abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149997897
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die toepassing is niet fout volgens het zionisme, dat is precies het punt.
Dat is irrelevant zolang je dat nog niet aangetoond hebt, dat is het punt.

quote:
De doelen zijn dan ook om die kutPalestijnen het land uit te werken. En verdomd, het lukt die Israelische regeringsmachten nog ook.
Nee hoor, geen enkele Palestijnse Israëli wordt het land uitgewerkt.

Klopt. Zo goed lukt ze dat overigens niet.
quote:
En de hele wereld kijkt weg.
Nee hoor, de hele wereld is geobsedeerd met het Israëlisch-Palestijns conflict.
quote:
De islamitische landen hebben dikke lagen boter op hun hoofd en "horen niet bij ons". Israel wel. Kritischer zijn op "je eigen cluppie" dan op "barbaren die toch niet bij je horen" vind ik heel erg logisch.

Als Italie zulk gedrag zou vertonen als Israel, zou de kritiek ook sterker en logischer zijn vanuit Nederland dan als Jemen weer es wat woestijnrovers hun gang laat gaan.
Klopt, er is dan ook redelijk veel kritiek.

[ Bericht 2% gewijzigd door jamesdeen op 24-02-2015 18:20:35 (fout gelezen) ]
pi_149998208
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Dat is irrelevant zolang je dat nog niet aangetoond hebt, dat is het punt.

[..]

Nee hoor, geen enkele Palestijnse Israëli wordt het land uitgewerkt.

Klopt. Zo goed lukt ze dat overigens niet.

[..]

Nee hoor, de hele wereld is geobsedeerd met het Israëlisch-Palestijns conflict.

[..]

Klopt, er is dan ook redelijk veel kritiek.
Het punt is nu juist dat er met die kritiek niets wordt gedaan. De judeo-christelijke jihad van die VSAmerikaanse neocons verhindert dat Israel echt aangepakt wordt.

Kolonisatie van "goj-gebieden" is niet volgens het zionisme? Een groot joods thuisland, van vreemde smetten vrij? Mooie nieuwe huizen neerzetten in een gebied waar gewoon andere mensen woonden wier huizen met bulldozers worden weggevaagd?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149998512
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het punt is nu juist dat er met die kritiek niets wordt gedaan. De judeo-christelijke jihad van die VSAmerikaanse neocons verhindert dat Israel echt aangepakt wordt.
Toon maar aan.
quote:
Kolonisatie van "goj-gebieden" is niet volgens het zionisme?
Nee.
quote:
Een groot joods thuisland,
Ja.
quote:
van vreemde smetten vrij?
Nee.

quote:
Mooie nieuwe huizen neerzetten
Ja.

quote:
in een gebied waar gewoon andere mensen woonden wier huizen met bulldozers worden weggevaagd?
Nee.

Nog andere vragen of ga je eigenlijk eens beargumenteren waarom het zionisme racistisch is?
pi_149998556
Wrong topic

[ Bericht 98% gewijzigd door Pharmacist op 24-02-2015 18:40:53 ]
pi_149999238
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:31 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Toon maar aan.

[..]

Nee.

[..]

Ja.

[..]

Nee.

[..]

Ja.

[..]

Nee.

Nog andere vragen of ga je eigenlijk eens beargumenteren waarom het zionisme racistisch is?
Nee hoor, Palestijnen worden niet verdreven van hun grondgebied en er worden geen hele joodse kolonies voor in de plaats gezet. :')

Over het VSAmerikaanse beleid en de massamediapropaganda een stukje:

Diehl’s column on Monday represented an extension of the neocons’ knee-jerk support of Israeli interests to those of the Saudi monarchy, Israel’s new secret friend. Diehl hoisted the banner of this odd-couple alliance in excoriating President Obama for letting down these two “allies” as they maneuver to crush what’s known as the Shiite crescent extending from Iran through Iraq and Syria to the Hezbollah strongholds in Lebanon.

Diehl also doesn’t bother to explain exactly why the American people should continue to expend vast amounts of money, prestige and blood to take sides in these interminable and often incomprehensible conflicts in the Middle East. The neocons simply behave as if every American should understand why a Shiite-dominated regime is so much more objectionable than a Sunni one; why an absolute monarchy like Saudi Arabia is preferable to a limited democracy like Iran; and why Israel has some fundamental right to possess East Jerusalem and other Palestinian lands.
http://www.globalresearch(...)udi-alliance/5356311

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 24-02-2015 18:52:35 ]
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149999718
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee hoor, Palestijnen worden niet verdreven van hun grondgebied en er worden hele joodse kolonies voor in de plaats gezet. :')
Dat was je punt niet, je punt was dat dit volgens het zionisme gedaan wordt. Dat is niet het geval.

quote:
Over het VSAmerikaanse beleid en de massamediapropaganda een stukje:

Diehl’s column on Monday represented an extension of the neocons’ knee-jerk support of Israeli interests to those of the Saudi monarchy, Israel’s new secret friend. Diehl hoisted the banner of this odd-couple alliance in excoriating President Obama for letting down these two “allies” as they maneuver to crush what’s known as the Shiite crescent extending from Iran through Iraq and Syria to the Hezbollah strongholds in Lebanon.

Diehl also doesn’t bother to explain exactly why the American people should continue to expend vast amounts of money, prestige and blood to take sides in these interminable and often incomprehensible conflicts in the Middle East. The neocons simply behave as if every American should understand why a Shiite-dominated regime is so much more objectionable than a Sunni one; why an absolute monarchy like Saudi Arabia is preferable to a limited democracy like Iran; and why Israel has some fundamental right to possess East Jerusalem and other Palestinian lands.
http://www.globalresearch(...)udi-alliance/5356311

Dit bewijst je claim niet dat de VS "verhindert dat Israel echt aangepakt wordt".

Nogmaals: ga je eigenlijk eens beargumenteren waarom het zionisme racistisch is?
pi_150000002
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Dat was je punt niet, je punt was dat dit volgens het zionisme gedaan wordt. Dat is niet het geval.

[..]

Dit bewijst je claim niet dat de VS "verhindert dat Israel echt aangepakt wordt".

Nogmaals: ga je eigenlijk eens beargumenteren waarom het zionisme racistisch is?
JIj negeert alles wat ik zeg en doet het af als "onzin". Ik heb je op vele verschillende manieren geprobeerd duidelijk te maken waarom ik het zionisme racistisch, xenofoob en abject vind.

Jouw reactie "onzin", "bullshit", "chewbacca".

Je levert geen tegenargumenten, je ontkent de boel gewoon.

Net een IS-moslim dus. "Nee, moslimterrorisme bestaat niet".

Tegen zoveel cognitieve dissonantie valt niet op te redeneren, precies wat Nielsch vanochtend al zei.

pi_150006509
Ik vraag je om X te beargumenteren, vervolgens beargumenteer jij elke letter van het alfabet, behalve de X. Dus ik aangeven dat die andere letters er niet toe doen, waarop jij al die irrelevante letters aanhaalt om te bewijzen dat je op X hebt gereageerd en ik dat afdoe als irrelevant.

Al je reacties hier zijn gewoon een constante Chewbacca verdediging afgesloten met een onjuiste conclusie.
pi_150008664
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

JIj negeert alles wat ik zeg en doet het af als "onzin". Ik heb je op vele verschillende manieren geprobeerd duidelijk te maken waarom ik het zionisme racistisch, xenofoob en abject vind.

Jouw reactie "onzin", "bullshit", "chewbacca".

Je levert geen tegenargumenten, je ontkent de boel gewoon.

Net een IS-moslim dus. "Nee, moslimterrorisme bestaat niet".

Tegen zoveel cognitieve dissonantie valt niet op te redeneren, precies wat Nielsch vanochtend al zei.
Ik begin beetje moe te worden van jouw onzin. Mag ik vragen van welke afkomst jij bent?
pi_150008829
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef jamesdeen het volgende:
Ik vraag je om X te beargumenteren, vervolgens beargumenteer jij elke letter van het alfabet, behalve de X. Dus ik aangeven dat die andere letters er niet toe doen, waarop jij al die irrelevante letters aanhaalt om te bewijzen dat je op X hebt gereageerd en ik dat afdoe als irrelevant.

Al je reacties hier zijn gewoon een constante Chewbacca verdediging afgesloten met een onjuiste conclusie.
Nu volg ik dit gesprek een beetje, maar 1 ding vat ik niet. WTF is een chewbacca, als in passend in deze context.
Ik weet dat het een star wars ding is geloof ik, maar hoe past dat hier, wat moet ik me voorstellen bij die term, waar staat die voor?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_150009350
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Nu volg ik dit gesprek een beetje, maar 1 ding vat ik niet. WTF is een chewbacca, als in passend in deze context.
Ik weet dat het een star wars ding is geloof ik, maar hoe past dat hier, wat moet ik me voorstellen bij die term, waar staat die voor?
quote:
The Chewbacca defense is the name given to a legal strategy in which the aim of the argument seems to be to deliberately confuse the jury rather than actually refute the case of the other side. The concept's name comes from episode 27 of the cartoon series South Park, "Chef Aid", which premiered on October 7, 1998. This episode satirised attorney Johnnie Cochran's closing argument defending O. J. Simpson in his murder trial. The term has since been commonly used in describing legal cases, especially criminal ones. The concept of disguising a flaw in one's argument by presenting large amounts of irrelevant information has previously been described as a red herring or the fallacy ignoratio elenchi (irrelevant conclusion).
http://en.wikipedia.org/wiki/Chewbacca_defense

pi_150009411
quote:
Tnx!

Wat je niet allemaal leert op fok! ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_150010123
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:48 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik begin beetje moe te worden van jouw onzin. Mag ik vragen van welke afkomst jij bent?
Doe een tukje dan.

Dat mag je vragen.

pi_150011122
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Doe een tukje dan.

Dat mag je vragen.
Nou?
pi_150011165
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef Atak het volgende:

[..]

Nou?
Ik heb nooit gezegd dat ik antwoord zou geven op die volslagen irrelevante vraag.

pi_150012497
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat ik antwoord zou geven op die volslagen irrelevante vraag.
En wij worden ook kots misselijk van jouw irritante irrelevante onzin die je steeds uitkraamt.
pi_150012834
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:53 schreef Atak het volgende:

[..]

En wij worden ook kots misselijk van jouw irritante irrelevante onzin die je steeds uitkraamt.
Jij bent van koninklijke bloede?

Je hebt geen enkel tegenargument gegeven. Je noemt het "onzin" en dat is het. Erg sterk, veel inhoud. Echt waar je iets mee kan. En totaal geen onzin van jouw kant.

pi_150012965
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hebt geen enkel tegenargument gegeven. Je noemt het "onzin" en dat is het. Erg sterk, veel inhoud. Echt waar je iets mee kan. En totaal geen onzin van jouw kant.
Je moet Atak dan ook lekker negeren, hij is een boos wolfje omdat de Turkse politiek in Syrie faalt.
pi_150013173
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Peunage het volgende:

[..]

Je moet Atak dan ook lekker negeren, hij is een boos wolfje omdat de Turkse politiek in Syrie faalt.
"Iran moet een Azeri als president hebben, zoniet keihard aanpakken dat land"

Dat zijn nog es onderbouwde, goed beargumenteerde uitspraken waar je iets mee kan. Is over nagedacht, dat zie je.

pi_150016611
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Iran moet een Azeri als president hebben, zoniet keihard aanpakken dat land"

Dat zijn nog es onderbouwde, goed beargumenteerde uitspraken waar je iets mee kan. Is over nagedacht, dat zie je.
Een Azeri als hoogste leider in Iran is niet genoeg voor hem?
pi_150034172
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij weet je nog niet eens waar je het zelf over hebt. Ik hoef jouw off-topic onderwerpen niet interessant te vinden.
pi_150034215
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:40 schreef Atak het volgende:

[..]

Volgens mij weet je nog niet eens waar je het zelf over hebt. Ik hoef jouw off-topic onderwerpen niet interessant te vinden.
Je hoeft niks inderdaad.

Zelf lever je namelijk geen enkele inhoud. Dat projecteer je ook constant op anderen waarmee je jezelf nogal onmogelijk hebt gemaakt, Atak.

pi_150036201
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hoeft niks inderdaad.

Zelf lever je namelijk geen enkele inhoud. Dat projecteer je ook constant op anderen waarmee je jezelf nogal onmogelijk hebt gemaakt, Atak.
Best wel grappig dat jij mij nu beschuldigt waar ik jou van beschuldigde. Blijf een keertje on-topic en ontwikkel je algemene kennis. Meestal weet je nog geen eens waar je het over hebt.
pi_150036289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:47 schreef Atak het volgende:

[..]

Best wel grappig dat jij mij nu beschuldigd waar ik jou van beschuldigde. Blijf een keertje on-topic en ontwikkel je algemene kennis. Meestal weet je nog geen eens waar je het over hebt.
Doe iets aan je spelling, je komt over als een kleuter.

Je komt ook niet met argumenten, dus wat je verder over mij zegt en denkt heeft geen enkele inhoud.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')