Loosduinen is ook mijn Action.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:46 schreef benkruk het volgende:
Kitkat kokos en PB gekocht en geprobeerd. Beide erg lekker.
In Loosduinen lag er nog zat afgelopen woensdag.
Ja, ik blijf bezig(!)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:02 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ik vind de amaretto staafjes verslavend..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef Yi-Long het volgende:
Maar goed, op deze manier pas ik over een paar maanden natuurlijk nooit in mijn bikini, dus ik ga weer even wat minderen qua chocolade...
Bij de Action in Arnhem waren ze van de week nog! Ik heb er 5 gekocht en vlieg ook met Ryanairquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:34 schreef viezequiche het volgende:
Ik was gisteren naar de Action om te kijken of ze die Anne O'Leary koffertjs hadden om als handbagage mee te nemen. Hij stond wel bij de kaartjes maar kon hem niet vinden (bij twee filialen). Wel zo'n koffertje van Leonardo maar die wieltjes steken ontzettend uit en dat risico durf ik niet te nemen, ik vlieg namelijk met Ryanair.
Heeft iemand die Anne O'Leary koffertjes onlangs nog ergens gezien? Want indien dat niet zo is ga ik wel gewoon naar de IKEA.
Hahaquote:Op zondag 22 maart 2015 22:35 schreef Zelfscanner het volgende:
http://www.action.nl/100-(...)unststof-div-kleuren
Hoe een fout kan je makenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:43 schreef Amarantha het volgende:
http://www.action.nl/100-(...)lastisch-koord-groen
Ga kijken zou ik zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef jpg97 het volgende:
Weet iemand of ze bij de Action de werckmann dekzeil 3x4m blauw nog hebben?
http://www.action.nl/werckmann-dekzeil-3x4m-blauw
Wel gezien bij die in Utrecht!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:00 schreef MacorgaZ het volgende:
50-pack normale ballonnen voor iets van 50 cent, metallic-kleur ballonnen per zakje van 20 ofzo en nog wat ballonnen met dierenplaatjes erop.
Geen slagroomspuit bij de Action trouwens...
Echt zo een. In de associatie met ballonnen begrijp ik wel wat voor slagroomspuit je bedoelt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Denk dat je een andere bedoelt, of echt zo een?
[ afbeelding ]
Whehe, oké, vet. Was die daar dan ook Action-goedkoop of alsnog iets van 15 euro?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt zo een. In de associatie met ballonnen begrijp ik wel wat voor slagroomspuit je bedoelt.
Ik heb niet naar de prijs gekeken, weet alleen dat ik verrast was dat hij er stond omdat mijn huisgenoot er ook wel even naar heeft moeten zoeken idd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Whehe, oké, vet. Was die daar dan ook Action-goedkoop of alsnog iets van 15 euro?
Als de Action hier hem ook goedkoop heeft weet ik wat m'n vrienden als cadeau krijgen
Haha, heb die van mij gewoon van de Blokker, samen met de patronen (die achter de kassa bewaard wordenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb niet naar de prijs gekeken, weet alleen dat ik verrast was dat hij er stond omdat mijn huisgenoot er ook wel even naar heeft moeten zoeken idd.
Let me know, als jij het eerder uitvogelt dan ik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Haha, heb die van mij gewoon van de Blokker, samen met de patronen (die achter de kassa bewaard worden), maar daar is die 20 euro en verwacht van de Action wel iets van 8.95 ofzo
Ga je met zo'n ding rondlopen? Regel gewoon zo'n klein ding, ben de naam kwijt, zo'n klein cilindertje, werkt perfect.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Denk dat je een andere bedoelt, of echt zo een?
[ afbeelding ]
Een crackerquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ga je met zo'n ding rondlopen? Regel gewoon zo'n klein ding, ben de naam kwijt, zo'n klein cilindertje, werkt perfect.
O die is gaaf! Ik ben er gisteren geweest maar die heb ik niet gezien. Morgen maar s terug denk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand misschien het insectenhotel van Action?
Is het een beetje degelijk of kan ik beter een duurdere kopen?
[ afbeelding ]
Wapwereldquote:
Lijkt me eigenlijk best handigquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef Zelfscanner het volgende:
http://www.action.nl/100-(...)aar-div-modellen-klr
Het zal toch niet waar zijn
Vriesblaren na een weekendfestivalquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wapwereldwel opletten voor je klauwen, mijne bevriezer bijna bij het opendraaien
http://www.wapwinkel.com/catalogsearch/result/?q=Cracker
Je hebt een dashboardkastje van 10 cm3?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk best handigVoor in mn auto want ik vergeet nog wel eens een zonnebril mee te nemen en die past mooi in mn dashboardkastje
Nee gewoon veel spullen erinquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:14 schreef Twiitch het volgende:
Je hebt een dashboardkastje van 10 cm3?
Het zijn wel waardeloze ballonnenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:00 schreef MacorgaZ het volgende:
50-pack normale ballonnen voor iets van 50 cent, metallic-kleur ballonnen per zakje van 20 ofzo en nog wat ballonnen met dierenplaatjes erop.
Geen slagroomspuit bij de Action trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |