quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:15 schreef Barreltje het volgende:
Hill.. wat verdrietig!
Sterkte!
Ik had net les 1 van ovulatie testen van de aldi.. pies aan de juiste kant op het staafje...
Met van die dipsticks vang ik het ook op in een bakje en houd ik de dipstick erin (de naam zegt het eigenlijk alquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:53 schreef JantinaGr het volgende:
Ik lees wel vaker over "piesen" over een staafje. Doen jullie dat echt? Ik heb altijd urine opgevangen in een bekertje en dipte de test daar in...
Bedoel je bij een eerdere cyclus? Ja dat ben ik wel vaker geweestquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Majo was je niet al eens eerder misselijk? Ik wist dat het raak was toen ik mijn pincode steeds vergat :p
Nu word ik bangquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja ik had er een week na mijn ei last van. Ook dat ik de geboorte datum van mijn man fout invulde. Of dat ik boodschappen vergat mee te nemen. Op zich niet bijzonder maar ik heb normaal een bijzonder goed geheugen, vergeet verjaardagen en afspraken etc nooit, red het ook prima zonder agenda (nouja tot nu dan. Laatst belde ik mijn man of hij brood moet hebben en ik loop zo de winkel uit zonder brood. Zat nog geen twee seconde tussen)
Dat komt wel goed, ik merk dat ik er niet meer zo erg mee bezig ben als voorgaande rondes. Maar door dit soort dingetjes ga je er toch even over nadenken want "wie weet". Maar ik wacht het nog rustig afquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Als je je maar niet gek laat makenbuiten de verstrooidheid merkte ik totaal niets. Ik ben nu bijna zeven weken en ben bijv nog steeds niet misselijk. Terwijl ik daarvoor elke cyclus wel iets dacht te voelen. Maar bij voorbaat hoop hebben kan voor teleurstelling zorgen en volgens mij zelfs het uitblijven van menstruatie
quote:Op donderdag 5 maart 2015 06:11 schreef Daui het volgende:
Goedemorgen!
Mag mijn NOD naar 20 november 2015?
Goedemorgen!
Goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |