abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149978226
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:27 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nog een keer.

Ik heb gisteravond lopen zoeken op internet, maar ik heb geen site gevonden die mij met een beetje fatsoenlijke argumenten de redenering zionisme = racisme uit kon leggen.
Het Joodsche Herrenvolk ver verheven boven die barbaarse kutmoslims.

En daarom een eigen land, met wetten die voor joden anders zijn dan voor niet-joden.

En ondertussen de buren 's nachts doodschieten in een fucking vluchtelingenkamp (belachelijk dat ie er ueberhaupt zijn, Israel is rijk genoeg om dat niet te hebben), koloniseren (joden wel, stomme kutPalestijnen niet), etc.

Zionisme is net zo ziek als IS-extremisme en KKK-denken.

"De uitverkorenen", alleen op basis van geboorte. :N

Het zijn je daden die je maken, niet je "joods-zijn" of juist de afwezigheid daarvan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149978256
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het Joodsche Herrenvolk ver verheven boven die barbaarse kutmoslims.

En daarom een eigen land, met wetten die voor joden anders zijn dan voor niet-joden.

En ondertussen de buren 's nachts doodschieten in een fucking vluchtelingenkamp (belachelijk dat ie er ueberhaupt zijn, Israel is rijk genoeg om dat niet te hebben), koloniseren (joden wel, stomme kutPalestijnen niet), etc.

Zionisme is net zo ziek als IS-extremisme en KKK-denken.

"De uitverkorenen", alleen op basis van geboorte. :N

Het zijn je daden die je maken, niet je "joods-zijn" of juist de afwezigheid daarvan.
Wat is dit nou weer voor een Chewbacca defense? Mijn vraag ging over het zionisme. Niet over een bepaald concept van het Jodendom of bepaalde acties van Israel.
pi_149978259
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:36 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een Chewbacca defense? Mijn vraag ging over het zionisme. Niet over een bepaald concept van het Jodendom of bepaalde acties van Israel.
Een Joodsche Staat, nee, dat is geen racisme. Andere wetten voor niet-joden.

Ik snap wel dat je het niet ziet, als je er zelf in zit, maar dat verandert de realiteit niet.

Je gaat ook nergens op in. Het is niet "bepaalde acties van Israel", het is de ideologie. Zionisme is een intrinsiek foute, racistische, xenofobe ideologie, net als sharia-extremisme en KKK-denken.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149978264
die opperjood heeft toch gelogen volgens de Mossad over het nucleaire programma van Iran?

kerry moet zn bek houden.
pi_149978291
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Feitelijk onjuist.
quote:
Ik snap wel dat je het niet ziet, als je er zelf in zit, maar dat verandert de realiteit niet.

Je gaat ook nergens op in. Het is niet "bepaalde acties van Israel", het is de ideologie. Zionisme is een intrinsiek foute, racistische, xenofobe ideologie, net als sharia-extremisme en KKK-denken.
Geen argumenten.

Kan je alsjeblieft gewoon een onderbouwde reactie geven op mijn vraag?
pi_149978306
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:44 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Feitelijk onjuist.
Gast, ik heb daar ook familie zitten. Ga nou niet doen alsof joden en niet-joden dezelfde rechten hebben.

Kijk alleen al naar die kolonisten, de voorvechters van Herzls Heilige "Humanisme".

Met bulldozers land van moslims inpikken om er joden te laten wonen. En ondertussen de Palestijnen in vluchtelingenkampen dwingen en ze daar nog bombarderen ook.

Ik zou niet trots zijn als ik zo'n ideologie aan zou hangen, jij wel.
quote:
Geen argumenten.

Kan je alsjeblieft gewoon een onderbouwde reactie geven op mijn vraag?
Zat, maar jij luistert er niet naar. Je blijft gewoon ontkennen dat zionisme een intolerante racistische ideologie is.

pi_149978320
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

dont bother.... white power kaalkopjes zijn ook niet te overtuigen van hun eigen ongelijk, net zoals zionisten. gewoon boven dat soort untermenschen staan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2015 07:48:43 ]
pi_149978327
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gast, ik heb daar ook familie zitten. Ga nou niet doen alsof joden en niet-joden dezelfde rechten hebben.

Kijk alleen al naar die kolonisten, de voorvechters van Herzls Heilige "Humanisme".

Met bulldozers land van moslims inpikken om er joden te laten wonen. En ondertussen de Palestijnen in vluchtelingenkampen dwingen en ze daar nog bombarderen ook.

Ik zou niet trots zijn als ik zo'n ideologie aan zou hangen, jij wel.

[..]

Zat, maar jij luistert er niet naar. Je blijft gewoon ontkennen dat zionisme een intolerante racistische ideologie is.
Geen argumenten.
pi_149978348
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:48 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Geen argumenten.
_O- _O-

Trolletje liev.

pi_149978365
Misschien gaat Rica wel iets zinnigs zeggen.
pi_149978381
Herzl maintained that Jews must stop pretending -- both to themselves and to non-Jews -- that they are like everyone else, and instead must frankly acknowledge that they are a distinct and separate people, with distinct and separate goals and interests. The only workable long-term solution, he said, is for Jews to recognize reality and live, finally, as a “normal” people in a separate state of their own. In a memo to the Tsar of Russia, Herzl wrote that Zionism is the “final solution of the Jewish question.”
http://www.ihr.org/zionism0409.html

Gewoon ontkennen, james. Ontkennen dat een ander valide punten heeft. Ontkennen dat je een intrinsiek racistische ideologie aanhangt.

pi_149978447
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

dont bother.... white power kaalkopjes zijn ook niet te overtuigen van hun eigen ongelijk, net zoals zionisten. gewoon boven dat soort untermenschen staan.
Ja, die erkenning is moeilijk blijkbaar.

Dan heb ik nog meer waardering voor zo'n redneck-racist die gewoon eerlijk toegeeft dat ie racist is.

Deze schreeuwt gewoon "geen argumenten" en gaat onverdroten door met het propageren van die ideologie.

Dat Herzl eind 19e eeuw in Frankrijk woonde, en antisemitisme zag is dan ook een nogal zwakke basis om een joods land te willen stichten. Overal ter wereld wonen joden zonder antisemitisch benaderd te worden. Er is dus geen "moslimland" of "joods/Joods land" of "blankenland" nodig.

pi_149978559
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 07:56 schreef El_Matador het volgende:
that they are like everyone else, and instead must frankly acknowledge that they are a distinct and separate people, with distinct and separate goals and interests.
Wat klopt hier niet aan dan? De niet-Joden in Europa hadden het stoppen van de discriminatie, verdrijving en afslachting van de Joden niet echt hoog op hun agenda staan. Integreren lukte dus amper. Joden werden als volk en individu niet geaccepteerd door praktisch heel Europa. Een gescheiden volk met eigen belangen dus.

Er is hier trouwens niets racistisch aan, aangezien er niet wordt gesproken over inferioriteit en superioriteit. Er wordt alleen onderscheid gemaakt.
pi_149978605
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:19 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Wat klopt hier niet aan dan? De niet-Joden in Europa hadden het stoppen van de discriminatie, verdrijving en afslachting van de Joden niet echt hoog op hun agenda staan. Integreren lukte dus amper. Joden werden als volk en individu niet geaccepteerd door praktisch heel Europa. Een gescheiden volk met eigen belangen dus.
Uberhaupt, dat hele Volksdenken. Je ziet echt niet in dat de beginselen van juist het Derde Rijk en die van die leuke gezellige staat Israel helemaal niet zover uit elkaar liggen? Ander volkje, maar net zo ziek.

Dat is het schandalige historisch-ironische van dat hele Israel/Zionisme.

Ben je door anderen racistisch bejegend, Lebensraum gezocht door de bezetter en gedegradeerd tot tweederangsburger, "krijg" je een land en dan ga je daar net zulke praktijken uitvoeren.

Niet bepaald leren van de geschiedenis.

Er wonen joden heel veilig overal ter wereld, ook in moslimlanden. "Maar we woohooonen niet bij elkaaaaar". Nou, dan verhuis je toch lekker? Hoef je een ander volk niet voor te treiteren...

pi_149978627
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uberhaupt, dat hele Volksdenken. Je ziet echt niet in dat de beginselen van juist het Derde Rijk en die van die leuke gezellige staat Israel helemaal niet zover uit elkaar liggen? Ander volkje, maar net zo ziek.

Dat is het schandalige historisch-ironische van dat hele Israel/Zionisme.

Ben je door anderen racistisch bejegend, Lebensraum gezocht door de bezetter en gedegradeerd tot tweederangsburger, "krijg" je een land en dan ga je daar net zulke praktijken uitvoeren.

Niet bepaald leren van de geschiedenis.

Er wonen joden heel veilig overal ter wereld, ook in moslimlanden. "Maar we woohooonen niet bij elkaaaaar". Nou, dan verhuis je toch lekker? Hoef je een ander volk niet voor te treiteren...
Hier ga je weer met je Chewbacca, stop daar nou eens mee.
pi_149978664
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:25 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Hier ga je weer met je Chewbacca, stop daar nou eens mee.
Ik heb Star Wars al jaren niet meer gezien, wat nou "chewbacca"?

Ik houd je een spiegel voor, waar je weigert in te kijken.

pi_149978703
Dat de zionisten een overeenkomst met de nazi's sloten is typisch.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Haavara_Agreement
pi_149978857
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb Star Wars al jaren niet meer gezien, wat nou "chewbacca"?
mij overweldigen met irrelevante bullshit om zo je punt te maken.
pi_149978882
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:46 schreef jamesdeen het volgende:
irrelevante bullshit
Je lijkt wel zo'n IS-moslim. Gewoon vingers in je oren en beweren dat anderen "bullshit", "onzin" en meer nietszeggende termen bezigt.

pi_149979121
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je lijkt wel zo'n IS-moslim. Gewoon vingers in je oren en beweren dat anderen "bullshit", "onzin" en meer nietszeggende termen bezigt.
Zionisme = racisme

El_Matador:

"Uitverkoren Herrenvolk hurrduurrdurr"
"Kijk naar de kolonisten!"
"IS, KKK hurrdurrduur zionisme"

Herzl aanhalen was een begin van een argument, dat wel.
pi_149979173
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:05 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Zionisme = racisme

El_Matador:

Zoals ik al gewend ben van jou, zodra er kritiek is op het Herrenvolk is het allemaal irrelevant en bullshit en heb je inhoudelijks niks te melden ^O^
pi_149979175
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:05 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Zionisme = racisme

El_Matador:

Want het huidige Israel is niet gestoeld op het zionisme, er worden geen zionistische wetten uitgevaardigd, de behandeling van Palestijnen is totaal niet volgens het idee dat joden uitverkoren zijn.

Ok. :D

pi_149982073
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:32 schreef reza1 het volgende:
Dat de zionisten een overeenkomst met de nazi's sloten is typisch.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Haavara_Agreement
Nog meer fun facts:

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Lavon_affair
http://en.m.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_incident
pi_149982984
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Want het huidige Israel is niet gestoeld op het zionisme, er worden geen zionistische wetten uitgevaardigd, de behandeling van Palestijnen is totaal niet volgens het idee dat joden uitverkoren zijn.

Ok. :D
Kolonisten en bepaalde Israëlische politiek en beleidsvormen worden gemotiveerd vanuit het zionisme en de ideologieën die daaruit voortkomen kunnen als stromingen van het zionisme worden gezien. Sommige van die stromingen hebben bepaalde eigenschappen, zoals racisme en xenofobie.

Als jij dan claimt dat het zionisme fout en racistisch en zo is en als argument daarvoor gebruikt: "Kijk naar de kolonisten in de West Bank en kijk wat Israël in Gaza doet", dan zeg je dat hun toepassing van het zionisme fout is. Je hebt in feite geen valide kritiek geleverd op het beginsel van het zionisme.

Dat is net zoals als zeggen dat [sociaaldemocratie] dit en dat is, want kijk naar de [PvdA].
pi_149996989
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:32 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Kolonisten en bepaalde Israëlische politiek en beleidsvormen worden gemotiveerd vanuit het zionisme en de ideologieën die daaruit voortkomen kunnen als stromingen van het zionisme worden gezien. Sommige van die stromingen hebben bepaalde eigenschappen, zoals racisme en xenofobie.

Als jij dan claimt dat het zionisme fout en racistisch en zo is en als argument daarvoor gebruikt: "Kijk naar de kolonisten in de West Bank en kijk wat Israël in Gaza doet", dan zeg je dat hun toepassing van het zionisme fout is. Je hebt in feite geen valide kritiek geleverd op het beginsel van het zionisme.

Dat is net zoals als zeggen dat [sociaaldemocratie] dit en dat is, want kijk naar de [PvdA].
Die toepassing is niet fout volgens het zionisme, dat is precies het punt. De doelen zijn dan ook om die kutPalestijnen het land uit te werken. En verdomd, het lukt die Israelische regeringsmachten nog ook.

En de hele wereld kijkt weg. De islamitische landen hebben dikke lagen boter op hun hoofd en "horen niet bij ons". Israel wel. Kritischer zijn op "je eigen cluppie" dan op "barbaren die toch niet bij je horen" vind ik heel erg logisch.

Als Italie zulk gedrag zou vertonen als Israel, zou de kritiek ook sterker en logischer zijn vanuit Nederland dan als Jemen weer es wat woestijnrovers hun gang laat gaan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')