quote:Op maandag 23 februari 2015 11:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Je muil houwe, dat lijkt me ook wel gepast.
Ik ook. HAHAHAHA.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:29 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik blijf gniffelen als ik dit plaatje zie.
blijft spannend he, de ontknoping van de eredivisiequote:Op maandag 23 februari 2015 12:30 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Memphis zag dat het goed was.
Ja, niet normaal.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:31 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
blijft spannend he, de ontknoping van de eredivisie
Simbaquote:Op maandag 23 februari 2015 12:30 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Memphis zag dat het goed was.
Jij vindt het normaal wanneer je echt niets gedaan hebt, volledig de gloria wordt in geslagen?quote:
Risico als je meegaat, zeker in Rome weet je dat ze onschuldige supporters prikken.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal wanneer je echt niets gedaan hebt, volledig de gloria wordt in geslagen?
ah ja dan is het normaalquote:Op maandag 23 februari 2015 13:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Risico als je meegaat, zeker in Rome weet je dat ze onschuldige supporters prikken.
En dat neem risico heb ik vaak zelf ook genomen.
Watquote:Op maandag 23 februari 2015 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Een verpleegster zei: 'Goed dat ze je gepakt hebben. Jullie zijn hooligans, je hebt dit verdiend'.
Of je hebt echt pech en er wordt een slagader geraakt. Dan nog 1 a 2 goeie klappen voor interne schade aan een belangrijk orgaan van t een of ander en je bent weg met wat pech en een slechte conditie.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
Roken is dodelijk. Nouja, bijna dan.
Die Italiaanse flikkers proberen ook altijd in de billen te steken. GAY !
Wel klote, want dan kun je een paar weken niet zitten
Tuurlijk is dat een risico, en das deels ook de lol. Neemt niet weg dat de harde kernen het onderling moeten uitvechten. Geen monumenten slopen en geen kinderen neersteken uit wraak.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Risico als je meegaat, zeker in Rome weet je dat ze onschuldige supporters prikken.
En dat neem risico heb ik vaak zelf ook genomen.
Zijn er kinderen neergestoken dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:01 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een risico, en das deels ook de lol. Neemt niet weg dat de harde kernen het onderling moeten uitvechten. Geen monumenten slopen en geen kinderen neersteken uit wraak.
Ja, Jordy van 19.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zijn er kinderen neergestoken dan?
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:27 schreef Happel het volgende:
Je muil houwe, dat lijkt me ook wel gepast.
Waar zie jij mensen dit goed praten?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg vlinderreisje aanbieden aan die jongens. Moeilijke jeugd enzo.
Ben jij imam van beroep?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef Happel het volgende:
Ik zie mensen hier zeggen dat het overtrokken wordt, wat i.m.o. ook gewoon klopt.
50 uur schoffelen lijkt me wel een gepaste straf. Dat zal ze leren de schavuiten.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:18 schreef Happel het volgende:
Pak dat vijftigtal relschoppers op en straf ze
Die linkse heeft het armpje wel staan als een downer.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg vlinderreisje aanbieden aan die jongens. Moeilijke jeugd enzo.
Want? Onderbouw dat eens.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:35 schreef koosfransoos het volgende:
Vooral De_Boswachter, dat hij hier nog mag posten is een godswonder.
Omdat je je soms een beetje als een kneus gedraagt, wat jammer is.quote:
Dus daarom zou je niet meer mogen posten.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je je soms een beetje als een kneus gedraagt, wat jammer is.
Nee, je deed alsof alle Feyenoorders tokkies zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus daarom zou je niet meer mogen posten.
Volgens mij zeg ik weinig verkeerds.
Nee, dat deed ik niet. Tuurlijk zijn niet alle Feyenoorders tokkies, maar ze hebben we de schijn tegen. Ik verbaas me er alleen over dat het gros van de Feyenoord ' fans' op FOK het geweld verheerlijken, minimaliseren of afdoen als aanstellerij.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, je deed alsof alle Feyenoorders tokkies zijn.
Niets mis mee inderdaad.
Als ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik niet. Tuurlijk zijn niet alle Feyenoorders tokkies, maar ze hebben we de schijn tegen. Ik verbaas me er alleen over dat het gros van de Feyenoord ' fans' op FOK het geweld verheerlijken, minimaliseren of afdoen als aanstellerij.
Maar goed, eigenlijk doen ze hetzelfde als mij. Af en toe een klein trolltje kan geen kwaad lijkt me.
Voor de rest niets dan liefde. PSV
Het viel eigenlijk ook wel mee, paar minuten charge op dat foeilelijke pleintje. Poeh poeh. Sommige baldadigheden waren wel achterlijk, maar ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik niet. Tuurlijk zijn niet alle Feyenoorders tokkies, maar ze hebben we de schijn tegen. Ik verbaas me er alleen over dat het gros van de Feyenoord ' fans' op FOK het geweld verheerlijken, minimaliseren of afdoen als aanstellerij.
Maar goed, eigenlijk doen ze hetzelfde als mij. Af en toe een klein trolltje kan geen kwaad lijkt me.
Voor de rest niets dan liefde. PSV
Sinds de website wijzijnromeinen.nl sta ik trouwens meer aan ' jullie ' zijde.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het viel eigenlijk ook wel mee, paar minuten charge op dat foeilelijke pleintje. Poeh poeh. Sommige baldadigheden waren wel achterlijk, maar ook niet meer dan dat.
twitter:ropzout twitterde op maandag 23-02-2015 om 15:42:54Schade fontein Piazza Spagna hooguit 2000 euro, zegt oud-staatssecretaris van cultuur Vittorio Sgarbi. #feyenoord. http://t.co/sH8PbH4qCh reageer retweet
Die fontein ziet er gewoon beter uit dan voorheen, joh. Die Italianen zouden ons moeten betalen.quote:
Alsof we jou erbij willen hebben, domme boer.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds de website wijzijnromeinen.nl sta ik trouwens meer aan ' jullie ' zijde.
Triester dan de josties die dat hebben opgericht kun je niet zijn. Nog triester dan die flessengooiertjes.
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Alsof we jou erbij willen hebben, domme boer.
[ afbeelding ]
Ja, want PSV wint de laatste jaren zeer gemakkelijk in de Kuip.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wacht maar, binnenkort voor het eerst in 15 jaar weer eens een kampioensfeest in jullie stadion.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja, want PSV wint de laatste jaren zeer gemakkelijk in de Kuip.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KLIK
[ afbeelding ]
Faal.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:52 schreef satecl het volgende:
[url=KLIK]https://www.youtube.com/watch?v=fcrdWJULqwg[/url]
[url=KLIKKKENN]https://www.youtube.com/watch?v=ENrttHD7B6Y[/url]
[url=NOG MEER KLIKKEN!!]https://www.youtube.com/watch?v=SiB2PZpSm6g[/url]
[url=HAHA WEER NIET GEWONNEN! :D :D]https://www.youtube.com/watch?v=huG6X2K_jy0[/url]
quote:Radicale supporters van AS Roma maken zich volgens de Romeinse politie op om naar Rotterdam te reizen.
De politie in Rome vreest voor wraakacties van Italiaanse supporters na het optreden van Nederlandse hooligans in Rome vorige week. Dit heeft het Italiaanse persbureau ANSA maandagmiddag gemeld op gezag van bronnen die betrokken zijn bij het onderzoek.
Onder de meer dan 2400 Italiaanse voetbalfans die donderdag voor de wedstrijd Feyenoord-Roma naar Rotterdam willen komen, zijn diverse radicale groepen. Italiaanse agenten die de supporters in de gaten houden, zijn in hoogste staat van paraatheid gebracht.
Dat moet nog blijken.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:50 schreef Caland het volgende:
Gelukkig kunnen we in Nederland wel zoiets organiseren.
Dat is bij elke Europese wedstrijd zo. Zo ongeveer de enige plek die voor de politie makkelijk te controleren en af te sluiten is.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wut. 2500 man in de Oude Haven.Fantastische plek ook weer uitgezocht.
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:33 schreef Pascalus het volgende:
twitter:ropzout twitterde op maandag 23-02-2015 om 15:42:54Schade fontein Piazza Spagna hooguit 2000 euro, zegt oud-staatssecretaris van cultuur Vittorio Sgarbi. #feyenoord. http://t.co/sH8PbH4qCh reageer retweet
Kamer wil dat burgemeesters hooligans altijd thuis kunnen houdenquote:Een meerderheid in de Kamer wil dat burgemeesters de mogelijkheid krijgen om hooligans een meldplicht op te leggen bij internationale wedstrijden.
Zo voorkom je wel een hoop gezeik, zeker in het buitenland. Heb je geen last van die onbenullen in Rome met stadionverboden enzoquote:Op maandag 23 februari 2015 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kamer wil dat burgemeesters hooligans altijd thuis kunnen houden
Prima maatregel. Bij de juiste definitie van hooligan.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kamer wil dat burgemeesters hooligans altijd thuis kunnen houden
Ja, heel makkelijk te controleren inderdaad. De laatste keer dat ik er een bezoek aan waagde was ook geen al te groot succesquote:Op maandag 23 februari 2015 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bij elke Europese wedstrijd zo. Zo ongeveer de enige plek die voor de politie makkelijk te controleren en af te sluiten is.
quote:
Dingdingding.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gasten landen op Schiphol, duiken 020 in, blaffen wat hoeren vol, roken zich kapot in 1 van de shops en hobbelen 's avonds een keer naar Rotterdam voor die wedstrijd.
quote:De harde kern van AS Roma maakt zich volgens de Romeinse politie op om naar Rotterdam te reizen. De verwachting is dat de supporters eerst Amsterdam zullen intrekken om vervolgens door te reizen naar de havenstad, waar hun club donderdag tegen Feyenoord speelt.
De politie in Rome vreest voor wraakacties van Italiaanse supporters na het optreden van Nederlandse hooligans in Rome vorige week. Dit heeft het Italiaanse persbureau ANSA maandagmiddag gemeld op gezag van bronnen die betrokken zijn bij het onderzoek.
Onder de meer dan 2400 Italiaanse voetbalfans die donderdag voor de wedstrijd Feyenoord-Roma naar Rotterdam willen komen, zijn 'diverse radicale groepen'. Italiaanse agenten die de supporters in de gaten houden, zijn in hoogste staat van paraatheid gebracht.
Een groot gedeelte komt via Schiphol naar Nederland. De verwachting is dat de supporters dan eerst naar Amsterdam gaan en daarna per trein naar Rotterdam reizen.
De politie is volop bezig met de voorbereidingen om te voorkomen dat er een clash ontstaat tussen de politie en supporters, zoals vorige week in Rome het geval was.
Hahahahahaha.quote:
Die zitten in de cel in Italië, lijkt me sterk.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik neem aan dat die flessengooiertjes in eigen stad voorop gaan in de strijd
quote:Nachtmerrie in Rome
Na Europese tripjes als Praag, Istanbul, Sevilla en Rijeka verheugde ik mij al weken op de trip naar Rome. Ik boekte zelfs een hotel en verblijf voor een week omdat ik Rome zo ook goed kon bekijken. Mijn naam is (…) en ben een 22-jarige HBO-student aan de Hogeschool Rotterdam.
Wat mijn mooiste trip ooit had moeten worden, werd de ergste 24 uur uit mijn leven. De avond voor de wedstrijd begon deze 24 uur. Ik stond, net als vele Feijenoorders, op het Campo de Fiori toen vóór mij de politie onverwachts ingreep. Ik belandde in een zijstraat waar nog meer ME vanaf de andere kant kwam. Ik besloot mij af te zonderen van het politiegeweld en de reactie die dit opriep bij Feijenoorders. Ik besloot in een boetiekje te gaan staan en door armgebaren van ‘rustig aan’ en termen als ‘I’m not here to fight’ kenbaar te maken dat ik hier niets mee te maken had of wilde hebben. De politie dacht hier anders over, sloeg mij op mijn hoofd. Ik ging neer. Vervolgens kwamen er meer agenten die op mij insloegen. Het enige wat ik kon doen was verder mijn gezicht beschermen en klappen opvangen. Toen werd ik geboeid en kwam ik naast een hoop andere Feijenoorders op de grond te zitten. Onder die Feijenoorders een bekende die hetzelfde had meegemaakt.
Toen begon er voor mij en mijn kameraden een hel, die ik soms nog niet goed kan beseffen. Wij werden naar het plaatselijke politiebureau gebracht, waar wij geen ambassade mochten bellen, geen verklaring mochten afleggen. Wel kregen we een aanklacht te horen: Het aanvallen van agenten, gooien van flessen richting agenten en in mijn specifieke geval het gooien van een groene stoel vanaf het terras. Er werd ons gevraagd te ondertekenen. Dit weigerden wij omdat alles in het Italiaans was geschreven en je simpelweg niet wist wat je zou ondertekenen. Een jongen naast ons, die dezelfde aanklacht kreeg, weigerde dit ook en werd vervolgens over het bureau getrokken en hardhandig naar boven gebracht waar ze hem wilden dwingen tot tekenen.
Na vijf uur op het politiebureau geweest te zijn, werden wij overgebracht naar een cel (groot hok met stenen vloeren) waar nog twaalf Feijenoorders zaten. Hier kregen wij opnieuw geen informatie, behalve dat we om 09h00 naar de rechter zouden gaan. Rond een uurtje of acht werd ons gevraagd of we eten en drinken wilden, ‘ja’ klonk er, we zaten immers al zo een 12 uur zonder. De agent zei ‘binnen tien minuten’, ze moeten het nu nog steeds brengen…
Alsof wij terroristen waren, werden we overgebracht naar de rechtbank. Tot wel tien (!) politieauto’s en twee ME-busjes in een rij met loeiende sirenes naar de rechtbank. Daar aangekomen werden we helemaal niet voorgeleid om 9 uur. Nee, er stond een nog kleinere cel met twee houten bankjes er in op ons te wachten. Geboeid werden we binnen gebracht en in totaal met zeven Feijenoorders in die cel gestopt. Toen begon het lange wachten, opnieuw zonder informatie, eten of drinken. Na enige tijd werden vier Feijenoorders opgehaald die voor de rechter kwamen. Uren later nog één. Toen wij daar nog met zijn tweeën zaten, kregen we eindelijk ons eerste flesje water dat we zelf konden kopen. Geen geld, geen drinken. Om vervolgens samen met die bekende van mij voorgeleid te worden aan de rechter.
Een rechtspraak met een tolk, een Italiaanse advocaat en Italiaanse rechter. Er werd een getuigenverklaring afgelegd door de agent die ons de avond ervoor de aanklacht had voorgelezen. Deze verklaring deugde van geen kant, een jongen met een fel groen shirt met korte mouwen werd aangewezen als hoofddader. Geen van ons droeg deze kleding aangezien we nog steeds dezelfde kleding aan hadden als de bewuste avond ervoor. De agent vertelde dat hij ook niet meer zeker wist of wij wat gedaan hadden. Maar we waren er zeker bij, zei hij. Toen mochten wij ons zegje doen. Wij vroegen de camerabeelden te tonen om onze onschuld te bewijzen, deze mochten we verrassend genoeg niet zien. De uitspraak luidde acht maanden voorwaardelijk in Italië, een landelijk stadionverbod voor twee jaar en het per direct verlaten van Rome.
Ontdaan werden wij in een bus gezet, waar andere Feijenoorders zaten die voor dezelfde aanklachten 45.000 euro boete opgelegd hadden gekregen. Het lange wachten begon weer, totdat alle Feijenoorders berecht waren. Zo begon het mentale spelletje van de agenten ook weer. Hij startte de motor voor een paar minuten, deed hem weer uit en ging buiten naast zijn collega’s staan lachen.
Wij werden vervoerd naar de cel waar we gezeten hadden, om onze spullen te krijgen. In de bus kregen wij te horen dat we daarna naar het vliegveld gebracht zouden worden zonder spullen. Die moesten kameraden dan maar komen brengen.
Donderdagavond laat werd ik op het vliegveld afgezet. Zonder spullen. Echter ik zou eigenlijk tot dinsdag blijven. Snel het thuisfront gerust gesteld en een hotel rond het vliegveld geboekt om een nachtje te kunnen rusten en vooral te kunnen douchen. De volgende dag kreeg ik via maten mijn koffer en kon ik eindelijk schone kleren aan na ruim twee-en-halve dag. Toen heb ik alles op alles moeten zetten om vrijdag al naar Nederland te vliegen, wat uiteindelijk voor een dikke 300 euro Brussel werd.
Ik ben blij dat ik in Nederland ben en zal nooit meer naar Italië gaan. Wel heeft dit tot de grote verhalen in Nederland geleid waardoor ik me nu nog continu een misdadiger voel, terwijl in onschuldig ben. Verder zou het me niets verbazen als Feyenoord zonder wederhoor klakkeloos een stadionverbod uitschrijft nu.
Tijdens het op papier zetten van dit verhaal, heb ik nog genoeg blauwe/paarse plekken en een wond op mijn hoofd, dat is mijn herinnering aan een nachtmerrie in Rome.
Tsja. Dat de Italiaanse politie en justitie niet met zich laat sollen is wel algemeen bekend. Snap ergens ook wel dat die gast dit van zich af wil schrijven, maar het wordt wel heel erg sensatie zo.quote:
Hoezo sensatie? Dit soort dingen is veel vaker gebeurd.. Als je als voetbalsupporter toevallig op de verkeerde plek loopt, is dat voor crimineel politie tuig een reden om je hondser te behandelen dan de grootste criminele jihad islamietquote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tsja. Dat de Italiaanse politie en justitie niet met zich laat sollen is wel algemeen bekend. Snap ergens ook wel dat die gast dit van zich af wil schrijven, maar het wordt wel heel erg sensatie zo.
Omdat de Italiaanse politie er om bekend staat dat ze heel veel verdachten zo behandelen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoezo sensatie? Dit soort dingen is veel vaker gebeurd.. Als je als voetbalsupporter toevallig op de verkeerde plek loopt, is dat voor crimineel politie tuig een reden om je hondser te behandelen dan de grootste criminele jihad islamiet
Dit. Elke buitenlandse club met een twijfelachtige reputatie wordt zo behandeld.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat de Italiaanse politie er om bekend staat dat ze heel veel verdachten zo behandelen.
Zal wel meevallen ze worden gewoon ingesloten in de oude haven. Daarna in bussen gedropt en naar het stadion gereden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Hier in Nederland kregen ze een drie sterren diner in de bajes
Die Romeinen gaan lekker rellen donderdag. Levert hun beter voedsel en onderdak op dan ze gewend zijn.
Gaat niks boven authentiek Italiaans eten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Hier in Nederland kregen ze een drie sterren diner in de bajes
Die Romeinen gaan lekker rellen donderdag. Levert hun beter voedsel en onderdak op dan ze gewend zijn.
Hij moest per direct Italië uit en mocht er 2 jaar niet komen maar wordt wel afgezet bij het vliegveld en kon op zijn gemakkie nog een hotel boeken daar?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:41 schreef Happel het volgende:
nse advocaat en Italiaanse rechter. Er werd een getuigenverklaring afgelegd door de agent die ons de avond ervoor de aanklacht had voorgelezen. Deze verklaring deugde van geen kan
Ik heb nog nooit iemand in de context van voetbal horen zeggen dat de Nederlandse politie soft is.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:22 schreef Doublepain het volgende:
Ach in Nederland jankt iedereen dat de politie zo soft is.
Vreemd he dat ze geen vlucht voor hem charteren en hij gewoon moet wachten op de eerstvolgende...quote:Op maandag 23 februari 2015 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij moest per direct Italië uit en mocht er 2 jaar niet komen maar wordt wel afgezet bij het vliegveld en kon op zijn gemakkie nog een hotel boeken daar?________________!
Ze geven in ieder geval wel altijd even netjes een waarschuwing voor ze een plein oid schoonvegen. Daar doen ze in dat tweedewereldland niet aan.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand in de context van voetbal horen zeggen dat de Nederlandse politie soft is.
Hier hebben ze dan wel weer paarden om je mee te kloten. Daar eten ze die waarschijnlijk op.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze geven in ieder geval wel altijd even netjes een waarschuwing voor ze een plein oid schoonvegen. Daar doen ze in dat tweedewereldland niet aan.
Donderdag tegen de Romeinen paarden laten losgaan zoals op 01:40quote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier hebben ze dan wel weer paarden om je mee te kloten. Daar eten ze die waarschijnlijk op.
Bereden politie blijf ik echt geweldig vinden. Zó oppermachtig op zo'n gigantisch paardquote:Op maandag 23 februari 2015 23:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Donderdag tegen de Romeinen paarden laten losgaan zoals op 01:40
Volgens mij zat onlogisch daar per ongeluk tussen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Donderdag tegen de Romeinen paarden laten losgaan zoals op 01:40
Ze steken die paarden zo neer.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bereden politie blijf ik echt geweldig vinden. Zó oppermachtig op zo'n gigantisch paard![]()
Slim plan ja. Dan krijg je meteen een stok of hoef in je nek en als je daarvan bent bijgekomen ga je de cel in.quote:
Zou hun een worst wezenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Slim plan ja. Dan krijg je meteen een stok of hoef in je nek en als je daarvan bent bijgekomen ga je de cel in.
Om vervolgens kamervragen te krijgen van de beestenpartij en stille tochten in alle provinciesteden...quote:
Ik zie het ook nog wel misgaan in het stadion.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om vervolgens kamervragen te krijgen van de beestenpartij en stille tochten in alle provinciesteden...
Na al dit gezeur zal het allemaal wel meevallen. Kan bijna niet anders.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog wel misgaan in het stadion.
Die kans is aanwezig als Feyenoord net als tegen Luik besluit dat tiewrapjes voldoende zijn om de supporters in hun vakken te houden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog wel misgaan in het stadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |