abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:44:06 #101
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150019450
Die kruidvat 2voor5 zijn niet specifiek gevoeliger om voor de NOD al te gebruiken toch?
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  woensdag 25 februari 2015 @ 08:46:34 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_150019488
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:44 schreef Zoe_Hart het volgende:
Die kruidvat 2voor5 zijn niet specifiek gevoeliger om voor de NOD al te gebruiken toch?
zo verkopen ze ze niet maar ik testte daar altijd vroeg heel duidelijk mee. Zijn gewoon fijne tests, duidelijker dan de "vroege tests" van 123test en sensitest enzo :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door SQ op 25-02-2015 08:55:11 ]
disclaimer
pi_150019490
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:21 schreef silliegirl het volgende:
In de spoiler, want viezig praatje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks de krampen nog geen }) te bekennen. Dat is gek, want meestal volgt dat elkaar binnen een aantal uur op bij mij, maar nu zit er een nacht tussen en is er nog niks.

Ik ga vrijdagochtend opnieuw testen als er dan nog geen }) is. Ik heb een aantal clearblue digital testen liggen, die zijn ook vrij gevoelig toch? Anders moet ik nog een keer naar 't kruidvat.
Ik had ook last van m'n onderrug de dagen voordat ik een testje deed. En mijn urine ruikt ook anders sinds ik positief heb getest. ;)
pi_150019736
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:46 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Ik had ook last van m'n onderrug de dagen voordat ik een testje deed. En mijn urine ruikt ook anders sinds ik positief heb getest. ;)
Dat klinkt dan wel weer veelbelovend. Zucht. Waarom hebben we niet gewoon allemaal een ingebouwde zwangerschapstest. Zo van "PLING": lijf zegt duidelijk "hallo! we zijn zwanger!" }:|
pi_150019805
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:58 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat klinkt dan wel weer veelbelovend. Zucht. Waarom hebben we niet gewoon allemaal een ingebouwde zwangerschapstest. Zo van "PLING": lijf zegt duidelijk "hallo! we zijn zwanger!" }:|
Ja, dat je navel groen of rood kleurt ofzo :D. Dat zou handig zijn.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150020217
Ik ben vier dagen overtijd, afgezien van wat gerommel zondag geen krampjes gevoeld, en toch een negatieve test vanmorgen.

Mijn lichaam speelt spelletjes met mij. }:|
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 09:26:50 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150020374
Sillie je maakt het wel spannend, ik zou het niet zo lang vol kunnen houden hoor _O-

Vreemd kapitein, toch een langere cyclus dus. Heb jij ook last van wisselende cycli? Het kan geloof ik ook dat je pas laat positief test, geen bloed is sowieso goed!

Ik ga zo het ziekenhuis bellen, ik heb nog steeds ontzettend veel pijn. Meer dan na de operatie tot nu toe dus dat lijkt me niet goed -O- ik had vannacht een paniekaanval dat er iets mis is gegaan en ik nu de rest van mijn leven pijn blijf houden :'(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_150021219
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:26 schreef MaJo het volgende:
Sillie je maakt het wel spannend, ik zou het niet zo lang vol kunnen houden hoor _O-

Vreemd kapitein, toch een langere cyclus dus. Heb jij ook last van wisselende cycli? Het kan geloof ik ook dat je pas laat positief test, geen bloed is sowieso goed!

Ik ga zo het ziekenhuis bellen, ik heb nog steeds ontzettend veel pijn. Meer dan na de operatie tot nu toe dus dat lijkt me niet goed -O- ik had vannacht een paniekaanval dat er iets mis is gegaan en ik nu de rest van mijn leven pijn blijf houden :'(
Sinds ik ben gestopt met de Diane pil (3 jaar geleden) inderdaad onregelmatig. De laatste tijd was het juist wel stabiel; 3 x 27 dagen achter elkaar en een keer 30 dagen. Oh well, zal wel weer een lange worden dit dan.

En verstandig dat je even gaat bellen.. De arts kan je vast meer duidelijkheid geven over de napijn die bij deze operatie hoort. Anders moeten ze gewoon even kijken :) Je zal heus niet de rest van je leven pijn houden! Neus operaties zijn gewoon hele gemene ingrepen die heel veel pijn doen. :*
pi_150021243
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:26 schreef MaJo het volgende:

Ach meis! Komt goed met je neus hoor. Die van mij heeft nadien ook nog een periode zeer gedaan; het bleek van binnen wat onrustig te genezen. Ik moest toen een keer extra spoelen met zoutoplossing om infectie te voorkomen. Misschien is het bij jou ook zoiets! Even goed naar laten kijken wel, niet mee rond blijven lopen.
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 10:03:42 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150021343
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:58 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Sinds ik ben gestopt met de Diane pil (3 jaar geleden) inderdaad onregelmatig. De laatste tijd was het juist wel stabiel; 3 x 27 dagen achter elkaar en een keer 30 dagen. Oh well, zal wel weer een lange worden dit dan.

En verstandig dat je even gaat bellen.. De arts kan je vast meer duidelijkheid geven over de napijn die bij deze operatie hoort. Anders moeten ze gewoon even kijken :) Je zal heus niet de rest van je leven pijn houden! Neus operaties zijn gewoon hele gemene ingrepen die heel veel pijn doen. :*
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, die wisselende cycli zijn echt zo killing :X

Ik heb net even de poli gebeld, die gaan overleggen met de spoedarts. Dat ik geen koorts had, extra zwelling en geen bloedneus was in ieder geval een goed teken :)

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:59 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ach meis! Komt goed met je neus hoor. Die van mij heeft nadien ook nog een periode zeer gedaan; het bleek van binnen wat onrustig te genezen. Ik moest toen een keer extra spoelen met zoutoplossing om infectie te voorkomen. Misschien is het bij jou ook zoiets! Even goed naar laten kijken wel, niet mee rond blijven lopen.
Bedankt voor deze reactie, dat stelt wat gerust! Ze vroeg inderdaad of ik nog spoel maar dat heb ik nooit hoeven doen. Wie weet moet ik dat dan gaan doen nu :Y Het gekke vind ik vooral dat ik tot nu toe helemaal niet zoveel pijn heb gehad en nu sinds gisteren opeens zo ontzettend veel pijn, echt van de ene op de andere dag :? Ik vroeg me vorige week zelfs af of ik me niet aanstelde en gewoon weer kon werken :D Nu zit ik nog steeds thuis maar zou echt niet kunnen werken nu :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:07:22 #111
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150021439
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zo verkopen ze ze niet maar ik testte daar altijd vroeg heel duidelijk mee. Zijn gewoon fijne tests, duidelijker dan de "vroege tests" van 123test en sensitest enzo :Y

SPOILER
Ah, dat klinkt hoopvol! Misschien dat ik dan toch op zondag alvast een poging kan wagen ipv dinsdag, als ik voor die tijd geen bloed zie, mijn cyclus is ooit 24 dagen geweest en zo...

[onzinargument]En anders heb ik iig alvast een keer geoefend op een rustig moment en dat scheelt doordeweeks 's ochtends wat gehannes [/onzinargument]

Gisteren na de lunch weer zo'n opgezette harde buik, alsof er een ballon in zat en ik liep heel de middag m'n eten op te boeren. Gelukkig zat ik alleen op kantoor :@ 's Avonds ook geen honger meer gehad, heb voor de vorm wel wat hutspot op, maar kreeg net 1 opscheplepel weg of zo.
Manlief is zich aan het inlezen op mogelijke zwangerschaps symptomen en zelfs hij vindt dat ik nu af en toe rare dingen omschrijf die ik anders niet heb. En volgens hem heb ik ook last van stemmingswisselingen. "Ja, je bent af en toe zo achterlijk vrolijk, nog erger dan normaal, en je moet om hele stomme dingen lachen. Dat telt ook toch?' Eh ja, dat bedoelen ze daar inderdaad mee O-)
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:09:06 #112
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150021488
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 08:58 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Mhehe, dat je over je voet heen piest en dat er dan 2 strepen verschijnen :9
Nog een paar daagjes en dan weet je hopelijk meer...
pi_150021493
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, die wisselende cycli zijn echt zo killing :X

Ik heb net even de poli gebeld, die gaan overleggen met de spoedarts. Dat ik geen koorts had, extra zwelling en geen bloedneus was in ieder geval een goed teken :)

[..]

Bedankt voor deze reactie, dat stelt wat gerust! Ze vroeg inderdaad of ik nog spoel maar dat heb ik nooit hoeven doen. Wie weet moet ik dat dan gaan doen nu :Y Het gekke vind ik vooral dat ik tot nu toe helemaal niet zoveel pijn heb gehad en nu sinds gisteren opeens zo ontzettend veel pijn, echt van de ene op de andere dag :? Ik vroeg me vorige week zelfs af of ik me niet aanstelde en gewoon weer kon werken :D Nu zit ik nog steeds thuis maar zou echt niet kunnen werken nu :X
Misschien is het wat geirriteerd en voel je dat. Je neus is (zeker van binnen) extreem gevoelig, dus er hoeft maar weinig aan de hand te zijn wil het heel veel zeer doen.
Wel maf dat je niet hebt hoeven spoelen; ik moest dat doen vanaf dat de tampons eruit gingen, juist om de genezing te bevorderen.. Nu had ik ook wel inwendige spalkjes in m'n neus (don't ask...) en het spoelen was ook om te voorkomen dat die zouden vergroeien ofzo. Misschien hoefde jij het daarom ook niet? :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:10:27 #114
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150021535
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:19 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ik ben vier dagen overtijd, afgezien van wat gerommel zondag geen krampjes gevoeld, en toch een negatieve test vanmorgen.

Mijn lichaam speelt spelletjes met mij. }:|
Dat is klote, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:12:52 #115
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_150021601
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Klinkt vervelend! Kan het ook met het genezingsproces te maken hebben of zo? Of nam je vorige week nog bepaalde pijnstillers? Snap wel dat je met zoveel pijn niet gaat werken nee...
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 12:03:17 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150024820
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:09 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Mhehe, dat je over je voet heen piest en dat er dan 2 strepen verschijnen :9
Nog een paar daagjes en dan weet je hopelijk meer...
Dat zou wat zijn _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:09 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Misschien is het wat geirriteerd en voel je dat. Je neus is (zeker van binnen) extreem gevoelig, dus er hoeft maar weinig aan de hand te zijn wil het heel veel zeer doen.
Wel maf dat je niet hebt hoeven spoelen; ik moest dat doen vanaf dat de tampons eruit gingen, juist om de genezing te bevorderen.. Nu had ik ook wel inwendige spalkjes in m'n neus (don't ask...) en het spoelen was ook om te voorkomen dat die zouden vergroeien ofzo. Misschien hoefde jij het daarom ook niet? :)
Ik denk dat het inderdaad per operatie verschilt. Ik moet wel zalf in mijn neus smeren maar mag juist niet snuiten/niezen/neus ophalen dus denk dat daarom spoelen ook niet mag (of mocht). Ik ben benieuwd wat de spoedarts zegt :)

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:12 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Klinkt vervelend! Kan het ook met het genezingsproces te maken hebben of zo? Of nam je vorige week nog bepaalde pijnstillers? Snap wel dat je met zoveel pijn niet gaat werken nee...
Geen idee, het gekke is dus dat het uit het niets ontzettend pijn is gaan doen. Het zou te maken kunnen hebben met het feit dat er maandag nog een hechting uitgehaald is maar aan de andere kant heb ik geen last gehad van toen de chirurg vorige week de andere hechtingen eruit haalde :?
pi_150025639
Over vroeg testen: ik testte 4 dagen voor nod al met de testen van action. En vrij duidelijk ook:

SPOILER
Het bleek geen drieling ;) dus als je het mij vraagt zijn de actiontesten ook aardig gevoelig, wel een aanrader :)
pi_150028590
Bij de kruidvat geweest, Heb een zooi aan early testen meegenomen. Op naar vrijdag...
pi_150029511
Mijn testen zijn nooit erg knal.

En aaargh. Brief van t radboud, dat ze de uitslagen hebben. En dat ze me die volgende week per telefoon gaan vertellen.
pi_150030231
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:24 schreef Cygne het volgende:
Mijn testen zijn nooit erg knal.

En aaargh. Brief van t radboud, dat ze de uitslagen hebben. En dat ze me die volgende week per telefoon gaan vertellen.
Ooh! Spannend Cygne!
Wel frustrerend dat je dan nog een week moet wachten. Bel dan meteen, zou je denken toch? Hopelijk weet je na de uitslagen meer!
pi_150030304
Waarom doe je er nu niet eentje silly? Als je klachten echt van de zwangerschapshormonen komen, dan zou je nu toch zo onderhand wel een vaag streepje hebben.

Hier ook 4 dagen voor nod positief met action test, volgens mij zijn die minstens net zo gevoelig als de kruidvatjes.

Majo, kus op je neus!

Cygne, wat superspannend weer. Waren dat de uitslagen van de rest van je familie of van je meest recente miskraam?
pi_150030378
Uitslagen van mijn ouders. Laatste miskraam leek meer op een menstruatie dus niets laten onderzoeken.
pi_150030472
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:49 schreef Sara82 het volgende:
Waarom doe je er nu niet eentje silly? Als je klachten echt van de zwangerschapshormonen komen, dan zou je nu toch zo onderhand wel een vaag streepje hebben.

Hier ook 4 dagen voor nod positief met action test, volgens mij zijn die minstens net zo gevoelig als de kruidvatjes.

Majo, kus op je neus!

Cygne, wat superspannend weer. Waren dat de uitslagen van de rest van je familie of van je meest recente miskraam?
Omdat ik op m'n werk zit? ;) En ik wil voor de zekerheid maar testen met ochtendurine, dan weet ik zeker dat het zo betrouwbaar mogelijk is.
Misschien kan ik me morgenochtend niet meer inhouden... :@
pi_150031157
Met "nu" bedoel ik natuurlijk niet dat je "nu" alles moet laten lopen op je bureaustoel.

:P

Ben benieuwd !
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:21:10 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150031344
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:53 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Omdat ik op m'n werk zit? ;) En ik wil voor de zekerheid maar testen met ochtendurine, dan weet ik zeker dat het zo betrouwbaar mogelijk is.
Misschien kan ik me morgenochtend niet meer inhouden... :@
Hoeft niet, mijn testen waren met de tweede plas van de dag altijd een stuk duidelijker dan met de eerste ;).
KuikenGuppy
pi_150032473
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef Sara82 het volgende:
Met "nu" bedoel ik natuurlijk niet dat je "nu" alles moet laten lopen op je bureaustoel.

:P

Ben benieuwd !
Als ik dat zou doen mag ik meteen door voor behandeling bij een collega denk ik ;) !
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:24:01 #127
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150035548
Ik heb zelf pas een week na NOD positief getest en ik ben in verwachting van een tweeling. 3 dagen eerder nog een negatieve test met een extra gevoelige test. Dus een negatieve test zegt niet altijd wat. Ik dacht ook dat mijn lijf me voor de gek aan het houden was op dat moment!
pi_150036000
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik heb zelf pas een week na NOD positief getest en ik ben in verwachting van een tweeling. 3 dagen eerder nog een negatieve test met een extra gevoelige test. Dus een negatieve test zegt niet altijd wat. Ik dacht ook dat mijn lijf me voor de gek aan het houden was op dat moment!
Mja. Het komt er eigenlijk op neer dat je pas zekerheid hebt als je of positief test of als }) zich aandient.

En wow! Een tweeling! O+
pi_150037007
Ehm..

SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door silliegirl op 25-02-2015 18:19:29 ]
pi_150037214
Woehoei, overduidelijk! *O*
pi_150037362
Ja hoor! Van harte! *O*
pi_150037529
Jaja, zwanger! Niks je lijf die je voor de gek houdt!

Gefeliciteerd! *O* *O*
Het is snel raak bij je! :D
pi_150037625
*O* *O* *O* *O* niet voor niets misselijk!
  woensdag 25 februari 2015 @ 18:34:41 #134
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150037719
Gefeliciteerd! Dat is overduidelijk!!!!
pi_150037872
Jullie zien het ook? 'T ligt niet aan mij? :@
  woensdag 25 februari 2015 @ 18:45:02 #136
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_150038006
HE HE!!!! ;)

Gefeliciteerd!!
pi_150038111
Heel duidelijk. Gefeliciteerd *O*
pi_150038201
Gefeliciteerd, silliegirl!
pi_150038278
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:12 schreef silliegirl het volgende:
Ehm..

SPOILER
Die is een stuk donkerder dan mijn test nu iets meer dan een jaar geleden *O* gefeliciteerd!
Kwak
  woensdag 25 februari 2015 @ 18:56:48 #140
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_150038357
Hahah ! Gefeliciteerd sillie!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 25 februari 2015 @ 19:04:08 #141
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150038616
Gefeliciteerd sillie! *O*
pi_150038889
Gefeliciteerd Sillie!! *O* *O*
pi_150038983
Gefeliciteerd! *O* *O*
pi_150039333
Dat kon ook bijna niet missen he... gefeliciteerd silliegirl! *O*
S. 2014
J. 2016
pi_150039405
Gefeliciteerd silliegirl *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150039621
Twee posts in het update-topic, dat moet wel iets bijzonders zijn! Gefeliciteerd Sillie! *O*
  woensdag 25 februari 2015 @ 19:47:04 #147
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_150040499
Dus toch! Gefeliciteerd Sillie! *O*
Gelukkig niet voor niks misselijk ;)
pi_150040501
Goh, wat een verrassing ;)

*O* gefeliciteerd Silligirl
pi_150040840
Dat kon ook bijna niet meer anders :D
Gefeliciteerd!
pi_150040991
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:27 schreef Limone het volgende:
Twee posts in het update-topic, dat moet wel iets bijzonders zijn! Gefeliciteerd Sillie! *O*
Dit :D

Gefeliciteerd *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')