Uh, nee. Spotnet is afhankelijk van usenet. Zonder newsserver download je met spotnet helemaal niets.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Spotnet is maar een aanbieder natuurlijk?
Zit al jaren bij Ewekaquote:Op zondag 22 februari 2015 17:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uh, nee. Spotnet is afhankelijk van usenet. Zonder newsserver download je met spotnet helemaal niets.
Ja dat is het probleem kijk je 2 seizoenen moet je een jaar= Wachten Maar weet je niet meer hoe en wat precies, begin je nog een keer opnieuw etcquote:Op zondag 22 februari 2015 17:36 schreef redboyke het volgende:
[..]
sinds iedereen in huis popcorntime gebruikt heb ik gezegd dat ik ging stoppen met films downloaden aangezien het veel plaats inneemt voor films dat niemand kijkt.
vroeger keek ik meer films maar ben ondertussen overgeschakeld op series. meer verbondenheid en spanning.
[..]
daarom moet je meer downloaden dan dat je kan kijkenof per seizoen een serie kijken dan hoef je nooit te wachten. kijk je een season ven iets anders. tegen dan zit je alweer een maand verder ofzo.
series kunnen altijd beetje rechtgetrokken worden per aflevering maar een slechte film blijft een slechte film.
dat probleem had ik vroeger toen ik nog manueel downloade. dat tegen de tijd dat het terug begint je nietmeer weet welke series je allemaal volgde. met sonarr worden die automatisch gedownload.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem kijk je 2 seizoenen moet je een jaar= Wachten Maar weet je niet meer hoe en wat precies, begin je nog een keer opnieuw etc
Walking death net zo ook mee gestopt met kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2015 17:55:28 ]
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
dat probleem had ik vroeger toen ik nog manueel downloade. dat tegen de tijd dat het terug begint je nietmeer weet welke series je allemaal volgde. met sonarr worden die automatisch gedownload.Probleem blijft je kunt niet lekker door kijken. ook dan moet je weer een week wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
ja ok u win. jij download 2 series en wacht een week ik download 260series en hop van de een naar de andere en bij sommige begin ik pas te kijken als ze complete zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Probleem blijft je kunt niet lekker door kijken. ook dan moet je weer een week wachten
Maar niet alle series vind ik leuk/of na 5 afleveringen word het flauwquote:Op zondag 22 februari 2015 17:59 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja ok u win. jij download 2 series en wacht een week ik download 260series en hop van de een naar de andere en bij sommige begin ik pas te kijken als ze complete zijn.
er zijn genoeg series die ended zijn die je nog niet gezien hebt.
net als jouw comments. ik ben klaar.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar niet alle series vind ik leuk/of na 5 afleveringen word het flauw
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
net als jouw comments. ik ben klaar.
Dat dus.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:59 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja ok u win. jij download 2 series en wacht een week ik download 260series en hop van de een naar de andere en bij sommige begin ik pas te kijken als ze complete zijn.
er zijn genoeg series die ended zijn die je nog niet gezien hebt.
nee daarnet werkte het nog maar /register werkt niet als je al ingelogd bent blijkbaar.quote:
Als het goed is gaat hij nooit meer open.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:29 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Och, hij gaat niet meer open het komende jaar dus dit is een redelijke prijs.
Sonarr is zelf gratis.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:38 schreef Syrena het volgende:
Dat Sonarr ziet er goed uitMoet ik daar nog iets extra voor doen/betalen? Gebruik eztv tot nu toe voor series, en Spotnet voor ebooks.
PFmonkey vanmorgen nog geregistreerd
Tnx. Heb op binaries4all een duidelijke uitleg gevonden.quote:
Ik ga het er ook op zetten, hoor er wel goede verhalen over.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:05 schreef T_Fuff het volgende:
Ben zelf de overstap naar Sonarr aan het maken, met name na het lezen van dit stuk.
Met name handling van failed downloads en de kwaliteit/release keuze zoals bij couchpotato aanwezig zijn hebben me overgehaald.
Interface is wat dat betreft ook een tikkeltje mooier.
Jullie horen mijn bevindingen!
DM je mailadres maar.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:52 schreef AceHighHugo het volgende:
Damn, ik was te laat voor PFmonkey. Iemand toevallig een invite over?
Donatie na een maand trial, eenmalig.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:37 schreef Beach het volgende:
Is PFmonkey gratis of een donatie verplicht?
Hoeft niet. Je moet 1 keer per maand inloggen bij je gratis account, en limiet van 10 nzb's per dag.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Donatie na een maand trial, eenmalig.
Vind ik wel, genoeg goede indexers.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:12 schreef TC03 het volgende:
Is Usenet tegenwoordig nog de moeite waard? Ik heb het jarenlang gebruikt maar op een gegeven moment werden de nzb's te moeilijk vindbaar.
Met goede indexers is Usenet springlevendquote:Op maandag 23 februari 2015 20:12 schreef TC03 het volgende:
Is Usenet tegenwoordig nog de moeite waard? Ik heb het jarenlang gebruikt maar op een gegeven moment werden de nzb's te moeilijk vindbaar.
Welnee. Het is morsdood.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:26 schreef Beavis het volgende:
[..]
Met goede indexers is Usenet springlevend
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Donatie na een maand trial, eenmalig.
oh dat is meer dan zat voor mequote:Op maandag 23 februari 2015 20:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je moet 1 keer per 30 maanden inloggen bij gratis account, en limiet van 10 nzb's per dag.
eenmalige 10euro donatie vind ik niet veel geld. zeker als je met paypal kan betalen en niet moet zitten kutten met bitcoins.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
oh dat is meer dan zat voor me
ik houd me aanbevolen voor als iemand een invote over heeft
Haha, dat is geluk hebben 😀. Ik kan nog steeds die actie van 4 maanden voor 14 euro nemen. Was de beste deal ever.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Newsdemon vindt mij erg lief denk ik. Medio november vorig jaar voor één maand betaald met bitcoin en ik kan nog steeds gewoon downloaden.
Erg content met newsdemon nog steedsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:47 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Haha, dat is geluk hebben 😀. Ik kan nog steeds die actie van 4 maanden voor 14 euro nemen. Was de beste deal ever.
Ok laat ik het anders zeggenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:16 schreef redboyke het volgende:
ja standaard http://localhost:8989/
en sickbeard en sonarr downloaden niks
sabnzbd doe dat
heb je download client ingesteld en indexers?
zou normaal in de achtergrond moeten werken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:37 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ok laat ik het anders zeggen
Zodra ik me browser sluit, stuurt Sonarr niks meer naar Sabnzb.
Tenzij ik me browser weer open.
Notice en takedowns zijn er heel hoog. Bij besloten indexers als dog en monkey stukken minder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:07 schreef mrPanerai het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bespottelijk aan spotnet?
Werkt bij mij prima, alles wat ik via binsearch opzoek, vind ik daar ook wel en meestal nog met de subs erbij.
hij leest je series map wel en maakt een lijstje maar je moet manueel op add klikken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Volgens de website importeert hij gewoon je bibliotheek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |