Zou niet gek zijn inderdaad. Met al zijn kloontjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:18 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Zijn beide moslimhatende flikkers. Dus misschien wel
Ah ja, duidelijk. Die heb ik ook nog wel eens een ander accountje zien hebben, maar die ben ik vergeten (zulke info moet ook niet te lang op je harde hersenschijf staan).quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:27 schreef Zaebos het volgende:
Gevonden trouwens...
KLB / De moslimomroep
Dat is met alles zo. Als een blanke een neger ziet, ziet hij ook eerst de neger en dan pas de persoon, andersom ook. Als iemand een man/vrouw ziet, ziet hij ook eerst zijn of haar geslacht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ah ja, duidelijk. Die heb ik ook nog wel eens een ander accountje zien hebben, maar die ben ik vergeten (zulke info moet ook niet te lang op je harde hersenschijf staan).
Tja, het moet ook niet meevallen om homo te zijn. Kan me best goed voorstellen dat je je dan miskent kan gaan voelen, en vaak gekrenkt, omdat mensen vaak eerst de homo zien die je bent, en dan pas de persoon (als het daar nog van komt..).
Newsflash: Minstens 50% van Nederland haat moslims. Of beter gezegd minstens 50% van de wereld. Ze worden overal uitgekotst. Alleen naïeve flikkers als jij proberen deze mensen op te dringen aan het verstandige deel van het volk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:18 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Zijn beide moslimhatende flikkers. Dus misschien wel
Door haat verzwolgen worden dat is pas eng.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:28 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Newsflash: Minstens 50% van Nederland haat moslims. Of beter gezegd minstens 50% van de wereld. Ze worden overal uitgekotst. Alleen naïeve flikkers als jij proberen deze mensen op te dringen aan het verstandige deel van het volk.
Maar mark my words, het goed zal overwinnen van het kwaad, en de zieke geest die islam heet zal niet zegevieren.
Helaas zal er eerst heel veel bloed gaan vloeien voordat dit kwaad verdelgt zal worden. En dat hebben we dan allemaal te danken aan de domme Europeanen waaronder jijzelf.
Ik haat jullie allemaal. Al jullie homohaters. Maar weet dat ik me niet klein laat krijgen. Of jullie mijn geboorte nou ongedaan hadden willen zien of niet, ik zit mijn tijd uit, and I ain't goin no motherfuckin' where!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:34 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Door haat verzwolgen worden dat is pas eng.
Haat voedt zich evenals liefde met de kleinste dingen; alles kan er toe bijdragen. Zoals de beminde persoon niets kwaads kan doen, zo kan de gehate niets goeds doen.
Gaat het allemaal wel goed, Appie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:40 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Ik haat jullie allemaal. Al jullie homohaters. Maar weet dat ik me niet klein laat krijgen. Of jullie mijn geboorte nou ongedaan hadden willen zien of niet, ik zit mijn tijd uit, and I ain't goin no motherfuckin' where!
Nee, die weg moeten en kunnen we niet gaan. Leuk als idee, in de praktijk te ellendig voor woorden en ook niet te doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:28 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Newsflash: Minstens 50% van Nederland haat moslims. Of beter gezegd minstens 50% van de wereld. Ze worden overal uitgekotst. Alleen naïeve flikkers als jij proberen deze mensen op te dringen aan het verstandige deel van het volk.
Maar mark my words, het goed zal overwinnen van het kwaad, en de zieke geest die islam heet zal niet zegevieren.
Helaas zal er eerst heel veel bloed gaan vloeien voordat dit kwaad verdelgt zal worden. En dat hebben we dan allemaal te danken aan de domme Europeanen waaronder jijzelf.
Uhm, wie zegt dat iedereen homohaters zijn? Dat maak jij ervan. Sta er dan boven en laat je dan niet zo opfokken want je doet niet anders. Slecht voor je hart.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:40 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Ik haat jullie allemaal. Al jullie homohaters. Maar weet dat ik me niet klein laat krijgen. Of jullie mijn geboorte nou ongedaan hadden willen zien of niet, ik zit mijn tijd uit, and I ain't goin no motherfuckin' where!
Hij neukt tenminste. Dat kan van jou niet gezegd worden. Of vergrijp jij je aan Disney-knuffelbeesten waar je een (klein) gat in hebt gemaakt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:35 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Bah, weer zo'n vieze geitenneuker
Er zijn maar twee type hetero's: degene die je haten in je gezicht en degene die je haten achter je rug om.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Uhm, wie zegt dat iedereen homohaters is? Dat maak jij ervan. Sta er dan boven en laat je dan niet zo opfokken want je doet niet anders. Slecht voor je hart.
Maar heb je ondertussen al eens contact gehad met een professionele psycholoog. Je zou daadwerkelijk baat kunnen hebben bij een gesprek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:40 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:42 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Hij neukt tenminste. Dat kan van jou niet gezegd worden. Of vergrijp jij je aan Disney-knuffelbeesten waar je een (klein) gat in hebt gemaakt?
Nee. Mensen hebben ook nog een karakter wat ze definieert zonder ze in een hokje te plaatsen. Zo zwart/wit ligt het nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:43 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Er zijn maar twee type hetero's: degene die je haten in je gezicht en degene die je haten achter je rug om.
Dat zijn dus alle hetero's?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:43 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Er zijn maar twee type hetero's: degene die je haten in je gezicht en degene die je haten achter je rug om.
Volgens mij is hij weer in zijn elementquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaat het allemaal wel goed, Appie?
It's all in your own mind! Verre van objectief allemaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:40 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
poeh wat een negatieve, persoonlijke kernovertuiging.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:43 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Mooie samenvatting van de issues die Abraham hier al jaren vertoont.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
poeh wat een negatieve, persoonlijke kernovertuiging.
Wat een slachtoffermoraal ook.
Luistert hij toch niet naar. Dat joch is zo narcistisch als de pest. Hij vindt die haat die hij over zich heen krijgt wel leuk, want dan voelt hij zich speciaal. Als hij gewoon normaal zou doen, dan valt hij niet op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar heb je ondertussen al eens contact gehad met een professionele psycholoog. Je zou daadwerkelijk baat kunnen hebben bij een gesprek.
Er zijn hele cursussen over hoe om te gaan met moeilijke mensen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
Mooie samenvatting van de issues die Abraham hier al jaren vertoont.
Weer zo'n feel good hippie artikel over 'negatieve' mensen. Het leven is nou eenmaal niet altijd rozengeur en manenschijn. Negatieve mensen belichten vaak een kant van het verhaal wat dichterbij de werkelijkheid zit dan iemand die het vanaf een roze wolk bekijkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:58 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Er zijn hele cursussen over hoe om te gaan met negatieve mensen...
https://www.newstart.nl/b(...)mensen-in-3-stappen/
Maar bovenal hoop ik dat ie op een dag eens oog krijgt voor z'n eigen aandeel in z'n kutleven. Al is het maar een fractie van een seconde. Dat het licht eens effe aangaat op die donkere zolderkamer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |