Dat slaat ook nergens op natuurlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een homoseksueel die moslims haat.
Goh
Ow jawel. Als iets wat weet wat het is om achtergesteld te worden om wie je bent zou je beter moeten weten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op natuurlijk.
Oh op die manier. Ik vatte het op als 'goh, weer een homo die moslims haat'. Excuus.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow jawel. Als iets wat weet wat het is om achtergesteld te worden om wie je bent zou je beter moeten weten.
Haha, je hebt je kansen meteen verspeelt meid. Inleveren dat paspoort, je verraad je eigen kaarten weer. Jij bent precies alles wat ik haat, met je schijt geloof. Je verwacht respect maar wil andere van een toren dumpen. Je kunt me wat.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een homoseksueel die moslims haat.
Goh
Wie ben jij om mensen hun paspoort af te laten nemen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:19 schreef joshi-hiroshi het volgende:
[..]
Haha, je hebt je kansen meteen verspeelt meid. Inleveren dat paspoort, je verraad je eigen kaarten weer. Jij bent precies alles wat ik haat, met je schijt geloof. je verwacht respect maar wil andere van een toren dumpen. Je kunt me wat.
Wtf dude. Jij moet jezelf laten nakijken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:19 schreef joshi-hiroshi het volgende:
[..]
Haha, je hebt je kansen meteen verspeelt meid. Inleveren dat paspoort, je verraad je eigen kaarten weer. Jij bent precies alles wat ik haat, met je schijt geloof. Je verwacht respect maar wil andere van een toren dumpen. Je kunt me wat.
Vandaar dat je het weer zo denigrerend omschrijft. Je bent geen haar beter dan die ''broeders'' van je. Kom vooral niet naast me wonen. Ben echt klaar met jullie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wtf dude. Jij moet jezelf laten nakijken.
Persoonlijk boeit het mij niet zo dat je van de anussen bent.
Als hij nog in de kast zit, is het er één met een doorzichtige deur.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:22 schreef Stimorol- het volgende:
Snap nu wel dat hij erg vaak 'meid' zegt.
Dat doet ze dus niet. Al vatte ik het ook verkeerd op.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:24 schreef joshi-hiroshi het volgende:
[..]
Vandaar dat je het weer zo denigrerend omschrijft. Je bent geen haar beter dan die ''broeders'' van je. Kom vooral niet naast me wonen. Ben echt klaar met jullie.
Zegt de valse nicht met travestie neigingen. Zoek een leven kerelquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:25 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Als hij nog in de kast zit, is het er één met een doorzichtige deur.
Fap je nog steeds op vaders uit Disneyfilms?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:28 schreef joshi-hiroshi het volgende:
[..]
Zegt de valse nicht met travestie neigingen. Zoek een leven kerel
quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:28 schreef joshi-hiroshi het volgende:
[..]
Zegt de valse nicht met travestie neigingen. Zoek een leven kerel
Nooit gedaan, maar ik pakte jou vader gisteravond in z'n harige aars. En oh wat vond hij het lekker. Hij kreunde het uit als een gillende keukenmeid.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Fap je nog steeds op vaders uit Disneyfilms?
Kijk het begint weer jongens.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:31 schreef joshi-hiroshi het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar ik pakte jou vader gisteravond in z'n harige aars. En oh wat vond hij het lekker. Kreunde het uit als een gillende keukenmeid.
Wtf??? Leg uit...quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:44 schreef joshi-hiroshi het volgende:
[..]
Goede koude douche. Hebben ze wel verdiend. Hahaha
Maak jezelf niet zo belachelijk!quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:31 schreef joshi-hiroshi het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar ik pakte jou vader gisteravond in z'n harige aars. En oh wat vond hij het lekker. Hij kreunde het uit als een gillende keukenmeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |