Dus als het een slechtere tegenstander is mag de arbitrage falenquote:Op zondag 22 februari 2015 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Het is maar een wedstrijd tegen Dordrecht.
Lijken wel Italianen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoelang blijven jullie met zijn tweetjes nog doorhuilen?
Dus zal wel zo gelijk worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax komt achterin niet tot nauwelijks in de problemen.
Zo?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Loopt vooral verongelijkt te kijken.
Heuse dreigementen dit.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er stond twee, of moet ik even de edit geschiedenis openbaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En? Het zou me echt geen mallemoer boeien wat de scheidsrechter wel of niet goed doet als Ajax bij wijze van spreken tegen DoCos speelt.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus als het een slechtere tegenstander is mag de arbitrage falen
quote:
Bij Chelsea - Burnley kreeg de arbitrage het anders voor elkaar Chelsea punten af te snoepen. Je weet het maar nooit.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En? Het zou me echt geen mallemoer boeien wat de scheidsrechter wel of niet goed doet als Ajax bij wijze van spreken tegen DoCos speelt.
Dat was wel de meest treurige blunder van dit jaar.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Chelsea - Burnley kreeg de arbitrage het anders voor elkaar Chelsea punten af te snoepen. Je weet het maar nooit.
Zeker omdat hij een bruin is?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:11 schreef Caland het volgende:
Cabral gaat vandaag scoren met zo'n bananenschot.
Die was tegen Legia zo bagger.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon straks Tete inbrengen voor V Rhijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |