docent. Dan wordt jou hopelijk duidelijk wat het die man gedaan heeft en waarom en kun je tevens je excuses aanbieden (mits gemeend). En het is de snelste manier om van de onzekerheid af te komen of je nog last krijgt met dit alles.
pi_149940834
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:26 schreef BGUM het volgende:
Deze persoon voelt zich duidelijk beledigd. Maar om dan nu aangifte te gaan doen...
Hij kon ook gewoon een mailtje sturen, had ik mijn excuses aangeboden en de pagina verwijderd.
tja, dat zeg je nu. Zo'n website valt in het pest/treitercultuurtje wat op veel middelbare scholen heerst en ik denk toch echt dat je nu met de verkeerde hebt zitten fucken.
pi_149940992
Wat kinderachtig :')
pi_149941052
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Je noemt het een 'fanpagina' en zo, maar duidelijk is wel dat het nogal een heftige pagina is geweest. Anders blijft die docent geen paar dagen ziek thuis en krijg je geen woedend telefoontje vanuit je school.

Wat ik niet zo goed begrijp is dat je het zelf niet goed door lijkt te hebben waarom jouw webpagina kennelijk te grof is geweest.

Ik zou zeggen, sla twee vliegen in één klap en vraag een gesprek aan met die docent. Dan wordt jou hopelijk duidelijk wat het die man gedaan heeft en waarom en kun je tevens je excuses aanbieden (mits gemeend). En het is de snelste manier om van de onzekerheid af te komen of je nog last krijgt met dit alles.
Blijkbaar onderschat ik de impact ja. Mij zou het niet zo veel doen. Sommige mensen kunnen minder verdragen dan anderen blijkbaar. Ik ga morgen maar een gesprek met hem aanvragen en zo begripvol mogelijk reageren...
pi_149941120
Ik zou me daar niet al te druk om maken. Is dat sowieso niet civiel rechtelijk?
pi_149941244
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:40 schreef Zolder het volgende:
Ik zou me daar niet al te druk om maken. Is dat sowieso niet civiel rechtelijk?
Hij is eerst een civiele procedere gestart. Ik was op skivakantie vorige week dus de pagina heeft er nog wat dagen langer op gestaan, en nu dreigt hij met een strafrechtelijke procedure.
pi_149941437
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:43 schreef BGUM het volgende:

[..]

Hij is eerst een civiele procedere gestart. Ik was op skivakantie vorige week dus de pagina heeft er nog wat dagen langer op gestaan, en nu dreigt hij met een strafrechtelijke procedure.
Dan zou ik hem daar veel succes mee wensen. Hij probeert je gewoon bang te maken, je kan helemaal geen strafrechtelijke procedure beginnen wanneer er geen sprake is van een overtreding of een misdrijf.
pi_149941501
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:43 schreef BGUM het volgende:

[..]

Hij is eerst een civiele procedere gestart. Ik was op skivakantie vorige week dus de pagina heeft er nog wat dagen langer op gestaan, en nu dreigt hij met een strafrechtelijke procedure.
Ik zou het niet eens geloven, dat hij zo ver zou gaan voor zo iets, waarbij hij ook kosten moet maken en tijd vrij moet maken.

Zeker als de school je al geschorst heeft. Bangmakerij
pi_149941619
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:49 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Dan zou ik hem daar veel succes mee wensen. Hij probeert je gewoon bang te maken, je kan helemaal geen strafrechtelijke procedure beginnen wanneer er geen sprake is van een overtreding of een misdrijf.
Is het gebruik van iemands foto/portret geen overtreding dan?
pi_149941629
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:49 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Dan zou ik hem daar veel succes mee wensen. Hij probeert je gewoon bang te maken, je kan helemaal geen strafrechtelijke procedure beginnen wanneer er geen sprake is van een overtreding of een misdrijf.
gewoon aangifte doen van belediging?
  maandag 23 februari 2015 @ 00:05:18 #29
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_149941912
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:55 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Is het gebruik van iemands foto/portret geen overtreding dan?
Dan ga je richting het portretrecht. En dan moet je officieel toestemming hebben van de docent en van de fotograaf, maar dat is weer een ander verhaal.
pi_149942073
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Dan ga je richting het portretrecht. En dan moet je officieel toestemming hebben van de docent en van de fotograaf, maar dat is weer een ander verhaal.
Als die foto van de leraar al op internet stond, dan kan je die niet zomaar gebruiken om er gekke dingen mee te doen.
pi_149942356
:{w Leraren tegenwoordig zijn al voor niks aan de schijt, schei uit, slap volk o|O
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_149943240
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:
:{w Leraren tegenwoordig zijn al voor niks aan de schijt, schei uit, slap volk o|O
Kneus :')

Wacht maar tot je zelf belachelijk wordt gemaakt om wat voor werk je doet.

Vergeet niet dat iemand geen leraar is, maar dat zijn werk bestaat uit het onderwijzen van studenten. Hij heeft naast zijn werk ook nog een leven
hardcoholic
pi_149943412
Maak je geen zorgen. Waarschijnlijk kom je er met een paar maandjes cel wel vanaf.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_149945364
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:55 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Is het gebruik van iemands foto/portret geen overtreding dan?
Nee, valt onder burgerlijk recht. Is gewoon een civiele zaak.
pi_149945411
Trieste docenten die hun eigen incapabele karakter projecteren op een paar scholieren.

Excuses maken. :')

Laat hem lekker de tiefus krijgen zeg. En een leven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149945498
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:38 schreef BGUM het volgende:
Blijkbaar onderschat ik de impact ja. Mij zou het niet zo veel doen. Sommige mensen kunnen minder verdragen dan anderen blijkbaar. Ik ga morgen maar een gesprek met hem aanvragen en zo begripvol mogelijk reageren...
Lekker makkelijk om dat zo te zeggen.
Dat jouw leven vrijheid-blijheid is, alleen maar school en uitgaan, je prakkie staat 's avonds klaar, je was wordt gedaan, geen verantwoordelijkheden, wil niet zeggen dat die leraar geen hypotheek heeft, een partner, auto kapot, moet gerepareerd worden, sparen voor de studie van de kinderen, etc.
Laat staan dat die kinderen die pagina ook kunnen zien en, misschien nog wel erger, de klasgenoten van die kinderen, die zijn kinderen ermee gaan pesten, waardoor ze een trauma oplopen, aan de cocaine en heroine gaan en, na een paar jaar bij het Leger des Heils, ergens in een Amsterdamse gracht gevonden worden na een mislukte deal.
Maar ja, "die pagina was maar een geintje".

Ja, natuurlijk overdrijf ik heel erg (hoop ik), maar jij hebt geen enkel idee wat zoiets zou kunnen veroorzaken. Ik vind het daarom behoorlijk asociaal dat je er zo luchtig over doet als je niet weet wat de consequenties zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149945552
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:02 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om dat zo te zeggen.
Dat jouw leven vrijheid-blijheid is, alleen maar school en uitgaan, je prakkie staat 's avonds klaar, je was wordt gedaan, geen verantwoordelijkheden, wil niet zeggen dat die leraar geen hypotheek heeft, een partner, auto kapot, moet gerepareerd worden, sparen voor de studie van de kinderen, etc.
Laat staan dat die kinderen die pagina ook kunnen zien en, misschien nog wel erger, de klasgenoten van die kinderen, die zijn kinderen ermee gaan pesten, waardoor ze een trauma oplopen, aan de cocaine en heroine gaan en, na een paar jaar bij het Leger des Heils, ergens in een Amsterdamse gracht gevonden worden na een mislukte deal.
Maar ja, "die pagina was maar een geintje".

Ja, natuurlijk overdrijf ik heel erg (hoop ik), maar jij hebt geen enkel idee wat zoiets zou kunnen veroorzaken. Ik vind het daarom behoorlijk asociaal dat je er zo luchtig over doet als je niet weet wat de consequenties zijn.
Gast, een 17-jarige leerling die een fanpage voor een docent maakt. Grow some fucking balls.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149945592
quote:
9s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:08 schreef El_Matador het volgende:
Gast, een 17-jarige leerling die een fanpage voor een docent maakt. Grow some fucking balls.
Gast, wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.
Hij is 17, niet 7.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149945604
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:11 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Gast, wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.
Hij is 17, niet 7.
Er zijn geen billen verbrand en dus ook geen blaren.

Een pagina voor een docent die daar helemaal als een bezetene op reageert. Die is niet geschikt voor zijn vak, laat hem wat anders gaan doen zeg. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149945610
quote:
19s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:12 schreef El_Matador het volgende:
Er zijn geen billen verbrand en dus ook geen blaren.

Een pagina voor een docent die daar helemaal als een bezetene op reageert. Die is niet geschikt voor zijn vak, laat hem wat anders gaan doen zeg. :')
:O
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149945750
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:39 schreef BGUM het volgende:

[..]

Ik ben 17 jaar. School heeft honderen foto's op haar website van leerlingen, en heeft ook geen toestemming gevraagd aan ons. Die foto van de docent heb ik trouwens ook van de schoolsite, dus die stond al op internet.
internet of intranet?
There are only 151 Pokémon.
pi_149945795
quote:
19s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zijn geen billen verbrand en dus ook geen blaren.

Een pagina voor een docent die daar helemaal als een bezetene op reageert. Die is niet geschikt voor zijn vak, laat hem wat anders gaan doen zeg. :')
Je weet niet wat voor geintjes er nog meer zijn uitgehaald. Het leven van een leraar kan fors verziekt worden terwijl dat voor die blagen alleen maar een geintje is.
Tap tap tap
  maandag 23 februari 2015 @ 08:37:36 #43
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_149945874
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je weet niet wat voor geintjes er nog meer zijn uitgehaald. Het leven van een leraar kan fors verziekt worden terwijl dat voor die blagen alleen maar een geintje is.
Dit.

Ik hoop dat hij in het gelijk wordt gesteld. Wat jij hebt gedaan is 4 bruggen verder dan "een grapje", schijnbaar wil je dat nog steeds niet inzien. Als je 12 of 13 was geweest had je het misschien nog onder de noemer "kinderachtig en dom" kunnen verklaren, maar op je 17e.... Als je bijna volwassen bent, dan moet je ook de consequenties van je gedrag aanvaarden, in plaats van online lopen klagen.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
  maandag 23 februari 2015 @ 08:40:21 #44
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_149945900
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:39 schreef BGUM het volgende:

[..]

Ik ben 17 jaar. School heeft honderen foto's op haar website van leerlingen, en heeft ook geen toestemming gevraagd aan ons. Die foto van de docent heb ik trouwens ook van de schoolsite, dus die stond al op internet.
Bij praktisch elke school ga je bij inschrijving akkoord met het - zo nu en dan - plaatsen van foto's rondom schoolactiviteiten op bijv. de eigen website en facebook. Je moet dan expliciet aangeven als je dit niet wil.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_149945941
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je weet niet wat voor geintjes er nog meer zijn uitgehaald. Het leven van een leraar kan fors verziekt worden terwijl dat voor die blagen alleen maar een geintje is.
Als leraar sta je daarboven. Mijn pa was ook docent en had ook opeens een eigen Hyves-pagina aangemaakt door een student.

Nou nou, poe poe. Erg hoor; veroordelen, straffen, opsluiten, schorsen! :')

En die rechtenstudentjes hier in het topic, over elkaar heen buitelend met wettekstjes en procedures.

Een fanpage op school, krijg een fokking leven zeg. Mietjesmentaliteit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149945953
quote:
3s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:37 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

Wat jij hebt gedaan is 4 bruggen verder dan "een grapje", schijnbaar wil je dat nog steeds niet inzien.
Doe normaal man, een pagina aanmaken voor een docent "4 bruggen verder dan een grapje" noemen.

Ben jij autist ofzo? :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149945979
quote:
15s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als leraar sta je daarboven. Mijn pa was ook docent en had ook opeens een eigen Hyves-pagina aangemaakt door een student.

Nou nou, poe poe. Erg hoor; veroordelen, straffen, opsluiten, schorsen! :')

En die rechtenstudentjes hier in het topic, over elkaar heen buitelend met wettekstjes en procedures.

Een fanpage op school, krijg een fokking leven zeg. Mietjesmentaliteit.
Ik heb een vaag vermoeden dat er meer is dan een Facebookpagina :D
Ik heb in een klas gezeten die een leraar overspannen heeft gekregen (of in ieder geval over het randje heeft geduwd) en ik schaam me er nu helemaal kapot voor.
Tap tap tap
  maandag 23 februari 2015 @ 08:49:44 #48
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_149946021
quote:
8s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Doe normaal man, een pagina aanmaken voor een docent "4 bruggen verder dan een grapje" noemen.

Ben jij autist ofzo? :')
Als er hier iemand niet normaal redeneert dan ben jij het. Tegenwoordig is er een hele grote groep jongeren die totaal doorgeslagen is in de individualisering van de maatschappij. Alles moet maar kunnen, "het was niet zo bedoeld", "rustig man, was maar een geintje". Geen enkel fatsoen naar een ander toe of rekening houden met.

Dit soort dingen zijn geen grapjes, het is die man zijn baan en hij verdient het om dat op een fatsoenlijke en respectabele manier te kunnen doen.

Ik heb vroeger van mijn ouders nog de zin ingeprent gekregen; "wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet". Dat kun jij onzin vinden, of ouderwets. Ik noem het gewoon fatsoen.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_149946046
quote:
19s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zijn geen billen verbrand en dus ook geen blaren.

Een pagina voor een docent die daar helemaal als een bezetene op reageert. Die is niet geschikt voor zijn vak, laat hem wat anders gaan doen zeg. :')
Ah jij hebt weer eens weteschappelijk onderzoek uitgevoerd naar deze "fanpage" en bent tot deze objectieve conclusie gekomen?

Toch mooi dat de oliemarkt grotendeels op zijn gat ligt zodat verlichte geest El_Matador zijn wetenschappelijke kennis kan aanwenden voor dit soort maatschappelijk leed.

Onze enige echt mini Peter RRRR de Vries, tussen het aantonen van het bedrog van de Nasa, het aanranden van lijken in Panama of andere plekken in de wereld waar El_Mata dit nodig acht en het uitpluizen van IS filmpjes heeft el_Mata altijd nog wel tijd voor meer zaken waarin hij zijn onbegrensde kennis kan aanwenden en vooral aan kan tonen dat anderen er helemaal niet toe doen en dat alleen el_Mata van belang is.
pi_149946063
quote:
3s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

Als er hier iemand niet normaal redeneert dan ben jij het. Tegenwoordig is er een hele grote groep jongeren die totaal doorgeslagen is in de individualisering van de maatschappij. Alles moet maar kunnen, "het was niet zo bedoeld", "rustig man, was maar een geintje". Geen enkel fatsoen naar een ander toe of rekening houden met.

Dit soort dingen zijn geen grapjes, het is die man zijn baan en hij verdient het om dat op een fatsoenlijke en respectabele manier te kunnen doen.

Ik heb vroeger van mijn ouders nog de zin ingeprent gekregen; "wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet". Dat kun jij onzin vinden, of ouderwets. Ik noem het gewoon fatsoen.
Man, een fokking Facebookpagina. En dat niet een met "Meester Piet is een Pedofiel". Dat zijn dingen voor civiel recht enzo. Maar zolang dat soort laster er niet staat, wat doe je moeiiljk over een internetpaginaatje.

Als je daar overspannen van raakt, dan zit er sowieso iets helemaal niet goed, dat ligt niet aan die pagina of die leerlingen.

Beter stop je dan met lesgeven, want in mietjesland Nederland zou het wel eens kunnen gebeuren dat je een briefje met "ik ben gek" op je rug geplakt krijgt, oh jeee....

Too much ado about fucking nothing.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 23 februari 2015 @ 08:53:23 #51
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_149946077
En het zal met de strafbaarstelling van TS wel meevallen allemaal, maar dat die school en de docent hem niet weg laten komen met een haflbakken excuus en en dagje schorsing, dat vind ik zeer terecht. TS laat in dit topic uitgebreid blijken dat hij geen enkele zelfreflectie heeft aangaande zijn fout.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
  maandag 23 februari 2015 @ 08:54:45 #52
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_149946101
quote:
8s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Doe normaal man, een pagina aanmaken voor een docent "4 bruggen verder dan een grapje" noemen.

Ben jij autist ofzo? :')
Jij bent degene hier die inlevingsvermogen mist. _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_149946120
quote:
3s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:53 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
En het zal met de strafbaarstelling van TS wel meevallen allemaal, maar dat die school en de docent hem niet weg laten komen met een haflbakken excuus en en dagje schorsing, dat vind ik zeer terecht. TS laat in dit topic uitgebreid blijken dat hij geen enkele zelfreflectie heeft aangaande zijn fout.
Er is geen fout, er is niemand beschadigd, we hebben een jankende docent die niet geschikt is voor zijn vak en een scholier die geschorst :') wordt voor het aanmaken van een Facebookpagina.

Oftewel; jankende mensen zonder enige ruggengraat en de langste tenen krijgen gelijk. Nou, wees er trots op. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149946162
quote:
19s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is geen fout, er is niemand beschadigd, we hebben een jankende docent die niet geschikt is voor zijn vak en een scholier die geschorst :') wordt voor het aanmaken van een Facebookpagina.

Oftewel; jankende mensen zonder enige ruggengraat en de langste tenen krijgen gelijk. Nou, wees er trots op. :')
Troll lekker in je eigen land. :W
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 23 februari 2015 @ 08:59:22 #55
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_149946183
quote:
3s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:54 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Jij bent degene hier die inlevingsvermogen mist. _O-
Ik denk dat El_Matador een autist is. ;)
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_149946218
:')
pi_149946225
Dat die leraar lekker een pagina over TS maakt. Dan staan ze quitte, problem solved .
pi_149946339
quote:
6s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:59 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

Ik denk dat El_Matador een autist is. ;)
Verkeerd gedacht, maar waarom jij die jankende leraar staat te verdedigen is me nog steeds een raadsel.

Grow some fucking balls.


Een Facebookpagina. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149946502
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verkeerd gedacht,
Ja inderdaad, narcist is meer correct.

quote:
]maar waarom jij die jankende leraar staat te verdedigen is me nog steeds een raadsel.

Grow some fucking balls.


Een Facebookpagina. :')
Maar jij hebt blijkbaar die FB pagina bekeken gezien je conclussie? Of is deze weer eens te voorbarig, iets waar je bijvoorbeeld ook al last mee had in het moonhoax topic of omtrent IS?

Prima hoor dat je je gebrek aan kennis niet als beperking ziet om je er toch maar mee te gaan bemoeien.
pi_149946580
Ik denk dat het wel losloopt, maar de term 'fanpagina' blijft mij intrigeren. Iets zegt me dat die pagina toch iets anders in elkaar zat dan de Justin Bieber fanpage en dat er hier wel degelijk een beledigende intentie was.

quote:
15s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als leraar sta je daarboven. Mijn pa was ook docent en had ook opeens een eigen Hyves-pagina aangemaakt door een student.

Nou nou, poe poe. Erg hoor; veroordelen, straffen, opsluiten, schorsen! :')

En die rechtenstudentjes hier in het topic, over elkaar heen buitelend met wettekstjes en procedures.

Een fanpage op school, krijg een fokking leven zeg. Mietjesmentaliteit.
Wij weten natuurlijk geen van allen wat er precies op die pagina stond. Zonder die kennis kunnen we moeilijk inschatten of de docent zich aanstelt of niet. Daar komt inderdaad nog de vraag bij of dit een losstaande gebeurtenis was, of één in een serie van geintjes.
pi_149946611
quote:
11s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:19 schreef TorroFernandes het volgende:
Ik denk dat het wel losloopt, maar de term 'fanpagina' blijft mij intrigeren. Iets zegt me dat die pagina toch iets anders in elkaar zat dan de Justin Bieber fanpage en dat er hier wel degelijk een beledigende intentie was.
Daarom noemt hij het een 'parodie'. Nja wie gelooft nou dat zoiets een parodie is _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 23 februari 2015 @ 09:22:54 #62
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_149946634
quote:
11s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:19 schreef TorroFernandes het volgende:
Ik denk dat het wel losloopt, maar de term 'fanpagina' blijft mij intrigeren. Iets zegt me dat die pagina toch iets anders in elkaar zat dan de Justin Bieber fanpage en dat er hier wel degelijk een beledigende intentie was.
Als TS echt zo idolaat was van de betreffende docent, dan had hij ook aan het einde van een les tegen de beste man kunnen zeggen;

"Meneer Jansen, ik vind uw lessen altijd erg interessant en leerzaam. Dat mag best eens gezegd worden."

Een "fanpage" op facebook impliceert al enige mate van ridicule.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
  Redactie Frontpage maandag 23 februari 2015 @ 09:25:31 #63
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_149946687
Voor zoiets ben ik ooit twee weken geschorst en is een vriend van mij van school verwijderd. We zijn zelfs door de politie verhoord :') Verder had de school geen poot om op te staan natuurlijk, dat gaf de politie ook gewoon toe in het verhoor, het was een courtesy call.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_149946871
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ah jij hebt weer eens weteschappelijk onderzoek uitgevoerd naar deze "fanpage" en bent tot deze objectieve conclusie gekomen?

Toch mooi dat de oliemarkt grotendeels op zijn gat ligt zodat verlichte geest El_Matador zijn wetenschappelijke kennis kan aanwenden voor dit soort maatschappelijk leed.

Onze enige echt mini Peter RRRR de Vries, tussen het aantonen van het bedrog van de Nasa, het aanranden van lijken in Panama of andere plekken in de wereld waar El_Mata dit nodig acht en het uitpluizen van IS filmpjes heeft el_Mata altijd nog wel tijd voor meer zaken waarin hij zijn onbegrensde kennis kan aanwenden en vooral aan kan tonen dat anderen er helemaal niet toe doen en dat alleen el_Mata van belang is.
_O_
quote:
15s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:43 schreef El_Matador het volgende:
En die rechtenstudentjes hier in het topic, over elkaar heen buitelend met wettekstjes en procedures..
Noem al die 'wettekstjes'
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149946900
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef JeMoeder het volgende:
Voor zoiets ben ik ooit twee weken geschorst en is een vriend van mij van school verwijderd. We zijn zelfs door de politie verhoord :') Verder had de school geen poot om op te staan natuurlijk, dat gaf de politie ook gewoon toe in het verhoor, het was een courtesy call.
Godverdomme, ga boeven vangen.

Wat een kleuterland is Nederland ook geworden. :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 23 februari 2015 @ 09:47:27 #66
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_149947068
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Godverdomme, ga boeven vangen.

Wat een kleuterland is Nederland ook geworden. :N
http://www.rijksoverheid.(...)ik-ga-emigreren.html
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_149947085
quote:
Kom je een beetje laat mee, Jackie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 23 februari 2015 @ 09:50:07 #68
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_149947137
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kom je een beetje laat mee, Jackie.
Is al geregeld dus? Vooruitziende blik! ;)
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_149947149
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:50 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

Is al geregeld dus? Vooruitziende blik! ;)
Ruim 6 jaar geleden al.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Redactie Frontpage maandag 23 februari 2015 @ 10:00:04 #70
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_149947336
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Godverdomme, ga boeven vangen.

Wat een kleuterland is Nederland ook geworden. :N
Ja één van de docentes voelde zich in 'haar eer aangetast', en 'had haar geloofwaardigheid verloren'. Zij deed dus aangifte :') Achteraf echt een hoerenschool, enorm lafhartig bestuur dat er alles aan deed om deze vrouw te 'beschermen', terwijl er in realiteit eigenlijk niets aan de hand was. Naja, wel ruim een week extra vakantie gehad.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_149947382
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:00 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ja één van de docentes voelde zich in 'haar eer aangetast', en 'had haar geloofwaardigheid verloren'. Zij deed dus aangifte :') Achteraf echt een hoerenschool, enorm lafhartig bestuur dat er alles aan deed om deze vrouw te 'beschermen', terwijl er in realiteit eigenlijk niets aan de hand was. Naja, wel ruim een week extra vakantie gehad.
Dat soort mensen zijn niet van deze wereld, joh. Goed dat je die vakantie gepakt hebt.

Ik neem tenminste aan dat je niet op Facebook postte dat ze kinderen verkrachtte ofzo.

Gewoon wat fotofucks en een beetje puberaal geklieder, dat is al zo oud als de weg naar Rome, maar de generatie van nu heeft opeens nog minder ruggengraat dan vroeger.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Redactie Frontpage maandag 23 februari 2015 @ 10:04:50 #72
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_149947425
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat soort mensen zijn niet van deze wereld, joh. Goed dat je die vakantie gepakt hebt.

Ik neem tenminste aan dat je niet op Facebook postte dat ze kinderen verkrachtte ofzo.

Gewoon wat fotofucks en een beetje puberaal geklieder, dat is al zo oud als de weg naar Rome, maar de generatie van nu heeft opeens nog minder ruggengraat dan vroeger.
Nee hoor, ik had samen met twee vrienden een website gefikst met daarop een aantal spotprenten, achter een beveiliging nog wel. Die hadden we gedeeld met onze klassen (is inmiddels al 15 jaar geleden). Één van die studenten die het paswoord had en aan het kijken was, werd gezien door zijn moeder en die heeft het aangekaart op school.

Nog een sailliant detail: we zijn door een comité van 3 afdelingshoofden één voor één uit de klas gehaald en onder kruisverhoor geplaatst :') Wat viel er nog te verhoren? Vervolgens naar huis, kwam er een politieagent in burger in een burgerauto langs (die hadden nog fatsoen) om ons 'uit te nodigen' voor verhoor op het bureau.

Gelukkig weet ik tot vandaag niet wie gesnitched heeft anders had ik die hoer twee mooie blauwe ogen gegeven.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_149947546
Ik ben zo blij dat ik op de middelbare zat voor het internettijdperk goed en wel aanbrak (oma vertelt). Ik was anders pas echt goed de lul geweest geloof ik :')
Tap tap tap
pi_149948588
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:50 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

Is al geregeld dus? Vooruitziende blik! ;)
Hij zit al jaren in het beloofde land Colombia _O- _O- :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149948896
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:04 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Nee hoor, ik had samen met twee vrienden een website gefikst met daarop een aantal spotprenten, achter een beveiliging nog wel. Die hadden we gedeeld met onze klassen (is inmiddels al 15 jaar geleden). Één van die studenten die het paswoord had en aan het kijken was, werd gezien door zijn moeder en die heeft het aangekaart op school.

Nog een sailliant detail: we zijn door een comité van 3 afdelingshoofden één voor één uit de klas gehaald en onder kruisverhoor geplaatst :') Wat viel er nog te verhoren? Vervolgens naar huis, kwam er een politieagent in burger in een burgerauto langs (die hadden nog fatsoen) om ons 'uit te nodigen' voor verhoor op het bureau.

Gelukkig weet ik tot vandaag niet wie gesnitched heeft anders had ik die hoer twee mooie blauwe ogen gegeven.
Jemig _O-
pi_149949055
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:55 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hij zit al jaren in het beloofde land Colombia _O- _O- :')
En jij in het beroofde land Nederland.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149949077
quote:
6s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En jij in het beroofde land Nederland.
Hahahahahahhahahahah omg wat een goeie garp!!
hahaha
ha

hm

:')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149949089
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hahahahahahhahahahah omg wat een goeie garp!!
hahaha
ha

hm

:')
Ik begrijp wel waarom jij single bent, ja.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149949154
quote:
3s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:53 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
En het zal met de strafbaarstelling van TS wel meevallen allemaal, maar dat die school en de docent hem niet weg laten komen met een haflbakken excuus en en dagje schorsing, dat vind ik zeer terecht. TS laat in dit topic uitgebreid blijken dat hij geen enkele zelfreflectie heeft aangaande zijn fout.
Geen zelfreflectie? Natuurlijk schaam ik me als ik weer bij deze man in de les moet zitten. Maar ik ben het zeker met een aantal mensen eens hier, het lerarenvolk heeft geen ruggengraat en blaast alle incidenten met veel plezier op.
pi_149949206
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:18 schreef BGUM het volgende:

[..]

Geen zelfreflectie? Natuurlijk schaam ik me als ik weer bij deze man in de les moet zitten. Maar ik ben het zeker met een aantal mensen eens hier, het lerarenvolk heeft geen ruggengraat en blaast alle incidenten met veel plezier op.
Zet dan hier een wat dingen neer die daar gezegd werden. Met teksten als 'RIP' lijkt het nogal een hatelijke, bedreigende facebook te zijn geweest.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149949243
quote:
99s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:20 schreef bijdehand het volgende:
Met teksten als 'RIP' lijkt het nogal een hatelijke, bedreigende facebook te zijn geweest.
Ja nou wordt ie mooi. Je eigen FOK!oeuvre al es bekeken?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 23 februari 2015 @ 11:29:32 #82
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_149949432
Leuke discussie.
Ik vind eigenlijk dat er niet zo veel aan de hand is, dit soort streken werden door mij en mijn vriendjes ook altijd gedaan. Het is niet netjes en je kunt er een docent behoorlijk mee kwetsen maar het hoort er wel een beetje bij.

Wat ik zou doen in het geval van TS is gewoon zo veel mogelijk laten blijken dat je spijt hebt en dat dit gewoon heel dom en vervelend is, de leraar persoonlijk even opzoeken en uitleggen dat dit totaal niet is wat je wilde. Nog even vertellen dat je veel waardering hebt voor wat die man doet, dat het belangrijk is dat hij les geeft aan jullie. En dan zal er vast niet een groot probleem van worden gemaakt.

(Als die leraar meteen super boos wordt moet je gewoon gaan huilen :P ) dan laat je zien hoeveel spijt je hebt
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_149949460
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja nou wordt ie mooi. Je eigen FOK!oeuvre al es bekeken?
Zeker. Als ik mensen dood ga wensen sta jij vrij om aangifte te doen :*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149949516
quote:
99s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zeker. Als ik mensen dood ga wensen sta jij vrij om aangifte te doen :*
Aangifte doen om de lucht die door iemands stembanden komt.

Hoe zielig ben je dan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149949517
quote:
99s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zet dan hier een wat dingen neer die daar gezegd werden. Met teksten als 'RIP' lijkt het nogal een hatelijke, bedreigende facebook te zijn geweest.
Degene die rip gereageerd heeft, is een dagje geschorst geweest, omdat ze deze reactie als 'doodsbedreiging' zagen. Voor de rest stond er niks hatelijks op.
pi_149949550
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:32 schreef BGUM het volgende:
Voor de rest stond er niks hatelijks op.
Vind jij.
Gezien de reactie van de school en de leraar denken zij daar anders over.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 23 februari 2015 @ 11:34:13 #87
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_149949551
quote:
6s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik begrijp wel waarom jij single bent, ja.
Onder de gordel.

:N
pi_149949559
quote:
8s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aangifte doen om de lucht die door iemands stembanden komt.

Hoe zielig ben je dan?
Inderdaad, gewoon lekker haatprediken en bedreigingen toestaan. _O_
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:32 schreef BGUM het volgende:

[..]

Degene die rip gereageerd heeft, is een dagje geschorst geweest, omdat ze deze reactie als 'doodsbedreiging' zagen. Voor de rest stond er niks hatelijks op.
Heb je die reactie wel weggehaald? Een beheerder kan dat doen toch?
Als dat het enige hatelijke was dan zou ik me geen zorgen maken.
Deed je ook 'leuke' statusupdates over die leraar?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149949567
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Onder de gordel.

:N
Niet op reageren, joh. Hij is een beetje dom. Kan hij ook niks aan doen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149949597
quote:
99s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Inderdaad, gewoon lekker haatprediken
Ja, natuurlijk. Wilde jij dat gaan verbieden? Bepaal jij wat haat is en wat niet dan?

quote:
en bedreigingen toestaan. _O_
Woordelijk? Och. Daadwerkelijk? Heel ander verhaal.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149949604
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Vind jij.
Gezien de reactie van de school en de leraar denken zij daar anders over.
Mijn mening staat sowieso altijd lijnrecht tegenover de mening van school..
  maandag 23 februari 2015 @ 11:36:49 #92
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_149949615
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:18 schreef BGUM het volgende:

[..]

Geen zelfreflectie? Natuurlijk schaam ik me als ik weer bij deze man in de les moet zitten. Maar ik ben het zeker met een aantal mensen eens hier, het lerarenvolk heeft geen ruggengraat en blaast alle incidenten met veel plezier op.
Je gebruik van het woord "maar" geeft al aan hoe je er werkelijk over denkt.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_149949627
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:36 schreef BGUM het volgende:
Mijn mening staat sowieso altijd lijnrecht tegenover de mening van school..
Wat doe jij dan op die school? Kun je niet beter een school zoeken die wél raakvlakken heeft met jouw belevingswereld?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 23 februari 2015 @ 11:37:18 #94
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_149949630
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Niet op reageren, joh. Hij is een beetje dom. Kan hij ook niks aan doen.
Hij komt idd. regelmatig nogal dom over ja.
pi_149949633
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Wilde jij dat gaan verbieden? Bepaal jij wat haat is en wat niet dan?

[..]

Woordelijk? Och. Daadwerkelijk? Heel ander verhaal.
:')
Ga lekker IS ontkennen _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149949638
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hij komt idd. regelmatig nogal dom over ja.
'regelmatig'
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149949644
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Niet op reageren, joh. Hij is een beetje dom. Kan hij ook niks aan doen.
Laat onze enige echte wetenschapper eens met rust, hij kan namelijk zonder die "fanpage" al gezien te hebben al concluderen dat de school en leraar overdreven reageren. Zoveel inzicht zijn niet velen gegeven hoor.
pi_149949658
quote:
99s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Inderdaad, gewoon lekker haatprediken en bedreigingen toestaan. _O_

[..]

Heb je die reactie wel weggehaald? Een beheerder kan dat doen toch?
Als dat het enige hatelijke was dan zou ik me geen zorgen maken.
Deed je ook 'leuke' statusupdates over die leraar?
Nee die reactie heb ik helemaal niet gezien omdat ik een week weg was. Statusupdates met bv foto's uit de klas heb ik er nooit op gezet. Zou het nog veel erger gemaakt hebben denk ik.
  maandag 23 februari 2015 @ 11:38:48 #99
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_149949664
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Laat onze enige echte wetenschapper eens met rust, hij kan namelijk zonder die "fanpage" al gezien te hebben al concluderen dat de school en leraar overdreven reageren. Zoveel inzicht zijn niet velen gegeven hoor.
Ja, dat is waar. Maar laten we hem voorlopig toch maar even El Matadom noemen. Just in case.
pi_149949666
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hij komt idd. regelmatig nogal dom over ja.
Mag jij vinden. :*

Die opmerking over spijkerbroek was trouwens in de roos. En dus niet onder de gordel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149949675
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:38 schreef BGUM het volgende:

[..]

Nee die reactie heb ik helemaal niet gezien omdat ik een week weg was. Statusupdates met bv foto's uit de klas heb ik er nooit op gezet. Zou het nog veel erger gemaakt hebben denk ik.
Wat is dan, volgens de docent en de school, zo hatelijk?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149949682
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:38 schreef El_Matador het volgende:
Die opmerking over spijkerbroek was trouwens in de roos. En dus niet onder de gordel.
Aangezien jij mij niet kent, kun jij nooit weten of die opmerking in de roos was :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 23 februari 2015 @ 11:40:15 #103
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_149949698
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:36 schreef BGUM het volgende:

[..]

Mijn mening staat sowieso altijd lijnrecht tegenover de mening van school..
Ah je bent zo'n typisch wonderkind, nooit gewezen op de fouten die je maakt en daardoor het misplaatste idee gekregen dat de wereld om jou draait. Chapeau voor je ouders.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_149949711
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:37 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Wat doe jij dan op die school? Kun je niet beter een school zoeken die wél raakvlakken heeft met jouw belevingswereld?
Het gaat me om het diploma. Maar ik vraag me af of dat doel de duizenden nutteloze lesuren heiligt.
pi_149949726
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Aangezien jij mij niet kent, kun jij nooit weten of die opmerking in de roos was :)
Ik zie je opmerkingen hier vaak. Ze maken je niet aantrekkelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149949727
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:40 schreef BGUM het volgende:

[..]

Het gaat me om het diploma. Maar ik vraag me af of dat doel de duizenden nutteloze lesuren heiligt.
Dan kan jij het op geen enkele school vinden :N
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149949733
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:40 schreef BGUM het volgende:
Het gaat me om het diploma. Maar ik vraag me af of dat doel de duizenden nutteloze lesuren heiligt.
Dan nog kun je toch beter naar een school gaan waar je wél iets aan hebt, toch?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 23 februari 2015 @ 11:41:56 #108
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_149949747
quote:
99s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat is dan, volgens de docent en de school, zo hatelijk?
Die vraag ontwijkt ts al drie pagina's lang. _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_149949757
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:40 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ah je bent zo'n typisch wonderkind, nooit gewezen op de fouten die je maakt en daardoor het misplaatste idee gekregen dat de wereld om jou draait. Chapeau voor je ouders.
:')

Je maakt je eigen wereld en dus ja, die draait om jou.

Je bent wel een enorme zelfhater als je dat niet zo ziet, zou ik zeggen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149949771
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Die vraag ontwijkt ts al drie pagina's lang. _O-
Waardoor de conclusie dat het inderdaad een hatelijke pagina was steeds aannemelijker wordt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149949775
quote:
6s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie je opmerkingen hier vaak. Ze maken je niet aantrekkelijk.
Mijn opmerkingen zijn er dan ook niet om mij aantrekkelijk te maken voor jou.
Anyway, je trollt maar een end de ruimte in. Ik reageer niet meer op je :W
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 23 februari 2015 @ 11:44:23 #112
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_149949821
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:')

Je maakt je eigen wereld en dus ja, die draait om jou.

Je bent wel een enorme zelfhater als je dat niet zo ziet, zou ik zeggen.
Als jouw wereld bestaat uit het opzettelijk pijn doen van een ander dan ben ik liever een zelfhater. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 23 februari 2015 @ 11:45:08 #113
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_149949837
quote:
6s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zie je opmerkingen hier vaak. Ze maken je niet aantrekkelijk.
Dat geldt eigenlijk enkel voor jou. Doe eens aardig tegen Spijkerbroek.
  maandag 23 februari 2015 @ 11:45:37 #114
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149949850
Als je niet sterk genoeg in je schoenen staat moet je geen pubers onderwijzen. Resultaat: er is een tekort aan leraren.
reset
  maandag 23 februari 2015 @ 11:46:18 #115
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_149949867
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:')

Je maakt je eigen wereld en dus ja, die draait om jou.

Je bent wel een enorme zelfhater als je dat niet zo ziet, zou ik zeggen.
Weer zo'n pareltje.

:N
pi_149949994
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:45 schreef Individual het volgende:
Als je niet sterk genoeg in je schoenen staat moet je geen pubers onderwijzen. Resultaat: er is een tekort aan goede leraren.
Ik heb 1 woordje toegevoegd, maar helemaal mee eens natuurlijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149950010
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:44 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Als jouw wereld bestaat uit het opzettelijk pijn doen van een ander dan ben ik liever een zelfhater. :')
Gast, sta jij nog in de werkelijkheid?

Een fokking Facebookpagina aanmaken.

"opzettelijk pijn doen van een ander *jank jank* *huil huil*". :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 23 februari 2015 @ 11:55:47 #118
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_149950069
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gast, sta jij nog in de werkelijkheid?

Een fokking Facebookpagina aanmaken.

"opzettelijk pijn doen van een ander *jank jank* *huil huil*". :')
Jij moet een troll zijn. Of een hele, hele asociale *piep*.
pi_149950076
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:08 schreef BGUM het volgende:
Ik ben nieuw op Fok en heb dit topic gemaakt omdat ik heb gehoord dat dit forum de beste raadgever van Nederland is. :X

Ik heb een tijdje geleden een fanpagina aangemaakt op facebook over een docent bij ons op school.
Er stond een foto van de betreffende leraar bij en een aantal cartoons. Verder stonden er een aantal reacties op de pagina, waaronder RIP.

Ik ben nu geschorst van school en de docent wil mij strafrechtelijk gaan vervolgen wegens smaad/laster. Nu is mijn vraag: Hoe sterk sta ik in deze zaak? Het is toch gewoon legaal om een fanpagina van een persoon te maken of een parodie over iemand te maken. De docent heeft overigens een aantal dagen ziek thuis gezeten :')
Allereerst "geregistreerd op: zaterdag 5 oktober 2013 @ 15:05" yeah right. Nieuw. Such lies.

Ten tweede, zo'n pagina aanmaken en dan niet zorgen dat je het via een nepaccount doet :')

Ten derde, hoe jij het (misschien achteraf) wilde doen overkomen en hoe het overkwam zijn twee zaken opzich. Ik denk niet dat je sterk staat in je zaak en veroordeeld gaat worden. :')
Then again, ze hebben bewijslast nodig om te kunnen bewijzen dat die docent er slechter op is geworden.

Ten slotte hoop ik dat je <18 jaar bent, dan zal bij bewezenverklaring de strafmaat waarschijnlijk nog wel meevallen :D

Succes in je verdere leven.
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
  maandag 23 februari 2015 @ 11:59:41 #120
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149950152
quote:
12s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb 1 woordje toegevoegd, maar helemaal mee eens natuurlijk.
Hoe wilde je dat gaan oplossen? Leraren fatsoenlijk gaan betalen (niet goedkoop) of ze een mattenklopper geven?
reset
pi_149950181
Er wordt veel op de man gespeeld in dit topic. Ik heb voor de zekerheid aangifte gedaan.
pi_149950198
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:59 schreef Individual het volgende:

[..]

Hoe wilde je dat gaan oplossen? Leraren fatsoenlijk gaan betalen (niet goedkoop) of ze een mattenklopper geven?
Dat fatsoenlijk betalen is sowieso een noodzaak. Ook in de zorg trouwens.

Zeker in het land waar je ruim de helft van je geld gedwongen moet afstaan aan de staat. En die er vervolgens oorlogstuig van koopt en aan "Brussel" weggeeft. :')

Mattenklopper is niet nodig, ik houd niet van geweld. Een goede leraar heeft dat dan ook niet nodig.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149950203
quote]1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Die vraag ontwijkt ts al drie pagina's lang. _O-
[/quote]

Het enige 'hatelijke' wat er op stond waren cartoons van mr. Burns van de Simpsons, omdat deze man er gewoon ontzettend op lijkt.. hier doe je toch geen aangifte voor.
pi_149950326
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:02 schreef BGUM het volgende:

[..]

Het enige 'hatelijke' wat er op stond waren cartoons van mr. Burns van de Simpsons, omdat deze man er gewoon ontzettend op lijkt.. hier doe je toch geen aangifte voor.
Foto's in mijn dm gaarne.
pi_149950330
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:02 schreef BGUM het volgende:
Het enige 'hatelijke' wat er op stond waren cartoons van mr. Burns van de Simpsons, omdat deze man er gewoon ontzettend op lijkt.. hier doe je toch geen aangifte voor.
Heb jij je even verkeken..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 23 februari 2015 @ 12:11:39 #126
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149950394
Ik had best wel eens in de problemen kunnen komen als er internet was geweest in mijn tijd.. :@
reset
pi_149950410
Was gewoon een pest-facebook... en TS probeert het voor zichzelf recht te lullen...

best dom want justitie zal het niet willen rechtlullen. Misschien willen ze zelfs wel een voorbeeld stellen. En dan ben je helemaal de sjaak.

dus: screenshots of voorbeelden graag. Desnoods via DM :p
  maandag 23 februari 2015 @ 12:13:08 #128
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_149950434
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:45 schreef Individual het volgende:
Als je niet sterk genoeg in je schoenen staat moet je geen pubers onderwijzen. Resultaat: er is een tekort aan leraren.
Dat je soms sterk in je schoenen moet staan als je pubers onderwijst lijkt me evident, maar dat wil niet zeggen dat je je dan maar op alle mogelijke manieren als voetveeg moet laten behandelen "omdat het nu eenmaal pubers zijn".

TS dacht lollig te doen, heeft zich lelijk verkeken op de consequenties en vindt het nog steeds allemaal een hoop overtrokken onzin. Les nog niet geleerd dus.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_149950456
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:02 schreef BGUM het volgende:

Het enige 'hatelijke' wat er op stond waren cartoons van mr. Burns van de Simpsons, omdat deze man er gewoon ontzettend op lijkt.. hier doe je toch geen aangifte voor.
Zit jij bij die enge Rompypompy in de klas?

Dan kan ik je alleen maar aansporen meer van dat soort pagina's aan te maken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149951561
quote:
11s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zit jij bij die enge Rompypompy in de klas?

Dan kan ik je alleen maar aansporen meer van dat soort pagina's aan te maken.
Rompypompy haha
pi_149951597
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:50 schreef BGUM het volgende:

[..]

Rompypompy haha
Is van Farage, eerlijk is eerlijk.

Ik noemde hem Kaiser Hermann Von Verhoffstadt bis Rompuy I
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149951841
quote:
12s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is van Farage, eerlijk is eerlijk.

Ik noemde hem Kaiser Hermann Von Verhoffstadt bis Rompuy I
Hij lijkt inderdaad op Rompuy. Nigel Farage is trouwens echt een held, kan Geertje niet tegen op.
pi_149951870
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:58 schreef BGUM het volgende:

Nigel Farage is trouwens echt een held, kan Geertje niet tegen op.
Ik zie het al, jij bent uit het juiste hout gesneden.

Ik kan me goed voorstellen dat ingekakte apen als Mr. Burns daar niet tegen kunnen. *)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149952120
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:58 schreef BGUM het volgende:

[..]

Hij lijkt inderdaad op Rompuy. Nigel Farage is trouwens echt een held, kan Geertje niet tegen op.
quote:
11s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:08 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Foto's in mijn dm gaarne.
pi_149953148
Geweldig wat een dom trolltopic is dit :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149953470
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:41 schreef bijdehand het volgende:
Geweldig wat een dom trolltopic is dit :')
Dit is absoluut geen trolltopic.
pi_149953509
Zometeen om 4 uur gesprek met de schooldirectie, benieuwd of ik het doodsvonnis krijg :X
pi_149953626
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:52 schreef BGUM het volgende:
Zometeen om 4 uur gesprek met de schooldirectie, benieuwd of ik het doodsvonnis krijg :X
Succes. Netjes sorry zeggen en ja knikken en dan ben je er waarschijnlijk met een waarschuwing vanaf.

Ik ben een keer zowat aangereden door een leraar op de fiets, toen waren de rollen omgedraaid :')
Tap tap tap
pi_149953729
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Succes. Netjes sorry zeggen en ja knikken en dan ben je er waarschijnlijk met een waarschuwing vanaf.

Ik ben een keer zowat aangereden door een leraar op de fiets, toen waren de rollen omgedraaid :')
Dankje. ;) Wilde jij hem toen ook strafrechtelijk vervolgen? :+
pi_149953777
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:00 schreef BGUM het volgende:

[..]

Dankje. ;) Wilde jij hem toen ook strafrechtelijk vervolgen? :+
Nee dat niet, heb wel klacht ingediend geloof ik, vooral ook omdat hij nogal tekeer tegen me was gegaan en me nog een duw had gegeven terwijl hij de binnenbocht nam. Die man is echt door het stof gegaan. Denk dat hij ook wel op het randje van een burn-out zat :')
Tap tap tap
  maandag 23 februari 2015 @ 14:23:44 #141
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_149954416
POL SC gaat met elkaar op de vuist _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Boks-Chick maandag 23 februari 2015 @ 18:27:38 #142
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_149961202
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:52 schreef BGUM het volgende:
Zometeen om 4 uur gesprek met de schooldirectie, benieuwd of ik het doodsvonnis krijg :X
En?
lolwut
pi_149963958
quote:
19s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:27 schreef BrandX het volgende:

[..]

En?
De docent wil me nooit meer in de les hebben, en ik ben nog drie dagen intern geschorst.. van 9 tot 5 aan een werkstuk over social media werken. De docent had nog niet besloten of hij zijn aangifte terugtrok of niet. ;(
  maandag 23 februari 2015 @ 20:45:47 #144
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_149967027
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:36 schreef BGUM het volgende:

[..]

De docent wil me nooit meer in de les hebben, en ik ben nog drie dagen intern geschorst.. van 9 tot 5 aan een werkstuk over social media werken. De docent had nog niet besloten of hij zijn aangifte terugtrok of niet. ;(
Oké, maar wel moedig dat je dit gedaan hebt. Hoop er maar het beste van, het gaat erom dat je er van leert. Komt allemaal goed.
pi_149967606
Wat een gejank om een pagina zeg. Mensen kunnen echt nergens meer tegen tegenwoordig.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_149967646
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:04 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Nee hoor, ik had samen met twee vrienden een website gefikst met daarop een aantal spotprenten, achter een beveiliging nog wel. Die hadden we gedeeld met onze klassen (is inmiddels al 15 jaar geleden). Één van die studenten die het paswoord had en aan het kijken was, werd gezien door zijn moeder en die heeft het aangekaart op school.

Nog een sailliant detail: we zijn door een comité van 3 afdelingshoofden één voor één uit de klas gehaald en onder kruisverhoor geplaatst :') Wat viel er nog te verhoren? Vervolgens naar huis, kwam er een politieagent in burger in een burgerauto langs (die hadden nog fatsoen) om ons 'uit te nodigen' voor verhoor op het bureau.

Gelukkig weet ik tot vandaag niet wie gesnitched heeft anders had ik die hoer twee mooie blauwe ogen gegeven.
Was dit in Venlo? Klinkt akelig bekend, daar werd zo'n geintje ook zo ontzettend opgeblazen hoewel ik niet geloof dat er iemand permanent kon vertrekken van school. :')
Hallon!
pi_149968804
oei, ik heb hierdoor 6 maanden vast gezeten, en jeugd detentie gehad. Helaas TS, je zal het maar zijn
  maandag 23 februari 2015 @ 21:24:43 #148
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_149968876
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Zakaria888 het volgende:
oei, ik heb hierdoor 6 maanden vast gezeten, en jeugd detentie gehad. Helaas TS, je zal het maar zijn
6 maanden? Een kennis van me deed hetzelfde als TS en die ging 2 jaar de bak in!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_149969223
Stel je niet zo aan, en succes met je aangifte zou ik zeggen.
  Redactie Frontpage maandag 23 februari 2015 @ 21:48:37 #150
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_149970164
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:57 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Was dit in Venlo? Klinkt akelig bekend, daar werd zo'n geintje ook zo ontzettend opgeblazen hoewel ik niet geloof dat er iemand permanent kon vertrekken van school. :')
Nope, was in het rustige Twente :)
Ta mère
El Coño
ウイスキー
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')