quote:Op zondag 22 februari 2015 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zonde Yats, dit topic zal niet meer hetzelfde zijn zonder al die doldwaze avonturen. Het ga je goed, gozer.
Zeggen dat je uit een bepaald wereldje komt. Schijnt goed te werken voor hem.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:24 schreef Solo14 het volgende:
Ik ben verliefd op een chick van meowchat, hoe kan ik haar #smoothlikeyats overhalen om met mij te daten?
Werkte nietquote:Op zondag 22 februari 2015 20:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zeggen dat je uit een bepaald wereldje komt. Schijnt goed te werken voor hem.
Praten en niet doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:12 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Werkte niet
Ik praat nu met haar over anale seks en stront, echt mijn match.![]()
SEX / Ontzettende drang naar spanning ?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:43 schreef Fripsel het volgende:
OMG, net een speeddate op Paiq met iemand die een baby op zijn foto vast heeft en dood leuk zit te vertellen dat hij vreemd gaat omdat hij de spanning mist.
Dat zijn de echte pareltjes. Doet me wel ergens aan denken btw.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:43 schreef Fripsel het volgende:
OMG, net een speeddate op Paiq met iemand die een baby op zijn foto vast heeft en dood leuk zit te vertellen dat hij vreemd gaat omdat hij de spanning mist.
Oeh, je was me net voor.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:47 schreef Feddd het volgende:
[..]
SEX / Ontzettende drang naar spanning ?
Laat het even weten als je een relatie met haar krijgt. Dan schrijf ik je naam erbij, op de lijst van mensen die advies mogen geven in deze reeks. Ook handig voor de lurkers.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Straks weer naar mijn dateSamen koken en blijf er slapen. Zin in!
Wie staan er allemaal op die lijst?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Laat het even weten als je een relatie met haar krijgt. Dan schrijf ik je naam erbij, op de lijst van mensen die advies mogen geven in deze reeks. Ook handig voor de lurkers.
En nog veel plezier!
1. Godshandquote:
Het vergt wel wat oefening; maar als je het eenmaal onder de knie hebt, boy, oh boyquote:
Welke aanvragen lopen er nog? Waar kun je de verzoeken indienen?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
1. Godshand
2. rhubarbje
3. ook-gek
Voor de rest zijn er paar aanvragen in behandeling. Word besproken met de stamoudsten van deze reeks (H_J, eefje, cue, splash, silenus, sekhmet, BoL o.a.)
[..]
Het vergt wel wat oefening; maar als je het eenmaal onder de knie hebt, boy, oh boy![]()
wil je ook een aanvraag indienen?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:20 schreef yats het volgende:
[..]
Welke aanvragen lopen er nog? Waar kun je de verzoeken indienen?
moppie, wat wil je ons graag vertellen?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:20 schreef yats het volgende:
[..]
Welke aanvragen lopen er nog? Waar kun je de verzoeken indienen?
Volgens mij wacht hij nog steeds totdat wij vragen "waaaarom?? yatsie, waaaarom krijgen we geen dateverhalen meer?!!?!?!?! Verlos ons uit ons lijden!!! "quote:Op maandag 23 februari 2015 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
moppie, wat wil je ons graag vertellen?
Nee,dat hoeft niet.Ik date momenteel even niet en dus komen er geen verslagen.Dat is genoeg informatie wat mij betreft.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij wacht hij nog steeds totdat wij vragen "waaaarom?? yatsie, waaaarom krijgen we geen dateverhalen meer?!!?!?!?! Verlos ons uit ons lijden!!! "
Echtquote:Op maandag 23 februari 2015 16:20 schreef yats het volgende:
[..]
Nee,dat hoeft niet.Ik date momenteel even niet en dus komen er geen verslagen.Dat is genoeg informatie wat mij betreft.
Grappig dat jij het zegt.Hoe vaak ben jij wel niet ongesteld?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
EchtEen vrouw midden in haar ongesteldheid is minder dramatisch dan jij
Loop dan niet zo te vissen, wijf
Omdat we ons allemaal afvragen waarom je (voor de zoveelste keer) meld dat je niets gaat meldenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig dat jij het zegt.Hoe vaak ben jij wel niet ongesteld?
Ik zei toch meteen dat ik het daarbij zou laten,wat zeik je dan?
Volgens mij laat je het nu al tot de macht 10.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig dat jij het zegt.Hoe vaak ben jij wel niet ongesteld?
Ik zei toch meteen dat ik het daarbij zou laten,wat zeik je dan?
Ach gut,voor de zoveelste keer nog wel. Zover ik weet heb ik ooit maanden geleden een keer gezegd dat ik even niet meer zou daten en dat was omdat ik na een paar 'rampdates' even 0,0 motivatie had om verder te daten. Dat lijkt me niet zo vreemd toch? Niets mis met af en toe een break qua daten,iedereen heeft weleens dat soort momenten gezien posts die hier te lezen waren. En die waren ook van mensen zoals jou en rhubarbje,maar dat 'vergeten' we gewoon even toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat we ons allemaal afvragen waarom je (voor de zoveelste keer) meld dat je niets gaat melden
Het gaat om de afgelopen weekquote:Op maandag 23 februari 2015 17:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ach gut,voor de zoveelste keer nog wel. Zover ik weet heb ik ooit maanden geleden een keer gezegd dat ik even niet meer zou daten en dat was omdat ik na een paar 'rampdates' even 0,0 motivatie had om verder te daten. Dat lijkt me niet zo vreemd toch? Niets mis met af en toe een break qua daten,iedereen heeft weleens dat soort momenten gezien posts die hier te lezen waren. En die waren ook van mensen zoals jou en rhubarbje,maar dat 'vergeten' we gewoon even toch?
Wat triest. Maar ik kan me niet voorstellen dat vrouwen daarop ingaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:43 schreef Fripsel het volgende:
Het komt altijd zo out of the blue, alsof je denkt "ze zijn me vergeten, dat mag nietquote:Op maandag 23 februari 2015 17:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ach gut,voor de zoveelste keer nog wel. Zover ik weet heb ik ooit maanden geleden een keer gezegd dat ik even niet meer zou daten en dat was omdat ik na een paar 'rampdates' even 0,0 motivatie had om verder te daten. Dat lijkt me niet zo vreemd toch? Niets mis met af en toe een break qua daten,iedereen heeft weleens dat soort momenten gezien posts die hier te lezen waren. En die waren ook van mensen zoals jou en rhubarbje,maar dat 'vergeten' we gewoon even toch?
Picky eters.. afknapper. Tenzij het een allergie is ofzo.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:31 schreef eefje801 het volgende:
Laat ik dan melden dat ik woensdag een hapje ga eten met de tinderdate. Hij is nogal picky qua ingrediënten, dus denk dat ik maar een flink pittige variant kies van wat hij wél lust
en toen?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:55 schreef Feddd het volgende:
[..]
Gisteren de 2e date gehad.
Samen eerst een wandeling gemaakt, beetje gekletst over van alles en nog wat, en nog wat meer.
Weer bij haar thuis aangekomen een filmpje aangezet en lekker op de bank samen tegen elkaar aangezeten en gekeken.
Begonnen met kussen, van het een kwam het ander en toen werd ik vanmorgen niet thuis wakker![]()
Dat word dus helemaal niets. Als je al bij een etentje moet uitkijken wat je klaar maakt voor meneer hoe is dan de rest ?Mijn idee : "Misschien leuk voor een avondje maar daarna ben je het gezeur wel zat."quote:Op maandag 23 februari 2015 17:31 schreef eefje801 het volgende:
Laat ik dan melden dat ik woensdag een hapje ga eten met de tinderdate. Hij is nogal picky qua ingrediënten, dus denk dat ik maar een flink pittige variant kies van wat hij wél lust
Dat ga ik ook doen dan!quote:Op maandag 23 februari 2015 17:34 schreef Silenus het volgende:
En toen is hij snel naar huis gegaan om op Fok verslag te doen!
Maar ondertussen wel dames DM'enquote:Op maandag 23 februari 2015 17:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het komt altijd zo out of the blue, alsof je denkt "ze zijn me vergeten, dat mag nietlaat ik even weer een nietszeggende post maken"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |