SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent moderator. Neem zelf je beslissingen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet ik naar Willem II - Ajax kijken of Twente - Vitesse?
Moderators doen alleen wat ze van de admins moeten doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent moderator. Neem zelf je beslissingen.
Ik kan er om glimlachen dat jij nu WOEDEND achter je computer zit.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik kon hier nog niet om glimlachen eerlijk gezegd
Heb je deze van de heer A. Jonker uit Tilburg?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:02 schreef Cavaliers het volgende:
Slory, maar hij heb wel pijn he. HAHAHA
Dat zei madame_paon ook over zichzelf.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben anders heel netjes op gewicht hoor
Jawel, er gaat een kut doelpunt vallen waardoor de reageerders van Voetbalzone erg boos worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie aan alles dat die 1-2 niet gaat komen.
Leo Driessen humorquote:Op zondag 22 februari 2015 16:02 schreef Cavaliers het volgende:
Slory, maar hij heb wel pijn he. HAHAHA
Rot op met je Voetbalzone.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:04 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jawel, er gaat een kut doelpunt vallen waardoor de reageerders van Voetbalzone erg boos worden.
Alleen lukt het daar wel en ziet het er niet zo rommelig uit.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:05 schreef Zorro het volgende:
Het lijkt wel Barcelona. Ook zo irritant proberen om de bal in het doel te lopen ipv een keer schieten of zo.
Barcelona - Malaga 0-1quote:Op zondag 22 februari 2015 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen lukt het daar wel en ziet het er niet zo rommelig uit.
Na 11 gewonnen thuiswedstrijden. Iedereen heeft wel eens een off-day.quote:
Is weer eens iets anders.quote:
Die komt wel vaker langs.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:06 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zag op de reclameborden 'vroegtijdige zaadlozing?' staan.
Dat is zeer begrijpelijkquote:Op zondag 22 februari 2015 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In slaap gevallen onder Twente.
barney.gifquote:Op zondag 22 februari 2015 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter toch. Z'n post hebben nauwelijks toegevoegde waarde.
Is het al af dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals voorspeld een van de drie puntverliezen van Ajax tot de interlandbreak.
Geef mij alle credits, doe het.
* Guus_Geluk7 geeft creditsquote:Op zondag 22 februari 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je het helemaal goed hebt krijg je alle credits, met veel plezier.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Stream he, dan heb je dat.quote:
Hoor ik daar een polletje?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:10 schreef Pascalus het volgende:
Ajax gaat zo nog een lucky goal maken.
Wat is hier gebeurd?twitter:Henkvschuppen twitterde op zondag 22-02-2015 om 16:10:54Corona kopt raak uit corner.#twevit reageer retweet
Hij kwam toch uit Gabon?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:11 schreef Zorro het volgende:
De Italiaanse Deen heeft gescoord voor Twente.
Jij Fokt nu vanuit het stadion?quote:
Vitesse speelt dan ook niet thuis.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij Fokt nu vanuit het stadion?
Uitspraak van de dag!quote:Op zondag 22 februari 2015 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Het mooie is het is 3-0 en er is geen muis die dit stadion al verlaat."
Ouch... Die doet pijn in het Ajax-kamp
Oké, je kijkt de wedstrijd dus niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:13 schreef TheSolution het volgende:
Willem II is wel een stuk beter dan Ajax. Vrees daarom ook dat Ajax nog gaat winnen, vrijwel altijd als Ajax wint is het namelijk onterecht
Dan krijg je wel weer een hoop botox in je bloedbaan mee.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frank heeft gelukkig een broer beschikbaar voor bloedtransfusie.
Zou dat het FOK!-account van Co Adriaanse zijn?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, je kijkt de wedstrijd dus niet.
Willem II - Ajaxquote:Op zondag 22 februari 2015 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, je kijkt de wedstrijd dus niet.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel mooi zijn als W2 de terechte 2-1 maakt.
Wat is de definitie van 'doelpoging'?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:14 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Willem II - Ajax
13 doelpogingen 10
'Successupporterquote:Op zondag 22 februari 2015 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben een beetje klaar met Ajax, als ze niet binnenkort weer wat gaan winnen ga ik voor PSV supporteren.
Je bent welkom bij de Groningen band wagon.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben een beetje klaar met Ajax, als ze niet binnenkort weer wat gaan winnen ga ik voor PSV supporteren.
Twee ballen in je moeders kutquote:Op zondag 22 februari 2015 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is de definitie van 'doelpoging'?
Even quoten.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Nou die bandwagon rijdt na vanmiddag net voor de bezemwagen uit. Eerst moet daar maar eens een goede coach aan het roer komen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent welkom bij de Groningen band wagon.
Plompzakken.quote:
Duurt niet lang meer. Zivkovic staat nu in de spits, Groningse Leeuw.quote:
Dan moet dat mens d'r mond open doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dan vacuum en scheurt alles af.
Kazim is de beste spits van de Eredivisie.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Misschien is Armenteros toch niet beter dan Kazim.
afgelopen?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Clubrecord voor PSV jongens.
JUICHEN!
Bazoer denk ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:18 schreef RubenSosa het volgende:
Welke gehuurde speler gaat ajax nu helpen?
Mooie UIquote:Op zondag 22 februari 2015 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet dat mens d'r mond open doen.
Wat een kenner.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-02-2015 om 13:15:34Om weg naar een -normaal gesproken- oneerlijke strijd. Koploper #psv vs nummer laatst FC Dordrecht. #nostradamus denkt 3-0 reageer retweet
Ik weetquote:
En daar moet dit Ajax volgende week tegenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:18 schreef Cavaliers het volgende:
PSV in eigen huis: 12G 12Gw 0V 0Gl 38 voor 6 tegen
Waarvan 3 van Feyenoord.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:18 schreef Cavaliers het volgende:
PSV in eigen huis: 12G 12Gw 0V 0Gl 38 voor 6 tegen
Doe dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:20 schreef Pascalus het volgende:
Het wordt 1-2 voor Ajax, dat geef ik je op een briefje.
Laat maar zien.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:20 schreef Pascalus het volgende:
Het wordt 1-2 voor Ajax, dat geef ik je op een briefje.
Mooi toch?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:20 schreef TheSolution het volgende:
Dit Twente haalt de play-offs niet eens
INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEELquote:
quote:
Tegen de tijd dat ik het briefje klaar heb is de wedstrijd al voorbij.quote:
Het is even wachten op zijn argumenten waarom Twente wint.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL INTELLECTUEEL
mentaliteitquote:Op zondag 22 februari 2015 16:21 schreef Caland het volgende:
Zelfs in de slotfase weten de mannen van Schreuder niet de mentaliteit op te brengen om er nog een goed resultaat uit te persen.
Met andere woorden; je liegt.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Tegen de tijd dat ik het briefje klaar heb is de wedstrijd al voorbij.
Begint nu toch wel een serieuze kandidaat voor het Ned. elftal te worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:22 schreef Sked het volgende:
Ondanks dat we de nul niet hebben gehouden heeft Room toch weer als een God gekeept.
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Begint nu toch wel een serieuze kandidaat voor het Ned. elftal te worden.
Hij keept de afgelopen maand het beste van Nederlandquote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Begint nu toch wel een serieuze kandidaat voor het Ned. elftal te worden.
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
https://nl-nl.facebook.com/events/646379068774802/
Komen jullie ook?
Dan zou Ajax beter af zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Pascalus het volgende:
Viergever had ook rood moeten hebben
KNJB
het is maar een spelletje !quote:
wees gerustquote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig nog zes punten voorsprong.
Volgende week nog drie.
En daarna is de voorsprong weg.
Ik ga mijn scheermesje pakken.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
De voorsprong op AZ is nog maar 6 punten.
Ajax gaat het zwaar krijgen in Eindhoven en Heerenveen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
wees gerust
feyenoord heeft het al verneukt door maar 1 punt uit 2 wedstrijden te halen vs ajax
Nee, dat moet pas in De Kuip.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:26 schreef ForzaMilan het volgende:
Kunnen ze PSV niet gewoon alvast kampioen kronen?
PSV kan kampioen worden in Enschede, máár ze moeten nog naar De Kuip.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Paxcon het volgende:
Speelt PSV al bijna de kampioenswedstrijd?
Daar kunnen ze ook kampioen worden als ze van Ajax winnen en Ajax ergens nog gelijk speelt.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV kan kampioen worden in Enschede, máár ze moeten nog naar De Kuip.
quote:
twitter:Eminem020 twitterde op zondag 22-02-2015 om 16:25:20Kk toch met deze ploeg. #wilaja reageer retweet
Madtwitter:Eminem020 twitterde op zondag 22-02-2015 om 15:42:15GODVERDOMME GA EENS VERDEDIGEN. #wilaja reageer retweet
Twente doet de broek omlaag en bukt vast voor PSV.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt een goede reactie van mij.quote:
Aah dankjequote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
twitter:dj_day_v twitterde op maandag 16-02-2015 om 18:32:35@dexteritee hahaha godfather of trance. you are such a clown. and then you say rukes is taking the shots, wow. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |