Amenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is tijd voor een virtuele kring van medeleven.
quote:Dit is de lijst van de schade
Schade aan transportmiddelen openbaar vervoer: 200.000 euro
Schoonmaak Piazza di Spagna en Campo de’ Fiori: 20.000 euro
Gemiste inkomsten café’s, restaurants en ijssalons: 3 miljoen euro
Gemiste inkomsten bedrijven: 3 miljoen euro
Beschadigde auto’s en brommers: 60.000 euro
Imagoschade Rome: 1 miljoen euro
Inzet van mankracht en middelen, schade aan de politie: 300.000 euro
Fontein van Bernini: 1 miljoen euro
ach, we hebben de foto's nogquote:
Die zal dat vast wel allemaal weten jaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:34 schreef sneakydesert het volgende:
Gisteren zei een of andere hoge pief van Feyenoord op de radio dat de Roma supporters volgende week niks van plan zijn en niks gaan proberen en dat alles one love is.
denken dat er ook maar 1 tent geen bier verkochtquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:36 schreef Divje het volgende:
Zelf een alcoholverbod opleggen en café's sluiten en vervolgens klagen dat ze inkomsten mis lopen
Italianen
Ja dat zal idd welquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denken dat er ook maar 1 tent geen bier verkocht;')
Rome is zo goed als failliet volgensmij.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja dat zal idd wel
Is Rome in geldnood ofzo dat ze met zulke bedragen aan komen zetten
De voorzitter van de supporters vereniging bedoel je. Niks hoge pief, kwam ook weinig constructiefs uit zijn mondquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:34 schreef sneakydesert het volgende:
Gisteren zei een of andere hoge pief van Feyenoord op de radio dat de Roma supporters volgende week niks van plan zijn en niks gaan proberen en dat alles one love is.
quote:
En die dat kan. U jelly?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:55 schreef Buitendam het volgende:
Jan Robbert de 21 jarige ondernemer in de bouw die 45k mag aftikken
Ellende ende droefenis.
Ontzettend. Als er iemand is met wie ik wel zou willen ruilen is het Jan Robbert de ondernemershooligan.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik verheug me op donderdag als er veel Feyenoorders gaan overlijden
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:18 schreef bamibij het volgende:
Jan Robbert houdt je wel bezig he? Vergeet je niet het vlees op tijd om te draaien lieverd tussen het schuimbekken door?
Alsof er ook maar iets gaat gebeuren donderdagquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ha-ha. Kop 'n bus jongen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |