abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:41:07 #176
97745 Thorical
finding a way
pi_151786692
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:32 schreef Afwazig het volgende:
Ik draai gewoon stock. Heb de laatste update. Heb je misschien een indicatie?
Iemand een idee waar een OTA update afhankelijk van is? Ik heb net even gechecked bij mijn systeem updates of ie al wou update. Maar hij had nog niks gevonden. (Draai gewoon C11s)
Die word door de server(s) bij cyanogen gepusht , geheel random naar welke apparaten. Afwachten dus.
Ik hoop dat je er iets aan hebt/genoegen mee neemt.En anders moet je het zelf op je OPO zetten.
http://builds.cyngn.com/cyanogen-os...263178b74/cm-12.0-YNG1TAS0YL-bacon-signed.zip
How to Install:-

1)Download the zip
2)Place it in your phone memory.
3)Reboot into recovery(I flashed it with TWRP)
4)Wipe Cache(Factory Reset) and Install the zip.
5) You are done!!!

Make sure you have at least 50% battery and on CM11S 05Q(rooted or stock, both will work)
  maandag 20 april 2015 @ 13:13:26 #177
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151856377
https://oneplus.net/nl/accessories

Invites zijn gone, ook voor de bamboo covers. En screenprotector en case zijn nu met korting te krijgen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_151919271
Ik had probleem dat scherm niet oplichte bij inkomend gesprek.
Bij de scherm instellingen per ongeluk ontwaken voorkomen uitvinken en was opgelost.
Misschien nog mensen die dit hebben.
pi_152010219
Onlangs met een OPO zitten spelen, damn, wat ligt dat ding perfect in de hand.
  woensdag 29 april 2015 @ 11:28:21 #180
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_152118644
Weet iemand of dit een betrouwbare bron is ? OnePlus en Cyanogen hebben er nog niks over vrijgegeven volgens mij :o :'(

quote:
Speaking in Beijing at the Global Mobile Internet Conference, Cyanogen's Kirt McMaster and Steve Kondik have been discussing the past and future of the fledgling company. After a fairly rocky relationship, it may not surprise you to hear that Cyanogen and OnePlus are parting ways, as Cyanogen looks for new hardware vendors to bring its custom Android OS to market.

According to Cyanogen's Steve Kondik, the two companies ultimately had different goals for its software and, as a result, there were collisions between personalities as the two attempted to proceed with their own visions. Not to mention that the two stepped on each other's toes when it came to launching the OnePlus One in India last year. Cyanogen had already signed an exclusive deal with rival low cost smartphone manufacturer MicroMax, which temporarily banned the sale of OnePlus handsets powered by the custom OS in India.

"That's probably the last you will see from that partnership." ... "Two new companies are trying to do crazy stuff, a lot of people collide." - Steve Kondik

Kirt McMaster doesn't seem particularly happy with the way the relationship went or ended. He believes that OnePlus essentially piggybacked on the Cyanogen brand name and that the company wouldn't have sold many handsets without its market appeal. Although, he did wish OnePlus the best in the future. In an email, OnePlus co-founder Carl Pei described the relationship as more "mutually beneficial."

"Without Cyanogen, OnePlus would have sold like one device in international markets," ... "Essentially they built their brand on the back of Cyanogen." - Kirt McMaster

However, this by no means is the last that we'll be seeing of Cyanogen in the smartphone space. The company is apparently already working with new partners, specifically ones which can scale up production to reach the international market quicker. No brands have been mentioned by name, although another low-cost Chinese manufacturer seems likely. However, it seems that Cyanogen is keen to break free of the competitive Chinese marketplace and into the international market, and is looking for a partner with similar global ambitions.

We'll have to wait and see who Cyanogen can convince to abandon the security of Google's Android ecosystem in favour of its own ambitious plans.

"OnePlus shipped reasonable volume, but nothing compared to what some of these other partners can ship," ... "we are working with partners that can scale much quicker."

As for OnePlus, the company has its new Oxygen OS to fill the gap left by Cyanogen OS, which looks as if it will take over as the primary OS for future handset releases and updates. Although, Cyanogen will continue to offer support to devices still running its OS.
http://www.androidauthori(...)with-oneplus-604572/
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 29 april 2015 @ 23:07:46 #181
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_152140079
Zojuist die update van CM12 ofzo binnegekregen, en dus geïnstalleerd, maar wat een waardeloze update... :N

Screen-brightness is verneukt. Voorheen was het nog steeds redelijk helder wanneer ik hem maar een paar tikjes aan had staan, maar nu dus veels te donker.

Daarnaast zijn alle buttons (mapjes/apps) erg lelijk, ook nadat ik andere keuzes instel (allemaal lelijke vierkante blokken overal omheen), en heb nu al een paar keer een foutmelding gekregen zodra ik naar settings ga. Lock-screen is ook verneukt. Was eerst prima: dubbel-tap, dan slide naar beneden.

Spijt dat ik die update heb uitgevoerd. :N Dit is meer achteruitgang ipv vooruitgang. :N
  woensdag 29 april 2015 @ 23:21:32 #182
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152140449
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Weet iemand of dit een betrouwbare bron is ? OnePlus en Cyanogen hebben er nog niks over vrijgegeven volgens mij :o :'(

[..]

http://www.androidauthori(...)with-oneplus-604572/
is niet echt nieuws. Waarom denk je dat ze oxygen hebben gebouwd
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152144192
Afgelopen vrijdag de Oneplus One besteld voor mijn vriendin, hij zou 7 uur vanmorgen vertrokken zijn vanuit Gatwick UK, dus ben benieuwd wanneer ik hem hier kan verwachten :o
pi_152145536
quote:
"OnePlus shipped reasonable volume, but nothing compared to what some of these other partners can ship," ... "we are working with partners that can scale much quicker."
mag toch hopen dat ze niet een oem zoals Elephone of dergelijke bedoelen.
Oneplus (OPPO) heeft toch wel iets betere productie faciliteiten dan de meeste Chinese smartphone makers. (En ik zie Huawei, Xiaomi of ZTE nog geen CM draaien)
  donderdag 30 april 2015 @ 12:51:52 #185
99295 perezoso
blankjoekel
pi_152149520
quote:
99s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist die update van CM12 ofzo binnegekregen, en dus geïnstalleerd, maar wat een waardeloze update... :N

Screen-brightness is verneukt. Voorheen was het nog steeds redelijk helder wanneer ik hem maar een paar tikjes aan had staan, maar nu dus veels te donker.

Daarnaast zijn alle buttons (mapjes/apps) erg lelijk, ook nadat ik andere keuzes instel (allemaal lelijke vierkante blokken overal omheen), en heb nu al een paar keer een foutmelding gekregen zodra ik naar settings ga. Lock-screen is ook verneukt. Was eerst prima: dubbel-tap, dan slide naar beneden.

Spijt dat ik die update heb uitgevoerd. :N Dit is meer achteruitgang ipv vooruitgang. :N
Dat van brightness is aan te passen, zelf ook gedaan maar ik zit op 44S dus ik weet niet zeker of dat nog steeds aan te passen is, denk van wel want CM.

Settings -> Display & lights -> Brightness -> klik op tandwiel rechts -> klik op adjust in het midden onder.

Is wel ff pielen, ik heb zelf:
Lux --- %
0 tm 100 --- 9 %
200 tm 1000 --- 26%
2000 tm 3000 --- 51%
5000 tm 30000 --- 100%

Veel stapjes hetzelfde want anders fluctueert het te vaak vind ik. Kan waarschijnlijk wel beter maar vind het wel best zo.

Edit: oh wacht denk niet dat dit invloed heeft, dit gaat over automatische afstelling, maar misschien toch een optie voor je om het naar behoefte in te stellen.

Weet iemand waar de kleurtemperatuur in te stellen is? Ik heb het ooit gevonden in 33 maar nu kan ik het niet meer terugvinden.
pi_152150820
Waar of wanneer kun je invites voor de one plus two kopen/krijgen?
blablablabla
  donderdag 30 april 2015 @ 13:51:23 #187
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152151124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:39 schreef Elan het volgende:
Waar of wanneer kun je invites voor de one plus two kopen/krijgen?
Dude pls. Hij is nog niet eens aangekondigd
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 30 april 2015 @ 15:28:07 #188
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_152153527
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:51 schreef perezoso het volgende:

[..]

Dat van brightness is aan te passen, zelf ook gedaan maar ik zit op 44S dus ik weet niet zeker of dat nog steeds aan te passen is, denk van wel want CM.

Settings -> Display & lights -> Brightness -> klik op tandwiel rechts -> klik op adjust in het midden onder.

Is wel ff pielen, ik heb zelf:
Lux --- %
0 tm 100 --- 9 %
200 tm 1000 --- 26%
2000 tm 3000 --- 51%
5000 tm 30000 --- 100%

Veel stapjes hetzelfde want anders fluctueert het te vaak vind ik. Kan waarschijnlijk wel beter maar vind het wel best zo.

Edit: oh wacht denk niet dat dit invloed heeft, dit gaat over automatische afstelling, maar misschien toch een optie voor je om het naar behoefte in te stellen.

Weet iemand waar de kleurtemperatuur in te stellen is? Ik heb het ooit gevonden in 33 maar nu kan ik het niet meer terugvinden.
Thanks, maar ik had het al gevonden. De update had de automatische brightness weer aangepast, maar dat vind ik fucking irritant, dus normaal gesproken heb ik dat uitstaan. Nu dus ook weer uitgezet en toen was het gewoon weer prima wanneer ik de brightness heel laag zette... :)

Lock-screen blijft kut, en icoontje van de batterij wil ik terug naar een circle met percentage erin, maar die optie schijnt nu te ontbreken op mijn phone, terwijl anderen die optie wel hebben in hun menu, dus dat is een beetje vreemd...

Chrome-browser lijkt nu wat sneller, maar ik had in het begin wat problemen dat ik niet meer onderling de tabs kon veranderen rechtsboven in de browser, maar daarvoor moest ik even iets veranderen in de settings van de browser, dus dat was gelukkig snel opgelost.
pi_152157393
Heb vandaag de laatste update geïnstalleerd cm12 op mijn oneplus, maar ik vind de witte achtergrond in het menu spuuglelijk zeg. Kan dit aangepast worden ergens bij instellingen?

http://imgur.com/kf0N25G
Allo!
pi_152157737
Zoek 'n leuk thema uit: https://play.google.com/store/search?q=cm12%20theme

Ik heb deze, donker en daardoor voor mij erg bruikbaar: https://play.google.com/s(...).theme.darkholo.cm12
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 30 april 2015 @ 18:49:15 #191
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_152158020

Ik vind die borders om de icoontjes echt te fucking lelijk voor woorden, en in dat menu waar Pelle over klaagt zitten ze ook... :N

En ALS er dan perse borders omheen moeten, dan horen we dat zelf in te moeten kunnen stellen qua kleur, ipv al die wisselende kleurrijke meuk.

Maar wanneer je een ander thema pakt, waar er verdomd weinig van zijn btw (gratis), dan heb je vaak dat die onderste icoontjes niet strak vierkant zijn, maar van die hele lelijke grafische icoontjes, dus die lelijke telefoon enzo... :N

Ik wil dus dat strakke vierkante houden, maar zonder die lelijke borders. Oftewel, heel simpel, gewoon zoals het fucking was, voor de waardeloze update.

En ik wil mijn lock-screen terug naar zoals ie was.

Qua fonts zou ik trouwens ook meer keus willen, en meer vrijheid over WAAR ik WELKE fonts wil plaatsen.
pi_152159242
Stel je niet zo aan zeg. Als je een ander thema wil, dan betaal je daar toch voor?
  donderdag 30 april 2015 @ 20:08:12 #193
131603 Afwazig
Serious business
pi_152160386
Nog steeds geen update.
  donderdag 30 april 2015 @ 20:08:48 #194
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152160403
Wees blij. Video's werken van geen kant
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152160946
quote:
11s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dude pls. Hij is nog niet eens aangekondigd
Q3 toch :@
Bedoel ook meer algemeen, zo'n invite werkt dat als een pre-order? Wil er wel op tijd bij zijn dit keer.
blablablabla
  donderdag 30 april 2015 @ 20:41:21 #196
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_152161509
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
Stel je niet zo aan zeg. Als je een ander thema wil, dan betaal je daar toch voor?
Hoezo stel ik me aan!?

Phone was prima, geen enkele complaints van mij over wat dan ook: Zij gooien er een update uit, en vervolgens coole lock-screen compleet weg, alle icons kut, battery-icon kan ik niet meer veranderen, etc etc.

Volgens mij hoort een update de zaken BETER te maken, ipv lelijker en slechter en coole shit eruit te slopen...
pi_152161726
quote:
99s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hoezo stel ik me aan!?

Phone was prima, geen enkele complaints van mij over wat dan ook: Zij gooien er een update uit, en vervolgens coole lock-screen compleet weg, alle icons kut, battery-icon kan ik niet meer veranderen, etc etc.

Volgens mij hoort een update de zaken BETER te maken, ipv lelijker en slechter en coole shit eruit te slopen...
Of de icons je bevallen is smaak afhankelijk, en bovendien aanpasbaar. Battery icon kan je gewoon aanpassen.

Maar nee, over de snelheidswinst geleverd door Android lollipop hoor je je niet over.
  donderdag 30 april 2015 @ 20:56:19 #198
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152162027
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Q3 toch :@
Bedoel ook meer algemeen, zo'n invite werkt dat als een pre-order? Wil er wel op tijd bij zijn dit keer.
buiten een periode is er niets bekend.

Ik zou zelf niet weer zo snel een oneplus nemen. Schermen zijn vaak gaar, touchscreen issues, software halfhalf
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152162055
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

buiten een periode is er niets bekend.

Ik zou zelf niet weer zo snel een oneplus nemen. Schermen zijn vaak gaar, touchscreen issues, software halfhalf
Oke iedereen om me heen is er overdreven positief over, welke zou jij halen dan, eventueel over een half jaartje of zo ?
blablablabla
pi_152162162
Ik kan me ook totaal niet vinden in de bovenstaande issues. Gelukkig zijn er nog altijd meer mensen die erg goede ervaringen hebben met de OPO dan degenen met mindere ervaringen, helaas komen die niet altijd speciaal naar 'n forum om dat te verkondigen.
"If you're not a manc, you're a wank"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')