Vind de anime echt zwaar bagger, maar de manga is nou ook niet bepaald denderend.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ah nee dat clubje dat Ansatsu animeert kan beter banketbakker worden, want dit gaat hem niet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Nah, je moet het niet willen vergelijken met de grotere shonens, maar het is lekker luchtig en bij vlagen erg grappig. De manga is gewoon okay, de anime een gefrituurde tumor.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vind de anime echt zwaar bagger, maar de manga is nou ook niet bepaald denderend.
Anime Ltd gaat hem opnieuw op BD uitbrengen later dit jaar. Ik ben benieuwd, hun collector's editions waren tot nu toe de moeite waard.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bazenserie. Er komt een beetje van terug in Durarara.
Ik begon met de manga op een maandag en was er doorheen op woensdagquote:Op zondag 22 februari 2015 16:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, je moet het niet willen vergelijken met de grotere shonens, maar het is lekker luchtig en bij vlagen erg grappig. De manga is gewoon okay, de anime een gefrituurde tumor.
Ja precies, er zitten geen gevolgen of echte risico's aan vast. Heel feel-good, je moet het maar trekken (hihi).quote:Op zondag 22 februari 2015 20:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik begon met de manga op een maandag en was er doorheen op woensdaghet leest heerlijk weg inderdaad, al is het soms wat te kindvriendelijk. Ik bedoel maar, een manga over huurmoordenaars die niemand vermoorden?
Gaat in mijn lijstje.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bazenserie. Er komt een beetje van terug in Durarara.
Wow, wat een vet seizoen.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:19 schreef Qunix het volgende:
http://www.crunchyroll.co(...)ts-lineup-introduced
Plus...
[ afbeelding ]
Must see
GitS: AAA
Knights of Sidonia S2
Knights of Sidonia Movie
Free! OVA
Attack on Titan OVA 3
Attack on Titan Movie 1
Proberen
The Heroic Legend of Arslan
Ninja Slayer
Sound!
Gundam The Origin Part 1 OVA
Zo te zien zijn die Amagi OVA's het vervolg van de twee eerdere specials. Meh. Meuk.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
De vervolgen:
Amagi Brillant Park OVA
Nieuwe Gintamaquote:Op zondag 22 februari 2015 22:19 schreef Qunix het volgende:
http://www.crunchyroll.co(...)ts-lineup-introduced
Is dat kijkbaar? Ik wil al ik weet hoe lang iets over Harlock zien, en ik weet nog dat ik deze film graag wou zien toen hij aangekondigd werd, maar goed, inmiddels ben ik een kleine dertig afleveringen van Kingdom en drie films van Berserk wijzer, en denk dat ik van de letters CG(I) in die volgorde reflexief wegschrik. Dat terwijl een paar van mijn favorite Amerikaanse animatiefilms en series wel gewoon volledig in doormiddel van CG gemaakt zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |