Ik ben gewoon achter de linie gaan staan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een kwestie van aanvoelen denk ik. Niet dat ik nou de expert op rellen-gebied ben, maar op beide dagen (en dan met name de woensdagavond) kon ik wel aanvoelen dat het niet heel lang meer goed zou gaan. In beide gevallen was ik dan ook net een kwartiertje weg voordat de charge begon.
Zat supporters natuurlijk die op dat plein stonden die dergelijke ongeregeldheden voor het eerst meemaken. Zo rustig is het bij Feyenoord geweest de laatste jaren
Italië ligt in Europa he... een dergelijke behandeling door justitie hoort niet in Europa thuis. Ook niet al heeft iemand wel met flessen gegooid.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lig er ook geen seconde wakker van wat daar met bepaalde mensen gebeurd is. Soms gewoon typisch een gevalletje van oeps net op de verkeerde tijd op de verkeerde plek..
Een eeuwenoude fontein beschadigen hoort ook nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Italië ligt in Europa he... een dergelijke behandeling door justitie hoort niet in Europa thuis. Ook niet al heeft iemand wel met flessen gegooid.
Wat hebben die onschuldige mensen daarmee te maken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Een eeuwenoude fontein beschadigen hoort ook niet
Eigendommen van Romeinen beschadigen hoort ook niet
Vechten en doelbewust de confrontatie zoeken hoort ook niet
Dus omdat er een dozijn tuig op de vuist gaat mag de grondwet voor de rest van de burgers door de plee gespoelt worden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:17 schreef RedFever007 het volgende:
Een eeuwenoude fontein beschadigen hoort ook niet
Eigendommen van Romeinen beschadigen hoort ook niet
Vechten en doelbewust de confrontatie zoeken hoort ook niet
Waar twee vechten hebben er twee schuld
Nog kwalijker vind ik de matige tot slechte medische zorg, het machtsmisbruik van de politie en cipiers en de slechte staat van de cellen en voorzieningen. Anno 2015 zou dit in Europa al zoveel mogelijk uitgebannen moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat hebben die onschuldige mensen daarmee te maken?
Die stonden daar, dus zijn niet onschuldig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:23 schreef satecl het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Die stonden daar, dus zijn niet onschuldig.
Gespoeldquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:26 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dus omdat er een dozijn tuig op de vuist gaat mag de grondwet voor de rest van de burgers door de plee gespoelt worden?
En zelfs dat tuig heeft recht op een eerlijke gerechtelijke behandeling (inclusief fatsoenlijke medische zorg). We hebben het hier over een EU land, niet een of andere bananenrepubliek in Afrika
Wie zegt dat ze onschuldig zijn? Helemaal leuk die verhaaltjes, maar het doet me denken aan dat Dumpert-filmpje waar die eerst als een achterlijke mongool rond rent en schreeuwt :'Rotterdam hooligans bla bla'', en vervolgens ligt die op de grond : 'I did nothing men do normal'.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij staat in de kroeg een pilsje te drinken met wat vrienden. Dan gaan wat mensen die je niet kent vlak voor jou vechten. Jouw vrienden zijn al weg gelopen maar door de drukte kwam jij niet weg. Dan komt de security die iedereen wegtrekt en naar buitengooit, en dan sta jij ook buiten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze onschuldig zijn? Helemaal leuk die verhaaltjes, maar het doet me denken aan dat Dumpert-filmpje waar die eerst als een achterlijke mongool rond rent en schreeuwt :'Rotterdam hooligans bla bla'', en vervolgens ligt die op de grond : 'I did nothing men do normal'.
Gezeur. Alleen een paar senatoren hebben een brief gestuurd. Daar zat trouwens ook een VVD'er bij, met je "enge partijen".quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:58 schreef tralalala het volgende:
GvdNederland moet gewoon lappen vinden enge partijen als D66 en PVDA.
De Nederlandse ambassadeur gaat de Spaanse trappen schrobben met zijn Italiaanse vrienden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:58 schreef tralalala het volgende:
GvdNederland moet gewoon lappen vinden enge partijen als D66 en PVDA.
quote:After a group of Feyenoord fans literally attempted to destroy the Italian capital during their Europa League match against Roma, the city of Milan does not want their city to be trashed with broken beer bottles next. Inter will play Celtic in Milan on Thursday, and are taking precautions in order to prevent violence and vandalism in the city. No Alcohol will be sold at the Orio al Serio airport from 12:30 CET-15:00 CET. The Celtic fans will arrive in Milan on Wednesday at 12:30 CET. The ban will repeat on Thursday from 10:30 CET- 13:00 CET. The prohibition of the sale of alcohol will end on Friday from 22.30 CET- 0:30 CET. Hopefully, no violence or vandalism will occur and the focus will be on the football
geen alcohol? Waar heb ik dat vaker gehoordquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:01 schreef Happel het volgende:
In Milaan en Florence wordt geen alcohol verkocht. Celtic en Tottenham spelen er hun returns donderdag.
[..]![]()
ik was vrij onschuldigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Die stonden daar, dus zijn niet onschuldig.
Dat leek maar zo door de drank.quote:
Hilarisch zelfs.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
ik vond hem wel grappig
[ afbeelding ]
Wat fijn dat jij het met haar eens bent.quote:
Zo ben ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij het met haar eens bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |