Het Joodsche Herrenvolk ver verheven boven die barbaarse kutmoslims.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:27 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog een keer.
Ik heb gisteravond lopen zoeken op internet, maar ik heb geen site gevonden die mij met een beetje fatsoenlijke argumenten de redenering zionisme = racisme uit kon leggen.
Wat is dit nou weer voor een Chewbacca defense? Mijn vraag ging over het zionisme. Niet over een bepaald concept van het Jodendom of bepaalde acties van Israel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het Joodsche Herrenvolk ver verheven boven die barbaarse kutmoslims.
En daarom een eigen land, met wetten die voor joden anders zijn dan voor niet-joden.
En ondertussen de buren 's nachts doodschieten in een fucking vluchtelingenkamp (belachelijk dat ie er ueberhaupt zijn, Israel is rijk genoeg om dat niet te hebben), koloniseren (joden wel, stomme kutPalestijnen niet), etc.
Zionisme is net zo ziek als IS-extremisme en KKK-denken.
"De uitverkorenen", alleen op basis van geboorte.
Het zijn je daden die je maken, niet je "joods-zijn" of juist de afwezigheid daarvan.
Een Joodsche Staat, nee, dat is geen racisme. Andere wetten voor niet-joden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:36 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een Chewbacca defense? Mijn vraag ging over het zionisme. Niet over een bepaald concept van het Jodendom of bepaalde acties van Israel.
Feitelijk onjuist.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Joodsche Staat, nee, dat is geen racisme. Andere wetten voor niet-joden.
Geen argumenten.quote:Ik snap wel dat je het niet ziet, als je er zelf in zit, maar dat verandert de realiteit niet.
Je gaat ook nergens op in. Het is niet "bepaalde acties van Israel", het is de ideologie. Zionisme is een intrinsiek foute, racistische, xenofobe ideologie, net als sharia-extremisme en KKK-denken.
Gast, ik heb daar ook familie zitten. Ga nou niet doen alsof joden en niet-joden dezelfde rechten hebben.quote:
Zat, maar jij luistert er niet naar. Je blijft gewoon ontkennen dat zionisme een intolerante racistische ideologie is.quote:Geen argumenten.
Kan je alsjeblieft gewoon een onderbouwde reactie geven op mijn vraag?
dont bother.... white power kaalkopjes zijn ook niet te overtuigen van hun eigen ongelijk, net zoals zionisten. gewoon boven dat soort untermenschen staan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Joodsche Staat, nee, dat is geen racisme. Andere wetten voor niet-joden.
Ik snap wel dat je het niet ziet, als je er zelf in zit, maar dat verandert de realiteit niet.
Je gaat ook nergens op in. Het is niet "bepaalde acties van Israel", het is de ideologie. Zionisme is een intrinsiek foute, racistische, xenofobe ideologie, net als sharia-extremisme en KKK-denken.
Geen argumenten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast, ik heb daar ook familie zitten. Ga nou niet doen alsof joden en niet-joden dezelfde rechten hebben.
Kijk alleen al naar die kolonisten, de voorvechters van Herzls Heilige "Humanisme".
Met bulldozers land van moslims inpikken om er joden te laten wonen. En ondertussen de Palestijnen in vluchtelingenkampen dwingen en ze daar nog bombarderen ook.
Ik zou niet trots zijn als ik zo'n ideologie aan zou hangen, jij wel.
[..]
Zat, maar jij luistert er niet naar. Je blijft gewoon ontkennen dat zionisme een intolerante racistische ideologie is.
quote:
Ja, die erkenning is moeilijk blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dont bother.... white power kaalkopjes zijn ook niet te overtuigen van hun eigen ongelijk, net zoals zionisten. gewoon boven dat soort untermenschen staan.
Wat klopt hier niet aan dan? De niet-Joden in Europa hadden het stoppen van de discriminatie, verdrijving en afslachting van de Joden niet echt hoog op hun agenda staan. Integreren lukte dus amper. Joden werden als volk en individu niet geaccepteerd door praktisch heel Europa. Een gescheiden volk met eigen belangen dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:56 schreef El_Matador het volgende:
that they are like everyone else, and instead must frankly acknowledge that they are a distinct and separate people, with distinct and separate goals and interests.
Uberhaupt, dat hele Volksdenken. Je ziet echt niet in dat de beginselen van juist het Derde Rijk en die van die leuke gezellige staat Israel helemaal niet zover uit elkaar liggen? Ander volkje, maar net zo ziek.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Wat klopt hier niet aan dan? De niet-Joden in Europa hadden het stoppen van de discriminatie, verdrijving en afslachting van de Joden niet echt hoog op hun agenda staan. Integreren lukte dus amper. Joden werden als volk en individu niet geaccepteerd door praktisch heel Europa. Een gescheiden volk met eigen belangen dus.
Hier ga je weer met je Chewbacca, stop daar nou eens mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uberhaupt, dat hele Volksdenken. Je ziet echt niet in dat de beginselen van juist het Derde Rijk en die van die leuke gezellige staat Israel helemaal niet zover uit elkaar liggen? Ander volkje, maar net zo ziek.
Dat is het schandalige historisch-ironische van dat hele Israel/Zionisme.
Ben je door anderen racistisch bejegend, Lebensraum gezocht door de bezetter en gedegradeerd tot tweederangsburger, "krijg" je een land en dan ga je daar net zulke praktijken uitvoeren.
Niet bepaald leren van de geschiedenis.
Er wonen joden heel veilig overal ter wereld, ook in moslimlanden. "Maar we woohooonen niet bij elkaaaaar". Nou, dan verhuis je toch lekker? Hoef je een ander volk niet voor te treiteren...
Ik heb Star Wars al jaren niet meer gezien, wat nou "chewbacca"?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:25 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hier ga je weer met je Chewbacca, stop daar nou eens mee.
mij overweldigen met irrelevante bullshit om zo je punt te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb Star Wars al jaren niet meer gezien, wat nou "chewbacca"?
Je lijkt wel zo'n IS-moslim. Gewoon vingers in je oren en beweren dat anderen "bullshit", "onzin" en meer nietszeggende termen bezigt.quote:
Zionisme = racismequote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je lijkt wel zo'n IS-moslim. Gewoon vingers in je oren en beweren dat anderen "bullshit", "onzin" en meer nietszeggende termen bezigt.
Zoals ik al gewend ben van jou, zodra er kritiek is op het Herrenvolk is het allemaal irrelevant en bullshit en heb je inhoudelijks niks te meldenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:05 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Zionisme = racisme
El_Matador:
"Uitverkoren Herrenvolk hurrduurrdurr"
"Kijk naar de kolonisten!"
"IS, KKK hurrdurrduur zionisme"
Herzl aanhalen was een begin van een argument, dat wel.
Want het huidige Israel is niet gestoeld op het zionisme, er worden geen zionistische wetten uitgevaardigd, de behandeling van Palestijnen is totaal niet volgens het idee dat joden uitverkoren zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:05 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Zionisme = racisme
El_Matador:
"Uitverkoren Herrenvolk hurrduurrdurr"
"Kijk naar de kolonisten!"
"IS, KKK hurrdurrduur zionisme"
Herzl aanhalen was een begin van een argument, dat wel.
Nog meer fun facts:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:32 schreef reza1 het volgende:
Dat de zionisten een overeenkomst met de nazi's sloten is typisch.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Haavara_Agreement
Kolonisten en bepaalde Israëlische politiek en beleidsvormen worden gemotiveerd vanuit het zionisme en de ideologieën die daaruit voortkomen kunnen als stromingen van het zionisme worden gezien. Sommige van die stromingen hebben bepaalde eigenschappen, zoals racisme en xenofobie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Want het huidige Israel is niet gestoeld op het zionisme, er worden geen zionistische wetten uitgevaardigd, de behandeling van Palestijnen is totaal niet volgens het idee dat joden uitverkoren zijn.
Ok.
Die toepassing is niet fout volgens het zionisme, dat is precies het punt. De doelen zijn dan ook om die kutPalestijnen het land uit te werken. En verdomd, het lukt die Israelische regeringsmachten nog ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:32 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Kolonisten en bepaalde Israëlische politiek en beleidsvormen worden gemotiveerd vanuit het zionisme en de ideologieën die daaruit voortkomen kunnen als stromingen van het zionisme worden gezien. Sommige van die stromingen hebben bepaalde eigenschappen, zoals racisme en xenofobie.
Als jij dan claimt dat het zionisme fout en racistisch en zo is en als argument daarvoor gebruikt: "Kijk naar de kolonisten in de West Bank en kijk wat Israël in Gaza doet", dan zeg je dat hun toepassing van het zionisme fout is. Je hebt in feite geen valide kritiek geleverd op het beginsel van het zionisme.
Dat is net zoals als zeggen dat [sociaaldemocratie] dit en dat is, want kijk naar de [PvdA].
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |