abonnement Unibet Coolblue
pi_150058770
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:16 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om autisme. Het is gewoon logisch nadenken. Als je een pasgeboren baby inspuit met troep/gif dan kan je nagaan dat dat iets doet met een kind.
Ook al heeft die "troep" de kindersterfte gigantisch doen teruglopen?

En hoe is dat logisch nadenken, kijk eens naar de claims van de anti-vaccinatie lobby (en niet te vergeten de sites die ze gebruiken die vol staan met advertenties voor homeopathische vervangers, follow the money geld blijkbaar weer eens niet voor het alternatieve circuit) daar is niks logisch aan. Het getuigd van grote onkunde, zoals Cad/izzy73 hier ook weer laat zien met "ik werd vroeger ook niet ingeent" .

Dat geld ook voor de opvattingen over de behandeling van kanker, de algemene denkwijze bij de zogenaamde waarheidszoekers schijnt te zijn dat artsen altijd kiezen voor de meest winstgevende behandeling, word natuurlijk totaal niet onderbouwt en komt ook totaal niet overeen met de werkelijkheid. Ja chemo is een rot behandeling maar ook artsen adviseren dit pas als er geen andere opties zijn en ja gelukkig komen er andere opties vanuit "bigpharma" zoals bijvoorbeeld hormoontherapie.
pi_150058785
Sorry maar hoe denk je nou in godsnaam iemand te overtuigen met:
- ik denk dat (huisdieren) vaccineren onzin is
- baby's krijgen "gif" ingespoten en als je logisch nadenkt is dat slecht

Vaccinatie is geen gif maar een kleine hoeveelheid van het virus waar je tegen vaccineert en je lichaam dwingt antistoffen aan te maken.

Je wordt ook niet gevaccineerd om te voorkomen dat je een virus oploopt, maar om je lichaam voor te bereiden dat virus te verslaan.

Denken dat een vaccin voor baby's net zo zwaar is als voor volwassenen :')

Als Re of Pietverdriet mijn lekenvisie wat verder kan ondersteunen, graag.

Jullie beiden leveren jullie 0 onderbouwing. "logisch nadenken", oh ja, hoe zit dat dan, met die logica?

Mensen die hun kinderen niet vaccineren vind ik nog barbaarser dan ze besnijden als er geen medische noodzaak toe is. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150058808
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Er zit hier een groepje users die met elkaar geen enkele tegenspraak duldt op vaccinatie of andere westerse medische zaken. Het is een soort van cult.
De betekenis van het woord cult is je ook vreemd of niet? De "pro vaccinatie" club gebruikt namelijk argumenten, de anti-vaccinatie lobby niet en die heeft dan dus ook meer overeenkomsten met een cult.
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:39:58 #104
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_150059064
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ook al heeft die "troep" de kindersterfte gigantisch doen teruglopen?

En hoe is dat logisch nadenken, kijk eens naar de claims van de anti-vaccinatie lobby (en niet te vergeten de sites die ze gebruiken die vol staan met advertenties voor homeopathische vervangers, follow the money geld blijkbaar weer eens niet voor het alternatieve circuit) daar is niks logisch aan. Het getuigd van grote onkunde, zoals Cad/izzy73 hier ook weer laat zien met "ik werd vroeger ook niet ingeent" .

Dat geld ook voor de opvattingen over de behandeling van kanker, de algemene denkwijze bij de zogenaamde waarheidszoekers schijnt te zijn dat artsen altijd kiezen voor de meest winstgevende behandeling, word natuurlijk totaal niet onderbouwt en komt ook totaal niet overeen met de werkelijkheid. Ja chemo is een rot behandeling maar ook artsen adviseren dit pas als er geen andere opties zijn en ja gelukkig komen er andere opties vanuit "bigpharma" zoals bijvoorbeeld hormoontherapie.
Dat is maar de vraag (nooit bewezen) en als dat zo zou zijn, dan mag je dus niet meer kritisch zijn op dat spul?
Feyenoord!
pi_150059090
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als kind heb ik de meeste vaccinaties niet eens gehad en mijn zusjes al helemaal niet. Je ging daar gewoon doorheen, gekker nog als een vriendje de mazelen of de bof had dan moest je daar maar gaan spelen hopende dat je aangestoken werd. Effe uitzieken en het was gedaan. Ik kan me die tijd nog goed herinneren dat de één na de ander aangestoken werd en niemand aan overleden of iets ernstig aan overgehouden.
N=1
Da's hetzelfde als zeggen dat airbags niet nodig zijn omdat jij nog nooit een aanrijding hebt gehad.

Qua mazelen/bof ging de hele school in quarantaine om verdere uitbraak te voorkomen.
En voor zo'n andere leuke ziekte genaamd 'polio'; mijn peettante is gedeeltelijk verlamd daardoor.

Wederom; N=1, your mileage may vary, maar statistiek laat goed zien wat het nut is geweest van algehele vaccinatie.
De mensheid heeft alleen geen lange termijn geheugen lijkt wel.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:41:47 #106
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_150059113
quote:
18s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:27 schreef El_Matador het volgende:
Sorry maar hoe denk je nou in godsnaam iemand te overtuigen met:
- ik denk dat (huisdieren) vaccineren onzin is
- baby's krijgen "gif" ingespoten en als je logisch nadenkt is dat slecht

Vaccinatie is geen gif maar een kleine hoeveelheid van het virus waar je tegen vaccineert en je lichaam dwingt antistoffen aan te maken.

Je wordt ook niet gevaccineerd om te voorkomen dat je een virus oploopt, maar om je lichaam voor te bereiden dat virus te verslaan.

Denken dat een vaccin voor baby's net zo zwaar is als voor volwassenen :')

Als Re of Pietverdriet mijn lekenvisie wat verder kan ondersteunen, graag.

Jullie beiden leveren jullie 0 onderbouwing. "logisch nadenken", oh ja, hoe zit dat dan, met die logica?

Mensen die hun kinderen niet vaccineren vind ik nog barbaarser dan ze besnijden als er geen medische noodzaak toe is. :r
Prima das dan jouw mening. Ik vind mensen die hun kinderen gewoon laten vaccineren zonder te weten hoe of wat (en daar val jij dus ook onder) barbaars.
Feyenoord!
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:43:08 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150059142
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Prima das dan jouw mening. Ik vind mensen die hun kinderen gewoon laten vaccineren zonder te weten hoe of wat (en daar val jij dus ook onder) barbaars.
Nou, als jij wel weet hoe of wat het zit kan je ons vast wel uitleggen waarom vaccins niet werken, en waarom ze als gif/troep bestempeld dienen te worden :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:43:27 #108
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_150059152
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

De betekenis van het woord cult is je ook vreemd of niet? De "pro vaccinatie" club gebruikt namelijk argumenten, de anti-vaccinatie lobby niet en die heeft dan dus ook meer overeenkomsten met een cult.
Tuurlijk, de antivaccinatielobby gebruikt geen argumenten zeker......

De enige woorden die de pro-vaccinatieclub gebruiken zijn wetenschap gemixt met scheldwoorden en het naar beneden halen van de discussiepartner.
Feyenoord!
pi_150059174
Ik vraag me nu ook af wat de anti-vaxxers in dit topic doen als ze gebeten worden door een hondsdol dier. De enige werkende behandeling is namelijk een vaccinatie, anders ga je er onherroepelijk dood aan.
pi_150059193
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat is maar de vraag (nooit bewezen) en als dat zo zou zijn, dan mag je dus niet meer kritisch zijn op dat spul?
Wat is nooit bewezen?

Uiteraard mag je kritisch zijn maar dat is wat anders dan hier lopen roeptoeteren dat artsen moordenaars zijn, vaccins gif zijn, autisme veroorzaken enz en al helemaal zonder deugdelijke onderbouwing (onderbouwing is namelijk niet hetzelfde als een link dumpen van een anti-vaccinatie site vol met homeopathische reclame)
pi_150059238
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tuurlijk, de antivaccinatielobby gebruikt geen argumenten zeker......

De enige woorden die de pro-vaccinatieclub gebruiken zijn wetenschap gemixt met scheldwoorden en het naar beneden halen van de discussiepartner.
Nee jij en anderen hier gebruiken geen argumentatie.

En ja wetenschap is nu net de verklaring waarom vaccineren werkt.
pi_150059243
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Prima das dan jouw mening. Ik vind mensen die hun kinderen gewoon laten vaccineren zonder te weten hoe of wat (en daar val jij dus ook onder) barbaars.
Sja Japie, zo lok je reacties als die van SP natuurlijk uit: je onderbouwt niets en gaat op geen enkel punt dat ik aandraag in. Niets.

Vingers in de oren, ingestraald Jomandawater drinken en je kinderen het risico op voorkoombare ziektes geven.

In de tijd van mijn oma waren er nog geen vaccinaties. Als kind heeft ze door polio een blind oog opgelopen.

Dat risico wil jij jouw kinderen aandoen terwijl je het kan voorkomen.

Barbaars. En mij niet kritisch noemen is de gotspe van de dag. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:47:58 #113
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_150059287
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou, als jij wel weet hoe of wat het zit kan je ons vast wel uitleggen waarom vaccins niet werken, en waarom ze als gif/troep bestempeld dienen te worden :)
Google is je vriend, ga dat niet weer voorkauwen hier. Maar het is sowieso al gif als een klein babytje ingespoten word met een hele hoge concentratie van een bepaalde ziekte. Het immuunsysteem van een baby is nog hardstikke kwetsbaar. Er zijn genoeg onderzoeken die uitwijzen dat door op zo'n jonge leeftijd zo'n enorm heftige stoot te geven op het immuunsysteem dat een kind daarna nooit meer de gezondheid opbouwt wat ze op had kunnen bouwen zonder die vaccinatie en dus veel vatbaarder is voor ziektes.
Feyenoord!
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:49:12 #114
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_150059314
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat is nooit bewezen?

Uiteraard mag je kritisch zijn maar dat is wat anders dan hier lopen roeptoeteren dat artsen moordenaars zijn, vaccins gif zijn, autisme veroorzaken enz en al helemaal zonder deugdelijke onderbouwing (onderbouwing is namelijk niet hetzelfde als een link dumpen van een anti-vaccinatie site vol met homeopathische reclame)
Het is niet bewezen dat veel van die ziektes door vaccinatieprogramma's zijn uitgeroeid of gewoon door betere leefomstandigheden van mensen.
Feyenoord!
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:49:39 #115
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_150059331
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:46 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee jij en anderen hier gebruiken geen argumentatie.

En ja wetenschap is nu net de verklaring waarom vaccineren werkt.
Ik gebruik alleen maar argumentatie.......
Feyenoord!
pi_150059344
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:47 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Google is je vriend, ga dat niet weer voorkauwen hier. Maar het is sowieso al gif als een klein babytje ingespoten word met een hele hoge concentratie van een bepaalde ziekte. Het immuunsysteem van een baby is nog hardstikke kwetsbaar. Er zijn genoeg onderzoeken die uitwijzen dat door op zo'n jonge leeftijd zo'n enorm heftige stoot te geven op het immuunsysteem dat een kind daarna nooit meer de gezondheid opbouwt wat ze op had kunnen bouwen zonder die vaccinatie en dus veel vatbaarder is voor ziektes.
Jij denkt dat vaccins voor babies net zo sterk zijn als voor volwassenen. _O-

De 1e keer reageerde je niet dus blijkbaar zit het zo. :6
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:50:42 #117
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150059367
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:47 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Google is je vriend, ga dat niet weer voorkauwen hier. Maar het is sowieso al gif als een klein babytje ingespoten word met een hele hoge concentratie van een bepaalde ziekte. Het immuunsysteem van een baby is nog hardstikke kwetsbaar. Er zijn genoeg onderzoeken die uitwijzen dat door op zo'n jonge leeftijd zo'n enorm heftige stoot te geven op het immuunsysteem dat een kind daarna nooit meer de gezondheid opbouwt wat ze op had kunnen bouwen zonder die vaccinatie en dus veel vatbaarder is voor ziektes.
Srtomannen Japie :) Dat doen ze helemaal niet. Is ook wel weer een hint dat je zelf eigenlijk helemaal niet weet hoe het werkt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:51:26 #118
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_150059389
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja Japie, zo lok je reacties als die van SP natuurlijk uit: je onderbouwt niets en gaat op geen enkel punt dat ik aandraag in. Niets.

Vingers in de oren, ingestraald Jomandawater drinken en je kinderen het risico op voorkoombare ziektes geven.

In de tijd van mijn oma waren er nog geen vaccinaties. Als kind heeft ze door polio een blind oog opgelopen.

Dat risico wil jij jouw kinderen aandoen terwijl je het kan voorkomen.

Barbaars. En mij niet kritisch noemen is de gotspe van de dag. :')
Waar zeg ik dat? Ik heb gewoon geen zin om veel te typen. Ben net wakker namelijk. Jij bent niet goed op de hoogte (zeg je zelf) omtrent dit onderwerp dus hoe kan je dan een geinformeerde mening geven?
Feyenoord!
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:52:17 #119
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_150059421
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Srtomannen Japie :) Dat doen ze helemaal niet. Is ook wel weer een hint dat je zelf eigenlijk helemaal niet weet hoe het werkt.
Wat doen ze niet?
Feyenoord!
pi_150059464
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:51 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Ik heb gewoon geen zin om veel te typen. Ben net wakker namelijk. Jij bent niet goed op de hoogte (zeg je zelf) omtrent dit onderwerp dus hoe kan je dan een geinformeerde mening geven?
Nee, dat schreef ik niet. Ik ben een leek, want niet medisch geschoold.

Ik zie je anders heel veel typen maar nergens onderbouwing noch argumentatie. NIETS.

"Neem het maar van mij aan"
"Google maar"

Als dat het "niveau" van de discussie moet zijn, kom dan gewoon terug als je "wel zin hebt om veel te typen".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:56:13 #121
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150059508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:52 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat doen ze niet?
Zeer hoge concentraties virus inspuiten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:58:41 #122
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_150059581
je kan via google inderdaad genoeg vinden over kritisch vaccineren mocht je daar interesse in hebben. Alles wat je op BNW post wordt snel onderuit gehaald dit geldt niet alleen voor vaccineren maar zowat alle 'conspiracies' ik zie daar het nut dus niet meer van in om het te posten en voor weet ik niet wat allemaal uitgemaakt te worden. Van mijn collega weet ik dat ouders uit haar vriendenkring hun kinderen ook bewust niet hebben laten vaccineren. De kinderen zijn nu jonge volwassenen, niks aan de hand dus maar dit zal dan vast een toevalstreffer zijn geweest? Zelf zegt collega nu ook als ze het over kon doen dan zou ze haar kinderen ook niet laten vaccineren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:01:16 #123
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_150059649
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zeer hoge concentraties virus inspuiten.
Vergeleken met volwassenen. Maar wie bepaalt of de concentratie die ze baby's inspuiten hoog is of niet?
Feyenoord!
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:02:34 #124
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_150059684
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, dat schreef ik niet. Ik ben een leek, want niet medisch geschoold.

Ik zie je anders heel veel typen maar nergens onderbouwing noch argumentatie. NIETS.

"Neem het maar van mij aan"
"Google maar"

Als dat het "niveau" van de discussie moet zijn, kom dan gewoon terug als je "wel zin hebt om veel te typen".
De gebruikte hulpstoffen in DKTP-Hib, Pneu, BMR, DKTP, DTP, HPV vaccins voor kinderen
- Aluminiumfosfaat is een metaal. Bewezen toxische effecten op het zenuwstelsel en is tevens één van de mogelijke oorzaken van de ziekte van Alzheimer.
- Calciumchloride (dihydraat) is schadelijk bij inslikken en inademen. Het is een afvalproduct van bepaalde industriële procedés. Het tast vele metalen en bouwmaterialen aan. Het kan irritatie geven aan aderen, longen, maag-darmkanaal en ander weefsel. Het moet in elke vorm worden weggehouden van kinderen.
- Fenolrood (phenolsulfonphthalein), Ph indicator inkt. Genotoxisch. Mogelijke oorzaak van lever-, nier-, hart- en luchtwegbeschadiging.
- Formaldehyde (formaline) is zeer giftig. Verstoort het immuunsysteem. Kan chronische bronchitis en oogirritatie veroorzaken. Het Internationaal Agentschap voor Kankeronderzoek (IARC) en de Wereldgezondheidsorganisatie (WGO) hebben sinds 2004 bewezen dat deze stof kankerverwekkend is.
- 2-fenoxyethanol is giftig en de ether van fenol en etheenglycol (antivries). Irriterend voor ogen, huid en luchtwegen, veroorzaakt een ernstige verstoring van het centraal zenuwstelsel. In hoge dosering is het dodelijk.
- Kaliumfosfaat wordt gebruikt als voedingsadditief (E340) en kan hyperactiviteit, darmstoornissen en een onbalans in het natuurlijk calcium / fosforevenwicht veroorzaken.
- Kaliumchloride (E508) is een zout dat van nature in het lichaam voorkomt en speelt een rol bij het reguleren van het kloppen van het hart. Zowel een te hoge als een te lage extra dosering kaliumchloride kan gevaarlijk zijn voor het hart.
- Neomycine kan bij een te hoge dosis giftig werken op het gehoor en de nieren.
- Magnesiumsulfaat (E518) kan diarree en nieraandoeningen veroorzaken.
- Mannitol (E421) is zoet- en antiklontermiddel dat zuurheid, uitdroging, nierstenen, misselijkheid, duizeligheid, flauwvallen en andere nare gevolgen kan geven.
- Medium 199 is een complex medium dat Polysorbaat 80 en andere substanties bevat.
- Mononatrium glutamaat (MSG-E621) geeft hersenbeschadiging in het gebied van de hypothalamus, beschadiging van het hormoonstelsel, de vernietiging van hersencellen, problemen met voortplanting, leermoeilijkheden, hartritmestoornissen, verergert de symptomen van astma en kanker. Door peuters en kleuters aan MSG-E621 bloot te stellen wordt de kans op gezondheidsproblemen in hun leven zeer vergroot.
- Polysorbaat 80 (E433) wordt gebruikt in ijsjes, oogdruppels en antivries. De mogelijke bijwerkingen zijn: uitslag, jeuk, moeilijk ademhalen, gezwollen mond, gezicht, lippen of tong, troebel zicht, pijn in de borst, verward zijn, flauwvallen, onregelmatige hartslag en griepachtige symptomen als koorts, rillingen en een zere strot, aanvallen, bleke huid, diarree, duizeligheid, hoofdpijn, overgeven, chronische moeheid, zwellingen in armen en benen, zuurstoftekort, spraakproblemen en gewichtstoename.
- Zoutzuur (E 507) wordt in zeer kleine hoeveelheden in zwembaden gebruikt. Mogelijke aantasting van het slijmvlies van de slokdarm en de maag. Beschadiging van de bloedvaten. Ook de ademhaling en de bloedsomloop kunnen worden aangetast.

De gebruikte hulpstoffen in griep- en pandemievaccins voor kinderen en volwassenen
- Aluminium hydroxide is een metaal. Bewezen toxische effecten op het zenuwstelsel en is tevens een van de mogelijke oorzaken van de ziekte van Alzheimer.
- Calciumchloride (dihydraat) is schadelijk bij inslikken en inademen. Het is een afvalproduct van bepaalde industriële procedés. Het tast vele metalen en bouwmaterialen aan. Het kan irritatie geven aan aderen, longen, maag-darmkanaal en ander weefsel. Het moet in elke vorm worden weggehouden van kinderen.
- Dinatriumfosfaat-dodecahydraat (E339) kan hyperactiviteit, darmstoornissen en verstoring van het natuurlijke calcium / fosforevenwicht geven.
- Dinatriumwaterstoffosfaat zijn witte of kleurloze kristallen die oogirritatie kunnen veroorzaken.
- Kaliumchloride (E508) is een zout dat van nature in het lichaam voorkomt en speelt een rol bij het reguleren van het kloppen van het hart. Zowel een te hoge als een te lage extra dosering kaliumchloride kan gevaarlijk zijn voor het hart.
- MF-59 bestaat uit Squaleen, Polysorbaat 80 en Sorbitaan Trioleaat (span 85) Deze cocktail zorgt ervoor dat het immuunsysteem geen onderscheid meer maakt tussen de ingespoten Squaleen en de lichaamseigen Squaleen waardoor zeer ernstige neurologische schade wordt veroorzaakt!
- Octoxinol 10 is als matig giftig geclassificeerd bij de onderzoeken op ratten. (Overgenomen uit de samenstellingslijst van Glaxo Smith Klein).
- Polysorbaat 80 (E433) wordt gebruikt in ijsjes, oogdruppels en antivries. De mogelijke bijwerkingen zijn: uitslag, jeuk, moeilijk ademhalen, gezwollen mond, gezicht, lippen of tong, troebel zicht, pijn in de borst, verward zijn, flauwvallen, onregelmatige hartslag en griepachtige symptomen als koorts, rillingen en een zere strot, aanvallen, bleke huid, diarree, duizeligheid, hoofdpijn, overgeven, chronische moeheid, zwellingen in armen en benen, zuurstoftekort, spraakproblemen en gewichtstoename.
- Squaleen is een lichaamseigen stof en kan goed verwerkt worden mits oraal ingenomen. Ingespoten veroorzaakt (de cocktail MF-59) en Squaleen voor een forse aanzwengel-reactie van het immuunsysteem om Squaleen aan te vallen. Het immuunsysteem maakt daarbij echter geen onderscheid meer tussen de ingespoten Squaleen en de lichaamseigen Squaleen waardoor zeer ernstige neurologische schade wordt veroorzaakt!
- Sorbitaan-trioleaat (span 85) is een gevaarlijke werkzame stof in combinatie met Squaleen en Polysorbaat 80. Deze combinatie zorgt ervoor dat het immuunsysteem geen onderscheid meer maakt tussen de ingespoten Squaleen en de lichaamseigen Squaleen waardoor zeer ernstige neurologische schade wordt veroorzaakt!
- Thimerosal (kwik) wordt gebruikt als conserveringsmiddel. Neurotoxine veroorzaakt psychologische, neurologische en immunologische problemen. Veroorzaakt ontstaan van autisme en gerelateerde aandoeningen. Er is een enorme stijging in incidentie van autisme (1 op 67, waar het voorheen 1 op 20.000 was). Er is recent een massaclaim gevoerd door moeders van kinderen geboren met autisme.

http://www.familieblij.nl/page97.php
Feyenoord!
pi_150059701
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is niet bewezen dat veel van die ziektes door vaccinatieprogramma's zijn uitgeroeid of gewoon door betere leefomstandigheden van mensen.
Ja dat is het wel en dat is je ook al meerdere malen aangetoond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')