noem je Sap dan Sap of Leon?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:00 schreef Weissman het volgende:
Ik lig vaak met MsMessy in een deuk om Sap.
die jonge is echt kaolo grappig
Lekker gezellie tog same fokken op de bank.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
bullshit, lucht je hart assum
Ik lach vaak hardop met JB om McNulty bijv.
met jouw humor denk ik niet dat het grappig isquote:Op zondag 22 februari 2015 21:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lekker gezellie tog same fokken op de bank.
En je moest eens weten waar ik om lach.
Can neither confirm nor denyquote:Op zondag 22 februari 2015 21:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
met jouw humor denk ik niet dat het grappig is
nahquote:Op zondag 22 februari 2015 21:05 schreef McNulty het volgende:
Maar eigelijk werden de jelly feels je gewoon te veel ossum.
Ik ben er voor jequote:Op zondag 22 februari 2015 21:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hey Jacqueline de Bruin. Ja man. Hold me.
Ja ik was daar vrij goed inquote:Op zondag 22 februari 2015 21:12 schreef Weissman het volgende:
weten jullie dat spelletje nog dat je iemand anders moest nadoen?
Ik ook geloof ik, echt 1 keer zeg maar.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:11 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb wel een keer om mcnulty gelachen.
dat is die homoquote:Op zondag 22 februari 2015 21:15 schreef seto het volgende:
haha dat is klokov
nu ben ik
ik had net een reet te doen ipv geen reet
snap je
ik heb een gozer in zijn kont genomen
haha
mooi he
meteen daarna douche genomen ook. Brr.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik, echt 1 keer zeg maar.
#confessions
Ik deed gauw alsof ik kuchtequote:Op zondag 22 februari 2015 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
meteen daarna douche genomen ook. Brr.
Als Coca Cola met een cherry smaakjequote:Op zondag 22 februari 2015 15:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hi skatj
Hoe smaakt leipe mocro flavour nou eigelijk?
#levensvragen
Ga 500 days of summer kijkenquote:
Lol die heb ik net gedronken. Echt.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als Coca Cola met een cherry smaakje
Voor mannen werkt het niet zo.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ga 500 days of summer kijkengoede, post breakup get over it want ze was eigenlijk toch best stom, film
Volgens die film welquote:
http://www.blackdragonblo(...)ediness-and-oneitis/quote:Op zondag 22 februari 2015 21:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Volgens die film weldacht een kijkje te hebben in de mannelijke psyche
Maarre hoe werkt het dan, gelijk de volgende charteren?
Wat een deprimerend, randje autistisch stukje tekstquote:Op zondag 22 februari 2015 21:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
http://www.blackdragonblo(...)ediness-and-oneitis/
quote:7. Old news if you’ve already read my stuff before, but I always have sex several times a week, every single week, and always with more than one woman. The only exception to this is if I’m out of town on business. (And sometimes even then…)
Falsequote:Op zondag 22 februari 2015 21:44 schreef McNulty het volgende:
Ossum moet gewoon doen wat iedereen doet na een break-up. Hete seks hebben met een nieuw persoon.
That'll do.
ik vond haar in hunger games maar een 7.2/10quote:Op zondag 22 februari 2015 21:47 schreef stinkie het volgende:
Ik heb net honger games aangezet
Hoop dat die katniss d'r tieten net zo gied uitkomen als in american hustle
had het zelf niet gelezen om eerlijk te zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 21:48 schreef JackieBrown het volgende:
Wat een deprimerend, randje autistisch stukje tekst
herinner ik me niets vanquote:Op zondag 22 februari 2015 21:52 schreef seto het volgende:
jackie
pas op voor je weer gepua'd wordt
je was er altijd al zo vatbaar voor
zal ik eens de ridder met de grote lans bij jou komen spelen dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens niet om het één of ander maar ik heb het volwassen leven opgegeven en een fort gebouwd door twee banken tegen elkaar aan te zetten en kijk nu films en eet döner met gezelschap onder een dekentje. TOPIDEE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |