Of je bent heel dom of helemaal niet grappigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waar staan die clubs precies? Ik kijk op tt 819 maar kan ze niet vinden?
Nouja in die landen kan je volgens mij eindeloos in de min staan, ook niet echt gezond denk ik..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:39 schreef Smoofie het volgende:
Niet zo zeiken.
Porto en Benfica zijn ook al 5 jaar technisch failliet. Benfica zelfs met een schuld van 100 mil+. Maar dankzij doyen et al leven ze nog. Eerdags zijn de investeringsmaatschappijen trouwens verboden toch?
Dat zal voor jou altijd een vraag blijven en voor mij een weet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Of je bent heel dom of helemaal niet grappig
Hij heeft gewoon gelijk. In die landen gelden heel andere regels. Feit is dat Twente bijna 6 punten in mindering krijgen. En dat is zorgwekkend.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Of je bent heel dom of helemaal niet grappig
Nou alles wordt gefinancierd door buitenstaanders. Aankopen en lonen. Dus vandaar dat ze nog de schulden kunnen betalen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja in die landen kan je volgens mij eindeloos in de min staan, ook niet echt gezond denk ik..
Nacompetitie tegen Heracles.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel leuk dat er aan het eind van het seizoen naast de komende mindering nog eens drie punten in mindering komen.
1 verpest seizoen zou ik me niet zo druk om maken, maar dit is toch een stukje ernstigerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. In die landen gelden heel andere regels. Feit is dat Twente bijna 6 punten in mindering krijgen. En dat is zorgwekkend.
Er zou niks aan de hand zijn als Twente gewoon een goed plan op de tafel zou leggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. In die landen gelden heel andere regels. Feit is dat Twente bijna 6 punten in mindering krijgen. En dat is zorgwekkend.
Zitten ze eigenlijk dieper in de shit dan Feyenoord aantal jaar terug? Ik ken de cijfers niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 verpest seizoen zou ik me niet zo druk om maken, maar dit is toch een stukje ernstiger
Zo werkt de nacompetitie nietquote:
Daar zit ook een beetje het probleem, de cijfers zijn onduidelijk en dat is nooit een goed tekenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Zitten ze eigenlijk dieper in de shit dan Feyenoord aantal jaar terug? Ik ken de cijfers niet.
Nee, jammer hequote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Zitten ze eigenlijk dieper in de shit dan Feyenoord aantal jaar terug? Ik ken de cijfers niet.
Haha, ja. Kon er toen slecht tegen dat ze interesse hadden in Fer, Wijnaldum en Castaignos. Van mij mogen ze nu 2/3 beste spelers terug kopen.quote:
Nice, ik heb pasgeleden een FC Twente-fleecetrui weg moeten gooien wegens kapotte rits, ding was te goedkoop om er een nieuwe in te laten zetten, dus moet maar eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:03 schreef Ties02 het volgende:
Elk nadeel heb z'n voordeel:
http://www.fctwente.nl/blog/2015/03/magazijn-leegverkoop-7-maart/
Binnenkort maar even shoppen!
Komt er een nieuwe kledingsponsor?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nice, ik heb pasgeleden een FC Twente-fleecetrui weg moeten gooien wegens kapotte rits, ding was te goedkoop om er een nieuwe in te laten zetten, dus moet maar eens gaan kijken
Wij ook (nog) nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel, wij hebben nooit punten in aftrek gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |