De actie van een geobsedeerde gek.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:11 schreef Swlabr het volgende:
Wat, waarom haalt iemand dit nou naar boven..?
Doe niet zo achterlijk door te gaan ontkennen dat dit ook een kloon is van jou. Of wou je zelfs beweren dat jij Abraham-de-Lacy niet bent?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:49 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Ja man. 99% van de topics op dit forum zijn van mij, dus deze ook uiteraard. Ben je nu serieus aan het speuren naar "mogelijke" kloons van mij?
En dan zeggen dat ik issues heb
quote:Op zondag 22 februari 2015 01:03 schreef richolio het volgende:
Had gewild dat ik kon zeggen dat ik me hier niet een beetje in kon vinden
En dat is nu precies waarom jij je eigen advies zou moeten opvolgen en lekker langs moet gaan bij die zielenknijper. Succes met het verwerken van je miserabele leventjequote:
zelfs een blinde ziet nog dat jij dit bentquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:49 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Ja man. 99% van de topics op dit forum zijn van mij, dus deze ook uiteraard. Ben je nu serieus aan het speuren naar "mogelijke" kloons van mij?
En dan zeggen dat ik issues heb
Misschien heeft hij wel een meervoudige persoonlijkheidsstoornis ofzo. En ze hebben allemaal een account aangemaakt op FOK! Dat zou ook een mogelijkheid kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zelfs een blinde ziet nog dat jij dit bent
Hij maakt ook met ieder account precies dezelfde opmerking over schizofrenie (met verkeerde betekenis wel) als hij boos isquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:49 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een meervoudige persoonlijkheidsstoornis ofzo. En ze hebben allemaal een account aangemaakt op FOK! Dat zou ook een mogelijkheid kunnen zijn.
Dm 2thmx voor finasteride stripsquote:Op zondag 22 februari 2015 01:10 schreef Zaquiari het volgende:
[..]
Dat is PRECIES wat ik wil. Nergens last van hebben, geen slaaf zijn van een dierlijke instinct. Heerlijk!
Dat begrijp ik nu ook ineensquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:21 schreef Zaebos het volgende:
Wow.... Dit is dus ook een topic van Baloe-de-beer? Dit is best wel ernstig. Als hij nou 's normaal zou doen...
Jij lijkt me de perfecte kandidaat om boeddhist te worden, en dan zelfs met de monikkenstatus!quote:Op zondag 22 februari 2015 00:49 schreef Zaquiari het volgende:
Ik lijd alleen maar, en alles lijkt zo moeilijk. De mensen om me heen passen niet bij me, de hele wereld waarin ik leef past niet bij me. Ik wil niets van dit alles, het is echt een en al frustrerend!
Soms weet ik niet eens meer wat ik nu werkelijk voel. Dan vraag ik me af of ik überhaupt nog wel wat voel. Ik ben gewoon zo eraan gewend om ongelukkig te zijn dat het bijna neutraal lijkt. Ik voel me gevangen in iets, maar wat weet ik zelf niet.
Ik zou willen dat dit alles wegging.
...quote:Op zondag 22 februari 2015 10:31 schreef Zaquiari het volgende:
Punt is dat ik op zich wel seks kan krijgen
enige*quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
Enigste wat beter is dan seks is drugs.
Hoe doe je dat dan precies?quote:
Er stond me iets bij dat hij tegen deadprez zei dat hij diens vader in de aars had genomen. Dus ik Googlede op die kernwoorden en kwam opeens hier. Wel een heel ander topic, maar obviously een kloon van appie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan precies?
Joshi hiroshi is baloequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:27 schreef Zaebos het volgende:
Gevonden trouwens...
KLB / De moslimomroep
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |