abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 april 2015 @ 19:02:20 #151
131603 Afwazig
Serious business
pi_151490728
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:27 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Kan hij helemaal leeg zijn? Dan even een poos aan de oplader.
Kan niet. Vanochtend 100% en vanmiddag voor die uitviel 60% oid.. Na een ticket zegt Oneplus dit:

##- Please type your reply above this line -##
Your request has been updated. To add additional comments, reply to this email with your message typed above this line.

Leo
Leo (OnePlus)
Apr 8, 22:59


Thank you for getting in touch. We do apologize for the inconvenience.
Please follow these steps:

1) Keep the phone for 12 hours without touching and charging...
2) Charge with official charger and usb for 6 hours(after the above mentioned steps) and then
3) Pull off the usb and put back again ... and you may get a LOW battery screen again staying for 4 / 5 mins...
4) Now don't try to boot or anything.. let it charge for 1 hour or more.
5) Now finally boot your device by pressing power button for few seconds
6) Phone should boot normally…

If this doesn't solve our problem, please provide us a video of the problem so I can escalate your concern to our tech team.

Best Regards,
Leo

Dat maar ff proberen.
  donderdag 9 april 2015 @ 02:28:37 #152
97745 Thorical
finding a way
pi_151505848
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Kan niet. Vanochtend 100% en vanmiddag voor die uitviel 60% oid.. Na een ticket zegt Oneplus dit:

##- Please type your reply above this line -##
Your request has been updated. To add additional comments, reply to this email with your message typed above this line.

Leo
Leo (OnePlus)
Apr 8, 22:59

Thank you for getting in touch. We do apologize for the inconvenience.
Please follow these steps:

1) Keep the phone for 12 hours without touching and charging...
2) Charge with official charger and usb for 6 hours(after the above mentioned steps) and then
3) Pull off the usb and put back again ... and you may get a LOW battery screen again staying for 4 / 5 mins...
4) Now don't try to boot or anything.. let it charge for 1 hour or more.
5) Now finally boot your device by pressing power button for few seconds
6) Phone should boot normally…

If this doesn't solve our problem, please provide us a video of the problem so I can escalate your concern to our tech team.

Best Regards,
Leo

Dat maar ff proberen.
Ik heb onlangs ook problemen gehad, waarbij dit stappenplan de oplossing zou zijn. Bij mij was hij toen wel overdischarged...
Ik had het stappenplan alleen online gevonden en de laadcycli die ze daar aangaven waren wel langer. Een dag laden, een nacht niet, en dan weer in de lader en dan na een half uur opstarten.

Maar het heeft waarschijnlijk dus te maken met misconfiguratie van de batterij
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 9 april 2015 @ 10:20:43 #154
97745 Thorical
finding a way
  donderdag 9 april 2015 @ 13:29:16 #155
131603 Afwazig
Serious business
pi_151513280
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Kan niet. Vanochtend 100% en vanmiddag voor die uitviel 60% oid.. Na een ticket zegt Oneplus dit:

##- Please type your reply above this line -##
Your request has been updated. To add additional comments, reply to this email with your message typed above this line.

Leo
Leo (OnePlus)
Apr 8, 22:59

Thank you for getting in touch. We do apologize for the inconvenience.
Please follow these steps:

1) Keep the phone for 12 hours without touching and charging...
2) Charge with official charger and usb for 6 hours(after the above mentioned steps) and then
3) Pull off the usb and put back again ... and you may get a LOW battery screen again staying for 4 / 5 mins...
4) Now don't try to boot or anything.. let it charge for 1 hour or more.
5) Now finally boot your device by pressing power button for few seconds
6) Phone should boot normally…

If this doesn't solve our problem, please provide us a video of the problem so I can escalate your concern to our tech team.

Best Regards,
Leo

Dat maar ff proberen.
Dit heeft geholpen. Vanochtend heb ik hem aan de lader gelegd en toen reageerde hij weer. Stond iets in het scherm met battery low en een rij chinese tekens.
  donderdag 9 april 2015 @ 13:29:43 #156
131603 Afwazig
Serious business
pi_151513297
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:25 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik heb onlangs ook problemen gehad, waarbij dit stappenplan de oplossing zou zijn. Bij mij was hij toen wel overdischarged...
Ik had het stappenplan alleen online gevonden en de laadcycli die ze daar aangaven waren wel langer. Een dag laden, een nacht niet, en dan weer in de lader en dan na een half uur opstarten.

Maar het heeft waarschijnlijk dus te maken met misconfiguratie van de batterij
Toch vreemd hoe dit kan. Dat ding is net nieuw en er is niks geks meer gebeurt. Nooit kuren gehad ook.
pi_151520214
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Toch vreemd hoe dit kan. Dat ding is net nieuw en er is niks geks meer gebeurt. Nooit kuren gehad ook.
Ja, vreemd inderdaad, lijkt erop dat mensen er lastvan hebben gekregen sinds die nieuwe update (058 of 038 oid??). Ik had het zelf een maandje geleden (had hem toen ongeveer een half jaar). Maar toen heb ik hem inderdaad wel hard leeg laten lopen, was gewoon bezig met een spelletje terwijl de batterij niet zo veel power meer had... Dat op 40-60% ineens uitvallen vind ik nog wel raarder eigenlijk :S
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 10 april 2015 @ 16:55:48 #158
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_151553895
getpeid twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 15:30:57 .@jorgepenteado CM12s just passed certification today. Thanks for the patience, expect rollout in the next few days. reageer retweet
CM12s dus over een paar dagen.
  zaterdag 11 april 2015 @ 12:27:53 #159
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151574741
Iemand die een invite voor een bamboe achterkant wil :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 11 april 2015 @ 12:32:15 #160
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151574871
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:27 schreef RobertNL het volgende:
Iemand die een invite voor een bamboe achterkant wil :D
^O^ ik vind t een aanrader. Staat erg mooi, kost wat, maar dan heb je ook wat. Kwalitatief ook erg goed imo.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_151584463
Nog iemand 'n invite nodig?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_151593582
Invite voor de liefhebber:

https://account.oneplus.net/invite/claim/GLJS-CV7Z-Q8F2-OJID (laatste blokje omdraaien!)
Whatever...
  maandag 13 april 2015 @ 15:04:25 #163
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_151646142
getpeid twitterde op maandag 13-04-2015 om 05:22:40 We've learned it's irresponsible to give ETA's when we're not sure. Let's do probabilities (rollout start): today 75%, Tue 15%, Wed 10% reageer retweet
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_151648577
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
getpeid twitterde op maandag 13-04-2015 om 05:22:40 We've learned it's irresponsible to give ETA's when we're not sure. Let's do probabilities (rollout start): today 75%, Tue 15%, Wed 10% reageer retweet
Zal ook wel weer in fases gaan denk ik?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 13 april 2015 @ 16:20:00 #165
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_151648674
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 16:16 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zal ook wel weer in fases gaan denk ik?
Ga ik wel van uit, simpelweg om de load te verdelen.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_151652660
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2015 16:20 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Ga ik wel van uit, simpelweg om de load te verdelen.
Zal binnen een paar uur nadat de eerste hem heeft ontvangen wel op xda verschijnen. Handmatig flashen is net zo makkelijk.
pi_151672046
Iemand al bekeken?
pi_151672174
Je kan al handmatig flashen. Hoe? Staat op xda en op het oneplus forum.
  dinsdag 14 april 2015 @ 13:14:43 #169
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151676392
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Kan niet. Vanochtend 100% en vanmiddag voor die uitviel 60% oid.. Na een ticket zegt Oneplus dit:

##- Please type your reply above this line -##
Your request has been updated. To add additional comments, reply to this email with your message typed above this line.

Leo
Leo (OnePlus)
Apr 8, 22:59

Thank you for getting in touch. We do apologize for the inconvenience.
Please follow these steps:

1) Keep the phone for 12 hours without touching and charging...
2) Charge with official charger and usb for 6 hours(after the above mentioned steps) and then
3) Pull off the usb and put back again ... and you may get a LOW battery screen again staying for 4 / 5 mins...
4) Now don't try to boot or anything.. let it charge for 1 hour or more.
5) Now finally boot your device by pressing power button for few seconds
6) Phone should boot normally…

If this doesn't solve our problem, please provide us a video of the problem so I can escalate your concern to our tech team.

Best Regards,
Leo

Dat maar ff proberen.
Ziet er naar uit dat ik hetzelfde heb nu. Batterij zat nog rond de 40% en telefoon reageert nu nergens meer op. Vanavond maar eens hiermee aan de slag...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:22:17 #170
131603 Afwazig
Serious business
pi_151678125
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Ziet er naar uit dat ik hetzelfde heb nu. Batterij zat nog rond de 40% en telefoon reageert nu nergens meer op. Vanavond maar eens hiermee aan de slag...
Oké nou troost je, het is op te lossen ik had het namelijk gisteren weer :P.

Mocht het nog niet werken heb ik hier ook nog een mail van Oneplus:
quote:
Thank you for reaching us. I'm sorry to hear that you're having problem with your phone.

Make sure the charger and the voltage of your power outlet are compatible.
Check to see if your power outlet is working by plugging in any other appliance.
Check to see if the charger is securely plugged into the outlet and that the cable is intact.
If your battery is completely out of power, let the phone charge for at least 5 minutes before turning it on.
If left plugged in for a long time, the battery may discharge itself and leave the phone with insufficient power to turn on.

or

If your device does not power on, first make sure to try with a different cable, a different charger, and a different USB port or electrical outlet to troubleshoot the charging aspect. As for turning on, we recommend pressing the power button 5 times for 30 seconds to force on and off.

If this doesn't help, try holding the Volume Down and Power buttons for 10 seconds to activate recovery mode or Volume Up and Power buttons for 5 seconds to activate fastboot mode, and let me know if this turns on the device.
Vooral het dikgedrukte heeft volgens mij geholpen. Dus eerst 30 seconden de powerknop inhouden 5x en dan 12 uur laten liggen. Daarna 10 minuten aan de lader leggen en de telefoon aanzetten.
pi_151694666
Ondertussen is CM12 hier ook geinstalleerd. Moest het wel zelf doen, maar alsnog geen apps/data kwijt. :)
pi_151770300
Voor de liefhebbers 2 invites, 1 dag geldig:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:55:44 #173
131603 Afwazig
Serious business
pi_151770593
Wanneer komt de OTA update van CM12?
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:26:27 #174
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151771507
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:55 schreef Afwazig het volgende:
Wanneer komt de OTA update van CM12?
niet

COS12 wel als je nu CM11s draait, kwestie van geduld.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 17 april 2015 @ 18:32:10 #175
131603 Afwazig
Serious business
pi_151779649
Ik draai gewoon stock. Heb de laatste update. Heb je misschien een indicatie?
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:41:07 #176
97745 Thorical
finding a way
pi_151786692
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:32 schreef Afwazig het volgende:
Ik draai gewoon stock. Heb de laatste update. Heb je misschien een indicatie?
Iemand een idee waar een OTA update afhankelijk van is? Ik heb net even gechecked bij mijn systeem updates of ie al wou update. Maar hij had nog niks gevonden. (Draai gewoon C11s)
Die word door de server(s) bij cyanogen gepusht , geheel random naar welke apparaten. Afwachten dus.
Ik hoop dat je er iets aan hebt/genoegen mee neemt.En anders moet je het zelf op je OPO zetten.
http://builds.cyngn.com/cyanogen-os...263178b74/cm-12.0-YNG1TAS0YL-bacon-signed.zip
How to Install:-

1)Download the zip
2)Place it in your phone memory.
3)Reboot into recovery(I flashed it with TWRP)
4)Wipe Cache(Factory Reset) and Install the zip.
5) You are done!!!

Make sure you have at least 50% battery and on CM11S 05Q(rooted or stock, both will work)
  maandag 20 april 2015 @ 13:13:26 #177
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151856377
https://oneplus.net/nl/accessories

Invites zijn gone, ook voor de bamboo covers. En screenprotector en case zijn nu met korting te krijgen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_151919271
Ik had probleem dat scherm niet oplichte bij inkomend gesprek.
Bij de scherm instellingen per ongeluk ontwaken voorkomen uitvinken en was opgelost.
Misschien nog mensen die dit hebben.
pi_152010219
Onlangs met een OPO zitten spelen, damn, wat ligt dat ding perfect in de hand.
  woensdag 29 april 2015 @ 11:28:21 #180
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_152118644
Weet iemand of dit een betrouwbare bron is ? OnePlus en Cyanogen hebben er nog niks over vrijgegeven volgens mij :o :'(

quote:
Speaking in Beijing at the Global Mobile Internet Conference, Cyanogen's Kirt McMaster and Steve Kondik have been discussing the past and future of the fledgling company. After a fairly rocky relationship, it may not surprise you to hear that Cyanogen and OnePlus are parting ways, as Cyanogen looks for new hardware vendors to bring its custom Android OS to market.


According to Cyanogen's Steve Kondik, the two companies ultimately had different goals for its software and, as a result, there were collisions between personalities as the two attempted to proceed with their own visions. Not to mention that the two stepped on each other's toes when it came to launching the OnePlus One in India last year. Cyanogen had already signed an exclusive deal with rival low cost smartphone manufacturer MicroMax, which temporarily banned the sale of OnePlus handsets powered by the custom OS in India.


"That's probably the last you will see from that partnership." ... "Two new companies are trying to do crazy stuff, a lot of people collide." - Steve Kondik

Kirt McMaster doesn't seem particularly happy with the way the relationship went or ended. He believes that OnePlus essentially piggybacked on the Cyanogen brand name and that the company wouldn't have sold many handsets without its market appeal. Although, he did wish OnePlus the best in the future. In an email, OnePlus co-founder Carl Pei described the relationship as more "mutually beneficial."


"Without Cyanogen, OnePlus would have sold like one device in international markets," ... "Essentially they built their brand on the back of Cyanogen." - Kirt McMaster

However, this by no means is the last that we'll be seeing of Cyanogen in the smartphone space. The company is apparently already working with new partners, specifically ones which can scale up production to reach the international market quicker. No brands have been mentioned by name, although another low-cost Chinese manufacturer seems likely. However, it seems that Cyanogen is keen to break free of the competitive Chinese marketplace and into the international market, and is looking for a partner with similar global ambitions.

We'll have to wait and see who Cyanogen can convince to abandon the security of Google's Android ecosystem in favour of its own ambitious plans.


"OnePlus shipped reasonable volume, but nothing compared to what some of these other partners can ship," ... "we are working with partners that can scale much quicker."

As for OnePlus, the company has its new Oxygen OS to fill the gap left by Cyanogen OS, which looks as if it will take over as the primary OS for future handset releases and updates. Although, Cyanogen will continue to offer support to devices still running its OS.
http://www.androidauthori(...)with-oneplus-604572/
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 29 april 2015 @ 23:07:46 #181
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_152140079
Zojuist die update van CM12 ofzo binnegekregen, en dus geïnstalleerd, maar wat een waardeloze update... :N

Screen-brightness is verneukt. Voorheen was het nog steeds redelijk helder wanneer ik hem maar een paar tikjes aan had staan, maar nu dus veels te donker.

Daarnaast zijn alle buttons (mapjes/apps) erg lelijk, ook nadat ik andere keuzes instel (allemaal lelijke vierkante blokken overal omheen), en heb nu al een paar keer een foutmelding gekregen zodra ik naar settings ga. Lock-screen is ook verneukt. Was eerst prima: dubbel-tap, dan slide naar beneden.

Spijt dat ik die update heb uitgevoerd. :N Dit is meer achteruitgang ipv vooruitgang. :N
  woensdag 29 april 2015 @ 23:21:32 #182
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152140449
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Weet iemand of dit een betrouwbare bron is ? OnePlus en Cyanogen hebben er nog niks over vrijgegeven volgens mij :o :'(

[..]

http://www.androidauthori(...)with-oneplus-604572/
is niet echt nieuws. Waarom denk je dat ze oxygen hebben gebouwd
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152144192
Afgelopen vrijdag de Oneplus One besteld voor mijn vriendin, hij zou 7 uur vanmorgen vertrokken zijn vanuit Gatwick UK, dus ben benieuwd wanneer ik hem hier kan verwachten :o
pi_152145536
quote:
"OnePlus shipped reasonable volume, but nothing compared to what some of these other partners can ship," ... "we are working with partners that can scale much quicker."
mag toch hopen dat ze niet een oem zoals Elephone of dergelijke bedoelen.
Oneplus (OPPO) heeft toch wel iets betere productie faciliteiten dan de meeste Chinese smartphone makers. (En ik zie Huawei, Xiaomi of ZTE nog geen CM draaien)
  donderdag 30 april 2015 @ 12:51:52 #185
99295 perezoso
blankjoekel
pi_152149520
quote:
99s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist die update van CM12 ofzo binnegekregen, en dus geïnstalleerd, maar wat een waardeloze update... :N

Screen-brightness is verneukt. Voorheen was het nog steeds redelijk helder wanneer ik hem maar een paar tikjes aan had staan, maar nu dus veels te donker.

Daarnaast zijn alle buttons (mapjes/apps) erg lelijk, ook nadat ik andere keuzes instel (allemaal lelijke vierkante blokken overal omheen), en heb nu al een paar keer een foutmelding gekregen zodra ik naar settings ga. Lock-screen is ook verneukt. Was eerst prima: dubbel-tap, dan slide naar beneden.

Spijt dat ik die update heb uitgevoerd. :N Dit is meer achteruitgang ipv vooruitgang. :N
Dat van brightness is aan te passen, zelf ook gedaan maar ik zit op 44S dus ik weet niet zeker of dat nog steeds aan te passen is, denk van wel want CM.

Settings -> Display & lights -> Brightness -> klik op tandwiel rechts -> klik op adjust in het midden onder.

Is wel ff pielen, ik heb zelf:
Lux --- %
0 tm 100 --- 9 %
200 tm 1000 --- 26%
2000 tm 3000 --- 51%
5000 tm 30000 --- 100%

Veel stapjes hetzelfde want anders fluctueert het te vaak vind ik. Kan waarschijnlijk wel beter maar vind het wel best zo.

Edit: oh wacht denk niet dat dit invloed heeft, dit gaat over automatische afstelling, maar misschien toch een optie voor je om het naar behoefte in te stellen.


Weet iemand waar de kleurtemperatuur in te stellen is? Ik heb het ooit gevonden in 33 maar nu kan ik het niet meer terugvinden.
pi_152150820
Waar of wanneer kun je invites voor de one plus two kopen/krijgen?
blablablabla
  donderdag 30 april 2015 @ 13:51:23 #187
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152151124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:39 schreef Elan het volgende:
Waar of wanneer kun je invites voor de one plus two kopen/krijgen?
Dude pls. Hij is nog niet eens aangekondigd
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 30 april 2015 @ 15:28:07 #188
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_152153527
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:51 schreef perezoso het volgende:

[..]

Dat van brightness is aan te passen, zelf ook gedaan maar ik zit op 44S dus ik weet niet zeker of dat nog steeds aan te passen is, denk van wel want CM.

Settings -> Display & lights -> Brightness -> klik op tandwiel rechts -> klik op adjust in het midden onder.

Is wel ff pielen, ik heb zelf:
Lux --- %
0 tm 100 --- 9 %
200 tm 1000 --- 26%
2000 tm 3000 --- 51%
5000 tm 30000 --- 100%

Veel stapjes hetzelfde want anders fluctueert het te vaak vind ik. Kan waarschijnlijk wel beter maar vind het wel best zo.

Edit: oh wacht denk niet dat dit invloed heeft, dit gaat over automatische afstelling, maar misschien toch een optie voor je om het naar behoefte in te stellen.

Weet iemand waar de kleurtemperatuur in te stellen is? Ik heb het ooit gevonden in 33 maar nu kan ik het niet meer terugvinden.
Thanks, maar ik had het al gevonden. De update had de automatische brightness weer aangepast, maar dat vind ik fucking irritant, dus normaal gesproken heb ik dat uitstaan. Nu dus ook weer uitgezet en toen was het gewoon weer prima wanneer ik de brightness heel laag zette... :)

Lock-screen blijft kut, en icoontje van de batterij wil ik terug naar een circle met percentage erin, maar die optie schijnt nu te ontbreken op mijn phone, terwijl anderen die optie wel hebben in hun menu, dus dat is een beetje vreemd...

Chrome-browser lijkt nu wat sneller, maar ik had in het begin wat problemen dat ik niet meer onderling de tabs kon veranderen rechtsboven in de browser, maar daarvoor moest ik even iets veranderen in de settings van de browser, dus dat was gelukkig snel opgelost.
pi_152157393
Heb vandaag de laatste update geïnstalleerd cm12 op mijn oneplus, maar ik vind de witte achtergrond in het menu spuuglelijk zeg. Kan dit aangepast worden ergens bij instellingen?

http://imgur.com/kf0N25G
Allo!
pi_152157737
Zoek 'n leuk thema uit: https://play.google.com/store/search?q=cm12%20theme

Ik heb deze, donker en daardoor voor mij erg bruikbaar: https://play.google.com/s(...).theme.darkholo.cm12
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 30 april 2015 @ 18:49:15 #191
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_152158020


Ik vind die borders om de icoontjes echt te fucking lelijk voor woorden, en in dat menu waar Pelle over klaagt zitten ze ook... :N

En ALS er dan perse borders omheen moeten, dan horen we dat zelf in te moeten kunnen stellen qua kleur, ipv al die wisselende kleurrijke meuk.

Maar wanneer je een ander thema pakt, waar er verdomd weinig van zijn btw (gratis), dan heb je vaak dat die onderste icoontjes niet strak vierkant zijn, maar van die hele lelijke grafische icoontjes, dus die lelijke telefoon enzo... :N

Ik wil dus dat strakke vierkante houden, maar zonder die lelijke borders. Oftewel, heel simpel, gewoon zoals het fucking was, voor de waardeloze update.

En ik wil mijn lock-screen terug naar zoals ie was.

Qua fonts zou ik trouwens ook meer keus willen, en meer vrijheid over WAAR ik WELKE fonts wil plaatsen.
pi_152159242
Stel je niet zo aan zeg. Als je een ander thema wil, dan betaal je daar toch voor?
  donderdag 30 april 2015 @ 20:08:12 #193
131603 Afwazig
Serious business
pi_152160386
Nog steeds geen update.
  donderdag 30 april 2015 @ 20:08:48 #194
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152160403
Wees blij. Video's werken van geen kant
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152160946
quote:
11s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dude pls. Hij is nog niet eens aangekondigd
Q3 toch :@
Bedoel ook meer algemeen, zo'n invite werkt dat als een pre-order? Wil er wel op tijd bij zijn dit keer.
blablablabla
  donderdag 30 april 2015 @ 20:41:21 #196
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_152161509
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
Stel je niet zo aan zeg. Als je een ander thema wil, dan betaal je daar toch voor?
Hoezo stel ik me aan!?

Phone was prima, geen enkele complaints van mij over wat dan ook: Zij gooien er een update uit, en vervolgens coole lock-screen compleet weg, alle icons kut, battery-icon kan ik niet meer veranderen, etc etc.

Volgens mij hoort een update de zaken BETER te maken, ipv lelijker en slechter en coole shit eruit te slopen...
pi_152161726
quote:
99s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hoezo stel ik me aan!?

Phone was prima, geen enkele complaints van mij over wat dan ook: Zij gooien er een update uit, en vervolgens coole lock-screen compleet weg, alle icons kut, battery-icon kan ik niet meer veranderen, etc etc.

Volgens mij hoort een update de zaken BETER te maken, ipv lelijker en slechter en coole shit eruit te slopen...
Of de icons je bevallen is smaak afhankelijk, en bovendien aanpasbaar. Battery icon kan je gewoon aanpassen.

Maar nee, over de snelheidswinst geleverd door Android lollipop hoor je je niet over.
  donderdag 30 april 2015 @ 20:56:19 #198
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152162027
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Q3 toch :@
Bedoel ook meer algemeen, zo'n invite werkt dat als een pre-order? Wil er wel op tijd bij zijn dit keer.
buiten een periode is er niets bekend.

Ik zou zelf niet weer zo snel een oneplus nemen. Schermen zijn vaak gaar, touchscreen issues, software halfhalf
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152162055
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

buiten een periode is er niets bekend.

Ik zou zelf niet weer zo snel een oneplus nemen. Schermen zijn vaak gaar, touchscreen issues, software halfhalf
Oke iedereen om me heen is er overdreven positief over, welke zou jij halen dan, eventueel over een half jaartje of zo ?
blablablabla
pi_152162162
Ik kan me ook totaal niet vinden in de bovenstaande issues. Gelukkig zijn er nog altijd meer mensen die erg goede ervaringen hebben met de OPO dan degenen met mindere ervaringen, helaas komen die niet altijd speciaal naar 'n forum om dat te verkondigen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 30 april 2015 @ 21:23:59 #201
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_152162991
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

is niet echt nieuws. Waarom denk je dat ze oxygen hebben gebouwd
Ik houd me niet echt bezig met dit soort dingen eigenlijk :@
Viel me op dat het bij nieuwsberichten stond toen ik op OnePlus zocht :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 30 april 2015 @ 21:29:06 #202
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_152163167
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:47 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Of de icons je bevallen is smaak afhankelijk, en bovendien aanpasbaar. Battery icon kan je gewoon aanpassen.

Maar nee, over de snelheidswinst geleverd door Android lollipop hoor je je niet over.
Icons zijn aanpasbaar? Hoe hou ik dan de slicke vierkante icons onderin, ipv die lelijke nieuwe Android 5.0 Lollipop crap, zonder dat de rest van die icons een lelijke kleurrijke border hebben...?

En die battery-icon is op mijn phone niet aan te passen. Iemand op het OPO-forum liet zijn menu zien, maar die optie om de status-bar aan te passen ontbreekt bij mij.

En die lock-screen is en blijft nu kut.

Oftewel, ik vind al mijn klachten redelijk gerechtvaardigd.

Oh, en ik krijg geen knipperend lichtje meer op mijn phone bij een notification van Whatsapp of whatever. Ook vervelend. Staat wel aan/ingesteld.
pi_152164916
quote:
99s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Icons zijn aanpasbaar? Hoe hou ik dan de slicke vierkante icons onderin, ipv die lelijke nieuwe Android 5.0 Lollipop crap, zonder dat de rest van die icons een lelijke kleurrijke border hebben...?

En die battery-icon is op mijn phone niet aan te passen. Iemand op het OPO-forum liet zijn menu zien, maar die optie om de status-bar aan te passen ontbreekt bij mij.

En die lock-screen is en blijft nu kut.

Oftewel, ik vind al mijn klachten redelijk gerechtvaardigd.

Oh, en ik krijg geen knipperend lichtje meer op mijn phone bij een notification van Whatsapp of whatever. Ook vervelend. Staat wel aan/ingesteld.
Klinkt als een toestel specifieke fout/bug. De genoemde functionaliteiten heb ik wel allemaal.
  donderdag 30 april 2015 @ 22:18:31 #204
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152165171
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Oke iedereen om me heen is er overdreven positief over, welke zou jij halen dan, eventueel over een half jaartje of zo ?
Geen idee. Wacht even op nieuwe chips denk ik. Hoewel ik wel even in de gaten hou hoe de LG g4 is.

Ik heb ook geen last van die issues, maar ze zijn er wel. Enige wat ik heb is donkere vlekken onderin beeld met lage helderheid.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152166607
Gvd, na update naar 12s werkt pincode niet meer... Unlocken werkt gewoon met swipen... Dat wil ik niet...
Whatever...
  donderdag 30 april 2015 @ 22:55:14 #206
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_152166722
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 22:11 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Klinkt als een toestel specifieke fout/bug. De genoemde functionaliteiten heb ik wel allemaal.
Heb jij de oude lock-screen nog? Van blurry>scherp, en de slide-down to unlock?

Heb trouwens de oplossing gevonden voor die battery-icon: Moest naar About Phone, en daar Advanced Mode aanzetten, en toen pas kwam het menu van Status Bar tevoorschijn in mijn settings... :N

[ Bericht 19% gewijzigd door Yi-Long op 30-04-2015 23:01:08 ]
pi_152171971
Ik heb net pas de update en ben ook nog niet bepaald laaiend enthousiast. Om t meeste is wel heen te werken/ aan te wennen, alleen die extra handeling bij het lockscreen blijft natuurlijk crap.
Is daar al iets voor gevonden, om weer ineens naar het patroon te komen zonder extra swipe?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  † In Memoriam † vrijdag 1 mei 2015 @ 11:12:27 #208
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_152175396
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik kan me ook totaal niet vinden in de bovenstaande issues. Gelukkig zijn er nog altijd meer mensen die erg goede ervaringen hebben met de OPO dan degenen met mindere ervaringen, helaas komen die niet altijd speciaal naar 'n forum om dat te verkondigen.
Nou zeg, als je niet tevreden bent ben je verdorie toch vrij om dat te melden? Het is een discussie forum hoor. Ik zou die icoontjes ook boklelijk vinden. Ik gebruik die hexo plus cyanogenmod icoontjes, maar als blijkt dat ik nu ook die lelijke icoontjes krijg bij die update zou ik ook niet blij zijn. Ieder zijn smaak.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:18:45 #209
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152175550
Ik snap die discussie sowieso niet zo. Als je het niet mooi vindt installeer je een ander theme, dat is zo gedaan :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:19:16 #210
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_152175564
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:12 schreef Skaai het volgende:

[..]

Nou zeg, als je niet tevreden bent ben je verdorie toch vrij om dat te melden? Het is een discussie forum hoor. Ik zou die icoontjes ook boklelijk vinden. Ik gebruik die hexo plus cyanogenmod icoontjes, maar als blijkt dat ik nu ook die lelijke icoontjes krijg bij die update zou ik ook niet blij zijn. Ieder zijn smaak.
Nou zeg, ik reageer alleen met dat er altijd meer negatief gereageerd wordt en mensen die tevreden zijn niet zo snel melden dat ze geen problemen hebben. Ik zeg toch nergens dat je niet negatief mag reageren?

En die icoontjes, als je 'n leuke theme uitzoekt ben je dat ook zo vanaf. Kleine moeite, groot plezier. Ik heb trouwens helemaal geen last van die blokken.
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:20:12 #211
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152175589
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:35:09 #212
131603 Afwazig
Serious business
pi_152175952
Ben blij met de update. Had kuren met mijn OPO en ze lijken vooralsnog opgelost.
pi_152176057
quote:
This app is incompatible with your device. :?

OnePlus A0001
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:48:07 #214
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152176264
o dat heb ik ook, terwijl ik hem wel geinstalleerd heb staan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152176968
Als ik probeer een thema te installeren krijg ik steeds de melding dat de theme chooser is gestopt. Geen idee waarom dat niet werkt. Bekend probleem?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 1 mei 2015 @ 12:29:35 #216
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_152177159
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:20 schreef Vanyel het volgende:
Als ik probeer een thema te installeren krijg ik steeds de melding dat de theme chooser is gestopt. Geen idee waarom dat niet werkt. Bekend probleem?
Ja, een bekend probleem. Hier zou de oplossing moeten staan: https://forums.oneplus.ne(...)update.297330/page-2
pi_152177190
Check.
Thanks. Volgende keer zelf ff googlen :@
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_152180289
Tot nu toe erg blij met CM12, de laatste versie van 11 zorgde er bij mij voor dat de batterij na 6 uur soms leeg was. Nu is het weer zoals vanoud meer dan 1 dag.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 17:49:37 #219
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152185679
Ik heb de update notificatie binnengekregen maar wil eigenlijk niet overstappen op CM12/Android 5. ART boeit me niet zo, m'n telefoon draait nog prima en Android 4 is op dit moment nog prima.
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2015 @ 18:32:37 #220
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_152212909
Ah, lelijke icoontjes, check. Terwijl ik uiterst tevreden was met dit thema en deze skin. Op zoek naar wat nieuws dus :{
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2015 @ 19:10:15 #221
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_152213809
Maarrrr verder reageert alles lekker vlot. Toetsenbord lijkt wel wat kleiner.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_152215746
Ik kan geen meerdere tabbladen tegelijk open in Chrome sinds de update. Eerst je weet er knop naar de tabbladen rechts in de adresbalk, nu niet meer.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  zaterdag 2 mei 2015 @ 20:24:01 #223
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152215819
Instellingen en dan iets van tabbladen weergeven als apps uitzetten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 3 mei 2015 @ 11:11:10 #224
97745 Thorical
finding a way
pi_152229127
Ook hier de update binnen. Ben mijn screensaver kwijt. Heb wat issues met de play store maar het is net of het een ander toestel is, sneller, soepeler?
pi_152229459
Gisteravond geüpdatet naar cm12. Straks maar eens even rooten. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')