quote:Op maandag 23 februari 2015 11:27 schreef Happel het volgende:
Je muil houwe, dat lijkt me ook wel gepast.
Waar zie jij mensen dit goed praten?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg vlinderreisje aanbieden aan die jongens. Moeilijke jeugd enzo.
Ben jij imam van beroep?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef Happel het volgende:
Ik zie mensen hier zeggen dat het overtrokken wordt, wat i.m.o. ook gewoon klopt.
50 uur schoffelen lijkt me wel een gepaste straf. Dat zal ze leren de schavuiten.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef Happel het volgende:
Pak dat vijftigtal relschoppers op en straf ze
Die linkse heeft het armpje wel staan als een downer.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg vlinderreisje aanbieden aan die jongens. Moeilijke jeugd enzo.
Want? Onderbouw dat eens.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:35 schreef koosfransoos het volgende:
Vooral De_Boswachter, dat hij hier nog mag posten is een godswonder.
Omdat je je soms een beetje als een kneus gedraagt, wat jammer is.quote:
Dus daarom zou je niet meer mogen posten.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je je soms een beetje als een kneus gedraagt, wat jammer is.
Nee, je deed alsof alle Feyenoorders tokkies zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus daarom zou je niet meer mogen posten.
Volgens mij zeg ik weinig verkeerds.
Nee, dat deed ik niet. Tuurlijk zijn niet alle Feyenoorders tokkies, maar ze hebben we de schijn tegen. Ik verbaas me er alleen over dat het gros van de Feyenoord ' fans' op FOK het geweld verheerlijken, minimaliseren of afdoen als aanstellerij.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, je deed alsof alle Feyenoorders tokkies zijn.
Niets mis mee inderdaad.
Als ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik niet. Tuurlijk zijn niet alle Feyenoorders tokkies, maar ze hebben we de schijn tegen. Ik verbaas me er alleen over dat het gros van de Feyenoord ' fans' op FOK het geweld verheerlijken, minimaliseren of afdoen als aanstellerij.
Maar goed, eigenlijk doen ze hetzelfde als mij. Af en toe een klein trolltje kan geen kwaad lijkt me.
Voor de rest niets dan liefde. PSV
Het viel eigenlijk ook wel mee, paar minuten charge op dat foeilelijke pleintje. Poeh poeh. Sommige baldadigheden waren wel achterlijk, maar ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik niet. Tuurlijk zijn niet alle Feyenoorders tokkies, maar ze hebben we de schijn tegen. Ik verbaas me er alleen over dat het gros van de Feyenoord ' fans' op FOK het geweld verheerlijken, minimaliseren of afdoen als aanstellerij.
Maar goed, eigenlijk doen ze hetzelfde als mij. Af en toe een klein trolltje kan geen kwaad lijkt me.
Voor de rest niets dan liefde. PSV
Sinds de website wijzijnromeinen.nl sta ik trouwens meer aan ' jullie ' zijde.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het viel eigenlijk ook wel mee, paar minuten charge op dat foeilelijke pleintje. Poeh poeh. Sommige baldadigheden waren wel achterlijk, maar ook niet meer dan dat.
twitter:ropzout twitterde op maandag 23-02-2015 om 15:42:54Schade fontein Piazza Spagna hooguit 2000 euro, zegt oud-staatssecretaris van cultuur Vittorio Sgarbi. #feyenoord. http://t.co/sH8PbH4qCh reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |